Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Uchozená bolí
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 9.11.2007 (21:17:47)


 gom (Občasný) - 11.11.2007 > Emmet_RAY> 

Ubohý Pane Redaktore !

 

Odkud ses vzala ubohá lidká duše ?

 

Před nedávnem jsem přestal publikovat na Totemu. Důvod? Vulgárně mě napadl anynom (četnář čtenář). Nevadilo mi, že mě napadl, jako spíše to, že příslušníci Totemu jen tiše přihlížejí takovým projevům. Dobrá. Byl jen trapný anonym.

Jak jde čas a procházím příspěvky, narážím na podobný projev. Nejde však o zakomplexovaného anonyma, ale o autora, který má vedle svého nicku "Stálý, Redaktor".

 

Totem, jako jeden z projevů Lorety:

citace z úvodníku:

Vzniklo na podzim 1999. Má momentálně 8 členů a je vydavatelem Totemu, který je jednou z aktivit sdružení. Jeho členové zároveň tvoří část redakce. Každá rubrika má své redaktory a šéfredaktory, kteří se o ně starají. Rubriky se dají zároveň jednoduše přizpůsobovat jejich požadavkům. Jelikož jsme nezisková organizace, je všechno založeno na společném nadšení pro věc.

 

Blahopřeji Vám pane Redaktore pro Vaše společné nadšení pro věc ! Myslíte, že by bylo možné a ve Vašich silách, abyste šel příkladem nám všem obyčejným autorům, a pokud chcete hodnotit příspěvek ostatních, vyvaroval se typu hodnocení jako je "tfuj" a "internetová sračka" ?

 

Za Vaši odpověď, prostou vulgarizmů a projevů Vašeho ubohého ega, Vám děkuji.

 

Děkuji Luku Malérovi, že nenechal Váš projev nepovšimnut.

 

gom

 


 

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli gom
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter