Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
už nehledám
Autor: anae (Občasný) - publikováno 30.1.2006 (08:59:17)


 anae (Občasný) - 23.1.2008 > ariel> 

jsem docela dost pracovně vytížená, jen si ukrádám trošku času, abych si tu a tam něco přečetla a připojila svou poznámku - spíš celkový pocit z daného, pokud mne daná věc víc nezaujme .. opravdu nemám čas dopodrobna studovat každou tvou věc, např. jak ses mě ptal, jen abys mě přiměl, abych tvou osobní složitou konstrukci rozklíčovala .. ale na to jsem neměla čas, ani k tomu věru chuť ... to čekej od svých hlubokomyslných, ryzích přátel, kteří se budou dopodrobna zabývat tvým "dílem", a udělají si na ně dost času .. mne zatím nijak moc neoslovilo - proto je má kritika-spíš názor ve zkratce, povrchní, ale říkám ti, při daném nedostatku času spíš přidám jen krátkou noticku, svůj převládající dojem z přečteného nebo se zeptám na myšlenku z obsahu, která mě zaujala .. nejsem kritik, jsem jen fanda do poezie, amatér - neb jsme stále ještě i tady na totemu v oblasti amatérské tvorby - nebo ne? Máte představu, že by se totem měl stál elitním klubem "zasvěcených" (kteří se budou navzájem poplácávat po rameni a psát zasvěcené kritické traktáty ke každému dílku, byť i neispirujícímu, ale od spřízněných duší?) Ano, tvá tvorba mě ZATÍM nijak moc neoslovuje, proto i mé připomínky zůstanou letmé, jen pocit z celku - nakonec chceš jen body, tak budiž (ale dám ti body bez zaujatosti), a nejspíš zůstanu upřímným amatérským hulvátem (ne, není to žádná snaha dělat chytrou, na to mám poezii víc než hodně ráda, je to spíš provokování autora z vlastního úhlu pohledu ... pokud je sebekritický, tak může být oponující malá poznámka, byť třeba i nepatrným, důvodem k zamyšlení ..). Zdar.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli anae
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter