Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ŽENSKÁ LÁSKA z kolekce Mrtví by neměli vstávat z hrobů
Autor: Rony Rubinek (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
ztratila (Stálý) - 3.8.2005 > co si budeme povídat, sklony k exoticky znějícím jménům prostě máš:)
Doporučil 
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 3.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 3.8.2005 > fanýs> Díky, i za smajlíka.
<reagovat 
Newton (Občasný) - 3.8.2005 > Líbí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 3.8.2005 > Newton> Děkuju ti, dcérka mě tahá za rukáv, tak zas musim běžet. Tajemnej dům, to jsem si přece nemohla nechat ujít, i když už to napsal asi každej :-))
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 3.8.2005 > Jestli jednou budu psát takhle - dám si nobelovku.
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 3.8.2005 > jiri-jirik> :-))Děkuju za polechtání ega, já sice nevim, jak píšeš, ale Nobelovku si dej už teď:-))To je jedna z nejoriginálnějších reakcí, já si jí dam snad za rámeček.Ještě jednou díky za milé povzbuzení.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 15.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 15.8.2005 > Příjemná duchařina.
Body: 5
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 15.8.2005 > Díky moc!
<reagovat 
Levity (Občasný) - 16.8.2005 >

Vztekle se vysoukala z podpeřin a tiše nastevřela dveře (asi překlep?)

 

Jinak nemám co dodat, má milá závodnice, jak už někdo nade mnou poznamenal, při čtení tvejch povídek se přestává vníma čas...(se čas přestává vnímat:)


Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 16.8.2005 > Levity> Děkuju ti má milá kolegyně:-))Nastevřela říkam normálně, ale možná tomu jinde říkají jinak. Jsem jihozápadočeška:-))
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 16.8.2005 > Rony Rubinek> 

ach tak...jihozápadočeský slang mi tedy zatím zůstal utajen...:)))

 


<reagovat 
čtenář zabicka - 16.8.2005 > nasla sem par preklepu. Zkusim je naji jeste jednou...jo ..tusim ze kamenne osteni vynika efektne ne efektivne.. ... tak aspon jeden sem nasla, myslim, ze tam je jeste jeden nebo dva podobny. Trosku to rusi, ale jinak to bylo moc moc fajn pocteni :o) ... teda az na ty Sumavske stity hor. Obavam se ze v CR nejsou stity hor.... nejbliz tak Alpy nebo Vysoke Tatry.
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 17.8.2005 > čtenář> Díky moc. Já vim, s těmi štíty je to prekérka:-))Už jsme tu o tom diskutovali, tak já tam dam vrcholky kopců.
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter