Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Podzimní Oxfordshire 7*50/50
Autor: Lumiik (Občasný) - publikováno 15.11.2010 (16:33:38)

undefined

 

 

 

undefined

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Lumiik (Občasný) - 23.11.2010 > To ty se nedokazes divat na Pollocka, kdyz ti pripada tak uzasnej, ani na jiny, ani na mne. Protoze moje tvorba sterilni neni. jsi asi definitivne zaslepenej, nevratne prefetlej...na kluky ses spis ty, kdyz furt o tom basnis... ci zivot je jak vyznamnej o tom nastesti nerozhodujes ty svejma recma... a mimochodem, jini maseri a jinde mne podporujou, ale k tem se ty asi nedostanes...
<reagovat 
 Čtenář - 24.11.2010 > Lumiik> ty si dovoluješ se srovnávat s pollockem ty pražskej burane? pochybuješ o člověku kterej přinesl jiný oběti protože si slepá kunda co maluje jen píče a prvoplánový krajinky fosforovoakrylovým bordelem který by se styděl použít zedník? odvoláváš se na lidi který jsou stejně abstraktní jako ty tvý cifry za nenašepsovaný prkno natřený jak cikánský vrata? je ti dobře ty okopírovanej zmdre kterých jsou plný školy a který v životě skutečnou tvorbu vidět nemohl protože ti celej život servírují co se ti má líbit? jsi kokot? komu si myslíš že lžeš? mojí matce? :D ty jsi fakt tak ubohý pičusek že i nazvat tě homoušem je pro geje urážkou ..ty nejsi ani polopes ty jsi polohovno..ani to totiž nesmrdí jak ta tvoje vehementní snaha bejt odlišnej od všech i od umělců ty ..celá nulo ;)
<reagovat 
 Jindra Nazarská (Občasný) - 4.1.2011 > Lumiik> Tak jsem se zlobila, že se na tomto servru používají hrubá slova a vidím, že u mně to byl jen slabý odvar.

<reagovat 
 Jindra Nazarská (Občasný) - 4.1.2011 > Lumiik> Tak jsem se zlobila, že se na tomto servru používají hrubá slova a vidím, že u mně to byl jen slabý odvar.

<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 24.11.2010 > čtenář> jeden můj neurvalý kamarád by na totto řekl: "Fotr tě měl vystříkat do křoví." Lidstvu by se ulevilo, kdybys byl někde úplně jinde nebo někdo úplně jinej
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 24.11.2010 > Luk Malér> zato ty jsi toho pro lidstvo hodně udělal potrate a neser se zas mezi dospělý a jdi si slepovat abíčka fotře..nebo ještě líp zařiď ať zakážou veřejný komentáře na to jediný jsi dobrej ty megakokote kterej potřebuje být na písečku sám a s velkýma umělcema od kolotočů aby se náhodou o sobě nedoslech pravdu ..seš větší hovado než režim kterej tě nechal narodit ale zapomněl poslat do lágru tam by jsi mohl hulit péra jak to máš rád lůzrům ;)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 25.11.2010 > čtenář> chudáčku, to je fakt peklo, co se odehrává v tom tvém krčním výrůstku, ano jsem fotr a na mé děti radost pohledět, za to ty se nerozmnožuj - to by bylo horší než AIDS.
<reagovat 
 Čtenář - 25.11.2010 > Luk Malér> no tak si za těma svýma potkanama běž hrát než ti je někdo vošuká a nelez mi furt doprdele..obtížnější veš jsem v životě nepotkal
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 26.11.2010 > čtenář> já sem se ti chtěl dostat do hlavy, abych tě pochopil, ale u tebe se to nepozná...
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 5.1.2011 > bohuzel...
<reagovat 
ariel (Občasný) - 7.1.2011 >
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 31.1.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter