Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
arytmie ozubených kol
Autor: kalais (Občasný) - publikováno 13.11.2007 (02:03:39)


šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 13.11.2007 >

Jen jakobych si psal poznámky, jo? Nic nepředkládám jako pro ani proti: nepříliš uvolněná, působí na mě spíš mimoběžně, sice jí docela věřim ale vlastně nic nevidim - nepůsobí na mě. Četl jsem ji odpoledne...a když se večer vrátil, vlastně si nevybavoval, k čemu - moment, který se začátkem dalšího momentu skončil - a stejně tak je podaná - bez návaznosti - bez bodu, ze kterého vyšla - je zastřen a osobně jsem k němu při čtení nedošel. Přesně to, co se líbí svini, se mi nejvíc nezamlouvá. Ne, že by se mi to zdálo nepřesné, spíš nemám pocit, že by jakékoli jiné vyjádření nemohlo být přesnější, výrazněji určující (prdel na hrnec). Jediné, co mě vážně zaujalo byl souzvuk sněhu, ale už mi moc nešlo, že zněl. Ostatní verše mi samy o sobě (i v kontextu dalších) připadaly známé. Přestože se snaží klást na určité momenty důraz, jejich odraz mi uniká.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli šedé
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter