Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
gaLAKTICCKÁ federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.10.2021 (18:39:21)


Byla vznesena žaloba Reptiloidních původních druhů této Galaxie
za SEXISMUS a RASISMUS, kterých se dopouští savčí dominující druhy této Galaxie
na nervech původních druhů.

Vyčkávejte nový věk a mimozemšťany.

Vše se jistě právně odehraje v BRUSELU


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 8.10.2021 > to za tim je mříž, že? fotka z útulku nebo jatek?
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 8.10.2021 > čtenář> Ne, to je koťátko ze zamřížovaného experimentálního kraje, které je na stolku a které uzřelo totem.cz a zejména fotku egila
<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> Aha. Tak egil to je. A já porád jestli gering nebo Gottův nevlastní syn Will.
<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> Gering byl patnáct let na kokainu, takže co se divíš. Do norimberský věznice se pronášelo špatně, ono vůbec poválečný zásobování... mělo jisté mezry;).
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 8.10.2021 > čtenář> No vidíš, co všechno máte společného - taky měl rád vážnou hudbu a ač nenáviděl lidi, měl určitě taky svoje citečky a vyšinutou etiku, přesně jako ty!
Technicistní totalita a mučení a týrání lidí, to ti nevadí, jemu taky ne, ale i tak dokážeš náhle moralisticky burcovat, zejména, když jde o koťátka. A to uměl Géring určitě taky.
<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> božínku, tag velký hovno, jaký ty víš o světě, takový by neudělali společně ani kasuár s vačicí.
<reagovat 
 čtenář přiltílimimozemšťani - 8.10.2021 > čtenář> To víš, nemůžou být všichni takoví světoznalý nelidský trosky na kokainu, který otravují a ničí vše na totemu
<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> totem neexistuje, to se ti jen zdá. a že se ti zdá, to se ti taky jen zdá. realita je jen světlo pičo. ale nenech se zmást: světlo sice je, ale zase ho nemůžeš vidět. jen jeho obrazy, pokud se od něčeho odrazí. ale od čeho by se odrazilo, když kromě něj nic neni, to už začíná být fíílosofie. a té rozumí jen egil. tak snad nám to brzy vysvětlí. tuším tuším, že už se blíží, se blíží. egil. se žalobou na bohunku. a bohunka - to jsi ty! už je ti to jasnější:)))?
<reagovat 
Čtenář - 8.10.2021 > Ono neurověda teď občas tvrdí, že i světlo je jen interpretace halucinace. Já pravím nemyslitelné; na tohle už je krátký i Ládík. Si představ, kdybys egilovi řekl, že ty vědátorské kecy o stáří šutrů jsou jen halucinované blouznění. Že jsme všichni naprostí blázni, pokud vůbec jsme. Že i on je vlastně naprostý magor.

To by dopadlo mnohem drastičtěji než jen poslintanou košilí.




<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> Předně si ujasněme: přestože egil už ukončil vědeckou činnost, jen proto nemáš právo zpochybňovat jeho dovednosti, postavení a zásluhu huhuhu. Ukončil vědeckou činnost, ano, ale tím se stal vědcem možná ještě větším. Tolik moudra, když mlčí, tolik ho nevyprodukuje, ani když učí nás prosté o pornu. ZAPAMATUJ SI TO!
<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> CO MÁ CO KECAT NEUROVĚDA O FYZICE? PRAVIDLA KVANTOVÝ MECHANIKY V DIMENZÍCH METRŮ? HELE, DNESKA JSOU VOLBY, HOSPODY MAJ ZAKÁZÁNO ROZLEJVAT A TY SI NA KAŠI UŽ DOPOLEDNE? ŽE TY NĚKDE CHLASTÁŠ S JULOU. I KDYŽ S NIM NE, ON MÁ TEĎ ZAS SVOJE UMÍRACÍ OBDOBÍ. TEHDY NEPIJE A JEN SI MAŽE ALPU NA ŽALUD. NA ZALUD ALPU, DO ŘITI S INDULONOU. TAK, JEDINĚ TAK!
<reagovat 
 čtenář přilítliMimozemšťani - 8.10.2021 > čtenář> 
Pindej si pindej, dáme další koťátko!


<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> návod pro děti, že? kam píchat špendlíkama, když... atd.
<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> Ty jsi fakt debil.
<reagovat 
Čtenář - 8.10.2021 > (nelíbilo se mi řádkování)


Tenhle tvuj posl kom si ukládám, je v něm pro mě o tobě všechno. Jako zákl pro bud postavu dobrás´.
<reagovat 
Čtenář - 8.10.2021 > Jíťo, už to zmaž, ať můžem začít jinde odznovu, nebaví mě furt překlikávat a...
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 8.10.2021 > čtenář> 

… a dívat se na další a další koťátka


<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> ...zkracovat je fotošopem o jednu třetinu atd.
<reagovat 
 čtenář PřilítloZakrácenýKoťátko - 8.10.2021 > čtenář> a taky jim zkracovat ocásek a dělat větší oči
<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> ...prostě něco mučit, když už neobtěžuješ lidi ani těma mektama o ufonech.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 8.10.2021 > čtenář> to víš že jo šupináčku … lidi jsou pitomý, vlastně nemá smysl pro ně dělat už nic, asi jich půlka vychcípá, tobě dáme šlupku do hlavy, protože jsi takový bojovník proti tomu mučení a začne nový věk.
Už s tím nic dělat nemůžu, nikoho to nezajímá, tak už jenom posílám koťátka.
<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> Ta poslední věta mi připomíná, jaks mi kdysi vyprávěla.
Socka ti řekla o cigáro a tys mu dala celou krabku. Pak tě i ten ubožák musel zachraňovat, protože mu došlo, že jsi těsně před sebevraždou. Zde a právě teď - jevíš se ZROVNA TAK.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 8.10.2021 > čtenář> Já vím, že moje sebevražda je tvůj vlhký sen, ale teď to neplánuju - jdeme do finále 2022 a 2023 jsou stěžejní, teď jsem příliš zvědavá.
Sebevraždit se budu jedině případě, že nikdo na vakcíny nechcípne, mimozemšťani nepřiletí a technokratická bezohlednost a spirituální averze vůči etice se ukáže jako cesta, ze které lidstvo nehodlá ustoupit.
Pak si to hodím - ale teď ne.

<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> proč se zbytečně dva roky ještě trápit... magdo, jeď!
<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> helé. vy asi taky máte volební obvod v zš lupáčova, že? já dám největší možnou trubku ve dvě na dvoře, takže tam dorazim asi těsně před půl třetí. si počkej, něco ti donesu;).
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 8.10.2021 > čtenář> Hele já jsem se s vám zrůdama trápila celý život - nic hezkého už nečekám, ale ty dva roky to ještě vydržím.
Třeba se dočkám spravedlivosti, pokroku a naděje pro lidskou rasu a bude proč žít.
Ale by hezký, kdyby vychcípali naočkovaný a pak kdyby byli popraveni plazoidi, jako jsi ty. Ulevilo by se planetě a buducnosti. Zůstali by jen ti, co mají v hlavě rozum a mají potenciál.
Já mám výdrž, nemysli si parchante - 2 roky, to už je nic.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 8.10.2021 > čtenář> tak nám něco napiš ty brunhildo, pod vlastním jménem, třeba tu nej báseň, co jsi kdy vykrkala!! 😛🤑😝😜
<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> Alternativa tvého aspoň průměrně spokojeného života nastane, když odpovídající množství jiných tvorů zemře? V tom je vše, ty už jsi mrtvá dávno.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 8.10.2021 > čtenář> Já jsem se fak namakala, abych v magickém procesu vytvořila jako strážce cestu pro budoucnost, nicméně máš pravdu, že vím hovno o světě a o těch zrůdách, které dělají náš druh. Je v pořádku, že vychcípají - udělá se místo a šance.
Zůstanou chytřejší, který už nikdy vidět ani NWO, ani Gatese, ani vakcíny a budou chtít sundat 5G.
Datlovací piči už budou mrtvý a tím se udělá cesta pro budoucnost.
Nikdy jsem lidstvo nemilovala, ani si nedělám chutě na něco takového.
Nenávidím nelogiku, pokrytectví a lži a mlátičku 5G do hlavy.
Ale lidi tohle všechno zbožňují, to je jejich svět. Debilita, lži a mikrovnný záření.
Jediná cesta, jak se z toho dostat, je smrt těch davů.

Ale co víš, nedělej si z toho hlavu - kdyžtak za dva roky hodně idelaistů s normální logikou umře a vy tu můžete plazíčkové totalitně esesácky řádit, než vás sejme něco kompletně, protože Vodnář rovná se svoboda, totalita je nepřípustná.

<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> Nemám proto důvod, ale kdyby to šlo, stejně bych ti půlku svý vyrovnanosti dal. Ty bys jí opět zničila, ale proč bych se nepodělil, když MNĚ zase doroste? Jsem dobrý člověk, PROTO se mám fajn. Tys nepochopila zákl - právo na spokojenost se nepřiděluje ani nevyhrává v loterii. Musí se na ní tvrdě pracovat.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 8.10.2021 > čtenář> kurva ty zmrde, jednou se snad dočkám a tu tvou špinavou slizkou plazí duši pošlu na věčnost růčo
<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> lupáčova 14:30, prý čím jsem starší, tím hezčí. to dělá to slunce v duši, víš? čínskej lampion za dvacku prostě jítí nestačí.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 8.10.2021 > čtenář> Uvidí se.
<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> už dávno je rozhodnuto, dávno
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimoozemšťani - 8.10.2021 > čtenář> jo, ty vidíš do kosmických plánů jo? Nebo věříš, že doopravdy ta vaše NWO mafie zrůd má takovou moc?
<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> odpočiň si jítí, tvoje vlastní peklo si s tebou hodlá i zítra hrát. má rádo rozcitlivělý materiál - ó jak dojemně pak při týrání kvičíte! tvoje peklo jítí, JENOM TVOJE.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 8.10.2021 > čtenář> Pokud zjistím, že není šance sundat tu mikrovlnnou mlátičku do hlavy 5G, tak se odeberu do pekla - ale ještě tu je naděje. 2 roky to ještě vydržím-
Tak si úchyle sadisticky zatím hraj.

<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> tvoje peklo jítí, JENOM TVOJE
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 8.10.2021 > čtenář> Ne jenom moje, docela dosti lidem "hráblo", když spustili LHC v CERNu 2008/2009, nejsem jediná, komu mikrovlnka do hlavy nedělá dobře a otevřené brány pekel z vaší strany na nás puštěné taky nic moc.
Nejsem jediná, kdo se oddělá, když se ukáže, že pekelné mocnosti jako jsi ty nejdou sundat.
Neříkej JENOM TVOJE peklo.

Asi je víc lidí, kteří na nebi to, co tam vidí a co vidí i foťák. Pokud není šance vás panáčky z NWO zničit, už nic nedává smysl.
Jenže, zdá se, že teď je nejhůř, než se začnou dít věci. Tak já radši vydržím, i když se tak moc snažíš k tý sebevraždě dovést.
2 roky, to se dá vydržet.

<reagovat 
 Čtenář - 8.10.2021 > čtenář> Tenhle tvuj posl kom si ukládám, je v něm pro mě o tobě všechno. Jako zákl pro bud postavu dobrás´.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.10.2021 > čtenář> No já nevím, jestli to někdy stihneš dosmolit.
<reagovat 
Čtenář - 12.10.2021 > Nechceš už to zmazat jíťo? Nebo tě musím podobnými popostrky přimět, aby si to tu nechala navěky?
<reagovat 
 Čtenář - 12.10.2021 > čtenář> já to tady nechám, proč bych to mazala, ty chceš abych to smazala? Proč jako?
<reagovat 
 Čtenář - 12.10.2021 > čtenář> Teda tupej jak ty snad neni ani jula po osmi krabičácích.
<reagovat 
 Čtenář - 12.10.2021 > čtenář> tak ono to z těch diskuzí hodně vyplývá, že já jsem tupá a ty charakterní, to je fakt...
<reagovat 
 Čtenář - 12.10.2021 > čtenář> jsi nenávistná rasistka, fackovat tě je skutečně záslužná činnost
<reagovat 
 Čtenář - 13.10.2021 > čtenář> ne, nejsem rasistka, ve všem, co jsem napsala, není nikde ani stopa rasismu - ty jsi vyšinutý psychicky nemocný úchyl a deprivant, spadlý reptilián z války
<reagovat 
 Čtenář - 13.10.2021 > čtenář> možná fakt není. pokud, omlouvám se.
<reagovat 
 Čtenář - 13.10.2021 > čtenář> ABY SES NEPOSRAL. KDO SE ZASTÁVÁ RASISTŮ NENI ŠKODNÁ? SE PROBER!
<reagovat 
 Čtenář - 13.10.2021 > čtenář> Ty jseš typickej zmrd od NWO - julián je rasista, asi jako ty anděl.
Že tvoje bába byla černá? Koho to kurva zajímá?
Rasismus je vaše velká záminka.
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter