Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Být správný druh
Autor: tichotam (Občasný) - publikováno 11.11.2007 (17:29:19)


 tichotam (Občasný) - 14.11.2007 > Ondrej Kern> Pokud tahle přestřelka nemá být násilná, neměla by především násilně zkončit.

Nezdá se mi, že by "zamyšlení se nad nejistotou vlastní existence ve světe, který ví, jak je, ale neřekne o tom předem." bylo v násni nějak shované. Stačí se prostě jen zeptat, proč ta ptáčata strnula, když jim něco našeptává, že jsou na zimu stavěná. A před čím to vlastně strnula, jestli to byla zima, nebo něco ještě jiného... třeba konkrétní realita světa uvnitř "zimy", na kterou jsou nějakým sobě neznámým způsobem snad připravená, pokud jsou skutečně zimními ptáčaty. Stačí se na ten text prostě podívat. Pvní podnět je ale jednoduchý. Prostě se jen zeptat, proč strnula a odpovědět si tím, co říká zbytek veršů. Nejistému pomůeže název.

O svých básních nemám "opravdu vysoké mínění". Jen mám vysoké mínění o rezistenci básně proti konkrétně tomuto tvému výpadu.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli tichotam
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter