Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Pán Prstenů: Společenstvo Prstenu
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 6.4.2002 (13:43:46), v časopise 9.4.2002


Kajman (Občasný) - 6.4.2002 > Centaur: Na ty úvodní scény se Sauronovým palcátem jsem pozapomněl, pravda, ty mě taky hodně vadily! Ale, že byla Galadriel vysloveně nesympatická - já mám opačný pocit, vyhovala mi snad nejvíce, ale to je věc vkusu, jnak máš velmi rozumný názor, podobnýmu mému (tedy ne že by byl právě díky tomu rozumný, hihi :o) Liv Tyler tam opravdu nevypadá nějak zvlášť vábně (Stealing Beauty jsem viděl!), Hora Osudu byla fakt dech beroucí, narozdíl od Roklinky a Lórienu, to máš recht. Sirka: no, to je ke mě trošku kruté, zfragmentované to asi je, ale jde prostě o tak mimořádné téma (legendární kniha vs film. zpracování), že kdybych to měl vzít dopodrobna a rozebírat a zdůrazňovat všechny odchylky, bylo by to na 10 A4, už takhle mě to dost brzdilo, děsil jsem se, že to bude předlouhé, ač to asi nemyslíš. Vlastně to ani není klasická recenze na film, ta by asi vypadala malinko jinak, jen konstatování, že líbilo a malinké srovnání s knihou. Aby to bylo opravdu reprezentativní, musel bych si s celým Tolkienem, papírem a tužkou sednout k filmu tak na deset dní :o), ale jinak si za tím stojím, jen mě napadají další a další drobnosti, které jsem nezmínil... Díky za názor! (Je to hodně kontraverzní téma: já byl se sedmi přáteli, všem se to moc líbilo, kámoš byl se šesti a všem se to nelíbilo :o)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kajman
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter