Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 17.4.
Rudolf
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
H.
Autor: hermit (Občasný) - publikováno 19.11.2008 (10:50:20), v časopise 19.11.2008

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
 Věza (Občasný) - 23.11.2008 > Karel M. a Skold> Byť jsou mé poznámky atd. třeba téměř všude, přehlížet je můžeš, což ale evidentně neděláš - nelži sám sobě. A co se falše týče - naopak, nedělám ze sebe nic víc než jsem, nejsem naštěstí snob, jako někdo. Jsem prostě jaká jsem a komu se to nelíbí ať mi ..... p.l.b.  - jak se říká. Opět jsi mě přesvědčil o své podprůměrné inteligenci, bez vulgárního slovníku se jen těžko obejdeš. To je ale trošku chabá berlička, nemyslíš?? Plácej si co chceš, já zůstanu sama sebou. Narozdíl od tebe mám ráda lidi a snažím se rozdávat radost a potěšení. Ty a tobě podobní mi náladu rozhodně nezkazí, snažíš se marně. Co se diktátorských hrubiánů týče, jsem nad věcí. S tebou se dál nebudu zahazovat, nestojíš mi za to. Takže si jdi své mindráčky léčit pro změnu někam jinam. Pa.
<reagovat 
 skold (Občasný) - 23.11.2008 > Věza> Já nějak netuším, jak intelekt souvisí s pejorativnostmi. Argument spojení vulgarity a intelektu naopak používají lidé s podprůměrnou inteligencí, aby měli alespoň nějakou, byť jen morální, jak Ty píšeš, berličku, protože intelektem se tomu druhému nemůžou rovnat. Což je třeba případ u Emmeta, či kdysi toona (kterým toto uživatelé podobní Tobě vyčítali). Což samozřejmě vím, ale tady je ta vulgárnost naprosto přiměřená. A nejsem diktátorský hrubián- to sis taky nějak zvláštně interpretovala, já nediktuji, co máš dělat, klidně si tady hodnoť dál, já jen píšu, že bys to dělat neměla, to je ta mez, ten rozdíl, nad kterýms e musíš zamyslet (!!!), abys tu nuanci postřehla, milá zlatá. Takže- nesnaž se tady psát nic o mém intelektu, pže to je spíš jen chabá obrana, to s estetickým cítěním a vulgaritou nemá nic společného. Člověk s estetickým cítěním může mít iq 60 a nebo také 160, stejně tak člověk vulgární. Pravdu máš akorát v tom, s čímž s Tebou souhlasím- napsal jsem někde že ne?-, že tohle je prostor pro všechny...takže tak
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 23.11.2008 > Karel M. a Skold> ....hahaha, jen se utěšuj  -  a copak je to "e musíš zamyslet (!!!)" ? - slovo muset je poněkud rozkazovací způsob umocněný třemi vykřičníky. Jinak mě opravdu těší že jsi sám se sebou spokojený, to je důležité, aby byl člověk v pohodě. Na druhou stranu je ale poněkud těžké tomu uvěřit, stále na mě působíš jako velice nevyrovnaná osoba, která má potřebu si své psychické nedostatky léčit na jiných. Silné osobnosti se k tomuhle nikdy nesnižují, pane samozvaný intelektuále. A mimochodem už tě někdy u čtení mých poznámek a prohlížení mých příspěvků napadlo, že jsem třeba uvolněnější a víc nad věcí než právě ty? Beru to prostě víc s nadhledem a takříkajíc s rezervou. Umím se zasmát nejen druhým, ale hlavně i sama sobě, což je fajn. Pochybuju že jsi to už vyzkoušel. Humor není zlá věc a vřele ho doporučuji.
<reagovat 
 skold (Občasný) - 23.11.2008 > Věza> Tak myslet musíš, to je snad jasné, né? :o))...zase ta vesnická psychoanalýza. Naopak silné osobnosti se rády k něčemu vyjadřují, nevím, jak jsi přišla an tuhle tezi. To je prozměnu jen zase všeobecný kvák, který používají lidé, kteří se pohybují tam, kde se pohybuješ Ty (to si jen domysli ;ú). Naopak osobnosti se rády vyjadřují k problematice nejen umění, ale také politiky atd. Co myslíš, vzešlo by někdy třeba le grand jeu, nebo devětsil, nebo cokoli jiného, kdyby se dle Tvés tupidní teze silné osobnosti k ničemu nevyjadřovaly? Prostě přestan psát tyhle pičoviny, pže tyhle obecné řečičky o intelektu, vulgaritě a silných osobnostech nejsou psychoanalýzou, ale jen lacinou obranou. Já mám rád umění, mám rád i brak třeba (miluju béčkové horory), ale vše má svou míru...a humor, ten mám moc rád, ale to, co používáš humor není, to je jen takové to "vítězoslavné ejchuchu", které vyčítal kryton listerovi :D ...
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 23.11.2008 > Karel M. a Skold> Přestaň se už chvástat... Když se ti nelíbí má slova, snad ti postačí výmluvný citát: "Mějte dobrou náladu. Dobrá nálada sice vaše problémy nevyřeší, ale naštve tolik lidí kolem, že stojí za to si ji užít."   a nebo    "......chytrost a vzdělanost nejsou na sobě přímo závislé. Já znám mnoho vzdělaných hlupáků."    - Jan Werich         Toť vše, co jsem ti chtěla napsat, je vidět že se nudíš a "dopisování" se mnou tě baví, ale už na tebe milý hochu nemám čas, můj čas je totiž na tolik vzácný, že se nemůžu do nekonečna zabývat blbostma, takže si jdi zase hrát a posilovat si své ego na jiný píseček. 
<reagovat 
 skold (Občasný) - 23.11.2008 > Věza> Však Werich má pravdu, ale mluví o někom jiném, než jsem já, to zase nemůžeš pochopit - Ty jen vytrháváš z kontextu a z toho něco interpertuješ věc jako celek. Já naopak rád pomáhám lidem, kteří vypadají nadějně a vulgární jsem jen k člověku, který mi přijde nízký (at už estetickým cítěním jako Ty, nebo člověku který je mi nesympatický jiným způsobem)...stejně tak by Ti Werich, kterýžto byl obdivovatelem umění, řekl stejně jako já, že tomu nerozumíš, samozřejmě mnohem kulantněji, ale řekl...a mnou se nezabývej,to máš recht, aspoň neztratíš tu realitu, kterou si uměle vytváříš...žít se pro něco má, třeba i s nejapným nadhledem...:o))
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 24.11.2008 > "


."
Doporučil 
<reagovat 
rabako (Občasný) - 25.11.2008 > :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Capulet (Občasný) - 25.11.2008 > nemůžu si pomoct, ale to oko mi připadá hrozně obří, vůči obličeji.. :-)

<reagovat 
 hermit (Občasný) - 25.11.2008 > Capulet> mám fotky s ještě obřejšíma očima ;-))

<reagovat 
 hermit (Občasný) - 25.11.2008 > Capulet> mám fotky s ještě obřejšíma očima ;-))

<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 26.11.2008 > nojo, s detma, zabickou a vežou nezatopis:-ú
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 skold (Občasný) - 27.11.2008 > Lumiik> ,:]]]]
<reagovat 
kafka (Občasný) - 1.12.2008 > rád je přízní, ale nechal nás leta hladovět... konečně mám zase proč tyto stránky navštěvovat!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
odhlavykpate (Občasný) - 1.12.2008 > ještě jednu takovou fotku za 50 let bych prosil...dožiju-li se
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 24.12.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 7.1.2009 > pěkná
Doporučil 
<reagovat 
aJSha (Občasný) - 15.1.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
smetana (Občasný) - 14.2.2009 > hm, tak tohle Ti jde dobře. dokonce se tu vůkol i zpívalo a tančílo, nebo jen  povídalo???
Body: 5
<reagovat 
zelenoočka (Občasný) - 1.5.2009 > Hodně dobré
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Levity (Občasný) - 5.10.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter