Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
U.F.O
Autor: Alyna (Občasný) - publikováno 30.12.2005 (18:42:52)
digitální tisk na autoplachtu


Poznámky k tomuto příspěvku
 Alyna (Občasný) - 2.1.2006 > čtenář> 

"A co bys řekla na to, kdyby ostatní chtěli abys ty obhajovala svoje díla? Stejná blbost, žejo.."  Vidis ze pro me to neni vubec zadna prace nejakou blbost sesmolit, tak nevim proc by to nezvladl natolik daleko vic inteligentnejsi clovek nez ja. Pokud nebereme v potaz vyplody chore mysli, viz presle a ji podobne...

 

Nooo,vidis ze ti stojim za tu kritiku a "blbosti",vidim, nejsou pro tebe nicim novym Blbecku :-), az na to ze uz asi meles z hladu, protoze zadne Decko ani jim podobne pismenka a cislice nevidim...

 

Klidne si muzes v klidecku sednout pred PC, uvolnit se, otevrit si tuhle stranku a poradne si vyhonit, jelikoz je mi uplne sumafuk co si pod mym dilem predstavujes

 

POZOR,POZOR:

Damy a panove tady vidime tyckou ukazku primeho vlivu dila na divaka!

Dekuji za pozornost, konec hlaseni...

 

preju krasny hon, blbecku

 

 

 

 


<reagovat 
 čtenář blec - 2.1.2006 > Alyna> Ano uznávám, že dostat z tebe blbost neni vůbec ale vůbec těžké. :)
Z hladu nemluvím, právě sem sežral 12 chlebíčků, ale jak to tak po tobě čtu, asi nejsem ten kdo by se měl najíst! Bodovat můžou totiž jen registrovaný, to bys už mohla vědět, ale kvůli tobě se věru registrovat nebudu.
Honit vocas u tohohle díla???? No aspoň že máš smysl pro humor. :) Jo a jakej ty máš na mě vliv ty "umělče"? :))))))))))
muhehe dva dni po silvestru a taková prdel.:)))))
<reagovat 
 surma (Občasný) - 2.1.2006 > Hulinak> ten tvůj pseudoskype portrét taky...
Doporučil 
<reagovat 
 surma (Občasný) - 2.1.2006 > Hulinak> to je zajimávé vidíš penis a už by jsi hulil... asi budeš na chlapečky podle tvých příspěvků, kočička, červené tulipány...
<reagovat 
 Alyna (Občasný) - 2.1.2006 > pavel surma> 

prosííím, at mi daji pasku pres hubu nebo aspon tu cenzuru.......


<reagovat 
 čtenář blec - 2.1.2006 > Alyna> přes hubu jo, ale ne tu pásku ;))
<reagovat 
 surma (Občasný) - 3.1.2006 > Hulinak> nevím kde se v tobě bere ta agrese... ale díky za mail... příště se podepiš a když chceš někoho urážet tak to udělej pod svým jménem a stůj za tím...
<reagovat 
 Alyna (Občasný) - 3.1.2006 > čtenář> 

ty tu jeste oxidujes? ...se nedivim ze sezeres na posezeni 12 chlebicku, to je pak smula, si tady nemuzes dat ani svou fotku,,, tlustoprdle sadlo s nevimkolikati dioptriema si leci sve komplexy, se nedivim ze se neumis ani zaregistrovat hahahahaha... nemam naladu na nekoho kdo si neumi ani poradne vymenovat nazory a jen se prihlouple opicit-viz s tim hladem a blbosti,coz jsem prvni napsala ja  nebo neli se sam vyvracet, viz ze mi davas decko, kdyz mi zadne nedavas a vubec me nezajima tva demence se neumet zaregistrovat....

 

laskave me uz nezatezuj a nepis mi, na to tady jsou stejne tobe vyrovnane osoby jako Hulinak,Presle a jim podobne sragory....


<reagovat 
 Alyna (Občasný) - 3.1.2006 > pavel surma> ReeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEeeeeeeevoooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooOOOOOooooooooooluuuuuUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuceeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeee totemu
<reagovat 
 Alyna (Občasný) - 3.1.2006 > Hulinak> 

...a ty taky co to tady vubec meles?..samozrejme ze TY by si tady za komousu zustal a lezl jim do prdele jak nejlip umis, to je nam vsem zcela jasne, podle toho co tu predvadis. Pochybuju ze ty mas svuj prihlouply nick od slova posvatne rostliny, hulibrku, fuuuuuj je mi z tebe spatne ...


<reagovat 
Gabra (Občasný) - 7.3.2006 >
Body: 4
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 16.8.2008 > Ty genitálie jsou o ničem... ufoun akorát ruší. Skvělý jsou naopak ty vlasy a komoksovej výraz obličeje !!! Nemí přece třeba rvát to za každou cenu přes koule...
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter