Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Židovka špinavá z kolekce Kolektivizace
Autor: přáčh (Občasný) - publikováno 14.11.2005 (11:02:13)
další ve sbírce>

Za ostnatý drátem

Civý s výrazem mrtvoly

Oči propadlé

Tlustý živený nácek

Též za plotem,ale jinde

zprznil před chvílí

židovku špinavou 

je to ale úchylák

vždyť smilnil

se zvířetem.

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
 maxima gali (Občasný) - 4.1.2006 > ouvej> 

správna poznámka, nemám čo montovať osobné výlevy do argumentov

ak píšem, že som hlúpa, nemyslím tým, že si to o mne myslí niekto druhý, myslím tým, že si to o sebe myslím ja (vo vzťahu so smazaným textom to malo iba ten súvis, že si uvedomujem, že som hlúpa a v takomto prípade je celkom logické mať aj hlúpe názory)

v budúcnosti, ale asi dlho nevydržím, sa budem snažiť nepliesť do argumentov tie moje nešťastné osobné výlevy...

 


<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 3.1.2006 > ouvej> 

veď hej...


<reagovat 
moyri (Občasný) - 30.8.2006 >
Body: 1
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 14.11.2005 > jako už po několikáté se mi moc líbí reakce p74 :o)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 14.11.2005 > Kelly> Kelly - ráda bych znala tvoji reakci na tohle dílko, na to, že redaktor tohohle serveru Václav Mráz, vůbec je schopen přemýšlet o uměleckém obsahu, formě, nebo o čemže to přemýšlí, tohohle rasistického a odporného blábolu. Já si myslím, že zde smajlíky nejsou na místě. A taky není na místě, aby redaktor tohoto serveru Václav Mráz mohl psát to, co píše. Myslím si, že jakýkoliv smajlík zde není na místě. Podle mě tady není prčózní vůbec nic. Jsem opravdu velice pobouřena.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 14.11.2005 > ouvej> Já si myslím, že to dílko je ironické a zesměšňuje nacismus a rasismus - tak působí na mě, ač napsáno velmi neuměle. To myslím vážně. A myslím si, že redaktor tohohle serveru má právo takový názor mít. Na druhé straně si nemyslím, že by měl Václav právo komukoliv psát, že je blbá :o(
<reagovat 
 přáčh (Občasný) - 14.11.2005 > ouvej> 

Bouř se ! Kurva poser se ! Když přečteš řádek , zamysli se !

Myslíš že je to rasisitické ? Někteří tu ironii dokázali poznat. A možná , že jsem to tak  udělal schválně , aby si lidi při prvním pohledeu myslely , že jde o odsouzení Židů , ale pak , když se zamyslí , že je to odsouzení HLOUPOSTI NACISMU !

Mysli, kurva , mysli , nebo to nikam nedotáhneš .

 

Klidně se bouř,  mě je to u prdele, já mám svědomí čisté.


<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 14.11.2005 > Kelly> Tak já jsem tam tu ironii nevnímala. Každopádně je to hodně na hraně, kromě toho, že je totál blbé. Redaktor Václav Mráz si pro mě za mě může dělat co chce, třeba psát o frndách v ženské poezii na totemu, ale já mohu cítit pobouření, co všechno se tady toleruje.  
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 14.11.2005 > Prach> Bouř se? checht. Nezlob se, ale když ono je to tak prvoplánově hloupé a jednoduché.
<reagovat 
 DominikR (Občasný) - 27.11.2005 > Prach> nelíbí se mi to, pojem ironie je ti dle mého názoru cizí. a to, o co ti jde, ti bohužel vychází. jen kdyby sis tolikrát neprotiřečil. a díky tobě vím, že bleju nejen z nácků, děkuji

co kdybys někdy zveřejnil svůj autoportrét, aby si lidé udělali obrázek ohledě tvé ironie?

jo a redaktorům doporučuji, aby o tobě v příštím čísle vydali článek, budeš slavný prach, konečně
Body: 1
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 14.11.2005 > ouvej> totál blbé to je, hodně na hraně taky, nelíbí se mi to jako báseň ani trochu - ale přesto se mi nezdá, že bych za to měla autora apriori odsoudit, bo tam ironii vnímám, no,,,
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 14.11.2005 > ouvej> Víš co? Mě taky štve, a hodně - tím, jak dokáže reagovat na uživatele. A kolikrát jsem stejně pobouřená a nejradši bych mu jednu natáhla. A napsala jsem mu to už mockrát. Někdy je s ním řeč, někdy (většinou) spíš ne. A mně vadí, že se tváří, jako by měl přirozený právo být hnusnej na ostatní...
Ale co s ním? Máme ho snad smazat? Mně se nezdá, že bychom měli... Já zas vidím, že odvádí dost redakční práce například kolem čísel časopisu, že dokáže mít velmi praktické připomínky k chodu redakce atd. A osobně Václavovy literární názory (mluvím teď o těch "slušně" formulovaných) beru jako pohled "z druhé strany" (a taky si kolikrát říkám Ježiš ten je úplně blbej), jako něco, co mi připomíná, že můj pohled na věc nemusí být jediný. A on Václav občas umí uhodit hřebíček na hlavičku,,,
A když je hnusnej, napíšu mu, že se mi to nelíbí a že s ním na téhle úrovni nebudu komunikovat.
A teď mi řekni, co bys na mém místě (jako řadového redaktora poezie) dělala ty ;o)
<reagovat 
 přáčh (Občasný) - 14.11.2005 > ouvej> Jednoduché ? Těžko. Když někdo úžasně chytrý jako ty nedokáže rozpoznat smysl díla.....
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 14.11.2005 > Kelly> 

Takže za sebe, když čtu, co píše, cítím se svobodná, že tady nepublikuji, a že pokud nechci, nemusím se s někým jako je Václav Mráz vůbec potkávat.

 

K tomu dílu, pořád si myslím, že bych zvažovala ne ironickou polohu, ale tu prvoplánovou, čitelnou na první pohled. O názorech Václava v tomhle směru mám vcelku jasno. Mám v živé paměti, jaký blábol zveřejnil pod dílem o obrázku dítěte z koncentračního tábora.


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 14.11.2005 > ouvej> Kolorit :o) to napsalas hezky...
Jo, myslím, že nejsi jediná postižená, a rozumím tomu, jak se podobné hrubosti můžou někoho dotknout.
proto se právě snažím nepřipouštět si ho a nebrat ho vážně, a v tom vidím zase svoji svobodu já - protože Totem je tu i pro mě a nikdo jako V.M. mě z něj přece nevyžene.

K dílu - já tam tu ironii zkrátka vnímám na první pohled - co mám se sebou dělat? Podepisuju se tady pod p74. A Václav skoro nic neřekl - to p74 teda napsal víc :o)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 14.11.2005 > Kelly> p 74 je mi šumák, a navíc není redaktor. A říkám si, že jasně, nemusím ho brát vážně, ale moje cesta je ještě o něco propracovanější. Přeji hezký večer.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 14.11.2005 > ouvej> 

A naposled, zmiňuješ P 74, takže ani on si není zřejmě úplně jistý, zdali to tak bylo myšleno, viz:

 

Body: 1 - protože jste dementními slovy umlátil názor, se kterým mohu souhlasit. Souhlasit, pokud bylo myšleno odsouzení pokryteckých sviní.


<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 15.11.2005 > p74> 

Přece jen si neodpustím apel. :-)

 

Myslím, že když si přečteš, co píšu, tak tam proti tobě není  nic negativního. Dokonce se zamýšlím nad tvou kritikou.

 

Pokud jsem napsala, že jsi mi šumák, bylo to míněno v souvislosti s redaktorem, u kterého předpokládám přece jen větší nadhled. Nikde nepíšu nic o tom, že by ti měli cokoliv zakazovat. Nic z toho, co jsem psala, nebylo vedeno proti tobě. Nic o tobě nevím, teď jsem si poprvé přečetla dvě tvá dílka... ehmmm. Pokud jsem použila "tvůj podpis", tak proto, že reaguji na poznámku Kelly.

 

Ano, možná máš pravdu, že jsem  blbá, když se mi u díla které se jmenuje Židovka špinavá poněkud zatmí před očima.


<reagovat 
 Barča (Občasný) - 16.11.2005 > p74> Vážený p74, musím se ozvat, i když se mě to netýká. To, co jste napsal ouvej, je tak hrubé, že se s tím tady nedá asi nic srovnávat. A ostuda i na Totemu. Ouvej byste se měl pochopitelně omluvit.
Jde z toho až hrůza i na ostatní čtenáře a autory ....
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 16.11.2005 > p74> bože...črnáctiletá pitka....to musí bejt kocovina....
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 21.11.2005 > p74> Když vás nějaká poznámka "nadzvedne", doporučuju jít se na půl hodinky až dva dny (podle povahy) vydejchat a pak reagovat... myslím, že vaše reakce taky není adekvátní tomu, co ouvej o vás napsala.
<reagovat 
 Čtenář - 7.9.2008 > p74> pěkně jsi mluvil :)


jinak prachová básnička... slovy fotbalového komentátora: myslel to dobře, ale... branka je zřejmě v jinéčásti stadionu". mohl z toho být slušný aforismus.
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 3 4 5 6 (7) 8 9 10
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter