Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Připomenutí uživatelům Totemu.cz
Autor: Peslov (Občasný) - publikováno 7.4.2021 (19:08:39)
Tak prosím pěkně -dovoluji si připomenout, co každý uživatel Totemu.cz odsouhlasil při své registraci.

Musím říci, že obdobu mluvy, kterou tu vidím u některých uživatelů, jsem nezaznamenal v tom nejhrubším severomoravském havířském prostředí, do kterého jsem měl možnost studijně nahlédnout (sám jsem zde na Totemu.cz již byl opakovaně napaden, takže věřím, že agrese přinejmenším jednoho zdejšího respondenta (uživatele) je nevyprovokovanou, a vychází patrně přímo z jeho nečisté, nekřesťanské duše).

Co způsobuje vulgarita v diskuzi? Především ji posouvá do toho druhu komunikačně energetické vrstvy, ze které jen stěží mohou vyjít hodnotné výstupy, co se týče konstruktivnosti a kladného posunu věci.

Demokracie (kteroužto považuji za nezbytnou podstavu čehokoliv hodnotného dalšího v současném našem světě) je založena na diskuzi, a jsem tedy bytostně dalek tomu odebírat někomu dlouhodoběji jeho hlas; myslím si ale, že v takových případech, jako je tento, by bylo možno (ne-li přímo žádoucí) udělat výjimku (výjimky).



Další záležitostí jsou zdejší vzájemné dehonestace uživatelů. Nechci se zaplétal do geneze jejich vývoje v čase, v mé kompetenci je ale upozorňovat v takových případech, že její původce může být právně postižen, například, dle § 81 a § 82 NOZ.

Přináším úryvek:

(1) Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od
neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek.
Náhrada nemajetkové újmy je obsažena v oddílu III části čtvrté – § 2951 odst. 2 NOZ:
Nemajetková újma se odčiní přiměřeným zadostiučiněním. Zadostiučinění musí být
poskytnuto v penězích, nezajistí-li jeho jiný způsob skutečné a dostatečně účinné odčinění
způsobené újmy.
Zůstává zachováno, že primární je morální satisfakce a není-li to dostatečné, nastupuje
zadostiučinění v penězích. NOZ výslovně nerozlišuje dvě formy přiměřeného zadostiučinění.
Je také jako doposud možné domáhat se obou forem zadostiučinění.

NOZ výslovně zahrnuje duševní útrapy mezi majetkovou újmu v § 2956:
Vznikne-li škůdci povinnost odčinit člověku újmu na jeho přirozeném právu chráněném
ustanoveními první části tohoto zákona, nahradí škod u i nemajetkovou újmu, kterou tím
způsobil; jako nemajetkovou újmu odčiní i způsobené duševní útrapy.

A dále ještě:

Ochranu některých dílčích osobnostních práv NOZ konkretizuje:
Právo na jméno §§ 77-79 NOZ
- právo užívat své jméno, právo na ochranu svého jména § 77
- zdržovací a odstraňovací žaloba § 78
- rozšíření ochrany pro osobu, která není schopna se bránit osobně pro nepřítomnost,
nezvěstnost, nesvéprávnost, aktivní legitimace pro taxativně vymezený okruh osob, za
předpokladu, že dotčená osoba nedala výslovně najevo, že si to nepřeje
- v případě zásahu do příjmení a je-li důležitý zájem na ochraně rodiny, domáhat se ochrany
může samostatně manžel nebo jiná osoba blízká
- nově poskytována ochrana pseudonymu, předpokladem je přijetí, vejde-li ve známost,
požívá stejné ochrany jako jméno
Právo na podobu §§ 84-85, 87-90 NOZ
- základní zásada je autonomie vůle, zachytit a rozšiřovat podobu člověka jen s jeho
souhlasem
- zákaz neoprávněného zobrazení a šíření podobizny člověka
- právo na podobiznu chráněno i mimo soukromou sféru.


Tolik tedy k tomuto. Jelikož vážně vedená veřejná diskuze je zde již téměř nemožná, můžete mi k této věci opět psát na e-mail petricek.slovacek@gmail.com.

Přeji hezký večer, Petr S.



Poznámky k tomuto příspěvku
 Čtenář - 9.4.2021 > HOLA> Kecáš, ten mluví slušně, narozdíl o tebe a tvojích kamarádů z vaší hodně rozlezlé party na Totemu
<reagovat 
 Čtenář - 9.4.2021 > HOLA> Kecáš, ten mluví slušně, narozdíl o tebe a tvojích kamarádů z vaší hodně rozlezlé party na Totemu
<reagovat 
 Čtenář - 9.4.2021 > HOLA> Kecáš, ten mluví slušně, narozdíl o tebe a tvojích kamarádů z vaší hodně rozlezlé party na Totemu
<reagovat 
 Čtenář - 9.4.2021 > HOLA> Kecáš, ten mluví slušně, narozdíl o tebe a tvojích kamarádů z vaší hodně rozlezlé party na Totemu
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 9.4.2021 > čtenář> 


Mluví slušně, samozřejmě. Je to svině, mluví slušně, je to udavač a lobuje za nadnárodní židovskou mafii, ale mluví slušně, to je pravda.
Pozor, pro někoho to není hodnota, že někdo mluví slušně, když je svině, tak je svině, i když mluví slušně.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 9.4.2021 > tomu rozumím, ale tento typ příspěvku nepatří sem, kam se vkládá umění, ale do fora Totemu.
<reagovat 
Čtenář - 8.4.2021 > Ty, Julián, alias Magda apod, že aj teba prekvapilo, že po pár rokoch v dôchodku spadneš do takej duševnej choroby?
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 8.4.2021 > čtenář> 

Mně a juliána může zaměnovat jen totálka vypatlanec.
To si jako omlouváte vaše udavačský svědomí nebo co?
Přečetl sis někdy jeden jedinej můj text?
Fakt si myslíš, že ten ožrala julián je něčeho takovýho schopný?
Co vám všem spadlo na hlavu, že si to myslíte?
Myslel si to i Zeanddrich.
Mě je 37, chodím do práce a mám telepatický kontakty s alieny. A jsem žena.
Julián je muž, je zřejmě starší a asi v důchodu, chlastá a sepisuje básničky.

To jste všichni na drogách, nebo vám chybí půlka mozku?
)
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 8.4.2021 > čtenář> Píčo, ty bys nesvedla ani tu nejhorší mojí říkačku, takže půl mozku mýš TY a máš v něm slámu, ty zasraná šlápoto z E55, feťačko ze Slovače, cikánko židovskobolševická, kundo vytahaná, obézní, mě si vůbec neber do držky, než ti rozkopu koule, mrdko s celulitidou, ty vyšeptalá hajtro, retardovanej tuponi, geronte, tranďáku, mongoloide z kyselý prdele, socko z diagnosťáku, poblióne, troglodyte, chachare, lůzre, mentále s downovým syndromem, zavři tu píču v tý bradavici co máš na svym hnusnym starým krku!
UŹ JSEM SE DLOUHO TAKHLE NEPOBAVIL!
Doporučil 
<reagovat 
 HOLA (Občasný) - 8.4.2021 > j.f.julian> Dobře TY! Konečně někdo kdo má rozum a uměl tu píču pojmenovat! Nebejt tu ty tak je to tu jen o jednom hovadu, který maže konkurenci! Jsem zvědavej kdy smázne mě, ale nevadí, znovu a znovu se přihlásím, dokud tu ten sajrjt nevyčistím a půjdu těm - té svini po krku i mimo, půjdu po jeho sourozencích, rodičích a víme, jak to dopadne!..
Doporučil 
<reagovat 
 Peslov (Občasný) - 8.4.2021 > j.f.julian> Ad Tomáš Akvinský: jednotlivé otázky -např. -jeho Teologické sumy uspořádány jsou přísně dialektickým způsobem. Všechny začínají (nepodloženým) tvrzením, u Tomáše pod názvem „vypadá to, že“ (videtur), následují argumenty pro toto mínění, potom argumenty proti (sed contra…), pak jeho vlastní řešení (respondeo dicendum…) a nakonec odpovědi na argumenty proti. Pro Tomášovu metodu je také příznačné, že výchozí tvrzení („vypadá to, že…“) se vždycky ukáže jako mylné.

Tato metoda dialektiky jako argumentace se také učila na středověkých univerzitách, a to jako třetí a nejvyšší složka trivia na artistických fakultách. V univerzitních disputacích bylo pravidlem, že kdo chtěl vznést námitku, musel nejprve reprodukovat mínění, proti němuž chce namítat, a teprve když předchozí řečník s touto reprodukcí souhlasil, mohl argumentovat proti. Od starověkého pojetí dialektiky se ovšem scholastika výrazně lišila v tom, že za základní a definitivní zdroj pravdy pokládala Boží slovo, zejména Bibli.

-Také my bychom v diskuzích mohli postupovat dnes obdobně rozumně, myslím.

(citace -z Wikipedie)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.4.2021 > j.f.julian> 


Víš co ty blbe?
Mně osobně je úplně jedno, že jsi vulgární, dáváš sem fotky pohlavních orgánů, máš X identit a hraješ si s nima na kamarády.
Mně nerozčiluješ, protože to nedokážeš - jseš příliš blbej, abys mně rozčílil.
Ale nenapadlo by mne chodit tě šikanovat, špatně si myslíš, že jsem Bohuňa. Já tě nešikanuju, naopak mně irituje, že si na tobě chodí nějaký anonymní úchylové zchladit žáhu, protože to považuju za neetické - pro mně jsi troska a do trosek se nekope, tak jako se nekope do bezdomovců.
Takže si mi nadávej, jak chceš.

Co ale nedokážu pochopit, že si tady půlka osazenstva myslí, že já jsem ty.
Nedokážu pochopit, jak tohle může někoho napadnout.
Zdůrazňuju rozdíly mezi námi - když to někdo nevidí, tak asi fakt nemá mozek, nebo já nevím, jak tahle fáma vznikla.
Asi za to může Slováček, ten to zřejmě vyvolal, tuhle fámu.
<reagovat 
 HOLA (Občasný) - 8.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> bohuno, ty kurvičko, opravdu si tě nikdo s juliánem plést nemůže, tak se nesnaž, je to trapný, píčo bezkulá!
Nic neumíš napsat, nic jsi neprožila, nic o světě ani životě nevíš, jsi jen ubohá ufetovaná tlustá troska, která se snaží udělat dojem na lidi hovnama co z tebe padaj. Podívej se na juliánovo dílo, nicko a jestli nevidíš to umění, tu profesionalitu, tu dekadenci, tak by sis už měla přiznat, že jsi hloupá píča! Tečka!
<reagovat 
 Čtenář - 8.4.2021 > Peslov> Pán doktor, stanovte im konečne diagnózu, nech je tu pokoj
<reagovat 
 Čtenář - 8.4.2021 > Peslov> Pán doktor, stanovte im konečne diagnózu, nech je tu pokoj
<reagovat 
 Čtenář - 8.4.2021 > Peslov> Pán doktor, stanovte im konečne diagnózu, nech je tu pokoj
<reagovat 
 Čtenář - 8.4.2021 > Peslov> Pán doktor, stanovte im konečne diagnózu, nech je tu pokoj
<reagovat 
 Čtenář - 8.4.2021 > Peslov> Pán doktor, stanovte im konečne diagnózu, nech je tu pokoj
<reagovat 
 Čtenář - 8.4.2021 > Peslov> Pán doktor, stanovte im konečne diagnózu, nech je tu pokoj
<reagovat 
 Čtenář - 8.4.2021 > Peslov> Pán doktor, stanovte im konečne diagnózu, nech je tu pokoj
<reagovat 
 Čtenář - 8.4.2021 > Peslov> Pán doktor, stanovte im konečne diagnózu, nech je tu pokoj
<reagovat 
 Čtenář - 8.4.2021 > Peslov> Pán doktor, stanovte im konečne diagnózu, nech je tu pokoj
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.4.2021 > Peslov> 



Já ti budu tykat, protože ta šipečka jasně dokazuje, že jsi ten úchyl anonymní, co mi tady celou dobu, co jsem publikovala, cuchal nervy, anonymně mi škodil, nazýval mne Magdou, dělal lynčovací nábor na juliána a pak dal udání, protože se ti nepodařilo mne zničit jako anonym, který mi ničil příspěvky mega pičama.

Jsi svině od NWO - temná zrůda. To mi nevyvrátíš.

Máš pocit, že tady někoho zajímá ten tvůj blbej Akvinský?

Proč někdo s titulem na univerzitě má zapotřebí šikanovat ženskou, která popisuje multidimenzionální válku?
Proč se člověk s takovou pozicí sere do jednoho rozvrácenýho serveru, kam chodí 5 lidí?
Já jsem sem přišla kvůli tomu, že jsem potřebovala někde odpublikovat ten příběh a tento zaprášený server, málo navštěvovaný byl pro to vhodné místo, protože jsem to nechtěla cpát do většího okruhu. Navíc je to poloumělecká forma a tady to znám.

Co tě vedlo k tomu, že jsi mě šikanoval?
Ta šipka nese v obou případech tvůj rukopis - obě ty šipky dělala stejná osoba.

Proč ty s titulem máš zapotřebí se do mne srát?
Já znám odpověď - nejsi člověk, jsi zrůda NWO.
Ale lidi na tohle nevěří, tak co tě k tomu vede proboha?

Doktoři na univerzitách většinou nelozí po takových serverech, mají práci, rodiny.
Není to pod tvou úroveň???

A jak se ti podařilo přesvědčit ty tvý mandanty, jaks je zneužil k inkvizičnímu obvinění proti mně, že jsem julián?

Tady snad není jedinej člověk, na tomhle serveru, to je jenom samý NWO.

<reagovat 
 čtenář Dan - 13.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> že si tě pletou s Juliánem je pochopitelne stejně, jako ty si můžeš plést hejty nějaké Juliánovi inkarnace s nejslušnějším člověkem tady,s tím Zeanddrichem
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.4.2021 > HOLA> 


Hele o tvým poetickým nadání já doopravdy nemůžu spekulovat, protože poezii nerozumím, dokonce mi dělá problém pochopit i rýmovaný text.
Ale je tady banda udavačů, kteří si z mě neznámého důvodu myslí, že já jsem ty a ty jsi já a to už je pro mne oříšek, že i ten rýmovaný text dokážu pochopit lépe.
<reagovat 
 HOLA (Občasný) - 8.4.2021 > čtenář> Právě se KOKTAL přiznal že je Bohuňa, což už zde učinila ta mimoděložní ufounka, bravo, takže tu máme jen jednu osobu, která tu vystupuje v mnoha jiných, patrně i Peslov a admin nic?!?!? Tak to bude patrně admin, né? Když něco funí a smrdí jako prase, tak to bude nejspíš prase!!!
<reagovat 
Peslov (Občasný) - 2.6.2021 > Taková zvenčí (zdánlivě?) nepodmíněná reaktívnost, jakou tu předvádí ta údajná Magda, by si zasloužila specializovanou psychologicko-psychiatrickou studii
<reagovat 
 Čtenář - 2.6.2021 > Peslov> áno, invence, inspirace a svědomí by nadále měly být jasně označovány jako zločin, případně psychiatrická diagnoza, protože jen tak vynikne lepost a krása homosexuálních zcepenělin.

<reagovat 
Peslov (Občasný) - 1.7.2022 > Ostatně -dle Vašich komentářů (kam jsem si zvědavě dovolil nahlédnouti) usuzuji, že jste dříve také asi hojně publikoval; prozradíte mi, proč jste Vaše příspěvky odtud stáhl (smazal)?
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 29.6.2022 > pamatuji uživatelku AINE, která jen když pronesla pár agresivnějších replik v diskuzi, tak už se to řešilo.

PřilítliMimozemšťani, to je o několik levelů jinde. taky se tolik nepěstovaly anonymní multi nicky. Když někdo potřeboval alter, zpravidla se přihlašoval.

ale je vidět, co se stane s opuštěným barákem, jenž se ponechá napospas živlům.

na druhou stranu, třeba na Písmáku pořád jely nějaké hejty a trolilo se jak o závod, přestože byl server slušně, a myslím, že pořád je, zabydlen. akorát v tom množství se to lépe rozpustilo.
<reagovat 
 Peslov (Občasný) - 30.6.2022 > whispermoonlite> Děkuji za poznámku.

Někde jsem se tu ale dočetl, že nick Přilítli mimozešťani je právě identická s tou Aine (kterou ovšem neznám, takže nemohu porovnat)..
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.6.2022 > Peslov> 

Běžte si vy církevní úchyláci fakt honit na někom jiným. Ta vaše slušnost doufám jednou bude příčinou vaší smrti.
Zkurvený hovada, co podporují satanismus, hlavně že jste slušný.


<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 1.7.2022 > Peslov> To jsem netušil. Ale je to možné, nechci spekulovat.

Na nyxu funguje oboustranné Ignore, na Písmáku lze uživateli znemožnit komentovat pod příspěvkem, na Totemu asi nic. Dlouho jsem tu nebyl, ale dle všeho se to nezměnilo.

Dnes Totem vypadá jako zdegenerovaná a mrtvá platforma, o kterou se nikdo co do uživatelského prostředí už asi 20 let nestaral, snad vyjma několika kosmetických úprav. Těžko si představit soudného člověka, který by zde toužil pravidelně publikovat. :)
<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 1.7.2022 > whispermoonlite> P.S. vlastně je i vidět, že čas tu běží úplně jinak, když teď koukám, že tahle diskuze je už rok stará, a jako by to nic neznamenalo :D.
<reagovat 
 Peslov (Občasný) - 1.7.2022 > whispermoonlite> No, jak mám právě přibližně rok možnost to tady tzv. v přímém přenosu sledovat, Totemu ubližuje hned několik věcí - dle mého názoru ale především to, že komfortně neběží v mobilech (a tudíž, že sem nepřibývají uživatelé z řad mladších autorské generace)

Ovšem, nemožnost účinně (uživatelsky alespoň u svých příspěvků) blokovat jedince, neuznávající nejzákladnější pravidla lidské koexistence, hraje jistě také velice významnou roli
<reagovat 
 Peslov (Občasný) - 1.7.2022 > whispermoonlite> Ostatně -dle Vašich komentářů (kam jsem si zvědavě dovolil nahlédnouti) usuzuji, že jste zde dříve také asi hojně publikoval; prozradíte mi, proč jste Vaše příspěvky odtud stáhl (smazal)?
<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 2.7.2022 > Peslov> Už ani nevím, a kdoví, nakolik to bylo racionalizované. :) Ovšem jisté, že to nemělo nic společného s tématy, o kterých se tu bavíme. Možná jsem se chtěl celkově vzdálit virtuálnímu prostředí, a že tu příspěvky nezůstaly… tak to tenkrát padlo.
<reagovat 
 Peslov (Občasný) - 5.7.2022 > whispermoonlite> Myslím, že chápu, co chcete říci..
<reagovat 
 Peslov (Občasný) - 5.7.2022 > whispermoonlite> (doufám tedy, že jste to nestáhl v návalu nějaké emoce- měli bychom se vědomě stavět před své emoce, a rozumně (a zároveň i rozumově), vrcholně racionálně použít jejich energii. Tím, že (za použití vůle) nepodléháme emocím, se nejvíce, a nejrychleji, přibližujeme našemu Stvořiteli

(bezemoční psychopatie je ovšem jiná kapitola)
<reagovat 
Čtenář - 22.11.2022 > Pán doktor, čítate správy? Prečo nezodpovedáte !!!???!!
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter