Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jsoucno a nicota
Autor: sibyla (Občasný) - publikováno 2.5.2006 (17:47:08)

Zázraky jsou součástí našeho života každý den, každou minutu, někdy mohou ale ve víru dění zůstat nepoznány.

 

 

Jsoucno a nicota

 

 

Tma, černota, nic…

 

Dlouhou dobu se nedělo vůbec nic. Nicota se rozprostírala všude kolem. Nicota …

 

Náhle se ozvala ohlušující rána. Z ničeho nic. Bum, prásk. Obrovská exploze světla a barev. Barvy jsi vždycky miloval. Chtěl jsi malovat lepší svět, barevnější, veselejší, zářivější.

 

Věděl jsi jak, nikdo Tě to učit nemusel. Svojí malou ručkou jsi držel štětec a maloval, obrovské barevné obrazce. Smál ses, rozdával jsi radost všem okolo.

 

Bum… zase ta obrovská rána, oslepující světlo a … nic, nic už necítíš…

 

A opět se všude kolem rozprostřela temnota. Mlhavě sis vzpomněl, že jsi chtěl změnit svět. Svět svými barvami a úsměvem.

 

Díváš se nepřítomně, pak se uvnitř Tebe něco zlomilo. Vidíš malou bílou tečku a ta se začne zvětšovat, a je větší a větší…

 

Nádherné světlo a jas. Můžeš zase malovat. Vzít štětec do ruky a malovat lepší svět…

 

Jsi tím, kým jsi vždy býval a děláš to, co jsi dělat chtěl. Už víš, mnoho lidí miluje Tvé obrazy, barvy, výpověď Tvé duše.

 

Chtělo se mi Tě políbit za tu radost, kterou jsi přes všechny temnoty oprášil.

 

Mám od Tebe doma na zdi obraz. Je na něm duha, most přes řeku a malá prázdná loďka. Ráda se na něj dívám, mohu se přenést do jiných míst a snít…

 

Snít o širém vesmíru a jednom malém chlapci, kterému se splnilo dětské přání.

 

Věřil v zázraky a nikdy nevykročil zpátky k nicotě.

 

Proto mu jsoucno dalo prožít přání jeho duše.

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
WhiteShadow (Občasný) - 13.5.2006 > Inu,
chtěl jsem tu vypíchnout nějaké Vaše komentáře a dát je do kontrastu s tím, co se Vám pro změnu líbilo, tak jsem trochu pohledal, začal jsem u Loly, myslel jsem si, že tam by to mohlo být nadějné.., ale našel jsem veskrze férové a praktické komentáře, byl jsem popravdě docela překvapen..
Ale třeba mé minidélko - Afrika musí žít..hm??
Stojím si za vším, co jsem napsal.., ale dnes nemám už sílu pohledat komentáře..
S pozdravem Stín
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 13.5.2006 >

Z čehož plyne poučení, že křičíme-li do světa velké věci, či dokonce někoho z něčeho osočujeme, je dobré vědět, zda umíme svůj názor i věcně doložit. Tos sice neudělal, ale cením si toho, že to jsi alesp. schopen uznat.

(Na další výtky a důkazy mojí neschopnosti dále čekám, raději ale v poště, abychom to tu zbytečně neprasili.)

 

Tvůj text o Africe podle mě odpovídá názoru relativně poučenýho, nadšenýho a naivního dvaadvacetiletýho kluka a o třídu převyšuje tvoje ostatní prozaický pokusy. Proto jsem se taky ptala na věk, už jsem to tam pak zabudla dopsat.

 


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 12.5.2006 > Milý uživateli Whiteshadow,
na svůj názor máš samozřejmě plné právo. Přemýšlím, co si představuješ pod slovy „něco praktického, čeho se dá chytnout“ i „férově etického“ - pokud mi to přesně definuješ a navíc přidáš konkrétní případ, kdy jsem se tak (nejlépe vůči tvé osobě) nezachovala, budu jen ráda.

Rozsah textu a doba jeho vzniku nemají s výslednou kvalitou nic společného. Sračka může vznikat roky a mít nakonec i několik svazků! Lze tě poplácat po ramenou a pochválit, jak jsi pilný a trpělivý – ovšem o tvém psaní, o tvém talentu, o kvalitě toho, co jsi spáchal, to nevypovídá nic. S rozsahem textů je to možná jako s ženským kouzlem a prsy: a přemýšlej o tom, jak jsem to myslela:)

Sebevědomí je hezká, chvályhodná věc, ale já bych s ním (minimálně vzhledem k úrovni tvé češtiny) hodně šetřila.

V poslední době jsem tu fakt publikovala několik básniček pod alternicky, které jsem většinou sama promtně prozradila, čili operovat se strachem je hloupé.

Bell na Totem samozřejmě patří, stejně jako kterýkoli jiný uživatel. Její přínos bych ale takto dramaticky nepřeceňovala. Ostatně její „zastání“ zrovna v tomto případě bylo cokoli, jen ne objektivní nebo ještě lépe: věcné. Prostě tu jen afektovaně napadala zastánce opačného názoru. A já bych nad tímhle konrkrétním textem fakt nejásala, i kdybychom odhlédli od obsahu, o němž se můžeme hodně přít, jazykově je podprůměrný. (Pokud tu vidíš, uživateli whiteshadow, nějaké známky nadprůměru, originality atp., budu opět ráda, když mě na ně upozorníš).

Úplně nakonec jedna pozitivní zpráva: opravdu píšu! Ale obejde se to i bez tvých komentářů.

Vlastně dvě: Petru Měrkovi je podle mě moje redaktorství vyloženě šumák.)
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 13.5.2006 > ztratila> Budu ráda, když si to příště budete psát soukromě. Jen proto, že se mě tu někde zastal, tak snad proto to nesnižuje moje dílo? Nebo snad ano.

Myslela jsem, že jsme si to již vyjasnily a proto tohle moc nechápu. Já jsem tu nikoho nenapadala a TAK PROSÍM I OBRÁCENĚ O SLUŠNÉ JEDNÁNÍ.

díky
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 13.5.2006 >

Sibylo, tvou poslední poznámku nechápu. My si tu v koncovce s whiteshadow snažíme vyjasnit (nejspíš marně, protože v principu odlišná -) stanoviska. Ostře, ale slušně. Můj názor na tenhle tvůj text je pořád stejný a neovlivněný názorem kohokoli dalšího: je prostě slabý. Nic jiného jsem přece ani předtím nepsala. Fakt, že ho někdo chválil či pohaněl, s tím nemá nic společného. Nakonec i to je pro Totem typické: jsme tak širocí, že vlastně jakýkoli text si tu najde jak skalní příznivce, tak zaryté odpůrce a nakonec to (v případě, že bychom uvažovali každého uživatele jako indiferentního) nemusí mít pro autora žádnou valnou výpovědní hodnotu.

 

Ta debata se samozřejmě nerozroste do neúnosných mezí, mj. i proto, že nemám vůbec čas ji sledovat, ale vznikla tu příhodně: je Totem, je text, jeho čtenáři, názory, interakce. V poslední době mi Totem spíš než literaturu a psaní evokuje hru. Strategickou.

 

Pokud mě někdo z něčeho lživě obviní, považuju za samozřejmost, že svůj názor dokáže a obhájí, nebo si vysvětlíme, jak to vlastně je. Na tom nic neslušnýho nevidím.


<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 15.5.2006 > ztratila> Ok. Ale sama jsi říkala, že o duchovno a tyto věci se vůbec nezajímáš. Tak jak můžeš tento můj text z duchovního hlediska posoudit?
Já také nerozumím technice fotografování a tak do toho nikomu mluvit nebudu.

Ale nechci to už zbytečně rozpytvávat.

Osobně mně jde o psaní a ne o nesmyslné debaty.

ahoj
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 15.5.2006 > moje minulé i současné studijní obory nejsou zas až tak tajný, bell. zajímá mě každá opodstatněná výtka vůči mýmu jazykovýmu projevu, nemusí ani nutně pocházet od profesionálního filologa. a že i tu na totemu jich pár je: žádný z nich nemá zapotřebí být chytrej jak rádio bell, ačkoli na to narozdíl od tebe maj. ty se tu jen trapně snažíš vycucat z prstu COKOLI a důvodem je osobní zášť vůči mě, ne věcné argumenty (jazykovej cit, znalosti, přehled a nadhled). pak bys tušila něco o jazykových rovinách, pestrosti, specifikách netový komunikace... bla bla. to by bylo na delší debatu, ale já s tebou nemůžu ani nechci ztrácet čas. jen mi tě je líto, že si musíš agresivitu vybíjet takhle negativním způsobem.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 15.5.2006 > už bylo řečeno
Body: 2
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 16.5.2006 > Václav Mráz> eh, omlouvám se za to hodnocení - přehlédl jsem rubriku. A nebo to původně bylo v próze?

na věci ve "Zpovědi, pocity" by se mělo aplikovat úplně jiné hodnotící měřítko než na povídky, takže tomuhle ty dva body nepatří - sorry, moje chybka.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 15.5.2006 > Je to psanej text. Minimálně poznám, jakou češtinou je psanej. Emoce, který zobrazuje, mě nijak neoslovujou, přijdou mi mělký a velkohubý. A nepřijde mi, že by k jejich pochopení či odhalení musel člověk nastudovat stohy esoterický leteratury.  
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 15.5.2006 > ztratila> To je asi věc názoru.
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 15.5.2006 > ztratila> Je to psanej text. Minimálně poznám, jakou češtinou je psanej. Emoce, který zobrazuje, mě nijak neoslovujou. Readaktorko ty opravdu poznáš jakou češtinou je text psaný ? Tou tvojí češtinou určitě ne - nestuduj esoteriku, studuj český jazyk.
Doporučil 
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 16.5.2006 > ztratila> GRATULUJI, pokud Ti šlo o to někoho urazit, tak jsi asi vyhrála. Ovšem podle mě by to tu opravdu mělo být o slušnosti, což bohužel není. Pokud Ti jde o to urážet někoho, kdo Ti nic neudělal, tak sice nechápu o co Ti vlastně jde, no ale....

Opravdu mě tato nesmyslná debata znechutila a ničemu to nepomohlo. Osobně v tom cítím, že když se mě tu někdo zastal, tak proto jsi pak napadla mě, což v tom smysl nevidím. Pokládala jsem Tě za slušného člověka, což bohužel po těchto urážkách už nemohu. Zvažuji, že na Totemu nebudu již nic publikovat. Pokud Ti tedy šlo jen o to mít tu pouze "vlastní" tým a navzájem se protěžovat, tak se Ti to asi povedlo. Ovšem o tom by to asi být nemělo, nebo jo?
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 16.5.2006 > Bell> Vůbec nemá cenu na toto reagovat.
Sice slovo - velkohubý - jak můj text nazvala Ztratila pokládám za urážku, no ale... taky to přežiju. hi hi

Duchovním směrům se věnuji již 14 let a myslím, že jsem již někam pokročila.
Nemá cenu to ovšem vykládát někomu, kdo se o to nezajímá, to jsem ani nechtěla. Píšu pro podobně zaměřené bytosti. Takže nechápu, proč někdo, komu tento obor nic neříká, to soudí. Myslím, že by tu ale slušnost zachována být měla. Také nenapadám někoho, kdo je oblíbencem "Ztratila" a ostatních redaktorů jen proto, že je jejich oblíbenec. To je přeci holý nesmysl. Je potřeba rozlišovat.
Komu se to nelíbí moje texty číst nemusí!!!

Bell díky :-) Ale nemá cenu si kazit krásný den nesmyslnou debatou.
<reagovat 
WhiteShadow (Občasný) - 12.5.2006 > Ztratila:
"Snažila jsem se v tom cosi najít, ale přijde mi to jako plytký, velkohubý blábol".., upřímně paní redaktorko ( nikoliv autorko..), stejně vnímám Já ty vaše komentáře, které se prý snaží být maximálně objektivní. Možná, že to tak i je, ostatně každý máme rádi jiný šálek kávy, ale Já ve vašich komentářích hledal něco praktického, čeho se dá chytnout, stejně tak něco férově etického příliš dlouho.. Podle mě jste antiredaktor...bohužel, Vaše komentáře pod díly kde koho včetně mě ( některá má dílka mají tisíce znaků, přičemž vznikají čtvrt roku.. a vy tam pak šoupnete třeba jenom dvoječku bez komentáře) působí jako sebestředné, arogantní výkřiky.Jindy jsem zase viděl dílko, o pěti větách, které postrádalo cokoliv co by mohlo zaujmout či něco sdělovat a od vás dostalo plný počet bodů plus D..Je to o vkusu,..ale když pak vidím ten váš, tak mi u mého dílka zase stoupá sebevědomí..
Zkuste si někdy něco napsat, rád vám napíšu férový nezaujatý komentář. Ale řekl bych, že jste tu nejspíš něco zveřejnila pod jedním ze svých nicků, že by strach?...
Pokud jde o tu výměnu názorů tady s Bell, myslím, že obě strany mohly komuniklovat lépe. Nač ty útoky? Ale jedna věc jde vidět zdaleka.., Bell obohacuje Totem jako nikdo jiný.., píše komentáře k téměř všem literárním dílům a co by byl Totem bez komentářů..Je fajn, že se tady někteří lidé umí zastat druhých, a to věřím že objektivně ( jako ona ted Sibyly)a nesmířit se s povrchním komentářem.
Souhlasím s myšlenkou, že Totem je v podstatě boj..a tohle dílo si stojí dost dobře. Nejde o to si někoho láskyplně opečovávat, pokud si to jeho díla nezaslouží, ale slušnost jhe slušnost..
Možná pan Měrka tvé redaktorství ocení...
Tak doufám, že jsem moc nerýpal, nerad bych takovým hloupostma snižoval podstatu svého sdělení..

Sibyla:
Podle mě je to na vysoké úrovni, pocitové, intuitivní tak jak Já rád. Navíc mi to něco připomíná..,Vypravěčství působí přirozeně a plynule. Ten doslov kurzívou je podle mě zbytečný a působí rušivě.. S pozdravem Stín

Bell:
Ahoj, asi nemáš moc času, když tu stíháš psát všechny ty komentáře, ale pokud bys měla zájem, jeden mladý server, který má ovšem perspektivu a roste velice rychle.., by ocenil dalšího kvalitního komentátora.
Mohla by jsi být - Čestný Redaktor. Tak se kj nám aspoň mrkni..:
www.postreh.com/phprs
Měj se
Body: 4
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 12.5.2006 > WhiteShadow> Milý Stíne, :-)

o tom dovětku kurzívou jsem dost přemýšlela, zda ho tam dát nebo ne a pak jsem ho tam dala. Jinak díky za dlouhou reakci.
Já to beru v pohodě, myslím určité komentáře. Člověk alespoň nezpychne a já nepíšu jen kvůli sobě, ale především pro "spřízněné dušičky" a abych navracela lidi jejich snům. :-)

Sama tu mám jen jeden nick, proč taky více a neměla bych na to ani časové kapacity.

Taky si myslím, že člověk by se měl snažit reagovat slušně i když vím, že někdy to ujede.
Svou reakcí jsi obět předvedl svoje kvality, jak jsem si i myslela. Je dobře, že tu jsou lidi jako Ty i Bell. :-)

nádherný zázračný den

Sibyla

<reagovat 
 Bell (Občasný) - 12.5.2006 > WhiteShadow> 

Byla jsem u vás na návštěvě - moc se mi to líbí - graficky i úrovní. Moc ráda bych pomohla.

Víš doma mě učili, že proti slušnosti není obrany - tady to nějak nefunguje - sport mě naučil hrát fér - život, že proti hlouposti, arogancia ignoranci je třeba bojovat. Zbytek v poště.


<reagovat 
 Život (Občasný) - 16.5.2006 > WhiteShadow> Díky. Jsem ráda, že tu jsou lidé jako jsi Ty.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 16.5.2006 > Bell> Ač to tak nemusí vypadat, tak v konečné fázi čistí a duchovní a etičtí lidé přeci jen vyhrají. Protože hrají fér a nikoho neurážejí a určitě je lepší mít za přátele takové lidi než někoho, kdo a ani neví možná sám proč je uvnitř sebe nevyrovananý a proto uráží druhé. Úspěšný a vyrovnaný člověk nebudu nikoho nesmyslně urážet.

pa
<reagovat 
Život (Občasný) - 5.5.2006 > Máš hodně co říct a říkáš to krásně. Jsem ráda, že takhle sdílíš svůj svět s ostatními.
Body: 5
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 5.5.2006 > Život> :-))) Díky Živote. :-))) Co tak krásně plyneš jako řeka a teď v máji bublá přes kameny. :-)

/Jsem ráda, že část našeho světa můžeme sdílet spolu./
<reagovat 
 Erma (Občasný) - 6.5.2006 > sibyla> pod to se podepíšu, v této části světa stojí za to žíti
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Život (Občasný) - 16.5.2006 > sibyla> I já jsem ráda, že tomu tak je.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 8.5.2006 > Erma> Tak to jsem ráda. :-)
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 16.5.2006 >

Sibylo, přečti si moje původní hodnocení z 5.5. - nijak jsem je nezměnila. A neměla jsem snahu tě urazit: pokud jsem něco hodnotila úplně zcestně, budu ráda, když mi to kdokoli věcně vyvrátí.

Pravda je, že tenhle text je v jistým smyslu iniciační: svářejí se v něm dvě skupiny, z nichž každá vnímá kvalitu jinak. Přiznám se, že si úspěšnej prozaickej text na totemu představuju jinak. Ale to, jaká bude úroveň textů na Totemu, není na mě. I tak se přiznám, že je pro mě stran kvality textu směrodatnej jen něčí názor:

To, jestli tu budeš, nebo nebudeš publikovat, je jen na tobě.

A otomování je ošklivej slovní, antiliterární zlozvyk;))

 

 


<reagovat 
 Život (Občasný) - 16.5.2006 > ztratila> 

Tak trošku jsem se tady "prokousala" tou debatou. Naprosto souhlasím s Whiteshadow, to co napsal má hlavu a patu, je to pravda a nikomu to neubližuje. Vy, paní redaktorko, mě překvapujete, že tady vesele píšete nespisovně. Ne, že bych nemluvila nespisovně, ale nějak mi to nesedí ke komentáři redaktorky k próze. Je jasné, že každý si úspěšný text představuje jinak, už proto, že se na svět každý díváme trochu jinak. Vím, že nejsem kompetentní hodnotit literární kvalitu díla, ale vím jestli mě něčím obohacuje nebo ne. A myslím, že nejeden úspěšný umělec řekl, že úspěch díla také závisí na okruhu diváků (nebo čtenářů).

 

Pro Sibylu: ještě jednou díky za tohle dílo. Protože oslovuje mé nitro a něco mi dává.


<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 16.5.2006 > ztratila> Slovo: velkohubý nepokládám na objektivní. Je to pouze Tvůj subjektivní dojem a možná to šlo napsat i lépe. To už je jedno.

Výraz o tom jsem použila v jedné úvaze, ale po Tvé dobré radě jsem opravila. Zrovna tato rada se mně hodila a za ní jsem ráda. Za rady ohledně pravopisu jsem ráda a ty vítám.

Někomu se něco líbí někomu ne, to beru. Tuto větu: I tak se přiznám, že je pro mě stran kvality textu směrodatnej jen něčí názor: jsem tedy vůbec nepochopila. Znáš "Malého prince", tedy spíše četla jsi ho? I tato knížka se může chápat různě. Je jednoduchá, ale v důsledku geniální. Ne všichni ji rozumí a každý si tam najde to svoje. A myslím, že o toto jde především. Taky nemám moc času to pročítat, takže jsem celou debatu nečetla pouze připomínky přímo adresované mně. ahoj :-)
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 16.5.2006 > sibyla> 

Sybilo je to přesně tak jak píšeš.

 

Takže navrhuji společné prohlášení : Milá Ztratilo, máš ve všem naprostou pravdu, přijmi naši omluvu za to, že jsme tě nepochopily a prosíme o odpuštění. Jinak tě máme opravdu rády. Odpusť nám naše hnusné činy a zahlcování tvé moudré hlavy bláboly. Ve všem máš absolutní pravdu. Nemůže ti ovšem slíbit, že v budounu nějaký podobný blábol nestvoříme a předem Tě  prosíme o shovívavost a odpuštění.

 

Doufám, že tímto už tuhle debatu definitivně ukončíme. Co ty na to ?

 


<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 17.5.2006 > Život> Díky moc Živote.
:-)))

Vím, že píšu jen pro určitou skupinu lidí a jsem si toho vědoma, ale za tuto "skupinku" jsem moc ráda. :-)

Osobně chci dílem dělat lidem radost. Proto taky píšu pro radost. :-)

Tuto debatu jsem již včera se Ztratila ukončila a tak to nechci znovu otevírat.

JEŠTĚ JEDNOU DÍKY VŠEM ZA PODPORU A ZASTÁNÍ. DÍKY :-)))

Tímto chci tuto nesmyslnou debatu ukončit.

Jde přeci o díla a ne debaty, tedy já tu pro debaty na Totemu nejsem, na to fakt nemám čas.

KRÁSNÝ DEN :-)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 17.5.2006 > Život> "Vy, paní redaktorko, mě překvapujete, že tady vesele píšete nespisovně. Ne, že bych nemluvila nespisovně, ale nějak mi to nesedí ke komentáři redaktorky k próze"

již zmiňované jazykové roviny, stejně jako dopis mamince z letního tábora budeš psát asi jinak než profesní životopis

co se týče internetu, tak tam je to právě dost benevolentní - podle mne je rozdíl, publikovat příspěvek se špatnou češtinou (mluvím obecně, ne o tomto konkrétním díle) a pod tímto příspěvkem na to hovorovou češtinou upozornit, redaktorka neredaktorka - protože stejně tak může rektor univerzity v hospodě mluvit jako dlaždič a taky to bude celkem normální ;-)
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 17.5.2006 > Bell> Ahoj Bell,
tuto debatu už jsem ukončila včera. :-)))

How :-)) domluvila jsem. hi hi

Ale psát budu dál. Protože se u toho cítím dobře a to je myslím hlavní. :-)
<reagovat 
 Život (Občasný) - 21.5.2006 > Václav Mráz> S tím naprosto souhlasím. Mě to v tu chvíli od paní redaktorky nesedělo, to je všechno. Způsob vyjadřování je určitě rozdílný v rozdílných situacích. Možná je to trochu o tom, že od redaktora zase očekávám něco já. Zvlášť když je to člověk, který češtinu ctí a umí. Ale zle jsem to nemyslela. Je pravda, že v různých situacích se vyjdařujeme různě.
<reagovat 
Milly (Občasný) - 16.6.2006 > Bylo by to příliš krásné...

Až bolí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 24.6.2006 > Milly> Díky moc. :-)))
Jsem ráda, že se Ti to líbilo.
<reagovat 
jaspra (Občasný) - 3.9.2006 > Mám stejný názor jako poetor
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 9.9.2006 > jaspra> Díky. :-)
<reagovat 
poetor (Občasný) - 5.5.2006 > patřím ke skupince "malých blízkých" a nepatřím k přívlastkové Zirael .. _:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 8.5.2006 > poetor> Za to máš u mě někdy velkou pusu. :-)
Dík. :-)
<reagovat 
 A.x.e.l (Občasný) - 7.3.2007 > sibyla> hodně mi to připomnělo moje vlastní dilema jestli jít či nejít za pouhým snem. tak jestli to za to stojí..
Doporučil 
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 12.3.2007 > seepi> Myslím, že za svými sny je dobrý jít ...:-)
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 19.6.2007 > Četla jsem od tebe dřiv některé pocitovky, ale tahle mi přijde určitě slabší. TNedotvořila jsi poslední dvě věty až dodatečně? Nesedí mi to tam ve vytvořené náladě. Nebylo to jen kvůli názvu. Jinak pocity se, dle mého názoru, těžko hodnotí, nicméně zajímavá je ta diskuze dole;) radši juknu na nějakou tvou dějovou prózu.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 11.7.2007 > Lamarski> :-) Ahoj, moc už si to ani nepamatuju. Ale myslím, že jsem konec upravovala.
S odstupem času už to také vidím jinak. Ta diskuse .. no :-) no comment
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 4.5.2006 > Příde mi to jako zamyšlení ve školní družině napsaný barevnejma fixkama a pod tím nakreslený velký sluníčko s deštníčkem v ruce. Mohlo by to skončit na nástěnce před tělocvičnou - Maruška z 6c, s velkou jedničkou v rohu a hvězdičkou.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 4.5.2006 > Opíječ tchýní> Asi si hloubku myšlenky nepochopil, ale nevadí, píšu jen pro určitou skupinu mě blízkých lidí. :-)


<reagovat 
 zirael (Občasný) - 4.5.2006 > Opíječ tchýní> přesně. ale jak psáno níže, je to jen "pro malou skupinu jí blízkých lidí", takže je to tady trochu plýtvání časem (pokud nejsi členem skupinky malých blízkých:).
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 4.5.2006 > Opíječ tchýní> 

nástěnky před tělocvičnou nebývají a to z důvodů, že dětské nadšení pro tělocvik by ji moc neprospělo.

Ale myslim, kdyby to tam přece jenom viselo asi by toho děti pochopily víc než ty. Děti vidí, co vám některým uniká.

Je vidět, že jak jsi přemýšlel/a dřív, už si vůbec nepamatuješ  a na školu asi taky ne, protože v 6. už se hvězdičky neprovozujou.


Doporučil 
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 4.5.2006 > zirael> Tvoje arogance je úžasná - jeden by řekl, že máš Nobelovu cenu za literaturu - neplýtvej svým drahoceným časem na urážení druhých. Jen je mi záhadou, kde se v tobě bere ta arogantní nadřazenost vzhledem k tvému věku ... jenže do času děvenko ... dříve nebo později dostaneš od života přes čumák a buď si jista, že pořádně. Shrnuto, podtrženo - arogantní zamindrákovaná nána, nic víc nic míň a navíc bez špetky slušnosti a tolerance. Takové jako ty Totem pohřbívají a kdyby jeden chtěl podpořit jeho činnost, tak kvůli takovým to prostě neudělá. 
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 4.5.2006 > sibyla> jo, tak vona tamy byla hloubka, tak to ovšem je jiná. V tom případě je to skoro geniální. Měla bys s tím seznámit daleko širší veřejnost, aby se už lidem konečně rosvítilo.
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 4.5.2006 > zirael> 

Zavři oči a třeba lepší uvidíš


<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 5.5.2006 > zirael> Neznám autora, kterého by přeci četli všichni. Každý čte to co mu je bližší. :-)
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter