Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
plakát k 60. výročí osvobození
Autor: caesarborgia (Občasný) - publikováno 19.1.2007 (21:32:21)


Poznámky k tomuto příspěvku
 damika (Občasný) - 6.2.2007 > caesarborgia> No snad znáš něco z historie... kolik děl lidstvo nebralo v době jejich vzniku.  A autoři na to kašlali a neničili je. Čas to prověří. Nejdůležitější je, když to, co uděláš, říká něco tobě,ne?
Doporučil 
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 6.2.2007 > Damika> tak to si řekla uplně přesně :))
<reagovat 
 damika (Občasný) - 6.2.2007 > caesarborgia> Ó díky tobě :))). Ne za tento souhlas....za to druhý. Už se mi nechtělo otevírat znovu zprávu.
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 7.2.2007 > !
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
1an15na1 (Občasný) - 12.2.2007 > :-))ty wole tak to by nenapadlo ani penisa:-)))ale za 3.doufám,že mi poděkuješ
<reagovat 
praskunst (Občasný) - 3.2.2007 >
Body: 1
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 14.2.2007 > praskunst> už sem se lek :)))))
<reagovat 
čtenář Min... - 15.2.2007 > Po dlouhé době na Totemu zajímavě řešený plakát, s nápadem ( i když podobně byly již k vidění na Bienále v Brně, ale to nevadí).DObře umístěné písmo, dobře zvolený font. Škoda barvy u 60. Zde červená na černé zaniká (chyba). Velká škoda, že autor ( po přečtení poznámek) se prezentuje jako arogantní a neurotický sprosťák.
<reagovat 
čtenář Min... - 15.2.2007 > Po dlouhé době na Totemu zajímavě řešený plakát, s nápadem ( i když podobně byly již k vidění na Bienále v Brně, ale to nevadí).DObře umístěné písmo, dobře zvolený font. Škoda barvy u 60. Zde červená na černé zaniká (chyba). Velká škoda, že autor ( po přečtení poznámek) se prezentuje jako arogantní a neurotický sprosťák.
<reagovat 
čtenář Min... - 15.2.2007 > Už mi PC funguje - omlouvám se za 3x. Hodnocení - dal bych 5b. i D.
<reagovat 
čtenář Min... - 15.2.2007 > Po dlouhé době na Totemu zajímavě řešený plakát, s nápadem ( i když podobně byly již k vidění na Bienále v Brně, ale to nevadí).DObře umístěné písmo, dobře zvolený font. Škoda barvy u 60. Zde červená na černé zaniká (chyba). Velká škoda, že autor ( po přečtení poznámek) se prezentuje jako arogantní a neurotický sprosťák.
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 15.2.2007 > čtenář> díky za kritiku (cennější o to žes přečet ty příspěvky :P) ..btw. autor se pouze neprezentuje autor takový je ;)
<reagovat 
grizzly (Občasný) - 20.2.2007 > Mě se to jeví dobrý jak myšlenkou tak i kompozicí a umístěním písma.
<reagovat 
ttomass (Občasný) - 9.3.2007 >
Body: 2
Doporučil 
<reagovat 
čtenář povzbuzovač - 8.4.2007 > velmi angažované!
<reagovat 
D.e.e (Občasný) - 30.8.2007 > bezva.síla myšlenky a ducha.
Body: 5
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 25.1.2007 >

ta veselá exhibice je součástí show? pak by se k ní ale spíš než plakát k připomenutí velký historický události hodila pozvánka na koncert neznámé skoro skupiny K třicátému výročí.


<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 30.8.2007 > ztratila> nebo na pohřeb mi to parte klidně navrhni ..na rakev mám sponzora se sběrných surovin ale je to od tebe milé že takový smutný události říkáš šou ..na ten můj funus dotáhni nejaký kurvy bude prdel ;)
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 11.7.2007 > Působivé...Neznáš náhodou takovou tu edici papírových, psích kapesníčků , je tam jeden jezevčík s kravími flíčky na srsti a je tam u něj něco připsáno ve smyslu, že stříhá tak dlouho, dokud nedojde materiál a je tam řada paňáců, papírníků, nějak se mi ta asociace vynořila z hlavy...Rozhodně doporučím...
Doporučil 
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 30.8.2007 > Janele z Liků> ty joo takovýho psa co bych mohl holit dokud mi nedojde jsem si dycky přál..život je nespravedlivej :/
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 30.8.2007 > pokud myslíš druhou světovou válku, tak tý šou rozhodně neříkám. šou říkám občas prezentaci nějakého díla, zvláště je-li doprovázená něčím tak trapným, jako je tvoje slovní přestřelka s lukem malérem. bohužel reaguješ s půlročním způžděním, už si nepamatuju, oč tam kráčí a nemíním ztrácet čas opětovným čtením.)
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 31.8.2007 > ztratila> moje milá já skutečně nemůžu za to že s někým tak ubohým jako je pan malér dopadaj všechny diskuze trapně ale podobný výrazy jaký používáš ty mají i v tomto oboru svý hezčí alternativy jako třeba koncept :) zdá se mi že máš tendenci kafrat do toho po čem ti je hovno a tím jak se snažíš hodnotit něčí vystupování tady narozdíl od díla jen ukazuješ jak si debilní ..byl bych ti velmi vděčný kdybych po tobě už žádný podobný připomínky nemusel číst ..bolí mně z toho hlava a jsem nervoozní ..nehledě na to že to je ztráta času pro oba na tom jediným se s tebou snad i shodnu
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 31.8.2007 >

Svým způsobem považuju za šou celý tvoje vystupování tady. I tohle teda je součástí šou. Souhlasím, trapné to trochu je, ačkoli s tím LM  nesouvisí. To slovo mi přijde trefný, pojem koncept mi není neznámý, ale tady bych ho nepoužila:) - Dál si budu říkat a robit, co uznám za vhodné já, děkuji za pochopení :)  


<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 31.8.2007 > ztratila> nemáš zač a to doslova ..říkej si klidně barvičky mně to je fakt jedno hlavně když mi zase včas řekneš kdy a na jaký komenty mám reagovat, posléze mi oznámíš kdy jsem dosáhl vrcholu svý trapnosti..já jsem vlastně jen takový trapný stvoření a ty mi to musíš vysvětlovat, nemáš to lehký ale co kdybych tě zkusil podruhé o něco požádat? ..nepiš mi sem ty svoje blitky ..jestli máš opravdu tak nepřekonatelnou chuť mi na všechno odpovídat furt dokola to samý můžeš mi to kopírovat do osobních vzkazů, nechápu totiž jak se to celý tvoje tlápání vztahuje k tomuto plakátu..kdybys měla mozek a nehrála tu stejně trapný divadlo jako ten na koho si stěžuješ spokojíš se s tím že ti na tvou inteligentní otázku jestli to je nejaká šou odpovím ANO či NE ..pochopil bych že tě to opravdu zajímá takto jen koukám že zas někdo musí mít za každou cenu pravdu a mně je ty gumo jedno co si myslíš o nejaký piči co sem píše podobný zmatky jako ty nebo dokonce co si myslíš o mně ..neznáme se tak si mně zkus nebrat do huby a nedefinovat. doufám že ti to nebudu muset psát potřetí ..fakt doufám ale nevěřím
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 31.8.2007 >

Nevycválaný, arogantní, afektovaný hulvát, který si nevidí do huby, den sice nerozjasní, ale dokáže alespoň člověka udržet ve střehu.  A tím je užitečný. A tak, protože tě osobně neznám – a vlastně na tebe i tu narážím jen občas – bych si nikdy netroufla tvrdit, že jsi trapné stvoření. Ale opravdu, podle tvého chování, soudím, že jsi užitečný člověk, který se občas (?) chová tak, jak se chová. Něco se leckdy stane a spoustu věcí máme daných, nedá se s tím nic dělat – ale na co si můžeš dát docela dobře pozor: nelhat a nepřekrucovat – což bohužel taky děláš. Učinila jsem k tomuhle příspěvku jedinou poznámku v lednu. Tys reagoval včera – a protože ses na něco ptal a zdálo se, žes moje slova nepochopil (na čemž není nic špatného), odpověděla jsem ti. Tahle a další konverzace vzešly z tvého popudu, nikoli z mého. Buď si to neuvědomuješ, nebo vědomě lžeš. – K původnímu plakátu se tahle konverzace, ani moje původní kratičká poznámka samozřejmě nijak nevztahují. Ale prostě i takové poznámky lze občas prohodit, děláš to ostatně i ty sám na jiných místech. Zřejmě s osobním vyjádřením autorů, že vítají všechny poznámky včetně těchto? :)


<reagovat 
 čtenář cb - 31.8.2007 > ztratila> to snad není možný hele holka já nevim jestli tebe si maminka udělal jako přívěšek nebo na vynášení odpadků abys byla užitečná ale já myslím že ty to musíš vědět fakt nejlíp ..můžeš si klidně myslet že na to co tu meleš nemám co říct, ale ze lhaní apod. mně klidně můžeš obvinit ..já jsem obyčejný člověk a ten lže často jen absolutní existence jako ty nic podobnýho nedělají a proto i v tom všem co jsi o mně napsala máš pravdu jakkoli ti ty chytrá hlavinko musím opět připoměnout že mně vůůbec neznáš..když už jsme u toho připomínání ..opravdu si myslíš že to co mi sem píšeš někoho zajímá? myslíš že to zajímá mně? myslíš vůbec? nebo začni žrát jablka ty jsou dobrý proti sklerooze nebudu ti muset všechno opakovat xkrát..bože můj co všechno se ještě o sobě nedozvím :) asi zůstanem u těch kurev
<reagovat 
lacroa (Občasný) - 13.2.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dora (Občasný) - 17.2.2008 > Dobrý nápad :) škoda toho fontu dole... Ten je jak pěst na oko :(
Body: 3
<reagovat 
lacroa (Občasný) - 15.3.2008 >
<reagovat 
čtenář bady1 - 7.5.2008 > Nevim co si ty o sobě myslíš, ale tvoje vyjadřování je opravdu ubohé, no naštěstí je takových lidí málo, takže semi obrací žaludek jen když vidim tvou přezdívku.Slušná mluva ti nic neřiká co, asi se cejtíš jako strašnej tvrďák když pičuješ a podobně. schazuješ sebe a tim i svoje výtvory..no nakonec je to tvoje věc.přeju pěkný den.......ostatním:-)
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 8.5.2008 > čtenář> aha a nevím co si myslí lidi jako ty že sem lozí mi sdělit takový veledůležitý info :) ty jsi jedna ze sta larev která má potřebu komentovat moje chování a tím že tě neznám můžu jen tušit že tvoje vlastní chování bude v realu ještě horší než moje pokud se nedokážeš přenést přes nejaký svoje ubohý vnitřní pnutí při slově pitcha..asi tě vychovali jako spoustu tobě podobných ovcí kterým řekli že slovo pitcha má jiný význam než láska :) tak pro tvoje info ti sdělím že pro mně mají ty slova zaměnitelný význam..a tebe a tobě podobný mám opravdově rád jako lidi kteří jsou tak hezky lidsky naivní - jen vás trochu moc tak jsi do mýho života nevnes nic novýho :/ příště to zkus jinak třeba o tom plakátu ;)
<reagovat 
lacroa (Občasný) - 28.5.2008 >
<reagovat 
lacroa (Občasný) - 28.5.2008 >
<reagovat 
veronik (Občasný) - 17.6.2008 > text je špatný - na billboard (???) moc malý - je to nečitelný. a jak je ještě roztáhlý ? a narvaný? - kdyby byla černá 100% bylo by to lepší - postavičky jsou super ...
Body: 3
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 17.6.2008 > veronik> tomu "roztáhlý" se říká odborně rozpálený a ta černá není 100% skrz výstup kde se kvuli cmyku dává cca 90% děvenko (to na monitoru může hodnotit jen blb)..ostatně celá tato kritika je tak trošku vynucená a myslím že nebudeš rozumět ani tomu co jsem ti tu napsal ..di si hrát jinam
<reagovat 
 veronik (Občasný) - 17.6.2008 > caesarborgia> co to meleš za blbosti "skrz výstup kde se kvuli cmyku dává cca 90%" - chacháááá :oD ... (to máš pravdu - ti opravdu nerozumím) no ale stim roztáhlým to máš recht (to jsem - promin trochu vzala neodborně) ... no hold občas se nezdaří a v tomhle případě se moc nezdařilo - ale to se čertit nemusíš ... :oD ...
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 18.6.2008 > veronik> takových jako ty tu už bylo..se mrkni na ty kvanta nesmyslů co lidi kvuli tomu plakátu namleli a zařaď se mezi ně ..myslím že nic novýho jsi taky nepřinesla takže i tvůj vlastní posun = 0 ..řikám to pro tvý dobro protože jsi tak blbá že i to co se týká tebe osobně ti musí říct cizí člověk
<reagovat 
 veronik (Občasný) - 18.6.2008 > caesarborgia> tssss :oD
<reagovat 
Věza (Občasný) - 15.9.2008 >
Body: 5
<reagovat 
snítek (Občasný) - 19.8.2009 > moc krasny a moc vystižny,prvotni napady a realizace jsou většinou nejlepší, když se s tím pak dýl pipláš už v tom neni ta spontaneita (vlastní ykušenost:-))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 8.9.2009 >

"

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 21.9.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mogedybywoa (Občasný) - 14.11.2009 > originální
Body: 3
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 27.6.2010 >
Body: 1
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 16.11.2016 > jo to ujde, dík za generála Pattona
Body: 5
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter