Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
želví poléfka
Autor: -TA (Občasný) - publikováno 5.3.2006 (15:41:55)

 

 

z krunýře se kouří rozlousknutého

z nosu komínu se vznáší

startuje

na kole s křídly ve větru

plápolající Tajemný Em

jako chrchel dýmu

 

krev sládne po paprice

mléko po krvi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
 Adina (Občasný) - 5.3.2006 > Max Bubakoff> TAK POJĎ! Vezmu vodní pistolku a uštědřím ti to mezi voči! :o))
<reagovat 
-TA (Občasný) - 6.3.2006 > adino, buď tak hodná a vyjasňuj si nějaký tyhlety soukromý detaily s olinou někde jinde, ju?:) zobrazení to má HOODNĚ. asi 150.
<reagovat 
anae (Občasný) - 6.3.2006 > (diotima) básnička je legrační, nějak mi připomněla mý oblíbený jídlo - brambory na paprice, želfičky nejím, jsou roztomilé  ... a a a poznámky jsou taky bezva  ....    všem zúčastněným tímto přeju hodně sil do náročného předjaří
Body: 5
<reagovat 
-TA (Občasný) - 6.3.2006 > taky mám ráda k želvy a je nejím, ale někde jsem se dočetla, že je kněží v raném novověku sázeli do rybníků a považovali za ryby, tudíž postní jídlo, lze dohledat i recept...:)
<reagovat 
.......... (Občasný) - 5.3.2006 > asi už to všechno dozrálo ... dostávala jsem do práce ananymní inzeráty  - ostávala jsem anonymy . kalais, hajka .a Monty - kalais .- Evička milá, co jsem ji chránila . než mi došlo, o co jí jde ... Evičko, je tak snadný někoho obvinit - já jak blbá dávala jsem Ti svůj náramek - než mi došlo ...
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 5.3.2006 > ..........> Jakej náramek?
<reagovat 
 čtenář čekanka - 6.3.2006 > ..........> Olina: Nech ji bejt, dej už jednou pro vždycky pokoj Evičce. Já si ty tlustý punčocháče kvůli tobě klidně koupim, abys měla klid

UTILITY: Promiň, já ji jednou zabiju potají, ale tady jsem se musela ozvat nahlas :-)))))
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 6.3.2006 > Zdá se mi, že se ta básnička řadí do jakési "mořské" hvězdice, vytváří obrazec, dnes ho bohužel nemůžu z nějakého důvodu přečíst. To asi kvůli tomu plápolajícímu záhvězdníku, nikdy jsem to slovo neslyšel... Je plná počitků...kulinářská, ale o čem vlastně hovoří, to je ovšem otázka pouze řečnická... Závěrečný obraz krve sládnoucí po paprice, to je tak úžasně konkrétní... Že by se jednalo o nějaké láskyplné požírání?
Doporučil 
<reagovat 
-TA (Občasný) - 6.3.2006 > tak se omlouvám, přehlídla jsem slovo čekanka:) - takže čekanko, já bych z toho evu úplně vynechala, nemá s tímhle nic společnýho, není důvod ji vláčet a zatahovat ji sem. olina je prostě olina, svou vizitku vytesala do klávesnice vlastní rukou!:)
<reagovat 
 čtenář čekanka - 6.3.2006 > utilita> máš pravdu :-) dík
<reagovat 
-TA (Občasný) - 6.3.2006 > kocábka, kocábka, kocábka majetnice?.) vymyslela jsem si určitý příběh, v němž hrál hlavní roli jan tleskač, ale potom si tozačalo žít svým životem. tleskače nesežereš, hlavu mu neusekneš, ani nožičky, necháš ho uletět a zmizet.)
<reagovat 
-TA (Občasný) - 6.3.2006 > není za co.)
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 6.3.2006 > ale musím uznat, že ta obsese tlustými punčocháči je velmi zajímavá...to snad musím někde použít...:)
<reagovat 
-TA (Občasný) - 6.3.2006 > já mám zimní punčocháče, páčto mám alergii na mráz. a ty? máš je taky?:)))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 6.3.2006 > utilita> s láskou vzpomínám na dětství...tu dobu nevinnosti a radosti, kdy jsem míval krásné, tlusté punčocháče...kombinované s oteplovačkami a sněhulkami...
:)

<reagovat 
-TA (Občasný) - 6.3.2006 > a kdybys ještě viděl, jak jihnu.)))
<reagovat 
Jonáš (Stálý) - 6.3.2006 > ?
<reagovat 
-TA (Občasný) - 6.3.2006 > ?
<reagovat 
-TA (Občasný) - 6.3.2006 > díky za názor, to slovo mi vrtá hlavou, kdoví, co mě eště napadne.)

ani já nejsem hajka, ale když se jeden zamyslí nad výše vypsanou smrští, přijde mu, že ej to nejméně brutální závěr bo vývod:)

taky nosím v zimě silný punčocháče, protože mám alergii na mráz, potrzenou od lékaře, mažu si to hnusnou, temperovitou mastí a polykám pilule. možná zapracovala otužovací lobby.))
<reagovat 
-TA (Občasný) - 6.3.2006 > ztratila píše výhradně prózu, v rámci totemu se ale v poslední době mění v divou básnířku:)))
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 6.3.2006 > začátek líbí...pak se trochu ztrácíme, asi ten záhvězdník za to může...ale závěr se nám hodí k začátku...

takový zvláštně morbidní to je a nemůžeme říct, že to nepůsobí ...

body tak 4+ asi, ale nějak si nejsme jistý moc, tak to necháme bez nich

Hajka a Ztratila jsou dvě nebo jedna bytost?
A co je špatnýho na silnejch punčocháčích? My je nosíme rádi v zimě...no nic...
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 6.3.2006 > Jozífek_a_ryby> Nejsem Ztratila...:o)))
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 6.3.2006 > hajka> no je fakt,že ikonky k sobě moc nejdou...jen jsme měli pocit, že Ztratila taky píše prózu spíš...:o)


<reagovat 
 hajka (Občasný) - 6.3.2006 > Jozífek_a_ryby> Prózu píšeme spíš obě, ale my se známe od vidění od Růžového sadu nebo jak se jmenuje ta hspoda na Jiřáku...:)
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 6.3.2006 > hajka> no jo, asi si i trochu vzpomínáme...ale my máme na tváře i jména blbou paměť, to bys nám musela vylejt pivo do klína nebo tak...:o)
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 6.3.2006 > Jozífek_a_ryby> neříkejte dvakrát....:o)))) ale pokud si vzpomínám, tak nic podobného se nekonalo...:o)))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 6.3.2006 > asi fakt pár osobních asoc-nitek, které můžeš chytit jen ty, ale vlasntě se mi to líbí... závozník by byl možná lepší
vzpomněla jsem si u toho na nějakou Andersenovu pohádku :o)
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
-TA (Občasný) - 7.3.2006 > ano, myslím, že máš úplnou pravdu. To slovo je jako křeslo pro hosta. Dnes pro MažŇáka.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 7.3.2006 > utilita> teďs to teda vylepšila, tajemný eM, já asi omdlim!!! :oD
<reagovat 
-TA (Občasný) - 7.3.2006 >

jistě jsi pochopila, co se tím snažím naznačit. Totem nepotřebuje žádný totém, Totem potřebuje orloj. Teda potřeboval. Pak jsem přišla já a... ;)

 


<reagovat 
pjer (Občasný) - 7.3.2006 > mléko po krvi? to není moc košer
<reagovat 
-TA (Občasný) - 7.3.2006 > chyba? černoši v africe pijou krev s mlékem, posiluje je to, některých kravám sajou mlíko, některým krev, pak můžou dlouho chodit a neunaví se.
<reagovat 
 pjer (Občasný) - 7.3.2006 > utilita> 

dobře, černoši jo, ale Židé (a židé) ne

 


<reagovat 
-TA (Občasný) - 7.3.2006 > uvažuj globálně.)
<reagovat 
probably (Občasný) - 21.3.2006 > :-)
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 21.3.2006 > probably> :) někdy se povede provoknout hodně dobře:) - to mají děsně rády:)
<reagovat 
-TA (Občasný) - 22.3.2006 > jsem ráda, žes pyšná na výčepní lístek svý duše, dědo vševědo:))
<reagovat 
.......... (Občasný) - 22.3.2006 > :))) jsem:)) - jsem totiž čarodějnice a živím se lidskou krví - zeptej se holek:))
<reagovat 
-TA (Občasný) - 22.3.2006 >

já myslím, že tomu nějakej význam přikládáš jen ty sama. požíráš tím sebe sama.


<reagovat 
 .......... (Občasný) - 22.3.2006 > utilita> a já zas myslím, že soudíš podle sebe:) od samýho začátku:)
<reagovat 
-TA (Občasný) - 22.3.2006 >

Soudím tak na základě pobavených řečí, který jsem o tom s pár lidma prohodila. Jinak je tvoje záliba ve veřejným sebeztrapňování vyloženě tvůj problém a tvá věc. Já bych ji na tvém místě řešila, ale já jsem naštěstí na svém místě:)


<reagovat 
.......... (Občasný) - 22.3.2006 > :)) jasně, Ztratílku:)
<reagovat 
mystikus (Občasný) - 15.11.2017 > rhapsody in blue jako pohlreichová polévka snů
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter