Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Mozart a flobertka .22 z kolekce Ten nejmladší měl v ústech růži
Autor: Hrdý (Občasný) - publikováno 9.1.2008 (10:34:04)
další>


ztratila (Občasný) - 17.1.2008 >

Jednoznačně se shodneme v tom, že nejsi ženská autorka! A odhadls dobře, že by mě docela potěšilo, kdybys tu svoji kategorii ŽAPN definoval.

Podle toho, co jsem si přečetla, se zdá, že máš dojem, že tvoříš něco prudce originálního, oproti klasickým textům, které páchají (asi) převážně ŽAPN. S tím nesouhlasím a dojde to myslím každému, kdo si zpětně projde příspěvky (respektive jejich seznam).

Přiznám se, že já se snažím mluvit k textu, tebe osobně neznám a moc mě nezajímáš. Jestli ty používáš nějaký osobní invektivy v tomhle smyslu je tvoje věc a zpráva o tobě, ne o mně.

Co mě zaujalo – i ti, co na internetu pravidelně / příležitostně publikují, používají ten atribut „internetový“ jako nadávku. Jako by tady dobrá věc vzniknout nemohla a – pak je otázka, proč tu publikujeme, když to takhle vidíme – to se netýká jen tebe. Já si často zkouším věci, mám ráda zpětnou vazbu. Taky máme trochu zkreslený názor, že čtenář se nutně musí vyjadřovat jako autor nebo jako literární teoretik. Ale málokoho většina jeho čtenářů v tvorbě nebo literární teorii (nebo obojím) předčí. Leda nějakej člen akademie, co píše básničky na zeď na toaletách. Samozřejmě jsou lidi, jejichž názoru si přednostně vážím. Ale všichni čtenáři si jsou do jisté míry rovni, pokud nejednají ze setrvačnosti – a to já v případě tvých textů nejednám, můžeš se sám přesvědčit – a každé ano / ne něco říká.

 

Chápu tvou potřebu hrát si. Ale ve výsledku j to stejně úderné  a elegantní jako někdejší protirecenze Filipa Sklenáře.

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ztratila
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 (17) 18 19 20
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter