Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
HLÍNA NEW - blíží se 13400!! díky Inko, máš u mě lupen na strip zdarma! Díky že jste se zas rozjeli-julián má u básně Mí mrtví už jen 250 zhlédnutí náskok!
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 7.1.2019 (09:24:40)

~ HLÍNA ~


Když „člověk“ časem zjistí;
ve světě,
že zůstal sám a sám,
tak jemná vůně hlíny a zetlelého listí
mně dětství připomíná…

Pak táhne mě to zpátky...
domů - k nám!

~

Na této Zemi už nic mě nehřeje;
samota je jak rakovina.
Já miloval jen tebe a nevěděl,
že v dálkách člověk snadno zapomíná.

V oku se slza zachvěje
a na rtech pachuť vína.

Ve hlíně skryta láska má,
čistá,
jak duše Hospodina.





Poznámky k tomuto příspěvku
 analfagot (Stálý) - 14.1.2019 > posledni_inka> jsi zas na "cestě"? TY jsi přišla s arogancí, TY jsi lidi nasrala, TY jsi poslední kdo kromě omluvy může komentovat poezii i mé čtenáře. Už sem radši nechoď, já o hlupáky nestojím, fb žvásty si nech na své stránky, DOUFÁM, ŽE TO BUDEŠ RESPEKTOVAT!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 14.1.2019 > anonyme, sorry, nemám čas jak ses jistě dočetl, přihlas se atd-viz výše, zatím píšu-nečtu.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 14.1.2019 > nerozumím ani slovu-asi piješ a píšeš do chatů. Sám jsme každý, Hlína má 500 čtení, což asi neuneseš, ale opakuji, zveřejni své dílo a ukáže se, co je pravda na tvých slovech, piš poezii, ne bludy, mej se a uz neodpovídej, nemám čas a FB nenávidím!
<reagovat 
Čtenář - 13.1.2019 > Jak sem vejš - na netový poezii se pohybuju drahně let, něco sem přečet, něco málo i napsal, ale pořád pro mě bude názor čtenáře měřítkem dopadu mýho textu,
protože ten, kdo si přečte mý dílko má právo napsat k němu cokoliv, stejně jako já mám právo kritiku (třeba i mlčky) přijmout nebo nikoliv - tady to funguje poněkud jinak.
Nepřijmutí kritiky provází urážky, ztrapňování, dehonestace autora komentáře. Cožpak si lze vážit reakce, která je psána pod takovým tlakem???
Nerozumím, a lituju, že sem byť jen nahlídnul...



<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 13.1.2019 > čtenář> je to prosté, začal si machrováním, nic moc, prozraď, kde je to vejš a nick a já ti povím co umíš! Nebo ne a dej si facku, kuře!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 14.1.2019 > čtenář> pohybuješ-li se jako anonym, tak ti na čtenáři nezáleží! nežvatlej blbiny, přihlaš se a posoudíme, ty vejškaři ublafanej!
<reagovat 
čtenář zlá a ošklivá žena - 14.1.2019 > Můj milý anále,

váhám, jak ideálně velkohubě začít. Třeba: Člověk, jinak řečeno já, po roce otevře Totem a přijde mu, že už tu kromě tebe skoro nikdo není. Váhám, jestli posledni_inka nejseš taky ty. Jaké zbytečné spekulace a pochybování o víře v posledni_inku a v existenci. Ale pořád mám možnost věřit, že tajně píšeš literaturu, kde tyhle svoje herecký výstupy nějak zužitkováváš. Že tohle není jen z plezíru nebo z čeho, ale má svoji nevyhnutelnost. A nelidsky řeknu, že by to chtělo víc lidí, víc nefiktivních postav, publikum. Totem je v poslední době kolik lidí? 5, nanejvýš? Nebylo by efektivnější vetřít se mezi různý subkultury, když chceš něco zkoumat - nebo mezi důchodce, mezi ženy na mateřské... a další. Jsi k tomu dost nelidskej? Možná už to děláš, nechci tě podceňovat.

Pokřivenost mýho charakteru se mi tím ukazuje docela jasně, navíc místo toho, abych dokončila věc, která je pro mě důležitá a zároveň mě vyčerpává, hledám všelijaký možnosti úniku, že si vzpomenu i na tenhle starej web, už asi dávno rozežranej od molů a kdoví od čeho. A přesto si tu přečtu pár textů a ještě víc prolejzám tím rozkladem. Jo, vypovídá to o mně hodně, a ještě to na sebe řeknu, bez jakéhokoli zachvění. Jsem model post-člověka, který nemá city, a už je ani nehraje, ne jako ti, kteří je taky nemají, ale hrají, nebo je strašně chtějí. Je mi to jedno, chci ti jenom nabourat tuhle hru, protože - co kdyby sem přece jen někdy přišel nějaký idealista, se svejma špatnejma textíčkama, který se chce někde trošku schovat a trošku být vidět a být mezi virtuálníma milejma lidičkama, kteří dělají nebo věří, že je zajímá literatura - ano, necitlivě a nudně brnkám na tu arogantní soucitnost, kterou jsme si vyrobili... Už ji necítíme, je to jen naučené schéma, ale ten malý romantik, který sem možná někdy přijde, to ještě o sobě neví. Ten malý romantik sem vleze a bude se cítit zděšený... A vyplašený... Možná i zraněný... A možná mu můj koment pomůže - (teda jestli ho najde a dočte, což je nepravděpodobné) - aby současnej Totem bral jen jako one man show, která ho chce vyprovokovat k jakémukoli projevu nebo pocitu - nejlíp k zděšenému, kázajícímu, vzteklému, smutnému, ale všechno se počítá.

Ano, i já jsem teď součástí tvých postaviček. Povinný smajlík. Ve skutečnosti sis mě vymyslel, napsal sis mě, aby to vypadalo, že přišel nový člověk - protože žádný nový člověk nepřijde, ani malý romantik, ani velký cynik. Toto je odkaz pro budoucí generaci, aby v tom tápala a vytvářela si charakteristiku těch starých lidí, kteří tu kdysi dávno byli a kteří jsou pořád jejich součástí. Odkaz, který nebude nalezený.

Naplňuju dnešní úkol udělat něco zbytečného. Život je jinde.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 15.1.2019 > čtenář> život? neznáš! jsi zapšklá, osamocená a bojíš si přiznat svoji vinu. Přihlaš se a uvidíme co se s tím dá dělat. První krok-nebuď srab!
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 16.1.2019 > o poezii nic, velkohubá jsi dost, přihlásit se bojíš, někdo tady mluvil o pitomcích-myslím, že ti nadávači nepřihlášení se k tomu hlásí. Buďme k sobě dobří!
Úsměv na rtu dobrou kartu, chápu, že vy, co nemáze talent závidíte těm, co ho mají!
Sebevědomí?
Rozhodně ano. Jenže sebevědomí není namachrovanost a pýcha! Ale to pitomcům, jak nám sdělila ta nesebevědomá těžko vysvětlím. Život je krásný mezi blby. Lehce vynikneš, že.
<reagovat 
Zložena (Občasný) - 16.1.2019 > Aha, z tvých reakcí plyne, že chceš mluvit o poezii. No, tam podle mě není moc co dodat, je to prostě hotovej text. Psanej pro tebe samotného plus pro nějakou cílovou skupinu, kam nepatřím - mě víc osloví současná trapná poezie a její přesahy. Tohle číst mě spíš unavuje, takže nad tím ani nechci nějak hloubat a vysvětlovat, co a proč mi přijde plochý (bez přesahu), co a proč mi přijde afektovaný a proč to na mě nefunguje (že si to jen drnká na city) - když je to stejně jenom subjektivní dojem, kterej tě nezajímá. Evidentně víš, proč píšeš právě takhle. Takže OK.

Jo a přiznávám, že důvod, proč jsem ti napsal, nebyl v básničce - tu jsem tehdy jenom tak přelítnul. Říkal jsem si, že seš třeba někdo jinej, a že tohle je tvoje hra, tvoje zkoumání - a že to ani nemá být literatura, že naopak ta vzniká až poté. Bral jsem to tak, že si tvoříš literární postavu (která kolem sebe kope, protože ji všechno bolí). Ale asi jsem si tě překomplikoval, asi je tohle prostě tvoje upřímný psaní, bolestný. Nebo divadlo, který hraje, jak se samo bortí, ale tím se bortí i doopravdy. Je to docela nebezpečný, pro tebe - ta negativita, ten afekt. V každém případě, ať už to hraješ, nebo skutečně prožíváš, mi to přijde sebedestruktivní. Možná bys mohl zkusit trochu zpomalit, trochu se zklidnit, třeba dechová cvičení... I když je jasný, že já ti nemám co radit, nemám vhled do tvé situace. Přesto jsem se k tomu potřeboval donutit. No nic, tak se měj.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 16.1.2019 > ty se opravdu v poezii moc nevyznáš. Sebedestruktivní? ANO! A to je špatně? Tys toho moc nenačetl, viď? Karásek, Gelner, Prokletí... na tohle už nebudu příště reagovat, to bych se uopakoval, prostě jsi optimistický aktivista a pro ty nepíšu, píšu pro citlivé, zkušené, či mladé, ale s VELKOU DUŠÍ. Příště mě ušetři, prosím!
<reagovat 
čtenář spravedlivý - 29.1.2019 > tak tahle tvá piglovačka je ještě horší než ta tvá minulá slátanina!
<reagovat 
Čtenář - 13.1.2019 > "...JESTLI JSI ODBORNICE..."
i totální magor by měl po několika komentářích poznat, že píše"on" - mýlil jsem se, jak vidno, dá se zajít nejen o patro níž, ale až do přízemí
<reagovat 
 čtenář spravedlivý - 29.1.2019 > čtenář> Totální magore, mýlil se hlavně tvůj fotr, že to nacpanej vrazil do matky, co z toho genomu mohlo jinýho vzniknout??!!
<reagovat 
čtenář Diaz - 29.1.2019 > já zas nechápu, jak tuto krásnou a řemeslně odvedenou věc neumí někdo přečíst!
Máme tu druhýho juliána a to je dobře! Proč je tu tolik kidů netýkajících se básně? Proč ti pitomci nepublikují, když to tak umí, že si dovolí kritizovat jednu z nejlepších básní která tu kdy byla??
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 29.1.2019 > to je jednoduchý, 90% národa jsou ...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.2.2019 >
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.4.2019 > Já ti samozřejmě gratuluji k tomu číslu, teď nevím, asi 1930. Ale pýchu stranou, já jsem jinde na ALS právě přesáhl 2500 čtenářů u Nasrána, tady "jen" 490, ale vše je relativní, po smrti to pude nahoru...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.7.2019 >
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.7.2019 >
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.7.2019 >
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.7.2019 >
<reagovat 
Čtenář - 13.1.2019 > na druhou stranu je to ten nejlepší způsob, jak si zajistit pouze pochvalný komentáře, páč ostatní sou tvrdě segregovány -
zůstanou pak, samosebou, jen ti raději mlátící v úkloně hlavou o zem na úkor svobody vlastního úsudku

otázkou pak, jakou váhu může mít pro autora "vynucenej" koment...
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 13.1.2019 > čtenář> nic si nepochopil!
Teď přistál zajímavý článek O kritice od j.f.juliána.
Já už ho tedy znal z Písmáku, ale zkus to, třeba pochopíš víc... Kritiku ano, ale...
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 13.1.2019 > čtenář> nemáš pravdu-ti, co si stojí za svým názorem vydrží, a ti, co chtějí jen ublížit přitvrdí. Stará vesta-je to o odpovědnosti za svá slova, já na konstruktivní kritiku dám, ne na závistivé žvásty. Kdyby poslední inka něco uměla, jdu do sebe, ale sorry, já poezii číst umím a na její zášti není nic, čeho bych se chytil. Poraď ty, jestli najdeš slabé místo?
<reagovat 
 Čtenář - 13.1.2019 > analfagot> hm, zajímavý, jak se tu příspěvky různě přesouvají...

analfagote, z čeho soudíš, že Inka nic neumí -
poznals z jednoho díla, z jednoho komentáře??
víš hned, jakej je to člověk??
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 13.1.2019 > čtenář> Přihlaš se a bude diskuse, anonym je mi odporný! A nezvládneš li to... tak nevopruzuj!
<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2020 > analfagot> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 10.1.2019 > Anále, díky za upozornění na INKU.
Napadlo mě, jestli to nemá znamenat indiána, ale to je fuk jestli to je žena či muž.
Nerozčiluj se!
Já jsem už za tím. Je to jak jsi mě citoval, prostě Poezie „je“ úplně rozseká.
Oni ji neznají, neumí ji číst, česky řečeno - znají HOVNO a přečetli si pár formulek, které jim pouze vydlabaj mozek.
Když jsi bet talentu, nic neumíš, tak kritizuješ...
Kdo něco umí, je soudný a hledá chybu u sebe.

Přesto, nezlob se, tento její-jeho příspěvek nepatří do MÉ rubriky o Největšího blba.
Tedy zatím, uvidíme zda to zkousne, či zda se projeví jako hysterka. Třeba pak...
Protože on-ona neví, že KOMENTÁŘE hovoří především o KOMENTUJÍCÍM, v minimální míře o díle. Zde se ukáže jak je autor navýši.
S tím FB máme pravdu oba.
Toť zatím vše, píšu báseň a doufám, že ji budou číst jen lidé, kteří už nějakou tu poesii znají a nezmate jim palici. Buď rád i za tyto pitomé komenty! Budeš díky jim známější, lidé jsou v podstatě nepřející a když uvidí, že si mohou přisadit beztrestně, tak tě budou víc číst, a o to nám přeci jde! JÓ a nepřeháněj to s chválou na moji maličkost. Znáš to, čím větší chvála nebo naopak kritika, tím víc se lidé obrátí (bezdůvodně) kontra! viz Babiš a Dementní blok!
Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2020 > j.f.julian> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 13.1.2019 > Fuj, to ti fuck nezávidíme! Ale hodí se to k tobě! Ty budeš jistě indočína, viď? Ženy můžu, tebe ne, ty se nemeješ! Proč si myslíš, že i všechny ostatní? PROZRAĎ NÁM TEDY VÍC O SOBĚ, AŤ TĚ MŮŽU VŘELE DOPORUČIT DO BLBA MĚSÍCE! kolik ti je, jestli ti doma říkají ŠPÍNA S LÍSKOVÝMI OŘÍŠKY U ZADNICE, JESTLI JSI ODBORNICE I NA PRÓZU nebo kde pracuješ? Ty budeš určitě makat v nějakém hodně uzavřeném pavilonu...
<reagovat 
 Čtenář - 16.5.2020 > analfagot> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
čtenář inčin advokát - 10.1.2019 > ne, nebude se z tebou inče bavit. už teď lituje, že na tebe jen vyplázla jazyk, ty magore ve fiktivních dialozích, ty kroupový jelítko stříkající jako rozšláplej švestkovej knedlík atd.
<reagovat 
 čtenář soudce Inčina advokáta - 12.1.2019 > čtenář> Blbko, ty jsi stejná nesvéprávná analfabetka jako tvá pacientka!
<reagovat 
 Čtenář - 16.5.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
Čtenář - 13.1.2019 > tohle sou moudra starce??? tak to potěšpánbůh...

ano, máš jedinou, existující pravdu, analfagote, a nečekej na kotníky -
ty už si ho (vlastně sebe) dávno ve svý nabubřelosti přerostl, he
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 13.1.2019 > čtenář> ty jsi fakt dala dohromady celou větu? haha? super, asi slavíš včerejší vítězství o BLBKU ROKU, TÉŽ GRATULUJU
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 14.1.2019 > čtenář> s tím se dá souhlasit, co je pro tebe trapné, že nevíš, asi jediný na ALS, o co se tu hraje! hodně zdravíčka, anál
<reagovat 
 Čtenář - 16.5.2020 > analfagot> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
Čtenář - 11.1.2019 > pozvracel bych se nad některejma komentářema,
kdybych právě nepoložil novou plovoucí podlahu...
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 14.1.2019 > čtenář> rada zdarma-zvracej vždy na VLASTNÍ podlahu ve vlastním prostoru!
<reagovat 
 Čtenář - 15.5.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 Čtenář - 16.5.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter