Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Scházíš mi
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 11.4.2010 (00:58:46)

Scházíš mi lásko jako kořenům voda.

Scházíš mi milý jak dni noc.

Scházíš mi tolik že bych tě zas´ chtěla.

Scházíš mi prostě moc a moc.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
 Věza (Občasný) - 12.4.2010 > šedé> Cože??? Nelíbí se mi tvůj povýšenecký přístup, ale budiž, každý jsme nějaký. Já bych takhle nedokázala nikoho, kdo mě o něco požádá osmrknout. Obzvlášť od redaktora bych očekávala jinou reakci. No fajn, děkuju za tvá doporučení, konkrétně u tebe jsem si myslela že jsi člověk s větším pochopením, přehledem a nadhledem. Jsi člověk, kterého pro tvůj um obdivuji a tak jsem asi čekala trošku víc pochopení. Ono to většinou ale z části na serverech tak funguje, že si lidi napíší to a to je špatně a to a to by bylo lepší udělat takhle. Alespoň jinde to tak funguje a setkávám se s tím. Tady jsou lidi k sobě (tedy někteří) poněkud nevraživý...-bohužel.  Víš já nevidím hlavní problém Totemu "nekvalitní příspvěky", protože každého může zaujmout něco jihého. Zdejší poblém je v neuctivém chování některých lidí, vůči jiným. - Mluvím teď všeobecně.
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 12.4.2010 > šedé> Pamatuješ Exémky? (teď jsem na pochybách, jakýho zvolit smajlíka)
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 12.4.2010 > Věza> Já jsem se Ti snažil jemně naznačit něco svou první reakcí. Nebylo potřeba to dál rozebírat. To, že můj přístup vnímáš jako povýšenecký mě mrzí, ale snažil jsem se mluvit spíš v přátelském tónu, přesto chápu, že to takto může působit. Hned vysvětlím proč:

Po delším čase jsem nejen pročelt díla v hlavním seznamu, ale občas i něco připsal. Jak už to tak bývá, s přímou úměrou k životnosti děl i reakcí pod nimi jsem si s tím nedělal moc těžkou hlavu. Proč také trávit pět hodin psaním reakce k něčemu, co bylo vyplivnité za minutu a zanedlouho zmizí pod záplavou dalších horečnatě uveřejňovaných děl. A proč psát nějakou obsáhlejší reakci k něčemu, co už tu v různých obměnách mnohokrát bylo a zároveň k tomu bylo připsáno mnoho na chlup stejných kritik (většinou zbytečně). Takže můžu opravdu působit podrážděně, když se se stejným přístupem setkám potisící (je jen smůla, že to padlo na Tebe), protože - Dočkal jsem se zpátky odpovědi, že bych to přesto měl udělat, že se to očekává. Jenže já už nemám k textu co dodat. Nebo mám snad mluvit jak štamgast čtvrté cenové a napsat sem něco podobného jako čtenář? S tím, aby autorovi někdo psal co a co je špatně jsem se na litwebech nesetkal už hodně dlouho. Možná to takto funguje ve fotografii, kde se dá napsat: chce to víc světla, nebo drž si zlatý řez, nebo nevim, ale v poezii to není tak jednoznačné, i když v obou směrech je to o technice, informacích a zkušenostech. Když si koupíš automat za patnáctset a bez jakýchkoli zkušeností a aniž by si si k němu přečetla návod začneš cvakat, nemůžeš předpokládat, že z toho polezou fotky jak od Sudka ( i když jsou i takoví, co si to myslí). Stejné je to s poezií. A nic na tom nezmění fakt, že Ti někdo opraví třeba slovosled. Na Totemu i jinde se pod poezií a vpodstatě literaturou obecně moc názory nepíšou, protože autoři těch nesolidárních jsou často vyzíváni k odůvodnění (které je kolikrát úplně zbytečné, protože autor sám je tak pevně přesvědčen o své genialitě, že jakýkoli náznak nesouhlasu vnímá jako útok na ni) a po čase jim přestane stát za to, vyjadřovat se někde jinde, než pod díly autorů o nichž vědí, že tam má jejich náhled na druhé straně příjemce. Tak se stane, že se tady (jakož i na Písmáku, kde je to bohužel mnohonásobně patrnější), vytvoří určitá skupina lidí, kteří sice nepíší třeba tak zajímavě, ale o to víc jsou vidět, a navzájem se hodnotí pozitivně. Svůj post si udržují podle nepsaného pravidla, že pokud pochválím já jemu, on pochválí mě, a bojí se (nebo prostě nemají potřebu) takřka cokoli připsat, aby se třeba neporušil jejich obraz chápavého, vlídného a milého člověka s nadhledem (anebo prostě jen z lenosti nebo z důvodu, že text ani pořádně nečetli). Tak se stane, že se pod všemi díly objevují jen výkřiky typu: krásné, líbí. Silně pochybuju, že se někomu může kompletně líbit všechno (samozřejmě od známých autorů, kteří také krásnolíbí). Kdysi tady působil jeden autor, který tvrdil, že vše na litwebech je o marketingu a pod jakýmkoli svým novým nickem dosahoval závratné výše okolo patnácti, dvaceti výběrů u poezie - u fotografie pak okolo čtyřiceti. Zmiňuješ, že obdivuješ můj um. Jestli je to um, nebo ne, nechám bez komentáře. Každopádně než jsem se dostal do stavu ve kterém píšu teď, prošel jsem si několika lety, kdy kdekterý můj text někdo strhal (není už důležité jestli oprávněně nebo ze zlosti, že mu manželka večer neuvařila večeři). Snažil jsem se něco si o psaní zjistit, hodně četl a řikal si "já vám ukážu!" :o). Kdybych se ocitl na Totemu nebo Písmáku jako nováček dnes, asi bych neměl motivaci se sebou cokoli dělat. Prostě by mi to stačilo. Byl bych nakonec docela úspěšný, protože bych se obklopil skupinou přátel, kterým bych psal to, co chtějí slyšet a oni by mi opláceli. Takže ta nevraživost, kterou zmiňuješ je do jisté míry pozitivní. V osobním životě tě taky nebudou všichni drbat pod bradou. No a já taky nevidím hlavní problém Totemu v nekvalitních příspěvcích. Vidím ho v tom, že tu začínají čím dál víc scházet ty kvalitní (nebo spíš řekněme zajímavé) a že se pod díly úplně vytratila diskuse.
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 12.4.2010 > sempull tampush> Jojo, to bývaly žně, Ty nenápadný altánku v ústraní ;)
<reagovat 
 ich (Občasný) - 12.4.2010 > šedé> Velice trefně a přesně řečeno, díky. (Omlouvám se, že reaguji na komentář nikoli na dílo samotné, ale nemůžu si pomoct...)
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 12.4.2010 >
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 12.4.2010 > šedé> :)
Mimochodem, o víkendu mezi dubnem a květnem se chystám do toho vašeho prdeláku, tak doufám, že tam na sebe někde natrefíme (má na tebe Johanka telefón? to mi jako hlavní spojka úplně stačí)
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 12.4.2010 > šedé> respekt za délku tvého komentáře!
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 13.4.2010 > šedé> Děkuju za tvou obsáhlou odpověď, jsi milý že jsi si dal čas na důkladné rozmyšlení... Pročítám tu poesii ostatních pravidelně dost dlouho, ale Totem není jediný server, kde poesii navštěvuju a jinde jsem se opravdu setkala s tím, že ostatní pod příspěvkem poradí, případně napíší jak by to konkrétně znělo líp. Takový přístup považuji za lidský a přívětivý, ale chápu, že to je věcí každého jedince. Tady se spíš jen hrubě kritizuje, bez konkrétních popisků chyb velmi často i pod fotkami. Směšné mi přijdou staré známé fráze typu, vždyť ty jsi paranoidní, ty jsi jen namlouváš že na tebe někdo útočí. Oni to ale vidí i ostatní, jak mi IP potvrují. Jinak tou "naučenou" poesií z knížek bych nerada někoho kopírovala, ráda bych zůstala sama sebou a vycházela ze svých pocitů. Píšeš že podobných veršíků jsi už četl hodně a vzhledem k tomu že je považuješ za podřadné, jsi už z toho podrážděný. Nemyslíš, že je to ale vůči mě nefér? Já konkrétně tuto miniaturku napsala poprvé a nemohu za tvoji averzi.Naznačuješ že v poesii je to poněkud volnější, než ve fotografii. Přesně tak to chápu i já. Nejsou zde tak striktní pravidla a tak je těžší posuzovat právě bez nějaké záště co je až tak moc špatné a co je přijatelné. Zdá se mi, že se v poslední době preferuje naprostá volnost v této tvorbě. Promiň, ale právě od redaktora bych  čekala zastání, dobrou radu a naopak napomenutí lidí, kteří se vyjadřují v nepřátelském tónu (pokud redaktor sám není s těmito kamarád a není stejných zásad), což pak považuji za nejsmutnějších. Na jiných serverech je obvyklé, že "vedení" nepovolí jakékoli navážení se do jiných autorů. A pokud zde někdo dělá mrtvého brouka, jen aby jsi si neušpinil ruce je smutné. A podle tebe je pozitivní, když někdo někoho sprostě uráží (stejní lidé, jen pod jinými přílspěvky), pak jsem si skutečně na tebe opravila svůj názor. Jinak, každý prostě nemůže být dokonalý, jak sám přiznáváš, ani ty jsi zprvu nebyl. Potom pak nechápu takový humbuk. A tvé poznámky vůči hodnocenlí jsou opět velice povýšenecké. Děláš ze sebe všemohoucího, že máš tu odvahu napsat, že se tu hodnotí pětkami nespravedlivě?! Ty vidíš do druhých, co se komu líbí?? Někdo třeba ohrnuje nad vším nos, jiný si umí najít v mnoha věcech něco pěkného. Záĺeží to jen na pohledu a přístupú každého člověka. A dokonce kritizuješ i poznámky, když jsou ztrohé? Pořád lepší než ty tvé rýpací!! Každý nemá čas u každého příspěvku psát romány a i krátce se dá vyjádřit pocit z daného příspěvku. Někomu holt na druhém  vadí doslova a do písmenka vše. Takové lidi já nikdy nepochopílm. Když už tak všechno víš, že se nezmíníš i to těch sprostých nadávkách, o nefér podhodnocování příspěvků. Ono není vše jen černé nebo bílé. Dobrá rada a konkrétní kritika je zdravá, ale toto tu poněkud chybí. Tobě připadá fér, když se skupina opačně smýšlejících lidí opakovaně slétává na jednoho, na kterého si zasedli a navážejí se a redakce přihlílží. Dokonce použili moji přezdívku a moji ikonu k vydávání se za mě a mým jménem vydali totálně podřadnou fotografii, jen aby mě zesměšnili a pak se mým jménem  posměšně u ostatních vyjadřovali. Je normální, když se někdo z nich jindy přihlásí pod smyšleným jménem, jen aby porušil autorská práva a použil bez mého vědomí a mého souhlasu mojí fotku ve snaze mě zesměšnit? Pak se ještě do mě slovně navážet?? A nebo když mi někdo opět v nepřátelském tónu sdělí, zjistil jsem si o tobě to a to? Nepovažuju za normálnáí jen, rýpat se někomu v soukromí! To vše je ale podle některých asi v pořádku, to někteří nevidí, nebo nechtějí vidět. (Konečně se mi tyto problémy podařilo vyřešit, to jen píšu pro upřesnění celé situace). A mimochodem, více lidem se stává to, že dochází při odesílání zpráv, k tomu, že ji dostane někdo jiný - opakovaně. Jedná se asi o nějaký šotek... Nikdy jsem se do nikoho nezačala sama navážet, nikomu neubližovala. Tím spíš se jevím jako snadný terč. A jestli se někomu nelíbí moje příspěvky, tak se nelíbí, ale ať si zachová slušnost vůči druhé osobě. Vše lze vyjádřilt slušnou formou, ale některým je to evidentně cizí a vzdálené. Ale takhle nikdo nikam nedojde. Problémem Totemu je, že se ti agresisvní snaží vyštípat ty slušnější, čas od času se to zadaří, takže tu postupně bude zůstávat stále větší kumulace hulvátských prudičů: A to tedy bude krásná tvář Totemu, pěkná vizitka. Neporušuju žádná pravidla, nikoho nenapadám a zastání v redakci -tedy u některých redaktorů -mají hulvátské a evidentně nevyrovnané osobnosti. Zní to docela paradoxně a absurdně.....Zaznívá tu, proč vkládáš to a to? Když ale věc, která mě něčím nezaujala nevložím, nezjistím jestli je zajímavá i pro někoho jiného. Když vidím že nezaujala vymáznu. Pokud ale OBSAH, ne jen dokonalá kvalita mého příspěvku potěší byť jednu osobu, mělo to pro mě smysl. Nehledám ovace od všech, to ani není možné. Ráda se i já potěším u příspěvků ostatních.I mě mnohdy řekne víc obsah u příspěvků ostatnícsh a pak je možné i přimhouřit jedno oko, třeba nad menší chybkou. Nevím co je na tom nepochopitellného, či špatného. A nevidím důvod proto moji osobu očerňovat. Možná mě to prostě jen baví víc než někoho jiného, mno - ale to není prohřešek. Jak jsem psala, ráda se nechám u jakého koli příspěvku poučit, normální kritika je zdravá a posunuje člověka dál, jen mi vadí přístup některých lidí a absence rad. Kritika typu - to je hnus, tumáš jedničku je pro mě pouhým bahnem. Když už bych třeba někomu dala jedničku - např. - tak bych se mu snažila poradit kde dotyčný až tak moc chyboval...  Bezpředmětná kritika, která má za úkol pouze zesmsěšnit autora se nejen míjí účinkem, ale stává se již - nebojím se říci trapným počinem. A snaha některých udělat z autora rádoby nesvéprávného ubožáka, vše otáčet proti němu, jen aby to tak pojalo co nejvíc lidí, už hraničí s šikankou.Vše lze vyjádřit přijatelnější formou. Znám se osobně (už dlouho) se dvěma uznávanými umělci - osobnostmi, které jsou profesionály ve svých (každý jiném) oborech. Obě tyto osobnosti neztratily nikdy na své přirozené skromnosti a vlídné vstřícnosti vůči ostatním lidem. Podle mě se tak pozná nejen vzácný charakter, ale i pravá profesionalita. Proto je nepřestanu obdivovat a proto jsou tolik oblíbení. Namyšlenost a povýšenost skutečně nesluší nikomu. Nevím kde někteří berou právo druhým určovat co mají a nemají vystavovat, kolik příspěvků - na to je přeci povolený limit, jak hodnotit, kolik slov psát do komentů, vyčítání používání smajlíků atd, atd. Asi si neuvědomují, že druzí nejsou roboti na dálkové ovládání.  :-))  Chjo, kde to jsme? Diktatůra už tu dávno neplatí. Na druhou stranu se tu ale najdou i příjemní lidé, kteří jednají s ostatními normálně a v mezích slušnosti a pro ty tu stojí za to setrvat. To je tak vše co jsem chtěla vyjádřit, více myslím není nutné, dokola se tu takto vyjadřuju už dost dlouho a stejně to nikam nevede. Kdo nechce pochopit, pochopení mít nebude (protože "kdo chce psa bít, hůl si vždy najde) a těch několik fajn lidiček co tu je, vědí o čem mluvím.  :)
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 13.4.2010 > Věza> vězo, abys ty byla případně básníkem, ti nikdo nezabrání, ale ani nepomůže, tuším....musí každej sám
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 12.4.2010 > šedé> tou brněnskou jsem se ještě pořád nenaučil, ale moravsky ti klidně něco pošuškám, když budeš hodnej :P
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 14.4.2010 > dadadik> jj
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 13.4.2010 > sempull tampush> Díky všem za názory a za smlouvání si vašich společných kamarádských schůzek, což je úsměvné, neboť to poněkud pod můj příspěvek nepatří.
<reagovat 
La Jeanne (Občasný) - 14.4.2010 > Ach jo...je to Tvá báseň. Tečka. Máš právo na jakoukoli tvorbu a máš právo ji tady uveřejnit. Tečka.
A co se chytrých řečí týče...nebudu jmenovat, nechce se mi tolik psát...ale strofa je v této básni pouze jedna...zřejmě měl dotyčný na mysli třetí verš...???
A ohledně gramatiky..."aby si nedopadla" - správně abys nedopadla...mno...to je vše...;)
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 14.4.2010 > La Jeanne> díky
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 15.4.2010 >

"... -diky za "e-maily", odpověď

 

ve schránce...; ...  .. .

 ."


Doporučil 
<reagovat 
čtenář literární server - 13.4.2010 > Fajn lidičky ti nikdy neřeknou pravdu, fajn slečinko! Jen sluníčko se usmívá na všechny :0) Trapnější příspěvek jsem tady ještě nečetl, a to snad nebudeš považovat za hrubé napadání! Žblunce v buši!
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 15.4.2010 > čtenář> trapnějšího čtenáře jsem ještě neviděla
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 13.4.2010 > Jelikož jsi svou obsáhlou útočnou reakci z nějakého důvodu smazala (ani se Ti nedivím), nemám na co reagovat. Vše, co jsem chtěl, jsem stejně napsal v předchozím příspěvku. Tvůj přístup je naprosto charakteristický pro většinu literaturou nedotčených nováčků na literárních serverech (kteří notabene nezvládají kolikrát ani základy gramatiky, že?). Záleží ovšem jen na Tobě, jakou cestou se dáš dál. Přeji Ti, aby si nedopadla jako velemoudrý Heroicky s jeho siláckým: "ser na literaturu", což je v literární sekci názor obzvláště soudný.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 15.4.2010 > šedé> A tohle je na mě??? Névím o čem mluvíš, já nic nesmazala. Dobré by bylo překliknout na druhou stranu. Nevím jakou mou "útočnou" reakci máš na mysli? Pokud něco zmyzelo, není to mou vinou. V poslední době se tu objevuje více šotků, které se týkají posílaných zpráv, už jsem tu na to poukazovala. Můžeš tedy konkrétně upřesnit, co máš na mysli? Je tu už tolik komentů, že se ztrácí přehlednost. Stojím si za vším co jsem napsala! Mimochodem i z této tvé reakce je cítit vše možné, jen ne přátelský postoj. Jízlivost je ti jistě vlastní. Myslím že redaktor by měl za každých okolností zůstat nad věcí a vzniklé situace řešit s větším nadhledem. Já ti přeju, aby jsi vyzrál v silnou osobnost a lépe nesl úděl redaktora, bude to ve prospěch všech. Ale každý asi musíme vyzrát po svém. Já v psaní poezie - přiznávám a nikdy jsem to nepopírala a ty dívat se na všechny své "ovečky" spravedlivým okem a odpustit si emoční výlevy a rýpavé poznámky vůči lidem na serveru. Tak jako ty si představuješ jinak básníka, já mám zase trošku jinou vizi o redaktorovi. Věřím ale, že se nám oběma časem podaří své nedostky alespoň částečně vypilovat. Já alespoň svými písmenky nikoho neurážím a jsem jen obyčený člověk, který tu nemá za ostatní žádnou zodpovědnost. Myslím, že nejen já - jak naznačuješ, ale i ty by jsi se měl nad sebou zamyslet. A  věř že to myslím dobře, neber má upřímná slova opět jako nějaký útok. Myslím že se vyjadřuju slušně, přesto mě považuješ za útočnou, co by jsi potom musel napsat lidem, kteří na mě opakovaně hrubě útočí? A proč jsi to nidky neudělal? Někdo se začne ohánět jen když se to týká jeho osoby. Já se (ač nejsem redaktor) zastanu člověka, na kterém vidím, že se páchá příkoří  (a to i v životě i na serverech - i za cenu, že si nadělám další nepřátele). Najde se ale i pár lidí, kteří se zastanou mě...... Jinak když se podívám na mou poslední odpověď, kterou jsi zřejmě přehlédl, končím tím že bych toto už ráda ukončila. Přeju ti vše dobré a už jsem tu všechno napsala tolikrát dokola, nevidím smysl to opakovat. Děkuju.
<reagovat 
IAN HEROICKY (Stálý) - 12.4.2010 > vies co veza ser na literaturu a ser na to co iny kedy pisaly ved mas hlavicku vlasnu vytvor si vlasny smer a na to co tu pisu ty co hovno vedia uz len z principu redaktor je skrachovany v tom co redaktoruje a tak teraz diktuje tym co sa este snazia o nieco a nieco povedat a on ty ma povedat v com je alebo nie je sila smejem sa ved preboha uz len slovo redktor je pre mna ako ze niktos co nic nevie a chcel by ale nepodarilo sa mu a tak si svoju vlasnu zatrpknutost na vsetko vybyja na ludoch ktory ked sa naseru ho do tazkej rite poslu taka je pravda vezajda nestuduj nic iba seba samu a ak to ma prist pride to samo to je moj skromny nazor a prepac nie som redaktor takze mozno taram od veci
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 13.4.2010 > HEROICKY> 

Děkuju. Vidím, že se najdou i lidi, kteří pochopili. Nemám ambice být profesionální autorkou. Moje veškeré přílspěvky jsou o pocitech. Kdo má srdce pochopí a pokud nepochopí ti ostatní, tak to se holt nedá nic dělat. Nechci níkoho kopírovat, myslím že když to nejde od srdce z člověka samotného, není to zrovna nejlepšlí. Ale to jen můj skromný názor, řada lidí bude jistě opět oponovat. Někoho možná moje věci něčím zaujmou, někoho ne. To je ale snad normální, jen mi připadá nenormální, když tu z lidí prýští negace ve smyslu jízlivých poznámek. Vše jde napsat slušnou formou. Ale jsme lidi různí...


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 15.4.2010 > HEROICKY> Jsi negramot.
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 13.4.2010 > Věza> Pak tvoje tvorba ale patří spíš na blog... nemyslíš?
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 13.4.2010 > sempull tampush> Nemyslím.... Slušnost snad může preferovat každý ne? Nemyslím pochlebování, ale slušnost a to jsou dvě rozdílné věci...
<reagovat 
chinagirl (Občasný) - 15.4.2010 > a hlavně to moc neprožívej, internetovej prostor je zrádnej, dává ti falešný dojmy, který jsou umocněný tím, že mlčení dává prostor pro růst (často negativních) emocí. a jinak by ses, myslím, měla zamyslet nad tím, co tu redakce napsala a pokud možno si z toho něco vzít (to, že ti za to nenapíše, ať se máš krááásně a že drží palečky, přece na užitečnosti té kritiky pro tebe nic neubírá).
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 15.4.2010 > chinagirl> Ty pořád mluvíš o koze a já o voze.   :-)))  Já si beru poučení, že mám více číst literaturu... Čtu. A to jaké píšu a nepíšu komenty, jak boduju a neboduju - to už jsem taky vysvětlovala opakovaně a to je jen a jen mojí věcí, jako je věcí druhého jak hodnotí a komentuje a já mu do toho nemluvím. Každý má i na tohle jiný pohled a cítění, jiný názor. Nemyslím že je dobré když se ho někdo snaží druhému vyvracet a přizpůsobit si ho k obrazu svému. A pokud se tak nestane, tak hned bububu. A jestli máš na mysli poučení se z těch jízlivostí, tak to nevím. Pouvažuju, možná je budu používat na ty, co je používají na mě, na slušné lidi ovšem nikoli. Nikdy nezačnu být nepříjemná na někoho, kdo tak neučinil první vůči mě,- tak z tohoto se neponaučím. Jinak k srdci si to už neberu, kašlu na to, neboj, je mi jasný že spravedlnosti se stejně člověk nedovolá, tak se tím nadále budu pouze bavit. ;) Budu to brát jako takové rozkošnosti při pozorování různých lidských povah. :-)
<reagovat 
chinagirl (Občasný) - 15.4.2010 > stala se možná hromosvodem, ale to nic neubírá na její špatné kvalitě (promiň), ke které se šedé (obšírně, "střídmě" a "citlivě") vyjádřil. potom následovala tvoje obranná reakce, která s básničkou neměla nic společnýho. sorry a přeju upřímně pěknej den, pokud možno ne před monitorem.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 15.4.2010 > chinagirl> Co máš pořád s tím šedé?? Prosímtě vždyť tady jde celkově o úplně něco jiného, mluvím snad čínsky? Z toho ti taky logicky vyplívá, že se ta diskuze odvíjí jinam, jak sama naznačuješ. Jen do toho prostě až tak nevidíš, mno...  :) Jinak tvé arogantní náznaky přehlížím a zůstávám nad věcí.  :D  Znovu opakuju že přiznávám, že báseň se nelíbila a tudíž by mohla být mnohem lepší. Copak si mé odpovědi nečteš? Nepopírám to a vůbec tu diskuzi nevedu o ni a nehájím ji..... I tobě fajn den na netu...
<reagovat 
chinagirl (Občasný) - 13.4.2010 > Vězo, souhlasím se šedé, arielem i hukumu (jejíž příspěvek tu už bohužel není), beru to ale spíš jako střet dvou frustrací, totiž, pokud souhlasíš s dacanským (jinak se to nazvat nedá)a vůči redakci nekorektním komentářem heroicky a jedním dechem píšeš o slušnosti, pak je jasný, že v tom je něco jiného. asi tě namíchlo, že se tě redakce nezastala při zneužití tvého nicku, jak jsem pochopila z tvojí plamenný obrany a teď se tady do tebe ještě "naváží" šedé...Nech si od toho odstup a neber to jako osobní útok, ale o hodnocení literární tvorby (které bylo ze strany šedé maximálně korektní) - a i mezi zdejšími "kamarády" padají někdy i dost kritický odsudky, jak už sis určitě všimla. Bohužel se tady rozmohlo nekritický déčkování (na což chtěl asi šedé reagovat), z kterýho si ale nic neodneseš. Za druhý mizí stará garda a celková laťka dost klesá....Redakce by se mohla zamyslet, co s tím nebo aspoň sepsat nějaké "desatero" pro nováčky (které by třeba mě na začátku taky dost pomohlo, i když je jasný, že si na to člověk časem musí stejně přijít sám), dát na web třeba nějaké odkazy, kde se přiučit atd.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 14.4.2010 > chinagirl> Děkuju za názor. Vezmu to od konce, ty poučné odkazy by nebyly od věci a jistě by byly fajn. :) Jinak asi neznáš všechny pedcházející souvislosti, jinak by ti došlo, že tu o něco nezdvořilého jde, jak vidí i spousta jiných lidí. A pokud se připojuješ k názoru že jen stará garda něco uměla a novější lidé na totemu neumí nic, potom to vše vysvětluje. Zní to jako obhajoba lidí, kteří se tu snažlí povyšovat nad jiné, což já neakceptuju. Jistě, jeden umí víc než druhý a to jistě bylo i mezi starou gardou, ale odsuzovat nováčky, kteří nepatří do staré party, jen proto že je jejich tvorba třeba trochu odlišná od té původní se mi nezdá být korektní. Tak to vidím já (a vlastně nejen já).
<reagovat 
 chinagirl (Občasný) - 14.4.2010 > Věza> Eh, promiň, ale překrucuješ, co jsem napsala. Tak za prvé, nemíním přistoupit na žádné dělené nováčků a staré gardy, na žádné "my a oni" - pro hodnocení tvorby platí pro každého stejná měřítka (která se samozřejmě můžou lišit, ale je tu určitý "základ" sine qua non). Já jsem taky ještě nováček, ale nikdy se tady nade mnou nikdo nepovyšoval. Pokud mě tady někdo bezdůvodně napadl, tak jsem ho poslala do patřičnejch mezí, nikdy to ale nebyl nikdo z redakce, ani ze starých harcovníků. Takže není pravda, že "obhajuju lidi, co se snaží nad někoho povyšovat". To, že ti někdo z pozice redakce napíše něco negativního a ty to vnímáš jako "povyšování se", je bohužel tvůj problém. Že tě kritizují, protože "píšeš trochu jinak" to už nechám bez komentáře, protože tahle diskuse se spíš odvíjí od tvýho pocitu ukřivděnosti, který s hodnocením tohohle (hodně slabého dílka, kterých jsem už četla na zdech milióny) nemá vůbec nic společného. A znovu - neber si to osobně, jde o hodnocení tvý básničky. S vulgaritami pod příspěvkama taky nesouhlasím, ale to je úplně něco jiného. Nikdo ti nebere tvé právo publikovat, prostor je otevřený všem, ale pokud stojíš o kritiku, buď taky připravená ji přijmout.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 14.4.2010 > chinagirl> Jsem ráda že jsme za jedno v tom zásadním a to že se ti příčí vulgarismus. Máš štěstí, že jsi na takové lidi nenarazila. Ohledně měřítek pro všechny stejných se taky shodujeme. Tvou rakci na můj postoj přičítám tvé nezasvěcenosti do celé věci. Působí to zkresleně, že se rozčiluju kvůli kritice pod tou básní. Ale kořeny jsou někde jinde. Ten spor se vede už dýl a tady jsou už jen jakési dovětky, ale já na to pohlížím jako na celek, proto má podrážděnost. Nejde o kritiku, tu umím přijmout, pokud je napsaná slušně a věcně. Tady už ale nejde jen o kritiku té básničky, znovu podotýkám. Proto je pohled zvenčí právě tady neucelený a těžko se nezasvsěcenému posuzuje. :)
<reagovat 
 chinagirl (Občasný) - 14.4.2010 > Věza> ...mám pocit že místní pravdoláskaři by potřebovali lekci slušného chování, a tím nemyslím jen na vulgarismy. a Vězo, zasvěcená do tvých virtuálních rozepří být nemusím, abych ohodnotila tvojí tvorbu. A dávat ti pětky z lítosti nebo proto, že nechci vyvolávat konflikty...,kde bychom byli, že jo. Pokud nejsi schopna unést kritiku, pak ji nevyžaduj, pokud ano, tak se přeneseš i přes případné hrubozrnné komentáře (někteří lidé holt nemají potřebu věci zaobalovat), a pokud jsou to sprosťárny, pak to prostě ignoruj. je to vizitka těch, co to píší, ne tvoje.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 15.4.2010 > chinagirl> Ale ty mi pořád nerozumíš, já se nezlobím přeci pro kritiku a nebo pro horší známku. To se přeci stále snažím vysvětlit a nikdy jsem nezmínila, že bych z nějakého (nevím proč) soucitu chtěla dostávat pětky. To by mě ani nebavilo. Připadá mi, že se někteří lidé domnívají (teď nemluvím o svých příspěvcích, ale všeobecně!), že dobro jako takové neexistuje a je zde pro výsměch. Někteří ho považují jen za převtělenou faleš a přetvářku, jak naznačují. Takových lidí je mi skutečně líto. A věřím že  snad i oni jednou pochopí, že existují taky lidi co pohlíží na svět pozitivně. (On je tohle problém spíše celé společnosti.) Pochop, jen jsme asi každý jinak stavěný. Někomu hrubost nevadí, já se snažím vycházet slušně a proto se mi nelíbí, když je někdo hrubý ke mě. Nepřestanu zastávat názor, že i kritika se dá vyjádřit přijatelnou formou. Alespoň já se to tak snažím dělat, třeba už proto abych dotyčného autora (u kterého nedostatky vidím) neodradila od dalašího snažení se, protože to není mým záměrem, ale naopak. Snažím se na chyby poukázat pro ponaučení se, ale zároveň sdělím i co se mi líbí, nebo třeba podotknu, - zkoušej dál a příště to bude jistě lepší. To je jen takový nástin, se kterým se setkávám i na jiných serverech pravidelně. Tady je to z nepochopitelných důvodů pro některé lidi nepředstavitelný problém a raději zaujmou útočnou a nepřátelskou formu. Ale jak říkám, každý je jiný. Jinak tvůj závěr mě opět potěšil, oběma se nám příčí vulgarismy. Je-li to ovšem tolerováno, může nastávat řetězová reakce... Jen nevím proč stále naražíš na to, že mě vadí kritika, když mě vadí naopak ty vulgarismy. Celé mé psaní je následkem jiných až diskriminačních "debat" mířených proti slušným lidem, ve kterých byl zřejmý úmysl znechutit práci některým přispěvovatelům. Snaha o zbabělé vymývání mozků je ale zbytečná. Protistrana nevybíravě hlásá: když nebudeš jako my, máš smůlu - a tím se následně řídí. Přesto vím že zůstanu sama sebou, protože jinak bych se na sebe nemohla podívat do zrcadla - jak se říká. Pak se nediv, že jsem už rozhořčená. Poněkud nešťastný se mi zdá i přístup některých lidí z redakce. No, budu to prostě vše ignorovat. Vše podstatné jsem už napsala.
<reagovat 
 chinagirl (Občasný) - 15.4.2010 > Věza> Píšeš, že ti nevadí kritika, ale vulgarismy. Obsahovala šedého kritika nějaké vulgarismy? Neobsahovala. Vysvětlil ti svůj úvodní krátký komentář (smysl hlubší kritiky atd.), že nejde o žádnou provokaci? Vysvětlil. Problém je v tom, že spousta lidí je tu teď je schopna napsat poznámky typu "krásný citový výlev!", bác, 5D, a přitom hodnocený autor teprve začíná (a je to poznat). Takže dnešní stav úplně popírá smysl bodování a hodnocení a výběru v doporučení. K čemu to je? Proč by měl být Totem stejný jako Písmák? Já si naopak cením na to totemu věcných komentářů, žádný pitvoření (osobním animozitám se nevyhneš, jako všude jinde). Takže doufám, že Totem zůstane "sám sebou". Nezaměňuj věcnost nebo lehký cynismus za vulgaritu a hrubiánství. A s tím, že tu někdo použil tvoji fotku a použil jí k nějakému zesměšnění (nevím, o co jde) si promluv s redakcí, mám pocit, že to je ten hlavní problém a tahle básnička jen takovej hromosvod. Pokud redakce nezareagovala dost pružně, tak by se mohla omluvit, pokud ten příspěvek shledala závadným, pokud ne, tak se nad to prostě povznes. Hm?
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 15.4.2010 > chinagirl> Neříkám taky nikde že konkrétně šedé použil vulgarismy (když už ho stále tak hájíš), ale jízlivost. Jako redaktor by měl věci řešit střídměji a být nestranný. Každý máme jinou hranici vnímání a cítění. Někdo je od přírody hrubší a bere drsnou komunikaci za normální, jiný nikoli. Trefně jsi napsala že se tahle báseň stala hromosvodem, ale věř že ne mojí vinou. (To se netýká její nekvality, ale okolností které s ní nesosuvisí.) Jinak zmiňovaný Písmák prozatím naznám, takže nemohu posoudit co je na něm tak špatného...
<reagovat 
 chinagirl (Občasný) - 15.4.2010 > Věza> to je totiž kámen úrazu, protože v té kritice žádný "zlý" úmysl nebyl (posuzuju jako nestranný pozorovatel), vysvětlení, proč to tak vnímáš, je v mých předešlých příspěvcích.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 15.4.2010 > chinagirl> Proč vnímám to co tu popisuju jak popisuju ty ani nemůžeš vědět, protože se toho netýká jen tehle příspěvek (a to zdaleka ne) u kterého jsi se ocitla. Náhodný přihlížející totiž může jen těžko číst mezi řádky a rozpoznat oč se tu táhle jedná. Takže je mi líto, naše diskuze se asi nemůže tím pádem nikam posunout.
<reagovat 
dadik (Občasný) - 12.4.2010 > tak až dnes poprve jsem si, dík diskuzi, našla, kde se teda odklikává ten zájem o hlubší kritiku... :)
to sou věci
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 15.4.2010 > dadadik> No, já se domnívala, že se odlklikává běžně pro možnost psaní komentů a bodování. Blíže jsem se tím nezaobírala a mylně jsem se domnívala, že to dělají všichni.  :-)) A zatím jsem si takhle našlápla. Na jiných serverech se totiž nezakliknutím podobného políčka zruší možnost bodování a komentů. No, moje chyba. Nejlepší je, že tu mám příspěvky dopředu v pořadí a mám to tam taky zatrženo, takže si ještě užiju. Nemůžu přijít na to, jak to změnit a dodatečně odmáznout. (Ale ono by to stejně možná vyšlo nastejno, když chce někdo v někom "rýpat", udělá to stejně)...   ;-)
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 15.4.2010 > Věza> no koment sem dá každej, i nezaregistrovanej

a jinak, pokud ti něco někdo chce napsat, tak napíše...nechce - nenapíše, je to prosté

a nezabývej se tím, není to důležitý vůbec :)
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 15.4.2010 > dadadik> ...máš pravdu ;)
<reagovat 
čtenář literární agent - 14.4.2010 > každý odněkud vychází, ty se dozvídáš nedostatky a reaguješ hněvem, že nedostáváš pochvalu, ukazuj své věci jen faj lidičkám a budeš mít klid :0)
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 16.4.2010 > čtenář> Fajn lidi zůstanou fajn a prudiči prudičema. Fajn je věcná kritika, která poučí. Rýpance nejsou kritikou a už vůbec ne přínosem. Apropo, když tě tak prudím, tak mě můžeš ignorovat, nemusíš přihlížet a už vůbec ne se rozčilovat. Když mě nějaký příspěvek nezaujme a neosloví mě, prostě ho přejdu. Pokud vidím konkrétní chyby, vypíšu je pro ponaučení, tak by to mělo chodit...   ;-)
<reagovat 
čtenář literární agent - 13.4.2010 > To je trapné, jak si tu vyléváš srdčíčko, abys omluvila svou neschopnost chápat elementární věci. Být sama sebou: a copak dělali v tvém případě tatíček a mamička a školička? Piš piš, ukazuj to těm fajn lidičkám a všem bude dobře! Ale nechtěj, aby ti tyhle říkánky někdo kritizoval, to se dočkáš pak jen "urážek". Grafomani by se měli střílet :)
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 14.4.2010 > čtenář> :D dobrý pokus o vtip hrdinný "bezejmený" čtenáři
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 16.4.2010 > čtenář> Ale ty ne nechápeš, já naopak jsem sama sebou a zůstanu a to se někerým právě zajídá..  :D  Jinak díky za ukázku své ingeligence a o trapnosti z tvé strany raději pomlčím.  ;))
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 12.4.2010 > Docela chápu potřebu se z něčeho podobného vypsat (klidně i takto bez jakéhokoli náznaku invence), méně už chápu potřebu to pak někde prezentovat, ale už vůbec nechápu potřebu stát u toho o hlubší kritiku.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 12.4.2010 > šedé> Abych se mohla přiučit přeci, pochop, jako stálý redaktor.... Jsem jen laik v tomto odvětví, jsem na začátku a tak se ráda dozvím co a jak. Od toho přeci hlubší kritika je,ne? Děkuji za povzbuující názor, to člověku pomůže. Raději bych ale slyšela konkrétní chyby... Promiň, ale z tvých slov bohužel necítím snahu, začínajícího s dobrým úmylsem poučit jak bych od zkušeného očekávala. :-(
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter