Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rectangle
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 1.10.2017 (11:22:09)


Poznámky k tomuto příspěvku
 bernhard (Občasný) - 6.10.2017 > čtenář> Rozměr je hodně moc, fakt moc pokud sám sebe neodsoudíš k vystavování na internetu. Opět bych se vracel k ženským a k tomu co říkají že je lež a to jak se chovají je pravda. Že se s malým kašpárkem dá zahrát velké divadlo. Nikdy. Já mám dar ze všech stran tak se nemusím ani hýbat a už se udělá, přitom mi vypráví o svém příteli který se jí snaží uspokojit pusou. Alfa samec mrdá svojí sbíječkou, to nejde ochcat, stejně jako formát v umění. Představ si guernicu na átrojku. Posral by ses do kalhot - smíchem.
<reagovat 
 čtenář emoce a pocity - 6.10.2017 > čtenář> já řikala, že jako krajina to docela funguje ... no vidíte, nevěřte lidem, co mají rádi hnědou, to jsem se dozvěděla ve škole zase já. Pán profesor měl pravdu.
<reagovat 
 čtenář emoce a pocity - 7.10.2017 > čtenář> Popúravdě nevím, co mi tím chcete říct. Můj názor je takový, že v tom, co píšete, je despekt vůči ženám, vůči jejich potenciálu. Neslyším to poprvé a ten názor, že žena nemá na to, aby dělala umění, je mi velice nepříjemný. Výtvarný projev se mění, podle situace, podle tlaků, nemám vůbec potřebu se vám vejít do nějaké přiblblé škatulky co je a není žena. Estrogen a testosteron utváří lidskou duši k nějakému pohlaví, už v těle malých holčiček, nebo chlapečků prostě je, chromozom to ovlivňuje. Chemicky můžete z mužů udělat ženy a z žen muže. Je to o chemii a nějaké kosmické příslušnosti k jednomu principu jin - jang, co já vím. Běžte si brečet někam jinam se zkaženou dobou, kde se stírají rozdíly mezi pohlavími.
jako co čekáte od toho vašeho pohrdavého blábolu o ženách? Že to jako ocením?
<reagovat 
 čtenář emoce a pocity - 7.10.2017 > čtenář> Vy si asi neuvědomujete, že mluvíte o ženách s despektem a pohrdavě, prostě stará škola z dob minulých. Vidím to jinak, nepovažuju ženy za méně zdatné umělkyně, ani za dojné krávy, které mají tendence se starat. Když má žena dítě, většina z nich cítí jasnou potřebu se o něj postarat. Bůh svěřil děti ženám, věděl proč. Ale nějaký kecy o nutnosti si vybrat - cesta umění, nebo život? I u mužů mi to připadá jako přetvářka. Jde jen o to, jak dlouho bude mizet mužská estetika, mužský pohled na umění, despekt vůči ženám, že jsou neschopné jako creator a určené ke kojení. Asi si myslíte, že přesně tyto názory popíráte, ale ne, vy je živíte.
Nemám zapotřebí si nadále s vámi vyměňovat nějaké blahoprdné názory na ženkou roli. Dnes má žena oproti minulosti stejně práce, jen má víc jistot a menší pravděpodobnost, že bude muste žebrat, i když vám to tak nepřipadá. Jukněte do historických reálií. I dnes to tak je - ženy na práci, nejlépe levnou, muži na moc a peníze. Za tisíc let to bude jinak. To je jediná jistota.
<reagovat 
 čtenář emoce a pocity - 7.10.2017 > čtenář> Já nevím, podle mě máte k ženám despekt a můžete si tuto svoji myšlenku obalovat jak chcete nějakými blahoprdnými rádoby ušlechtilými myšlenkami.
<reagovat 
 čtenář emoce a pocity - 8.10.2017 > Pollock> Jo, vždyť jo, já taky často možná nemístně zmiňuju tu psychopatii, ale jsem si jistá, že to je celé o vnímavosti a levelu ducha, což zní egoisticky, prostě já já já, psychopatie, boje o duši, "rozervaní umělci". Jenže s vnímavostí a egem se pojí i určitá kvalita, vy to máte ve svém umění. Nepochybně a nepopiratelně, já se v abstrakci nevyznám, ale vy ji dokážete i vysvětlit teoreticky, což je super, ale já to vnímám a cítím, že to má poselství. Mimoděčné, to je ta krása umění. To, co se nedá říct slovy. Jste originální.
Jinak ta debata je asi dobrá, z uměleckého hlediska mě to netrápí, to tak prostě mám. Ještě je to velký průlom mezi vámi a vaším podivínem. Zachoval jste se velkolepě, on taky, on vás vidí bůhvíkde, zas vás nakopl. Ale jo, vy máte vekorysost v sobě a je krásné, jak jste zareagoval. Jenže bacha na něj, to je manipulátor jak sviň. Nějak mu nevěřím, že už vás nebude otravovat a čekat až vyjde publikace světové umění 21. století, s tím, že to on stojí za vaším úspěchem. :-)))
<reagovat 
 čtenář pán - 7.10.2017 > čtenář> drž hubu a mazej do kuchyně
<reagovat 
MontyJack (Občasný) - 16.10.2017 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 22.10.2017 > MontyJack> Díky Monty 😘
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter