Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
L Á S K A 2020
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 >
<reagovat 
čtenář egil - 10.4.2020 > Juliáne, ten čudlík není tvůj šuldík. Nemusíš ho stokrát zmáčknout, aby z něj cosi ukáplo.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 > čtenář> zase nepochopila!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 > ty máš šuldíka jo? aha, chlapi maj šulína! i tak ti blahopřejeme!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 > jsem rád že jsem ti způsobil orgasmus, VESELÉ VÁNOCE
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 10.4.2020 > HALÓÓ, TAK JÍ VEMEM NA KABEL A BUDE!
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 11.4.2020 > Už dlouho se o tom spekuluje. Hele, ty, pověz pravdu -jsi bývalý zdejší šéfredaktor Egil?
<reagovat 
Čtenář - 11.4.2020 > Už dlouho se o tom spekuluje. Hele, ty, pověz pravdu -jsi bývalý zdejší šéfredaktor Egil?
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 10.4.2020 >


řemeslně dokonalé :). ostatně, tak jako vždy :).






Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.4.2020 > Zeanddrich E.> Díky. Ne že by mi tak úplně záležilo na bodech, ale přece jen jsem byl zvědav jestli se překonáš... ale ok, j.
<reagovat 
 Čtenář - 11.4.2020 > j.f.julian> Julián je takřka spokojen s tvým hodnocením, o kterém má již předem jasno, jak by mělo vypadat. Ještě že jsi neřekl něco jako "řemeslně dokonalé, ale prázdné", protože by tu další týden řádil starý známý maniakální šitstorm.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 11.4.2020 > čtenář> Děkuji ti, myslím, že kdyby MOUDROST nadnášela, tak bychom tě již nikdy na Zemi neviděli.

Aktuálně...

Právě jsem se rozloučil s dalším ALS, už mi zbýváš jen ty a Písmák. Hlavně ty.
Rozloučení je to cílené, takže bude následovat další, proto z čiré lásky k tobě, Bohuno, ti chci svěřit, že by sis mé básně měla okopčit, neb je zanedlouho budeš marně shánět a ještě za delší dobu je budeš "draze" kupovat, což ti ale způsobí na jednu stranu poetický orgasmus, ale na druhou stranu ti to způsobí v duši, v tvé velké tolerantní duši, naprostý chaos a nekonečný smutek, neb již pod má dílka již nikdy nepřidáš svou, tak poutavou kritiku, nepočítám-li tvé špeky na Sagiho a Lálu Peška.
I mně to v hrobě bude scházet...
A tady další smolík, neb mám již nyní hrob v Sušici, avšak můj popel bude vysypán do řeky Otavy...

Takže ještě klid, snad ještě vydržím...
Alespoň do večera, neb musím jít zapít včerejší tzv. malý infarkt. /pořád však nemám tzv. vyhráno, ale chci já vůbec na tomto světě ještě být?
Odpovědi najdeš, drahá Bohunko Housková, v mých verších, pospěš tedy a dej se do díla, ať práce hotova...
(báseň Vinen)
<reagovat 
 Čtenář - 11.4.2020 > j.f.julian> Nejhorší je, že jedna z julkových řitňopůlkových výhrůžek skonem nebude planá. A co potom? No? Co potom?
<reagovat 
 Čtenář - 12.4.2020 > j.f.julian> ano ano, julek, egil a lála pešek. mám je prostě rád.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 17.4.2020 > čtenář> Magore, ty si nejdřív ujasni jakého jsi pohlaví, ve své zabedněnosti trolení vystupuješ za obě, idiote!
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter