Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
gaLAKTICCKÁ federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.10.2021 (18:39:21)


Byla vznesena žaloba Reptiloidních původních druhů této Galaxie
za SEXISMUS a RASISMUS, kterých se dopouští savčí dominující druhy této Galaxie
na nervech původních druhů.

Vyčkávejte nový věk a mimozemšťany.

Vše se jistě právně odehraje v BRUSELU


Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.10.2021 >

!Mléčná dráha"
<reagovat 
Čtenář - 4.10.2021 > egil. řídí to egil.
<reagovat 
Čtenář - 5.10.2021 > http://www.totem.cz/enda1.php?a=348010
<reagovat 
Čtenář - 5.10.2021 > VYUŽÍVEJTE PROSÍM NOVÝCH FUNKCÍ TOTEMU PO REKONSTRUKCI. DĚKUJI, VAŠE REDAKCE UMĚNÍHODNÁ-PEKAROVÁ
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 5.10.2021 > čtenář> Neváhej a využij svou transformační příležitost stát se savcem, budeš IN !!!
<reagovat 
 Čtenář - 5.10.2021 > čtenář> Já bych chtěl mít rád děti jako egil, to by ke štěstí stačilo. A ještě nebýt zasažen zkušenostmi se sexem jako jula. Však - nebude mi asi dáno. Zasranej kokain!
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 5.10.2021 > čtenář> To nevím šupináči, to bys musel být v církvi, nebo žít v podzemí. Vy jste měli děti vždycky rádi, sice po svým, ale měli … mladý, měkký, žádný prorostlý starý maso.

Transformuj se, zkus to.
Když vynecháš kokain, tak se určitě po několika měsících abstinence budeš schopen rozbrečet … věřím ti, to dokážeš, musíš nacvičovat.

<reagovat 
 Čtenář - 5.10.2021 > čtenář> NEJLEPŠÍ SEX JE NA CHLUPÁČE. MĚKOST NESTAČÍ, PRVNÍ OCHMÍŘENÍ OKOLO ZADNICE, TO JE TEPRV POŠUŠŇÁNÍČKO. BÁSNICKO-GEOLOGICKÝ SEX NA CHLUPÁČE, TAM MÁ BEJT. A TAKY ŽE BUDE!
<reagovat 
 Čtenář - 5.10.2021 > čtenář> KROKODÝL CHLUPATÝ: žije zejména ve střední části Vltavy.
srst má béžově bledě šedou, obočí nazelenalé, rty potřené parafínem. má tři zuby: moudrák, chechták a zub času. ano, živí se zejména dětmi. láká je na kladívka, a pokud se rodič chce děcka definitivně zbavit, přihlásí ho do toho správného kroužku a - už to jede!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.10.2021 > čtenář> 

No jo, církevní reptiliánský úchylové, děti k obědu, nezákonné inflitrace do lidské rasy.
Snad 2023 už by mohly být psychoscannery, jen co se skamarádíme s Galaktickou federací.... dementi, co mají otrockou duši už se naočkovali, tím pádem vypustí duši a nebudou překážet v procesu osvobozování a ten zbytek mimozemšťany už konečně pochopí a přijme.
A pak šupino, podle toho, co řekne psychoscanner - jesti jsi infiltrace, tak tě čeká cesta na věčnost a jestli jsi klasická inkarnace, můžeš cvičit tu transformaci na savce.
Třeba někde na nějaké planetě existují i srstnatý krokodýli, co cucaj mlíčko - buď tohle, nebo ten upír obecný, kdyby ti to nešlo rovnou, určitě se nějaká cesta najde.
<reagovat 
 Čtenář - 5.10.2021 > PřilítliMimozemšťani> neboj, i na tebe si egil brzy posvítit. vyšetřovacím kladífkem. tě pak přejdou humory, ty... julolíbezkyně!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.10.2021 > čtenář> 

Jedině, že se nenechal očkovat.
To není Julolíbes, i když já juliana uznávám za projevený stupeń jasnozření, až na to, že nikdy nepochopí, co ty jsi za plazoidního reptiloidního šmejda a furt si tě romantizuje jako savce.
Naštěstí na tom ve vztahu k plazům nebude jako MírZemi.

Tě přejdou humory, až si poslechneš, co se píše o "včelkách" a očko na otevři svou mysl. To tě přejde humor.

Co dyž nekecaj?

Hele, to bude zajímavé, jak probíhá ten poslední soud, tak se to hezky selektuje ve prospěch galaktické éry. Ti, co se semkli k "normálnímu očko světu" a vyprdli se na duchovní vzestupy, mimozemšťany a Gatese, tak asi pomřou.
Pokud včas nepřiletí GF, aby jim trochu pomohla, kdyby náhodou nechtěli úplně zdechnout.

Hraje se o čas a všechno všecičko je spravedlivé, přesně podle kosmického zákona.
Uvidíme, kdo tu bude za rok, co se semele, kdo bude mrtvý a živý.
<reagovat 
čtenář čtenář PřilítliMimozemšťa - 7.10.2021 > Jdu okopat kytičky na hrob Skleníkovi. A svíčku zapálim, to on rád. A ty?
<reagovat 
čtenář PřilítliMimozemšťani - 5.10.2021 >

Pro Reptiliány je to tragická nepochopitelná záležitost, že při své inteligenci a tvrdosti prohráli s nějakýma cucajícíma bambulama s tlamičkama od mlíka, který si ještě drze přejmenovali Galaxii.






Nyní jsou se svými drsnými způsoby života, kdy neznají maminku a nechápou, co to je "rodinný život", považováni za zastaralou formu života.
Jejich životaběh začíná být "out".
A přitom, když jsou malí, jsou tak roztomilí !



<reagovat 
 Čtenář - 5.10.2021 > čtenář> 

Jítí kvítí klade záprtky a žárlí na vylíhlé ještěrky.
<reagovat 
 Čtenář - 5.10.2021 > čtenář> Blbost, roztomilý jsou jen egilovy bradafky.
<reagovat 
 Čtenář - 5.10.2021 > čtenář> 


<reagovat 
 Čtenář - 5.10.2021 > čtenář> Ježkovyvoči, takové nebožátko sotva dvoutýdenní, od maminky odtržené pro vrtoch jednoho záprtkoliha, vždyť se tomu v očičcích s nevyvinutou sítnicí zračí děs a celé vystresovaně si to kouše tlapku dásněmi bez zoubků.

Že tě hanba neliská, jítí. Tohle se má choulit u maminky a mléčným krokem stimulovat cecík, ale jí, jítí, nikoli tobě. Pokud chceš laktacecky, musíš si uhňácat lidského savce.

Špatně, špatně to děláš s kočkama.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 6.10.2021 > čtenář> Je pravda, že v těch očích je i únava a obavy, taky jsem si toho všimla. To je asi z focení a manipulace s tím koťetem - ale ten, kdo tuhle fotku pořídil, to kotě asi sotva nějak týral.
Prostě je unavený.

<reagovat 
 Čtenář - 6.10.2021 > čtenář> Je jim to podobný. A teď si ještě představ, jak se s kočičkou "mazlí" vylitej jula. Hovada zlý. Patřej k sobě, jula a jíťa. A egil, samozřejmě.
<reagovat 
 Čtenář - 6.10.2021 > čtenář> Je pravda..., že jítí se kroutí jak hádek. To je z násilného focení a nejen z manipulace kotětem, ale také ze snahy manipulovat přihlížející, kteří poukazují na toto neodpustitelné trápení bezbranné dušinky odtržené od maminky.

Hamba!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.10.2021 > čtenář> 

Šikovnej si, hezky jsi upozornil na pokrytectví, kterého se málokdy dopouštím a to sice, že to kotě je chudinka utahaná terorizovaná a přitom je tak roztomilý!
Nepřipomíná ti to něco?
Správně, souciť s koťátkama na fotkách. To je správná cesta. Třeba budeš jednou i koťátko! Zrovna koťátka v tobě snad neasociují hlad, Reptiliáni to nežerou - moc chlupů a málo masa. Koťátko je ikona.
<reagovat 
 Čtenář - 6.10.2021 > čtenář> 


babiččina šunka
<reagovat 
 Čtenář - 7.10.2021 > PřilítliMimozemšťani> Šikovnej jseeem, moc neštěkaaam, roztomilý ouška maaam, a připomíná mi to, že bych měl krom pokrytectví, jehož se dopouštíš relativně málo, upozorňovat na ta pokrytectví, kterých se dopouštíš každý den.

Nebohé koťátko nebylo "utahané", ale psychologicky devastačně (předpokládám, že násilně) odtržené od jediné bytosti, kterou v této fázi života potřebuje -- maminky.

Jsi zloděj a tyran koťátek, jítí. To ti na cti nepřidá. Ale aspoň víme, s kýmpak máme tu čest. Kdyby to viděl čamuk.


<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 7.10.2021 > čtenář> no ale teď se teda stydím... takhle mě naprosto zdevastuje a zdehonestuje ten nejhodnější reptilián na světě … Jo, říkám, koťátka, to jsou ikony. I ještěrky nad nima slzí a burcují, že maminky jsou potřeba.

<reagovat 
 Čtenář - 7.10.2021 > čtenář> Ovšem ty maminka nejsi, říká nejen to koťátko. Tak asi nejsi potřeba, říkám já.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 7.10.2021 > čtenář> 

Je fakt, že celý život se rvát s NWO, zvládat čarodějnickou válku a bojovat s paprsky smrti je únavný a s miminkem by to nešlo.
Takže doufám, že ač bezdětná, dočkám se tvé prostřelené kebule a když ne, tak sebevražda je vždy případná možnost - ale až poslední.
Nejdřív se musí ukázat, jesli vyhráli lidi, nebo NWO.
Pak jestli vychcípaj bělouši a jestli přivádět nějakýho bílýho spratka na svět do NWO totality nebo ne...

zatím kuřátko kuťátko
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 7.10.2021 > čtenář> 

No a kouzlo okamžiku reptiliánského dojetí je zase v háji.
Zlepšíme si náladu.

Koťátka s maminkou:





koťátko:




koťátka:




<reagovat 
 Čtenář - 7.10.2021 > čtenář> víš hovno jak vypadá správnej chlupajzník

<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 7.10.2021 > čtenář> 

ono se ti to asi podařilo, dát sem chlupajzníka, co?
imgur.com předpokládám - ten mám v práci zablokovaný, proto se mi to nezobrazuje.
Tak až přijdu domu, to kdyžtak vymažu a dám sem celé dílo znovu - páč Martin tě zrůdičko milískuje a tvoje prasárny nemaže.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.10.2021 > čtenář> teda šupináči překvapuješ, fakt se ti tam chlupajzníka nepodařilo narvat ... já login a jdu mazat a ono tohle
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 7.10.2021 > čtenář> 

Krokodýle, na této planetě bude svoboda - nadchází věk Vodnáře. Vy ještěrky svobodu, lásku a mír nenávidíte a neznáte, tak budete muset zemřít. Jednou, pokud na této planetě nějaké "lidstvo" přežije a zůstane internet, si budou moci budoucí očištěné a svobodné lidské generace podívat, jak se projevovali krokodýli, když byli spadlí do lidské podoby. A to přesto, žes tam tu chlupatou věc nedal, asi to byl stejně čůrák, cos tam chtěl narvat, při tvým vkusu a inteligenci.
A nebo nezbude nic - planeta může prožít éru svobody i bez lidí, jejichž mentalita je doposud otrocká.
Vyhraje SVOBODA.

<reagovat 
 Čtenář - 7.10.2021 > čtenář> čůrák to byl a svoboda vyhraje. tak jsme se dohodli. hele, co děláš dneska odpoledne?
<reagovat 
 Čtenář - 7.10.2021 > čtenář> čtenář čtenář PřilítliMimozemšťa - 7.10. > Jdu okopat kytičky na hrob Skleníkovi. A svíčku zapálim, to on rád. A ty?
<reagovat 
 Čtenář - 7.10.2021 > čtenář> My jdeme s julou, diazem a analfabetem po hospodách. Pánská jízda, chápeš? Začnem Tůdle nůdle, pak Elce pelce, Hlemýžď korýš, hanka banka a doděláme se v Egil debil. Poď s náma, ať poznáš, co jsou opravdový chlapi zač.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 7.10.2021 > čtenář> Já byla taky mláďátko a taky jsem zažila, co jsou tihle "chlapi" zač, proto jsem se rozhodla nemít děti, dokud tuhle verbež nevylikviduju, aby už žádný lidský bytosti nemusely trpět. Pak to zapadlo s tím NWO a mimozemšťany. Pokud mají být na světě lidi a život, nesmí být na světě "chlapi".
Do vzniku internetu se tento divný živočišný druh držel ve špíně a smradu knajp a život byl jakž takž snesitelný. Pokud to člověk neměl doma.
Ale po vzniku internetu, technicistní totality 5G mlátičky do hlavy, kdy se mohou tyto zlé bytosti projevovat na internetu, není vhodné, aby byla na svět přiváděna mláďátka jakéhokoliv druhu.

<reagovat 
 Čtenář - 7.10.2021 > čtenář> Dobře, v Jakž- takžu budeme okolo pátý, tak snad se k nám přihlásíš. Mě poznáš snadno, budu mít na hlavě básnickou čepici, egil kladífko a jula poblinkanou košili. PŘIJĎ!!!
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 7.10.2021 > čtenář> v 5 ještě asi nebudu doma, takže tady bude to tvý chlupatý cosi asi ještě strašit. A copaks začal imitovat juliána a jeho hany bany? Dochází ti inspirace a invence hnuse šupinatá? Archonty už nic nenapadá, nebo co je?
<reagovat 
 Čtenář - 7.10.2021 > čtenář> Opravdu přijde i egil? Tak to dorazím určitě. Byla jsem na všech jeho veřejných čteních za posledních deset let, jediné jsem nevynechala, ani dnes nezmeškám. Takže v 5 v Jakžtakžu. Nebo kdykoliv pozdějc jako vždy V prdeli, že? Přijdu určitě!!!
<reagovat 
 Čtenář - 7.10.2021 > čtenář> PŘIJĎ JÍTO, PŘIJĎ. MY JSME CHLAPI NA SVYM MÍSTĚ, ZMÁČKNEM TI HADA A - TO NĚCO ZAŽIJEŠ! PORNO NA EGILA S DŽAMILOU STEHLÍKOVOU.

<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 7.10.2021 > čtenář> 2022 by se věci měly začít už hýbat - do té doby tě kokaine budeme muset snášet. V novým věku už bys prudit neměl.
Stejně jako až 80% proočkované bílé populace.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.10.2021 > čtenář> Já to měla vymyšlený na 10% likvidace infiltrovaných zlých bytostí šupináčů, kokainů a dimenzionálních eminencí temnot ... a ne že se lidstvo vylikviduje svou blbostí.
HATE Nemá smysl ukecávat kosmo zákon. Co je lidstvo, to je lidstvo. HATE
<reagovat 
Čtenář - 8.10.2021 > Ono je otázka, kdo ještě využívá yahoo image search.

No, kdo?
<reagovat 
Čtenář - 8.10.2021 > Ale jítí, nešpičkuj hoo. Nebo ti zazpívá.

Todle chtěl asi vložit.



<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> KRISTOVONOHO! CO SE MU STALO? A KEREJ JE TO VŮBEC S ODSOUZENCŮ?
<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> se zamyslel pičo, s´nepoznal?
<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> myslim že gering, ne?
<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> blbost. gering v norimbergu dost zhubnul, tenhle vobžera bude konzumovat děti imrfurt.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 8.10.2021 > čtenář> 


<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> to za tim je mříž, že? fotka z útulku nebo jatek?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter