Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Putování po vesmíru očima dětské duše I. z kolekce Já, Přechod a Čas
Autor: Lola (Občasný) - publikováno 9.5.2006 (18:25:59)
další>

Merkur, Venuše, Mars, Jupiter, Uran a Pluto byly od samého začátku propojeny čokoládovou dráhou.

 

Ani nevím, co se stalo, ale opravdu, a to nelžu, jsem dříve byla úplně prostý obyvatel jedné planety z Čokoládové dráhy. Bylo to ještě dříve než se zrodil život a smrt. Dříve neexistovalo ani jedno, ale přesto jsem tu byla já, Ty a všichni, které znáš. Poznávali jsme sami sebe tím, že jsme vedli spolu hovory a studovali své reakce.

Dokud nenastal čas, dokázala jsem navštívit aspoň jednou všechny planety v Čokoládové dráze.

Potom už to nebylo možné.

 

Kam až dosahá srdce

-Čokoládová dráha

Pluto

 

Kdybych se snažila pochopit Lásku, přirovnávala bych ji k tomu, co jsem zažila s Tebou a především s Tvou planetou, protože ona byla čistý, dětský smích. Nevinná.

Ráda poslouchám vzpomínky lidí z jejich životů, které mi vypráví duše. Často mluví o kráse, povrchní.

Každou duši, mysl a tělo by musel přitahovat Tvůj, Váš půvab. Medová pleť bez jediné chyby, třpytivá jako nejušlechtilejší diamanty. K Vám nemuselo doléhat světlo, Vy jste světlo tvořili. Sněhobílé vlasy, které jediné v celém vesmíru mohly ukázat, co uvidí duše, která vstupuje do dění, zvírazňovaly Vaši moudrou tvář. Vlasy barvy zrození.

Pokud pozemšťané mluví o někom, že má okouzlující oči, nedokážu si představit, co by řekli na Vaše oči a především Tvoje. Když jsem Ti do nich hleděla, probouzelo to ve mně ty nejvybranější a nejvznešenější city mocné bytosti, všemocné Lásky. Mísila se v nich barva nebe, mraků a srdce.

Celé Pluto bylo takové. Dokonalé.

Váš vnitřek tvořil zevnějšek.

Planeta tvořila Pluťany a Pluťané planetu.

Kdyby i jinde vládl stejný přírodní zákon množení jako u Vás, nejspíš by na všech planetách existoval jen prostor.

Na Plutu se mohl narodit nový Pluťánek jen když všechno živé i mrtvé po tom toužilo.

Stalo-li se tak, do vzduchu se vznesl třpyt štěstí v očích a zhmotnil se do zeleného světýlka.

Na konci tohoto stadia přicházelo to nejtěžší. Boj dobra a zla v mysli, jež se právě utvořila.

Pokud vyhraje dobro, promění se v jednorožce a z toho nakonec v dospělého Pluťana. Zvítězí-li zlo, všechno, co je součástí Pluta, obdrží tu nejnesnesitelnější ránu do jádra duše.

Na této planetě jsem chtěla poznat každý kout, kdyby se čas nenarodil až později a já nezažívala přítomnost, minulost a budoucnost dohromady, řekla bych, že jsem zde strávila nejvíce času.



Poznámky k tomuto příspěvku
 sibyla (Občasný) - 12.5.2006 > DondedoG> Medvídky - ty plyšový mám ráda. Ale ty srdíčkový medvídky to fakt nevím vůbec o co jde. Tak asi proto. :-)
Doporučil 
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 12.5.2006 > Lola> Jo, tak to jsem asi viděla, to bylo moc krásné.

To je super nápad. :-)
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 11.5.2006 > Lola> Potřebujeme někoho na Guineu... moc tam chutnáme a tak se tam ztrácíme v jednom kole... hod mi mailem číslo, zajdi na zdravotní prohlídku (dej si tetanovku, proti malárii taky něco) a oscanuj papír od doktora a já tě zařadím na čekací lhůtu...
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 12.5.2006 > sibyla> Kdyby si je znala, tak by si je milovala... nevím... byl to hit pro generaci co se narodila tak před dvaceti lety...
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 11.5.2006 > DondedoG> Na Guineu?
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 11.5.2006 > DondedoG> Na Guineu? To se taky hlásím. hi hi
Ale ne k jídlu. .-(
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 12.5.2006 > DondedoG> Aha, tak to já jsem už jiná generace. :-)
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 11.5.2006 > Lola> přesně tam...
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 11.5.2006 > DondedoG> Tam může být hezky
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 11.5.2006 > Lola> Tak holky... za doktorem (potvrzení že jste nezávadné, a trvanlivé - datum spotřeby vyžadujeme) a je to.
Cestuje se tam takhle: Od nás(naší společnosti) dostanete kolečkové brusle, petlahev s pitím a navukovací madračku. Cesta vede přes Slovensko a tak dále až do Indie, pak na madračku a přes Indický oceán do Tichého a už jste skoro tam.
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 12.5.2006 > DondedoG>  chrániče na kolena a lokty a pádlo není ve výbavě ? Datum spotřeby - to jako, že když nás nezbaštíš ty, tak nás prodáš na váhu domorodcům ?
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 12.5.2006 > DondedoG> Já kolečkové brusle mám:)
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 12.5.2006 > Lola> Jestli brusle máš tím lépe...
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 12.5.2006 > Bell> Takové výbavičky jsou drahé... nejsme státem dotovaní a ani EU se náš program "Nasytme chudé a hladové Evropským masem" moc nezamlouvá. Takže jsem poměrně chudí (jako ti Guineané) ale doháníme to nadšením...
Datum spotřeby udává: Jak dlouho tělo vydrží v pojídatelném stavu než se začne rozkládat. a je fajn vědět jak dlouho vydrží čerstvé bez jídla a vody...
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter