Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Problém církve
Autor: romann (Občasný) - publikováno 3.5.2002 (08:59:54)


čtenář Peter Š. - 10.5.2002 > Mám pár komentárov, len tak narýchlo 1. Prečítal si celý NZ alebo ti niekto našiel tieto časti? 2. Ježiš ani neskôr apoštoli nevraveli, že máme meditovať ani nič podobné, naopak na rozprávanie s bohom slúži „obyčajná“ modlitba nič viacej. Okrem toho väčšina ľudí nemá času prežívať hodiny a hodiny nejakých zvlaštnych stavov. 3. Napr. budhisti vidia v biblii dôkazy reinkarnácie a čudujú sa že tie dôkazy tam ostatní nevidia. A keby niekto chcel dokázať že JK je (v svetskom chápaní – bol) mimozemšťan, tiež by si tam našiel vhodné verše. 4.“potom uzříme tváří v tvář. Nyní poznávám částečně, ale potom poznám plně“ – to podľa mňa znamená po smrti 5. „Ř 13,14 ale oblečte se do Pána Ježíše Krista a nepečujte o tělo podle jeho žádostí.!!!“ To znamená, že človek nemá byť sebecký, má sa starať aj o iných, keď je treba aj zaprieť sa. 6. „Důkaz prožitku ale není chtění, ale DUKAZ přízně Boha! Je to uznání tebe Bohem, proto ho mělo jen několik svatých a právě tyto schopnosti jsou pro uznání svatosti nutné!“ – nesúhlas: boh miluje všetkých, aj teba. A dôkaz bol, že za nás zomrel JK. A že „tyto schopnosti jsou pro uznání svatosti nutné“ – čo je to prosím ťa za nezmysel. Alebo si chcel povedať: Aby som JA uznal niekoho za svätého musí mať tieto schopnosti“?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter