Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Mulholland Drive
Autor: Tina (Občasný) - publikováno 26.3.2002 (13:50:25), v časopise 2.4.2002


Oplatka (Občasný) - 10.5.2002 > Tak už jsem viděla...Na červené stínítko u lampy jsem se zapomněla soustředit, ale sledovala jsem, jestli je v úvodu vila nad zatáčkou, a nebyla tam...Také jsem se dívala na pozadí ve Winkie´s, byl tam na skle nalepený plakát s nějakým číslem...Pokud jde o ten smích, tak bych rozhodně neřekla, že se člověk prochechtá první dvě třetiny, spíš je tam několik humorných scén, které jako by vypadly z úplně jiného žánru...Neříkám, že jsou špatné, ale svou snadnou předpověditelností a přímočarým humorem (najatý svalovec zmlátí místo určeného člověka milence jeho ženy)se opravdu zbytku filmu vymykají...Jinak ta první část mi přišla jako Agatha Christie bez rozuzlení (neznat Lynche, tak by člověk už už čekal, jak se to všechno pěkně poskládá a navzájem vysvětlí), druhou část chápu jako reflexi do minulosti, tedy do toho, co předcházelo té části první...Co tomu říkáte?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Oplatka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter