Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VZPOMÍNKO + jfj
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 13.2.2020 (14:05:46)

~ VZPOMÍNKO! ~


Tam kdes je život náš…
- u hrobu pučí vřes,
tvá láska, Bože můj,
nás opustila dnes!

~

Ohníčky očí mých navždy uvidíš plát,
po cestách děravých,
ve smutné době ztrát...

Přečteš si verše mé,
já lásku ti vyznával...
vzpomínky oživnou,
zas jako bych ti mával.

~

Veselou vzpomínku uchovej v paměti,
na to, co měl jsem rád, na tebe, na děti.
Na slzy pomysli jen tichou vzpomínkou,
na to, co zmizelo, na hořkost, bolest mou.

~

Nestojím o lítost, nestojím o proslov,
na jednom hřbitově tolik proradných vdov…
U hrobu pochopíš, jak srdce osamí,
chodí sem přetvářka s černými páskami.

~

Ucítím kroky tvé,
když listím zašumí,
vůni tvou nepoznám,
to hlína neumí.

Nad rakví zazní mi tichounké sténání,
pro muže, již byli do „pekla“ vehnáni...

~

Stydíš se jako dřív,
dnes však už zbytečně,
na věčnost odešly vzpomínky společné!

Vzpomínat přísluší básníkům ztrápeným,
bylas mým životem,
zůstalas hrobem mým!

~

Loučím se naposled,
má Lásko nesmělá,
nikdy víc v životě nespatříš anděla,

protože NEVĚRNÁ zůstalas navždycky,
nevěrná vzpomínko
- osude tragický!





Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář REDAKCE TOTEMU - 20.2.2020 > Hele Nudlajzo, blíží se další setkání totemanů v Jindřišský věži. Nechceš se stavit? Třeba by tě tam někdo dovedl, podržel by pytlík na hlavě, co? Pokecali by jsme. Martin s Petulou tam budou určitě, egil tentokrát také přislíbil účast, co? Zajdi za námi, vždyť dneska totem, to jsi už JEN A JEN TY. Získáš tam nové přátele, uvidíš, všichni tě rádi uvidí. Třeba oplatka, to budeš čubrnět! Nebo Bébé Ben. Ten už minule měl o tobě přednášku, fakt! Přijď julku, bez tebe je totemová poezie mrvá. ZACHRAŇ JI!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 20.2.2020 > https:
//youtu.be/dd91d7OTOyY


a co vy odbornici a věhlasní kritici říkáte na tenhle kousek??
jak verše, tak přednes!!!
připojte své zasvěcené komenty!
Doporučil 
<reagovat 
čtenář REDAKTOR MARTIN - 20.2.2020 > Hele Nudlajzo, blíží se další setkání totemanů v Jindřišský věži. Nechceš se stavit? Třeba by tě tam někdo dovedl, podržel by pytlík na hlavě, co? Pokecali by jsme. Martin s Petulou tam budou určitě, egil tentokrát také přislíbil účast, co? Zajdi za námi, vždyť dneska totem, to jsi už JEN A JEN TY. Získáš tam nové přátele, uvidíš, všichni tě rádi uvidí. Třeba oplatka, to budeš čubrnět! Nebo Bébé Ben. Ten už minule měl o tobě přednášku, fakt! Přijď julku, bez tebe je totemová poezie mrtvá. ZACHRAŇ JI!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 20.2.2020 > čtenář> HH
<reagovat 
Čtenář - 20.2.2020 > Jasně, j.f.nudlián by si chtěl zaprcal aspoň s Hanou Hegerovou, jasně:)))
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 21.2.2020 > ZKOUSKO, JULIAN TI VZKAZUJE, ZE PRIJDE JEN KDYZ TAM BUDE CIMBAL A TEN SHEMALE, CO NAM UKAZUJES NA SVYM PRAVYM NICKU! Jestli to jsi primo ty, tak prijdu i ja!! Tk dej hned vedet, at naplanujem!
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 25.2.2020 > Bohuno, ty máš infekci poševního terénu? Kdepak ses nakazila ty kazatelko mravnosti a čistoty, kdopak ti vystřílel boudu? Čekám na odpověď! Všichni čekáme!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 13.2.2020 > amaterská tvorba má právo nedokonalost. ale diletantství je diletantství, z toho by člověk fakt blil.
<reagovat 
 Čtenář - 13.2.2020 > čtenář> Jak by mohl být nudlajz diletant, když dostává doporučení od redaktora? Ha!
<reagovat 
 Místyflus (Občasný) - 13.2.2020 > čtenář> bohuno, proč si nadáváš, protože jsi shemale? my se učíme že diletant je ten, kdo nic nepřečet a je nevzdělanej, ty to splňuješ, nebylo by lepší si strčit ruku až po loket do vlastní prdele než tady pindat, pitomečku hloupej?
<reagovat 
 Místyflus (Občasný) - 13.2.2020 > čtenář> bohuno odulá, proč si nadáváš, protože jsi shemale? my se učíme že diletant je ten, kdo nic nepřečet a je nevzdělanej, ty to splňuješ, nebylo by lepší si strčit ruku až po loket do vlastní prdele než tady pindat, pitomečku hloupej?
<reagovat 
 Čtenář - 13.2.2020 > čtenář> zkouško, ty vošklivá buzno, ty černá prasnice, jak tě vyřešíme, pověz, chceš píchnout nebo radši jateční pistoli?
tvůj čas je u konce, pudeš do kafilerky
<reagovat 
 Čtenář - 13.2.2020 > čtenář> zkouško, ty vošklivá buzno, ty černá prasnice, jak tě vyřešíme, pověz, chceš píchnout nebo radši jateční pistoli?
tvůj čas je u konce, pudeš do kafilerky
<reagovat 
 Čtenář - 13.2.2020 > čtenář> zkouško, ty vošklivá buzno, ty černá prasnice, jak tě vyřešíme, pověz, chceš píchnout nebo radši jateční pistoli?
tvůj čas je u konce, pudeš do kafilerky
<reagovat 
 Čtenář - 6.6.2020 > čtenář>  Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
Čtenář - 6.6.2020 > Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 Čtenář - 6.6.2020 > čtenář>  Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.2.2020 > zkouško bohuno připomínáš mi nesoudné dementy ze Superstar
<reagovat 
 Čtenář - 6.6.2020 > j.f.julian>  Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
čtenář rýp - 17.2.2020 > Na totem za nudlajzovejma dišputacema se sebou samym, to je to poslední, proč to má smysl. Ale zase to má smysl. Takovýho nesoudnýho osla amatérské literatura dlouho neměla, a že už tu bylo exotů. Jen tak dál.
<reagovat 
 Čtenář - 6.6.2020 > čtenář>  Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 16.2.2020 > Magore, tohle přesně říkali o Fráňu Šrámkovi a kde je on a kde ti, co mleli tyhle hovna? Třeba ty!? Dej si pár facek, žvanile netalentovanej, co nic nepíše a chce tu rozdávat moudra o poezii a pak si utři tu hubu posranym hajzlpapírem, trotle!
Už nevotravuj, buď něco předveď a nebo jdi do prdele, jasný?!!!!!!!!!!?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 16.2.2020 > analfagot> ten pičus neví ani jestli je chlap nebo žena, dokud nám neodpoví na všechny dotazy tak se s ním vůbec nezdržuj, ať kecá co chce, na idoota, my, kteří tvoříme, nemáme čas!
co zítra, hany??
<reagovat 
 Čtenář - 6.6.2020 > j.f.julian>  Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 16.2.2020 > Jedna z posledních básní uvedená pod nickem jf.julian byla opravdu skvělá. Ale tohle hřbitovní kvítí připomínající dikcí 19. století (např. Raise a pod.) je jiná káva.
<reagovat 
 Čtenář - 16.2.2020 > zkouška> Jasně. Tu coz pod nickem Julius Horák uveřejnil ty, co? Judlajz-nudlajz je vobluda sprostá blbá vždycky. A nebo se už Myštíkovi omluvil, aby si zasloužil aspoň soustrast? Nevšimla jsem si.
<reagovat 
 1 helen (Občasný) - 16.2.2020 > zkouška> A proč sem pleteš Juliána, když to napsal Analfagot? Ty už jsi taky na fetu?
A co básně od Juliána pod nicky Seifert nebo Wolker, ty ti taky nejedou?
Jistěže ne, ale když jsme po tobě chtěli uvést tvoji nejoblíbenější a tvýho nejoblíbenějšího autora, tak ses nezmohla na nic!
Ty si zasloužíš přesně ten výtvor od ZDŠ Litovel, ten se k tobě fakt hodí.
Bohuno, tak sis trochu pokecala i s náma, viď, nejenom sama se sebou!
Každej není tak jednoduchej jako ty, co na tom nechápeš? A proč si myslíš, ty chytrolíne s mozkovou nedostatečností, že by měli všichni psát stejně, tak jak se ti to líbí, respektive, jak to ještě přeblekotáš? Dle toho, co o jfj vím, tak z toho byl asi hodně smutnej, že se ti jeho báseň líbila, protože ty jsi založila hodnocení - 1 BLB, TROTL apod., to jsi měla asi nějakej výjimečnej den na svobodě ze síťový klece...
Doporučil 
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 16.2.2020 > 1 helen> Ahoj Helen, vona je dneska neděle a jak jsem vypozoroval, tak v neděli je vždycky hodně sama, asi žádná návštěva v diagnosťáku, tak trolí.
Mě mrzí, že mi odepírá moji vlastní tvorbu, přepisoval jsem to asi 5x, ale naštěstí aspoň přiznává, že ji pod nickem Anička Z, jako ZOUFALÁ, ukradla, to je posun.

Já se na ní nezlobím, když nic sama nepíše, tak neví jak to autora bolí.
<reagovat 
 Čtenář - 6.6.2020 > 1 helen>  Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 1 helen (Občasný) - 16.2.2020 > analfagot> Děláš si doufám pr... od takovýho ignoranta, který sá trpí nemocí anachronismů tě to bolet nemůže!?
Je to klasická poezie a co je pro tebe určitě pozitivní je, že si tě plete s Juliánem!?
Vycházím z toho, co ty netajíš, že se mu básnicky chceš vyrovnat... Kdysi sis posteknul, že na delší básně ještě nemáš... tak tady tato je důkazem, že už na to máš.
Je naprosto současná, moderním jazykem tvýho věku, žádná holá říkačka a přesto v klasickém hávu a řemeslně dokonale zpracovaná.
Možná, ale neznám celý tvoje dílo, se jfj ještě nevyrovnáš v tý rozmanitosti stylů a slovní zásoby. Jenomže jsem si tím jista (jak by řekl jfj), že to přijde, máš na to, hlavně buď pevný a nepodlehni závisti diletantů.
Já bych asi začala uvažovat, kdybych teda uměla, to co ty, o vlastním stylu, ale možná si to musíš tzv nažít jako Julián, zatím můžeš psát o ženských, nemýlím-li se...
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 17.2.2020 > díky bratři, ano řekli jste naplno to, co si o ZKOUŠCE a BOHUNĚ myslíme všichni!
Ale přece, shodli jsme se dnes na tom, že její mrdy už budem komentovat jen dvěma písmeny
HH
/hejty hajtry/

ta její díla pod nickem Odulá Bohuna mají aspoň hodnotu vypovídající o její debilitě, tady už jen plive záští nad vlastní impotenci a scvrklym pytem...
<reagovat 
 Čtenář - 6.6.2020 > analfagot>  Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 13.2.2020 > To se k ní hodí, pro parchant úchylnýho!
<reagovat 
 Čtenář - 6.6.2020 > analfagot>  Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 16.2.2020 > 10 piano, chlast, šoust, casino a radost až do rána, jasná páka
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 16.2.2020 > analfagot> BON
<reagovat 
 Čtenář - 6.6.2020 > analfagot>  Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 6.6.2020 > kdyby blbost nadnášela, tak ty, koktale, bys odletěl až do Ústavu pro choromyslné!!!
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter