Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Problém církve
Autor: romann (Občasný) - publikováno 3.5.2002 (08:59:54)


romann (Občasný) - 3.5.2002 > obávám se, Matoušku, že sis Pavla vyložil po svém. Nejsi sám, takových je bohužel hodně, tak znova: Říká - Dary Ducha jsou sice krásná věc, ale není to Duch Sám. Jsou i vyšší, důležitější poznání. Zamysli se nad citátem- "Nyní poznávám částečně, ale potom poznám plně, jako Bůh zná mne." Víš, co to znamená? Bůh zná mě přece dokonale, ne? Pak tedy "poznám plně" tedy znamená poznávat jako Bůh, mít Jeho atributy Dokonalosti, pak tedy bude platit Kristův úkol- Budte dokonalí jak dokonalý je váš Otec! Děláš z Pavla obyčejného člověka, ale v něm se Bůh velmi silně projevil! Jaká skepse k pozemskému poznání? On mluví o jiném, než lidském poznání. Víš co je to navléci se do Krista? prožít Ho! - Z prorokování a jazyky jako Dary Ducha- Máš nějaké Dary Ducha? Víš o nich něco? Nemusí být přechodné, dar uzdravování je na celý život, i ty další!----Ta láska, o které mluví Pavel NENÍ lidská, ale BOŽSKÁ, to si nepleť!Ta v církvi vidět není. To by byly jiné plody! V prvotní církvi se právě channelovalo, vždyť o tom jsou ty kapitoly 12-14 z první Korintským. Vědomě lžeš i o tom, že v nich řeší jen pozemské problémy, přečti si, jak poučuje ty korintské channelisty ve 14.kapitole! Celá je o tom, jak s channem pracovat! Matoušku, Matoušku.... Job byl ve Starém zákoně, nebyl křesťan! Důkaz prožitku ale není chtění, ale DUKAZ přízně Boha! Je to uznání tebe Bohem, proto ho mělo jen několik svatých a právě tyto schopnosti jsou pro uznání svatosti nutné!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli romann
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter