Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Májová mányje
Autor: Ógyst Pisoár (Občasný) - publikováno 22.5.2007 (00:08:38)

 

 

 

                          

                                                    

                                                                                                          

                                                      

                          

 

 

 

 

 

 

 

 

Aby byl tento příspěvek dostatečně multimediální, když už jsou to jinak samé kresby, tak nějaký okecávání.

 

Jsem rád za každé slovo i cokoliv jiného co tady utrousíte. Samozřejmě nejvíc mě zajímají pozitivní ohlasy, tak je prosím vás upřednostňujte před těmi negativními, i když i z nich mám radost, ale přece jen je to radost negativní a pak strašně dlouho usínám, v noci se zpocený hrůzou probouzím a křičím néé néé uáá uáá néé néé. Ale jak známo vše zlé je pro něco dobré, takže se po přečtení kritických slov aspon vrátím nohama na zem a uvedomím si, že jsem jenom obyčejný průměrný génius.

 

Psáno ani nevím kolikátého nevím čeho, jsa uveden kombinací několika chemických, tělu nevlastních látek do stavu mírné nepříčetnosti.

 

Tak je to snad dost multi a vy mě můžete v klidu, tvrdě a nekompromisně obdivovat.

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
 celulosa (Občasný) - 5.6.2007 > Janele z Liků> To s tou trvanlivostí bude asi v nejspíš v tom, že jsem recyklovaná. K umjení no comment. Co tě sere, že umím psát, že mám vkus i pravdu a všichni na mě jebou, ať si. Stejně nejradši přednáším v dešti houmlesákům na Karově mostě, anebo paní baronce u piva. Doporučuji ti vřele navšívit Řetězovku, Fra, pak pochopíš, že neplácám kaluže, když reju. Ach ty mé pravdy a rodiče chtějí mne zavřít do blázince doopravdy. Dělej si a mysli co chceš, jenom nerej do Pisoára, páč je to jeden z mála, co na totemu aspoň něco umí, na rozdíl od toona a spolku většiny redakce.
Doporučil 
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 5.6.2007 > Já do něj neryju, já se s ním a o něm směju. Řetězení v Řetězovce se ráda zúčastním, jen by mohla vzít řetěz do huby a místo valné hromady pondělní se nahromadit v neděli či jiný svatý den...Mě se podobné líbí, opravdu, znáš Příběhy Chevala-důchodce z Prahy či šitné rádio? Vřele doporučuji, učůrávám pravidelně...Jen si myslím, že něco tak krásného, milého a vřelého jako je ženský klín si zaslouží trochu té vyšší kultury a něžnějšího přístupu, než je minimalismus ochmataného, nasvíceného, roztáhnutého a opětně zploštělého kosočtverce...Už mi tu celuloso nezanechávej ty svý kdáky a zmedializuj ty intelektuální ptáky, mně na přání...
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 25.5.2007 > mě toto téma příjde opravdu takové-vyčerpané, téma do Trnky brnky, říkám tomu maštěná kultura, dědek Adolf tomu říkal Entartete Kunst...animální běs, Blesk pro intelektuály v nadstandartní podobě, dokonce s nápadem...na příliv makovníků si nemusím stěžovat.-)Ale multi to je, mnohé prvky pobaví...
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 25.5.2007 > Janele z Liků> 

dej míň na kunsthistorii a zapoj smysl pro humor ;o)

na trnkybrnky to není, chybí prvoplánovost a ty vtipy všechny nejsou "pro nezúčastněné". a hlavně je to projekt, jestlis od aftóra viděla jen tohle, chápu.

 

všímáš si, Ógyste, jak tě bráním? a uděláš mi děťátko? muheheh


Doporučil 
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 4.6.2007 > Janele z Liků> a ty si zas vtipné,jak miniaturní hrabičky do každé kapsičky.o bolesti a výsměchu života víte všechno drahá velká umělkyně, leč v konci po vás zbude stejné hovno, tak jako po každém z nás.
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 5.6.2007 > Janele z Liků> na ptákoviny nemám čas a už vůbec né na porno, jak myslíš. myslím, že kosočtverec je pro buchtu dostačující, alespoň coby variabilní symbol. EN Chevala neznám, nelze znát vše, ale znám zloděje z lodě, strojvedoucího, co mu předpovádal profesor, ohňové lidi z mostu a další epizody, to mi stačí. Nejsem tu a nebudu, sbohem.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 25.5.2007 > Prokletí> Smysl pro humor mám, ale nesmím se několikrát jako cynik smát nad jedním hrobem...Jak říkám- pobavilo okolí-knhivna, lidová moudrost, mimo matematiku a převtělování kosočtverce...
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 27.5.2007 > Prokletí> 

Všímám a zírám, ale děťátko ne, ty bys mi ho lumpe jaktěznám určitě ze škodolibosti vykakal předčasně do záchodu.

 

S projektem jsi trefil hlavičkou na hřebík.

Za mača se nepovažuju, spíš si z toho dělám prdel. Možná je chyba, že se s tou postavou jménem ztotožnuju. Kdybych tu píču v bederní roušce pojmenoval třeba Herbert von Diktaphon, možná by se, jak jsem vyrozuměl z jejího komentáře i Janele zasmála.

 

No to už je jedno, hlavní je, že zas budu řvát ze spaní na celej barák.


<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 4.6.2007 > celulosa> Vše už tu bylo, my už jen recyklujeme...Jsme jen genová banka pro další degenerace...Jiný význam to plození a plazení životem nemá...Já na životu nelpím...Mě stačí tři rukopisné křížky v zápisu matrice a kopa kvalitní černozemě, funerální architektura a kultivary z mramoru mají něco do sebe...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 4.6.2007 > celulosa> Není nad skromné nahrábání si...A již si někoho někdy viděl odsud odcházet jinak než s hovnem na onen svět? ještě že celuloza je poměrně trvanlivé médium...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 4.6.2007 > celulosa> Nesnáším samozvané a samozvoucí tlemny, které častují sebe a ostatní umělci, kdo je větší umělec, kdo menší, stejně je to vše o propagandě, já tobě na písečku, ty mě, ceny si rozdat mezi sebou, však ono se nám to vrátí,není nad nic nechtící pábení, lidoví šašci po vzoru Hrabala a Charmse...než pořád řešit transcendentální postmoderní konotace, feeling struktur, konstruktů, Wittgensteina, jediné-co mi na oné nevázanosti vadí-je onen sexismus, jak by se páni tvářili, kdyby nějaká "velká umělkyně" zanimovala ornitologickou vyspělost u literárně činných intelektuálů, to bych se opravdu pobavila, zejména, když by se to zakládalo na skutečnosti...
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 5.6.2007 > celulosa> 

Děkuju ti Kateřino za obhajobu mýho "díla", velmi si toho cením, ale už se holky nehádejte a zasmějte se mi u mýhoposledního příspěvku. Cynicky bych prosil!

 


<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 27.5.2007 > Ógyst Pisoár> 

pořídíme roubík... hádej, jakej bude mít tvar ;o)

 

co se týče záchoda, můžu se znova naučit na nočníček, esivá mě unese


<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 27.5.2007 > Janele z Liků> Tak to mi teda musíš slíbit, že aspon nad mým hrobem se několikrát cynicky zasměješ. Potěšilo by mě to. A můžeš u toho i tancovat. Abych se mohl tak nějak vklidu do toho kosočtverce znovu převtělit.
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 27.5.2007 > Prokletí> 

Roubík ne. Já vlastně hulákám vv noci rád. At mají ty pode mnou taky nějakej ten požitek z atmosféry na totemu.

 

No a jestli přemýšlíš jestli tě unese nočník, budeš asi dost tlustej, tak to já ztrácím orozmnožovací proces s tebou zájem.


<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 27.5.2007 > Ógyst Pisoár> woe, mám dietu, ale uiž jsi viděl 74 kilový batole? ;o)))))
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 27.5.2007 > Ógyst Pisoár> načůrám Ti do hrobu a bude...
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 28.5.2007 > Janele z Liků> A budeš se u toho cynicky smát a tancovat?
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 29.5.2007 > Ógyst Pisoár> Tanec já ráda, scénický, se zavřenýma očima, aby nic neuteklo...A není cintorín milá scenérie?...a smát se umím na sto způsobů, záleží na velikosti nebožtíka...
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 30.5.2007 > Janele z Liků> Sto nesto, na cynickém smíchu trvám. Jak velký budu nebožtík, nevím, já se po smrti ještě neměřil.
<reagovat 
čtenář butch - 10.7.2007 > kurva, ty jses fakt dobrej.
<reagovat 
Remer (Občasný) - 4.10.2007 > paráda
Body: 5
<reagovat 
jiinoo (Občasný) - 12.12.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Tanisha - 28.1.2023 > Hi totem.cz administrator, You always provide great examples and real-world applications.
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter