Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 2.8.2021 (19:21:48)
https://www.facebook.com/100007360485425/videos/1042739206534176/ GREAT RESET https://fb.watch/qojBVUo-xg/

Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 2.9.2021 > https://www.facebook.com/100008213791192/videos/2950334878548906/

jasný a srozumitelný názor odborníka ! Světového odborníka, když ti naši hujerům nestačí!

Očkování je SMRT, bližší či pozdější, TEČKA!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 3.9.2021 > Kdy už konečně začnou orgány činné v trestním řízení konat, jak mi dle principu oficiality ukládá trestní řád a z úřední povinnosti stíhat ministra zdravotnictví a zodpovědné úředníky pro trestný čin zneužití pravomoci úřední osoby. Tito pachatelé opakovaně úmyslně nerespektují výklad právních norem daný závaznými soudními rozhodnutími a zásadním způsobem zasahují do práv a povinností lidí.

Podle poznatků z celého světa i logiky respiračních onemocnění v minulosti je již dávno jasné, že imunita z prodělání nemoci je mnohem lepší (ale dražší, samozřejmě, lidé umírají) než imunita z očkování. Lidé s protilátkami jsou nejvíce chráněni a představují nejmenší riziko pro ostatní. Naopak tito lidé by měli mít nejmenší (resp. již dávno žádná v současné epidemiologické situaci) omezení a lidé s pozitivním PCR testem a lidé očkování by měli být (pokud tedy už to divadlo neodpískáme) testováni na protilátky, když víme, že pozitivní PCR test vůbec neznamená nákazu, může jíž o zbytku mrtvého viru jen na sliznici a spousta lidí si protilátky nevytvoří ani po očkování a mnohem rychleji je ztrácí než ti, kteří mají protilátky po nemoci (jsou na to studie, např. v Brně).

Celé je to jen o penězích a moci, vůbec nejde o ochranu veřejného zdraví. Je zde snaha prodat co nejvíce testů, roušek, respirátorů a vakcín bez ohledu na to, zda to ještě má nějaký smysl.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.9.2021 > https://fb.watch/7NEU9cEuzZ/
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.9.2021 > https://fb.watch/7NGa1-0dR0/

hezké srovnání neočkovaných se segregací, rasismem atp...
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 4.9.2021 > tady je potvrzení slov jfj, že ti šašci kteří vás v covid tv straší nejsou ani doktoři!!! Není tu info, že berou za minutu strašení 56000 korun, ale to už si dokreslete, ten trouba Flégr tam sedí jak hovado a přitom by měl bejt za mřížema na doživotí, šmejd! Je to krátký, tak si to vy vyplašenky s očkováním poslechněte. Ale zítra opět masáž! Chápete to někdo, jak je možný že národ ty zmrdy nepopraví? https://www.facebook.com/100008213791192/videos/147729820863024/ už je vám jasný, proč vás straší? Tolik peněz by si ti knechti nikdy nevydělali!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.9.2021 > https://www.mix24.cz/izraelci-jsou-v-soku-nejohrozenejsi-skupinou-jsou-ti-kdo-dostali-dve-davky-vakciny-oznamil-premier/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=W72VcVPEv0t-202109060931&dop_id=13324023

tak když už i covid médium přizná, co říkám už rok, tak jsem potěšen, avšak zmanipulovaní joudové, kteří uvěřili, že po očkování zažijí tečku, asi nebudou... i když tu TEČKU brzy opravdu zažijí! Takže - upřímnou soustrast KUBKU? HOŘEJŠÍ, MaĎare ap. Neblbněte! Já přece vím, že tihle grázlové a vrazi se napíchat nedali, to jen z vás udělali nástroj pro svůj milionový příjem! Takže, co uděláte? Půjdete po nich a nebo sklopíte hlavu a zalezete do díry?! chacha, to druhé, že????
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 7.9.2021 > https://fb.watch/7SNySdrSsa/

Válečný zločin = vakcinace!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 10.9.2021 > https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Vysel-Zelezny-usmal-se-Lubomir-Volny-Co-bylo-po-vysilani-A-co-naseptal-Foldyna-676313

Předpokládám, že jste všichni viděli jak komouš Železný dostal po držce od našeho hrdiny-neuvěřitelná arogance a šikana covid České tv, kdy nedal ten grázl šanci Volnému bloku k prezentaci jeho Programu, což má přímo nakázáno jako povinnost zákonem! Takže jasná manipulace voleb!!!

Volte VOLNÝ BLOK, jedinou svobodnou stranu v ČR!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 10.9.2021 > Vy už jste v médiích někdo viděl, že B. Gates je už 4 dny obviněn a vyšetřován kvůli covidu, genocidě ap.?? Nějak nám ta covid média umlkla, copa to?
Jen jeden náhodný pořad který váhavým může otevřít očka, jestli tedy ještě maj po očkování kapacitu...

https://fb.watch/7XaUhBp4-W/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.9.2021 > https://fb.watch/849US4oHLv/



tak co vy na to, vyplašenky?! HNUS! A takhle je to s celou tou propagandou covidu! Idioti, kteří jim na to nalítli a nechali se napíchat! Naštěstí jim to trápení skončí do 730 dní, blahopřejeme!

Pamatujte si!!! MŮŽETE SI ZA TO SAMI!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.9.2021 > https://fb.watch/86TgEcZw3O/


tak co? pořád nic?
nu, pak jsi idiot, blahopřeji!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 19.9.2021 > NE, hujerům a slaboduchým to nedojde nikdy! Za 730 dní si to povíme-aspoň my, kteří přežijeme a nenaletěli jsme covid vrahům! Nerozčiluj se Jaromíre, když jako ukázku inteligence vemem za příklad Bohuňu, která za X let nepochopila, že anonyma nečtem a když, tak 2-3 slova, která jí prozradí!

Silní přežijou a volů bude míň, to je dobrá zpráva!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 4.10.2021 > https://fb.watch/8qB_O7MWib/

další argument-jak libo, děti
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.10.2021 > https://fb.watch/8whWAqkJdk/

HALO-POZOR, už i v Německu hlásí, že po vakcíně dostanete covid, znovu pro idioty-OČKOVÁNÍ ZPŮSOBUJE COVID, nebo SMRT!!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 15.10.2021 > a konkrétní slova zdravotní sestry... ale ovce zase nic?!

https://www.facebook.com/100001260242150/videos/611960893446059/

jak jsem již před volbami upozornil-boj teprve začíná, a VY, napíchaní, kteří jste ještě nepochopili, že to není očkování, vy, kteří jste si naivně mysleli, že máte klid a teď, nejste-li tedy totální ignoranté, už víte, že v Izraeli a Británii leží na ARU 75% očkovaných, tak vy budete tak dlouho vopícháváni, dokud nepochcípáte. Je to prosté, oni už vás jednou dostali, vy už jste jim dali najevo, že jste slabí jedinci, že s vámi si mohou dělat co chtějí, s prominutím-vytírat si s vámi zadky! Tak vy jednou pochopíte, že musíte říci dost! Ale bude pozdě... jojo, sorry matko za ta slova...

Dneska už jsem se fakt rozčílil. Smejkal si hodinu koledoval, doslova žadonil, o to, aby ho někdo odpráskl! Může mi prosím někdo chytřejší, než já, vysvětlit, jak je možné že v celém světě ještě nepropukla pandemie trestu (vražd) těhle zmrdů, covidistů ap.??? Opravdu stojím o váš názor! Po dnešku mě FB blokne zas na 30 dní, nebo spíš navždy, ale už mi to je jedno! Kdo zná moji báseň Zúčtování, tak tuší, to, co zde nemohu napsat, ale mám-li být ten první spravedlivý, tak je to prostě osud§

Anále, promiň za tenhle dovětek, nicméně, jdu z toho šílenství chlastat a už nemám čas to napsat k sobě...
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 15.10.2021 > j.f.julian> 

Proč? Protože ty zasraný opíchaný ovce tvoří drtivou většinu společnosti. Je potřeba, aby to vychcípalo. Pak zbudeme neovce versus nelidi. Rozsekáme je na maděru, ale nesmí nám neustále podrážet nohy ovčí většina. Dokud nepochcípají, jsme v hajzlu - kam se serou ilumináti, našimi největšími nepřáteli jsou tupý davy úplných mamrdů.

<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 15.10.2021 > j.f.julian> 

Asi jsi informovaný a ty dokumenty jsi viděl - vakcína je nějaké doslova matrixové svinstvo. Kdo si to píchnul, už pro mě není člověk, ale kyberrobůtek a nástroj nepřátel lidstva.

<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 15.10.2021 > čtenář> A nejhorší na tom je, že pravda o tom svinstvu nevyjde ven - protože to by si musely miliardy totálních tupců uvědomit, že si koupili jízdenku na smrt. A než by si to přiznali, to dřív zdechnou na infarkty, rakoviny, mrtvice, trombozy … samozřejmě že za to nebude moct covid vakcínka.
Už aby to bylo, už mám těch mamrdů nějak plný zuby.
Teď do toho mlátí 5G, zintenzivnili, takže rakovinu budeme mít brzo asi všichni, i bez covid vakcíny. A co ty chcípáci? Vadí to někomu? Ne, protože v televizi říkají, že to nikomu neškodí.
Jak dlouho tohle budeme muset ještě snášet???
Přeju si brzkou smrt těch oočkovaných - ať to kurva už pochcípá, ať můžeme něco konečně dokázat a stočit vývoj LIDSKÝM směrem.
Ty oočkovaný mrdky stejně nemají lidské kvality, je to šokující, jakej je to tupej odpad.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 16.10.2021 >
16.10.2021 14:33:29 j.f.julián
BĚŽTE SI STĚŽOVAT NA NÁDRAŽÍ!!

vím že je to dlouhé, ale proti smrti, která očkované dřív nebo později čeká, je to důležité, logické a poučné. Výše uvedená věta-heslo je bohužel ironie, která se používala za komoušů a dnes se proměnila v realitu!



https://fb.watch/8GvSng2tq4/
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 17.10.2021 > 17.10. > https://www.facebook.com/1850992545/videos/180363214163519/

30000 lidí v Británii už zemřelo na očkování atd...!
Tak rychle rychle hadry na držku a "posilovací" vakcínku, zapíchat děti, lidi jsou totální idioti, když lidi zjistí že měl VOLNÝ pravdu, tak radši zabijí své děti a zemřou s nimi!! Dobrý co? To je úroveň inteligence Bohuňi! To se pobavíte hloupostí voličů covid mafie!!!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 17.10.2021 > máme tady seznam vrahů-krásný příspěvek!!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.10.2021 > HEJMA

https://www.facebook.com/100001260242150/videos/371722724624796/
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 18.10.2021 > j.f.julian> kde máš ten včerejší příspěvek? To ti tam zas ten redaktorský reptilián nasral a pak ti to smazal, co? Achjo, snad se jednou dočkáme.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 18.10.2021 > ne, to byla juliánova podmínka, jen na chvíli a jestli tam nebude žádnej přihlášenej komentář, tak smazat. On chtěl a souhlasil v podstatě jen proto, že to Bohuňu rozseká, což se povedlo. Na tom je největší fór, že já četl jen ten její nejkratší blábol a julián ani jeden, ale my už víme, co tak za slinty asi psala. Ani nevim, jestli vůbec pochopila, kdo že ten dopis-kritiku vůbec psal, ona jako čobolka nikoho ani nezná, takže jí ta výjimečnost a pocta od takovýho člověka ani nemohla dojít. Jak jsem si všim, tak jedinýho koho u nás zná je nějakej egil... tak to blahopřejeme. On má těch chvalozpěvů j. daleko víc od opravdu známejch lidí, ale víš co je výsledkem? Že včera začal přepisovat celou trilogii, teda básničky, znova. Na Písmáku je nová verze jedný věci a je to zase lepší, takže je to v prdeli, protože, já bych mu přál aby to konečně vyšlo a tohle je zas na dva roky práce... Kéž by mu to aspoň prodloužilo život...
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 18.10.2021 > analfagot> Tak jo, tak to jsem ráda, že je to takhle. Vzhledem ke sprostotě jednání už bych se nedivila ničemu.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 19.10.2021 > https://otevrisvoumysl.cz/konference-patologu-a-lekaru-analyza-covid-injekci-a-jejich-obsahu-cast-2-2/?fbclid=IwAR1H7Gqhd2vnla-FYKKnIr15HxX24teguw7Ym11y_X2Rp31Lh22Pvjys6vw



tady máte odborníky, ne ty naše zvěrošarlatány-o tom, co obsahují vakcínky, na které jste stáli fronty na nádražích...

Snad vám ta dovča za ty šílenosti které vás čekají stála! A nebojte, teprve to začalo, v dalších dávkách budou ještě horší zvěrstva! Gratuluji přesvědčeným covid ovcím!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 20.10.2021 > https://www.novinky.cz/komentare/clanek/komentar-nova-opatreni-zachranovat-lidi-proti-jejich-vuli-nema-smysl-thomas-kulidakis-40375468#dop_ab_variant=630821&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=4BA41heOG4Q-202110201007&dop_id=40375468&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Na covid Novinkách takový osvícený názor jsem ještě nečetl! Tento pán shrnul to, co si myslí všichni Češi, jen někteří jsou ale ovce, takže ač vědí, že pán má pravdu, stejně si nasadí hadr na držku a budou si platit nesmyslné nicneříkající, nedokazující testy, aby zvýšili zisk covid mafii, vrahům z Bílé mafie ap. Bezva článek! Tleskám!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.10.2021 >
21.10.2021 12:07:34 j.f.julián
tak taková je to fraška-čerstvá čísla, která dokazují, ci ti vrazi s lidmi hrazí za levou...

Údaje z 2021-10-18
787 testovaných pozitivně na 10,7 mil obyvatel včera.
74 testovaných pozitivně na 1 mil obyvatel.
7 testovaných pozitivně na 100,000 obyvatel.
86 hodnota týdenní incidence pozitivně testovaných na 100,000.
34 kteří by skutečně mohli být nemocní, na 100,000.
Nejnižší limit pro vyhlášení epidemie na respirační onemocnění (třeba chřipka) na 100,000 je 1600 osob.
21 677 Kč cena za zjištění pouze 1 pozitivní osoby.
17,06 mil Kč, škoda na veřejných penězích za včerejší testy.
19,838 mld Kč, škoda na veřejných penězích za všechny testy.
10,159 mld Kč, škoda na veřejných penězích za vakcinaci obyvatel
30,00 mld Kč, škoda na veřejných penězích pouze za testování a vakcinaci
Za tuto částku by se dalo postavit: 2-3 nové nemocnice či 10 školek či 5 základních škol.
463 pacientů je údajně v nemocnicích na 10,7 mil obyvatel.
To je 43 na 1 mil.
To jsou 4 na 100 000.
Bez testování při vstupu do hotelů, bazénů, kadeřnictví a kulturních akcí bychom ani nevěděli, že jsou nějací nemocní.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 21.10.2021 > 1. PORUŠENÍ TRESTNÍHO ZÁKONÍKU
Soukromá osoba (zaměstnanec prodejny, agenturní pracovník), která aktivně vynucuje u druhých osob dodržování povinností dle mimořádných opatření (např. povinnost nošení roušky, respirátoru) se dle paragrafu 328 trestního zákoníku dopouští trestného činu přisvojení si pravomoci státní nebo místní správy. Za spáchání tohoto trestného činu hrozí soukromé osobě sazba odnětí svobody až na dva roky nepodmíněně.
2. PORUŠENÍ ZÁKONA O OCHRANĚ SPOTŘEBITELE
Tento zákon č.634/1992 Sb. prodávajícím a poskytovatelům služeb jakýmkoliv způsobem zakazuje spotřebitele diskriminovat. Není tedy možné např. zákazníka v prodejně neobsloužit proto, že nemá nasazenou roušku, respirátor. Porušením zákazu diskriminace páchá prodávající přestupek, za který mu od České obchodní inspekce hrozí pokuta až do výše 3.000.000 Kč.
3. PORUŠENÍ ZÁKONA O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR)
Tento zákon č.110/2019 Sb. slouží na ochranu občana před neoprávněným zasahováním do jeho soukromého a osobního života. Tuto ochranu zaručuje také Listina základních práv a svobod. Jméno a příjmení jsou osobní údaj. Informace o zdravotním stavu patří do kategorie citlivých údajů. Pokud jakákoliv společnost (např. obchodní řetězec) prostřednictvím svého zaměstnance nebo agenturního pracovníka vyžaduje po zákazníkovi zdravotní potvrzení jakéhokoliv druhu, aniž by měla souhlas dotyčné osoby (např. zákazníka), porušuje tím zákon a může být proti ní vedeno soudní řízení.
Několik dalších informací k zamyšlení:
Žádný zákon, ani tzv. pandemický zákon, ministerstvu zdravotnictví neumožňuje vydat jakékoliv nařízení s plošnou platností.
Opatření může vyhlásit pouze krajská hygienická stanice, a to s řádným zdůvodněním a pouze s místní platností.
Nejvyšší správní soud zrušil (ke konci července 2021) 24 vládních nařízení nebo nařízení ministerstva zdravotnictví – buď odporují českým zákonům anebo jsou nedostatečně odůvodněná, případně obojí. Vláda i ministerstvo zdravotnictví rozhodnutí soudu trvale ignorují.
Nejvyšší správní soud zrušil již třikrát plošné nařízení povinného nošení roušek či respirátorů. To poslední zrušil ZDE.
Dodržování nařízení, která jsou v rozporu se zákonem, nelze nijak vymáhat, pokud se člověk nerozhodne tato nařízení dodržovat dobrovolně.
Dodržování protizákonných nařízení nemůže vymáhat ani Policie ČR, natož podnikatel nebo zaměstnanec soukromé společnosti či agenturní pracovník.
Výňatky z Listiny základních práv a svobod, která je součástí Ústavy ČR:
Každý může činit, co není zákonem zakázáno, a nikdo nesmí být nucen činit, co zákon neukládá. [Nařízení, vyhlášky a opatření nejsou zákon.]
Povinnosti mohou být ukládány toliko na základě zákona a v jeho mezích a jen při zachování základních práv a svobod.
Každý má právo na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a rodinného života.
Občané mají právo postavit se na odpor proti každému, kdo by odstraňoval demokratický řád lidských práv a základních svobod, založený Listinou, jestliže činnost ústavních orgánů a účinné použití zákonných prostředků jsou znemožněny.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 21.10.2021 >
21.10.2021 15:43:09 j.f.julián
https://pravyprostor.cz/sok-rodicu-a-jasne-hlasy-hlavni-hygienicka-svrcinova-pred-soud/?fbclid=IwAR20D8YV_e5-80zT9gLeamkdxUiwqXkqKRw-xa09fdqXAvRU5v8uhVndVyc



ano, zrůda Svrčinová a další vrazi musí před soud! Týká se to každého z vás!


<reagovat 
analfagot (Stálý) - 23.10.2021 > https://fb.watch/8Q0DtOZkqx/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.12.2021 >
03.12.2021 22:01:07 j.f.julián
Je to tady. Dárci krve jsou diskriminováni! Brzo bude v nemocnicích nedostatek krve, protože se po vakcínách sráží a je nepoužitelná. Španělské studie potvrdily, že ve vakcínách je oxid grafenu, který naše covid mafie prohlásila za hoax. Bavím se v tv zprávách, jak se všichni diví, že lidé jsou agresivní! Doufám, že budou ještě daleko víc, protože jde o život nás i dětí, covid mafii je potřeba zavřít už jen pro jejich dobro, pro jejich zdraví-na svobodě jsou nebezpeční lidem i sami sobě! V Německu jsou již formuláře na 6 vakcínu, do dvou let jich má být 8, což opravdu bude Tečka za životy vakcinovaných! Opravdu si tu ještě někdo myslí, že údajné konspirace jsou hoaxy, když se všechny již potvrdily? OPAKUJI - jediná konspirace je ta, kterou nám předkládá covid mafie a covid média-nevěřte těm šmejdům ani slovo!

https://cz24.news/otresne-odhaleni-prvni-nevedomky-zaockovani-kteri-zjistili-ze-maji-v-sobe-smrtici-spike-proteiny-transfuzni-centra-v-cr-a-sr-vyrazuji-darce-krve-typu-0-byli-totizto-ockovani-pf/?fbclid=IwAR1XiS0SG4-OoaVGLq3WEYug0RHaVx-S2yIlrNPdGQmSnoz0hCzlAtZO9dc
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 4.12.2021 > https://www.facebook.com/1078224026/videos/964206857777766/

uniklé body Smlouvy s Pfizerem... hnus nad hnusy, myslím, že se přestanete divit, co že se to tu děle!

Všichni, kdo tohle podepsali by zasloužili smyčku!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 7.12.2021 > https://www.facebook.com/1345754152/videos/419362919847240/

tady je výsledek očkování! V Itálii jako u nás, přestaňte si do sebe nechat píchat smrtelnou injekci plnou oxidu grafenu, tzv.žiletky, protože vykrvácíte po této biologické zbrani do těla, tak jako tisíce a tisíce jiných ve světě, ale protože tohle je jen vrcholek, tak počítejte, že ve vás budou "vakcíny" teprve vybuchovat, ale to si můžete zjistit sami! Mohu přivést koně k vodě, ale pít už musí sám!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.12.2021 > https://www.facebook.com/100057356821996/videos/213139700893329/

předpovědi se vyplnily, mimo jiné i ty moje...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 10.12.2021 > IVERMECTIN

https://fb.watch/9P2eJRxas9/

kecy, fámy-jde jen o prachy, mohl zachránit 30000 životů, kdyby ho covid mafie dala včas pacientům! Tihle Chlívkové, Kubkové, Smékalové, Prymulové, Vojtěchové a Babišové s Rudym svetrem jsou tedy zodpovědni za tyto mrtvé a budou souzeni jako hromadní vrazi a Zločinné spolčení. Nebojte, dostane se i na Vašákovou a všechna covid hovada s médií! KDE že to budou souzeni? Kde jinde než u Lidových soudů, ty jediné mohou udělit, v mimořádném režimu, spravedlivé tresty-TRESTY SMRTI!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 11.12.2021 > https://fb.watch/9QoIbP3Ims/

PRAVDIVÉ SLOVO LÉKAŘŮ... 11.12.2
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.8.2022 >
03.08.2022 19:21:17 j.f.julián
KUCÍ a děvčata, kteří jste naletěli na bio zbraň, tady máte příspěvek z USA z hlavního vysílání, když nevěříte nám - antivaxerům bio zbraní! Pro debily znovu uvádím, že MY očkování zavedená, dlouhodobě zkoušená a prověřená neodmítáme!

Tak se chyťte za palici a už jim to nežerte. Až půjdou do tepláků, tak vy už nic nezmůžete!

https://fb.watch/eGpEIz_iRY/

chápu, že mě nemáte rádi, že vám říkám pravdu a vy se cítíte jako hlupáci, ale na to já kašlu, já jen nevím, jak vám jinak otevřít oči a mysl!

A jestliže mě ignorujete i nadále, taky ok, já mám svědomí čisté, jděte na posilovačku a napište závěť, toť rada NEPOKOŘENÉHO!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.8.2022 > NA TOTO JSME ČEKALI!

VY, nevěřící, kteří jste podlehli propagandě covidismu, kteří zoufale kopete okolo sebe, protože už tušíte, že jste si ze zjištného důvodu zničili nevratně své zdraví, vy, již serilizovaní s bezcennou krví, kterou od vás nevezmou ani zdr. zařízení, VY jste volali po odbornících!

Říkal jsem vám, že se jedná o cílenou kampaň Agendy 30, vysvětloval, ale vy nic, hadry na ksichtech - jak otroci, přitom i malé dítě ví, že když nemůže dýchat, tak to jistě není pro zlepšení zdraví, účelové zavírání vybraných provozoven, škol ap., a nakonec fronty totálních idiotů na špinavých nádražích za sliby, které NIKDY NIKDO nemohl splnit!

Nyní umírají JEN, opakuji - JEN - tečkovaní a důvody vám sdělí opravdoví odborníci, nejen najatí hejtři médii resp. covid bílou mafií!

Pozorně poslouchejte a chyťte se za co chcete, protože jste naletěli a jak vás už znám, naletíte znovu, jen přidáte další nadávky a osočování, čímž se ještě víc ztrapníte a zesměšníte, ale budiž!

Tohle je jen začátek rozkrytí největšího podvodu světa, začátek potrestání viníků, kteří dál plní plán Agendy 30, viz válka na UA a plánované zničení ekonomik nejen ČR, vašich úspor, atd. jfj

https://player.odycdn.com/api/v4/streams/free/Fullmich/bd206188e9d387622bcb07267f8edf6cba85d602/5a4012?fbclid=IwAR3cpfBSI34bVLmo9xQOZFONvtB0ngK27hAndVFS7LcEMH2iScBpXfh3EU8


<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter