Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Mozart a flobertka .22 z kolekce Ten nejmladší měl v ústech růži
Autor: Hrdý (Občasný) - publikováno 9.1.2008 (10:34:04)
další>


ztratila (Stálý) - 17.1.2008 >

Když už jsme u těch invektiv, JXD napsal kdysi knihu Bezbolestná kastrace, bylo to lidových léčitelích a největší kretén vůbec se tam mimo jiné projevoval tak, ž tvrdil, že on je jiný, zvláštní, všechno dělá jinak než ostatní. Já ti neberu, že máš čitelnej rukopis. Já ti neberu, že když někdo mimoděk řekne před umírajícím, že umírá, když to konstatuje bez zararvení, že to může mít svou váhu - sama jsem to kdysi na jedný brigádě v nemocnici zažila. Já jen říkám, že to, co ty děláš, ať to věnčíš jakkoli, nepřekračuje průměr. Ale to ej zase marná debata, protože já tu zbytečně dlouho obhajuju svůj názor a ty tu zbytečně obhajuješ svůj text, to druhé mi pořád ještě přijde o něco marnější. Je to logický, pochopitelný, taky to dělám, zvláště pokud mám dojem, že jsem ze sebe dostala to nejlepší, ale je to prostě předem marný.

 

Druhá věc je, jestli píšu jako zbytek Totemu.¨To bych si troufla nesouhlasit. Na Totemu prózu píše minimum lidí, pokud se tomu někdo nějak soustavně věnuje, je to většinou individualita a ostatním se nepodobá. Noa je jiná než zirael a ta je jiná než Měrka a ten je jiný než myšák a ten ej jiný než emmet a ten je jiný než celej on a ten je jiný než nokolet mongolská a ta je jiná než antiutilitaristka a ta je jiná než -  Zkus mi to vyvrátit.

 

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ztratila
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 (17) 18 19 20
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter