Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Religere
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 15.12.2007 (21:10:56)

 

                                                                      

undefined

            

                                                                                            

                                                                                                                  



Poznámky k tomuto příspěvku
damika (Občasný) - 18.12.2007 >

Není cílových rovinek, ale jinak souhlas. :) Gratuluji.


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 20.12.2007 > já jsem stupiďák, já bych chtěl spíš dvě fotky než jednu ze dvou... ale i tak to má něco do sebe
Doporučil 
<reagovat 
ttomass (Občasný) - 15.1.2008 >
Body: 4
<reagovat 
vikinga (Občasný) - 18.1.2008 > Strašně zvláštní... Prvně jsem si nevšimla té druhé tváře v pozadní - první dojem. Pak jsem ji viděla a nejsem schopna se soustředit na tu výraznější...
Technicky asi nejde o nic náročného.... dvě fotky a Photoshop.
Z uměleckého hlediska se počítá všechno, co zanechá stopy...
Lněná košile mi chvilku asociovala nemocničního andělíčka - nevím proč.
Jinak tam vidím nějaké úzkosti a strach. Asi je tam vidět chci, nevím, jestli tam skutečně jsou...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Šedo (Občasný) - 20.1.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 30.1.2008 >    Duchovní portrét.
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 30.1.2008 >    Duchovní portrét.
<reagovat 
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > Nenapadá mne nic jiného, jen že oběma nabízím své 2 hlavy k čemukoliv u čeho budou jejich rty. Žárlím, ty kuplířko...
Body: 5
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 20.2.2008 > Coca-Cola PopStar> Nežárli, je to samojediná, autoportrét...
<reagovat 
 Coca-Cola PopStar (Občasný) - 20.2.2008 > Janele z Liků> Bóže, já jsem ale naivní, já těm mlžnejm řečem věřila. To jsi ty? Pane jo, že se tu zahazuješ, běž někam na molo, nach Paris, do románu T. Manna, Kieslowkého filmu... Na holky nejseš?:-)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 22.2.2008 > Coca-Cola PopStar> Zahrála bych si raději v nějaké grotesce, typově taková Matka Ubu nebo ve filmech typu Zet a dvě nuly (Peter Greenawavy), nikoliv Mélskou, která sdílí lóže se dvěma bratry, ale Albu, tu jednonohou múzu, její dialogy nad samojedinou nohou jsou úžasné...Já a molo? Jedině jako hyperbalerína, mám slabost pro majáky a čokoládu...Jsem přiznáním bisexuální, ale nehledám jiný vztah než vážný a ten už mám...Žádna Anna Parrilaud nejsem.-)
<reagovat 
 čtenář Coca-Ctenar - 24.2.2008 > Janele z Liků> Škoda, nevíš ani o co přicházíš... (Ty jedna intelektuálko, to se ti Greenaway vážně líbí? Tak nějak intuitivně jsem si ho zařadila mezi autory, které člověk v určitém období "odbivuje", ale vlastně nerozumí proč, čemu, co ani jak, ale nemá v sobě ještě tolik sebejistoty a odvahy, aby si řekl, "tak tohle je formální kravina panstvo..." To já mám raději cat-walk.)
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 24.2.2008 > čtenář> já mám Greenewaye velice rád, Vendulko, a u mě asi nikdo nebude uvažovat o tom, že bych nevěděl co dělám
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 24.2.2008 > čtenář> odpovědi máš v poště
<reagovat 
 čtenář HPR - 24.2.2008 > Ondřej> Odysseus a já máme tedy stejnou přezdívku:)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 24.2.2008 > Ondřej> V Zet a dvě nuly, mě fascinovaly inteligentní a přitom hravé dialogy...Greenaway je pokud nemýlím primárně výtvarníkem...film jako pásmo obrazů...umí si pohrát s detaily, které do sebe krásně zapadají, smysly diváka...Jeho krátké filmy jsem nedodívala, myslím si ale, že to bylo tehdejším rozpoložením, které chtělo tehdy spíše vizuální dynamiku...
<reagovat 
 čtenář Coca-Ctenar - 24.2.2008 > Janele z Liků> PopStar je už jenom čtenářka, ta impulzivní změna nicků má jednu nevýhodu, ztráta orientace i co se týče hesla... Už jenom na okraj (daleko víc mě zajímají tvoje rty), nemyslím si, že je PG šarlatán a jeho publikum intelektuální snobská cháska, ale pro mě jsou jeho filmy (ty dřívější, poslední věci už jen protrpím, viz 81/2 ženy - a to jakýkoliv úpadek miluju!) skicákem, vizualizací textu, tezí, to prostě není film a to nemyslím jako metaforu, to myslím doslova (a obdobu vidím i v textech, viz totem non plus ultra... haha). Oproti tomu jinýho ex/malíře Lynche zbožňuju a IE, je podle mě opět po dlouhé době film, opravdu film. Jsem subjektivní, ale co jiného ti zbývá ve světě, kde lidi píšou takové pitomosti, jako "a u mě asi nikdo nebude uvažovat o tom, že bych nevěděl co dělám"? :-))) Měj se a nebuď pořád tak moc hezká, jo? (Ty jsi z Holomóca, nebo jsem si to vymyslela?)
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 24.2.2008 > čtenář> myslel jsem, že máš smysl pro nadsázku, Vendulko. tobě sebevědomí lidé neimponují?
<reagovat 
 čtenář Coca-Ctenar - 24.2.2008 > Ondřej> Jo! Ale to se přece nemusíš ujišťovat, když jsi tak sebevědomej...-)
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 24.2.2008 > čtenář> jsem sebevědomej, ale nechci svým sebevědomím nikomu ublížit, víš? jsem citlivej kluk, kterej chce dobrej svět pro dobrý lidi. a hnůj pro hnůj. asi tak :o)
<reagovat 
 čtenář Hnůj-Ctenar - 24.2.2008 > Ondřej> Aha! Úplně ti rozumím, jako bych tě viděla před sebou stát - Ondra, tady vidí dobré lidi a trošku se pootočí a nic, nic, nic a pak hnůj pro hnůj. To je mi sofistikovaná teorie. Moc se v tobě nevyznám (a to ti chci vážně lichotit), ale přes to veškerý poučování, který sem asi už léta sepisuješ, jsem Ondro skoro nenarazila na nic zajímavýho, víš, FAKT zajímavýho, osobního, otevřenýho, hlubokýho, co já vím, co bys sem přinesl. ALE můžu a snad se i hrozně, hrozně mejlím... doufám. Ale nebudeme tu Jenele plevelit zahrádku, nemá to ráda, ok? Napiš mi něco hnusnýho přímo, já si časem na heslo vzpomenu...
<reagovat 
 čtenář Coca-Ctenar - 24.2.2008 > Ondřej> Teď mám silnej pocit, že jsem to přeťápla, že jo? Já tě Ondro asi CELKOVĚ špatně chápu - nějak mě rychle utři, napiš něco chytrýho a zase budu klidná. FAKT PROMIŇ, asi to na mě zase jde...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 24.2.2008 > čtenář> Jenele má vypovídat něco o mém sebestředném sobectví?
<reagovat 
 čtenář Coca-Ctenar - 24.2.2008 > Janele z Liků> Jsem z role čtneář úplně zmatená, píšeš/ptáš se milá Jenele mě? Snad jsem se tě nějak nedotkla...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 24.2.2008 > čtenář> PopStar napsala, že už je jen čtenářka, mám zato, že si píšu stále jen s ní...
<reagovat 
 čtenář Coca-Ctenar - 24.2.2008 > Janele z Liků> PopStar jsem stále jen já, jojo, heslo jsem nějak zašmodrchala. Ale asi jsem nepochopila tvojí otázku. Sebestřednost? Jenele? Holomóc? Fotka? Hřbitov? Všechno se to nějak zamotává...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 24.2.2008 > čtenář> Reagovala jsem pouze na Jen-ele, jakože ta, která jen myslí na sebe. Proto ta zkomolenina mého jména? Mluvíš o změně nicků, o tom, že jsi zapomněl!/a...heslo...zrovna ty, podle tvých komentářů, že bys ty zapomněla heslo. Zřejmě se jen dobře bavíš, v rouše ženy a čekáš, že se chytnu, co?
<reagovat 
 čtenář Coca-Ctenar - 24.2.2008 > Janele z Liků> Promiň, já ti nerozumím, ale trošku mě to baví, máš pravdu. Nevím podle čeho jsi usoudila, že jen hraju, že jsem zapomněla heslo? Zkus si 10x do týdne změnit nick a - to se podceňuje - i heslo, a uvidíš. Tobě připadám mužská? To je zvláštní, to mi ještě nikdo neřekl...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 24.2.2008 > čtenář> Jen mě napadá, že by se za tebou mohl skrývat někdo z mužského osazenstva, který se jen na mé otevřenosti bude dobře bavit...Nechci psát již na sklo, vyjádřila ses, že máš asi 10 nicků, napiš mi do pošty z nicku, u kterého si pamatuješ heslo...Myslela jsem si, že jsi ta, která měla nicky:mažu se, mažu se ráda...Navíc, je dosti nelogické-klást otázku, zda na mě půsboší mužsky, když je virtuální realita natolik zavádějící, že můžeš být zároveŇ mužem i ženou...Co ti asi tak mám psát v lití medu o mých rtech? Na sklo? Probůh, mysli...
<reagovat 
 čtenář Coca-Ctenar - 24.2.2008 > Janele z Liků> Jojo, vážně se špatně vyjadřuju, i bez rtů a medu a skla: vážně nemám deset nicků, ale měním (měnila...) jsem jejich název: první/původní si už ani nepamatuju a to bylo i heslo - asi?! - od Mažu se jsem to pořád já až k PopStar.
(Ty jsi asi JAnele taky už trošku paranoidní viď, tohle je divný prostředí, vlastně se trochu před sebou stydím, že to tu ještě "fetuju", jak jinak to říct. Potápím se pod nový nick, JEnele, můžu? Napíšu.)
<reagovat 
 malá paranoia mizí (Občasný) - 25.2.2008 > Janele z Liků> Teď se koukám - šichta končí - na počátek "obratu" v tvém vztahu k mojemu nicku a jsem úplně perplex: tohle to způsobilo? Vážně? Dyk tady nic není... Zkus si to ještě přečíst...
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter