Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
AGENDA 21 + 30 + CHEMTRAILS
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 22.10.2021 (06:23:38)
takový je plán podle Agendy 21+30, jen výňatek, týká se to všech lidí na planetě, takže vy očkovaní zde uvidíte, že dopadnete stejně jako my myslící-připomínám, že vše běží podle plánu, viz strašení v tv atd., konce jsem viděl již před lety v klinické smrti, lidé mi nevěřili a od té doby se nevyjadřuji, jen sleduji a dnes už i vy, že Program ovládnutí lidstva, snížení zalidněnosti se plní bod po bodu! Pomůže jediné!!! Nikoliv demonstrace, stávky, s tím vším Plán počítá-pomůže jen ten nejtvrdší ozbrojený odpor a ustanovení Lidových soudů a okamžité exekuce Trestu smrti. Nelze nikoho zavírat do koncentráků, které připravují na ovce a neposlušné. Přijdete o všechno, peníze, majetky, staré zabijí všechny, mladé sterilizují vakcínou. Proč myslíte, že vlády nařídili lidem odevzdat zbraně?! Opět součást plánu, ale chce to jednat tvrdě a ihned, no, to se dočtete níže, co v námi chtí udělat-opakuji, vakcinace je jen jeden krok...

Nový světový řád ...
Fáze 1: Simulujte hrozbu a vyvolávejte strach. (prosinec 2019-březen 2020)
- Vyvolat pandemii v Číně.
- Zabít desítky tisíc starších lidí.
- Zvýšení počtu případů a úmrtí
- Očkování od začátku považujte za jediné řešení.
- Zaměřte veškerou pozornost na Covid-19.
Výsledek, (téměř) všeobecná panika
Fáze 2: Zasejte plevel a rozdělení. (březen 2020-prosinec 2020)
- Zavedení mnoha zbytečných, libertinských a protiústavních donucovacích opatření.
- Paralyzovat obchod a ekonomiku.
- Sledujte podřízenost většiny a odpor vzpurné menšiny.
- Stigmatizovat rebely a vytvořit horizontální rozdělení.
- Cenzura disidentských vůdců.
- Trestejte neposlušnost.
- Zobecnění testů PCR.
- Vytvořit zmatek mezi případy, nakaženými, nemocnými, hospitalizovanými a mrtvými.
- Diskvalifikujte všechny účinné léčby.
- Naděje na záchrannou vakcínu.
Výsledkem je (téměř) všeobecná panika.
Fáze 3: Přináší zrádné a smrtící řešení. (prosinec 2020-červen 2021)
- Nabídněte všem bezplatnou vakcínu.
- Slibují ochranu a návrat k normálu.
- Stanovit cíl proočkovanosti stáda.
- Simulace částečného oživení ekonomiky.
- Skrýt statistiky nežádoucích účinků a úmrtí na injekce.
- Vydávání vedlejších účinků injekcí za "přirozené". účinky viru a nemoci.
- Obnovte pojem varianty jako přirozené mutace viru.
- Odůvodnit zachování donucovacích opatření tím, že se neuplatní práh stádové imunity.
- Trestat zdravotníky za nezákonný výkon péče a léčení. -
Výsledkem jsou pochybnosti a pocity zrady mezi očkovanými, odrazení odpůrců.
Fáze 4: Nainstalujte si aplikaci Apartheid a QR kód. (červen 2021-říjen 2021)
- Dobrovolně plánujte nedostatek.
- Zavedení očkovacího průkazu (QR kódu), který bude odměňovat očkované a trestat odolné.
- Vytvořit apartheid privilegovaných proti ostatním.
- Odebrat právo pracovat nebo studovat těm, kteří se nevaxinovali.
- Odebrat základní služby těm, kteří nejsou očkováni.
- Zavedení platebních testů PCR pro osoby, které nejsou očkovány.
Výsledek, První fáze digitální kontroly, ochuzení oponentů
Fáze 5: Nastolení chaosu a stanného práva. (listopad 2021-březen 2022)
- Využijte nedostatku zboží a potravin.
- Způsobí ochromení reálné ekonomiky a uzavření továren a obchodů.
- Nechte nezaměstnanost explodovat.
- Aplikujte třetí dávku vakcíny (boostery).
- Zabývejte se vraždou žijících starců.
- Zavedení povinného očkování pro všechny.
- Posilujte mýtus o variantách, účinnosti vakcíny a imunitě stáda.
- Démonizovat odpůrce vakcín a činit je zodpovědnými za mrtvé.
- Zatýkání opozičních vůdců.
- Zavedení digitální identity pro každého (QR kód): Rodný list, občanský průkaz, cestovní pas, řidičský průkaz, průkaz zdravotní pojišťovny ...
- Zavedení stanného práva, aby byla opozice poražena.
Výsledek, Druhý stupeň digitálního řízení. Uvěznění nebo odstranění oponentů.
Fáze 6: Zrušte dluhy a dematerializujte peníze. (březen 2022 - září 2022)
- Spustit hospodářský, finanční a burzovní kolaps, bankrot bank.
- Záchrana ztrát bank na účtech jejich klientů.
- Aktivujte "Velký reset".
- Dematerializace peněz.
- Zrušení dluhů, půjček a úvěrů.
- Zavedení digitálního portfolia. (Digitální peněženka)
- Zabavení nemovitostí a pozemků.
- Zakázat všechny globální léky.
- Potvrdit povinnost očkování pololetně nebo ročně.
- Zavést příděly potravin a stravu podle Codex Alimentarius.
- Rozšířit opatření na rozvíjející se země.
Výsledek, třetí stupeň digitálního řízení. Rozšíření N.O.M. na celou planetu.


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 1.11.2021 > Protože já viděl datum své smrti ... 2022, tak jsi mě přivedla na myšlenku, že se to možná netýká jenom mě...
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 1.11.2021 > j.f.julian> Tvoje smrt by nebyla zrovna happy end. V 2022 doufám v kontaktní událost s Galaktickou federací, tak to mám od nich oznámeno a všeobecně je to docela dlouho očekávaná událost. Myslím, že příští rok definitivně rozhodne, jestli vyhrálo NWO, nebo budoucnost lidské rasy. Dít se může ledacos.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 1.11.2021 > pro mě ano... ale teď vážně! Já nevím jestli jsem to dobře zkopíroval, umím to jen, nabídne-li mi to pravá myš, což tady není, nicméně-tohle je famózní video-nejdůležitější video lidstva, řekl bych!
Má to hodinu, ale doporučuji všem - chytrým to otevře oči, hloupí to brzo vypnou, protože jsou ovce a je jim vše fuk.
Tohle jsem nevěděl ani já, že náš celý svět vlastní 2 firmy - VANGUARD + BLACKROCK.
Já myslím, že to zapadá do tvé i mé teorie-tohle opravdu nebudou lidé, ono už když se na ně podíváš, tak jako lidé nevypadají! Tyhle firmy mají 99% majetku světa a teď chtí i ten zbytek! Nevynechejte ani vteřinu, ze začátku tam je o USA, ale nebojte-je tam odhalen covid, budoucnost každého z nás atp, rozhodně by to, kromě Bohuni, mělo zajímat všechny lidi! ŠIŘTE, a jestli někdo umíte pořídit lepší odkaz, aby ho další nemuseli nejdřív zkopírovat, tak mi ho sem prosím pošlete, potřebuji to poslat spoustě lidem, dík!
https://nastub.cz/w/de4f9960-fa7c-492f-b7dd-b46b5c1f98f4?title=0&warningTitle=0&start=2s&fbclid=IwAR06Y4iou6cTBrPsNLwZN8VWzYsSkhfjCsJm0HKlav8ed09k06sn7-RNfqk
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 1.11.2021 > tady u toho překrásného příspěvku to nabízí zkopírovat odkaz...tohle ovce budou těžko skousávat, že?!

https://www.facebook.com/100001833003903/videos/947045102888534/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 1.11.2021 >
01.11.2021 20:12:47 j.f.julián
a máme tady svobodnou tiskovou konferenci-PRAVDA o fašizaci a nezákonnosti vlády, o kšeftu Prymuly za 2 miliardy, o zbabělosti hygieny a zločinného spolčení vlády i opozice, o Demonstrace 17. 11. 21 na Staroměstském náměstí!

https://fb.watch/8-Zhe6asEO/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.11.2021 >
https://nastub.cz/w/de4f9960-fa7c-492f-b7dd-b46b5c1f98f4?title=0&warningTitle=0&start=2s&fbclid=IwAR06Y4iou6cTBrPsNLwZN8VWzYsSkhfjCsJm0HKlav8ed09k06sn7-RNfqk
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.11.2021 > Rada jfj k ukončení covidu!

My, kteří nejsme závislí na covidu, jako prostředku k nečekanému zisku, už dávno víme jedno.
To, že na tuto myšlenku nepřišla žádná vláda, žádný ministr zdravotnictví, u nás, ale ani v celém světě, můžeme brát jako jejich neschopnost, ale všichni víme, že je to spíš ziskuchtivost.
Je to prosté jak ohanbí prvničky (což je mé přirovnání-povoluji jej šířit), stačí když vláda udělá tiskovku a řekne národu (světu) jednoduchou a srozumitelnou větičku!

Protože nás ohrožuje "smrtelná" nemoc, vyhlašujeme s okamžitou platností, že na covidu
je zakázáno jakkoliv vydělávat!

Ani to nebolelo, že?!

A teď můžeme rozvíjet varianty, co by kdyby, ale, KDO chce covid zaříznout, tak to pro něj nebude problém, kdo chce na covidu vydělat, tak bude hledat problémy.
Jedno vám povím s jistotou - covid by skončil během 24 hodin, byly by prachy na státní rozpočet, pro zdravotnictví, důchody ap. Navíc bychom měli čas pozavírat zloděje z covid a Bílé mafie, zabavit jejich multimiliardové zisky atd.

Co myslíte vy? Budete hledat překážky, nebo uznáte že mám pravdu, a touto pravdou odkrývám deku rádoby covidu? Za minulý rok zemřelo stejně lidí na světě, i u nás, jako každý jiný rok!
Ale čísla sem nebudu dávat, jsou jich mraky na chatech.
Problém je v přístupu zpovykaných.
Další má pravda je ta, že - DOKUD BUDOU POČÍTAT MRTVÉ, NAKAŽENÉ a POZITIVNÍ
lidé, kteří z čísel covidu a jakémkoliv navázaném kšeftě mají zisk, tak se nemůže nic změnit!

Vidím dál a vidím víc. 5 let před covidem jsem toto zveřejňoval mimo jiné na Totemu-všichni se mně smáli, tak jako dnes...
Opět opakuji i pro slaboduché-mutace chřipky jsou tu, a budou i nadále-jsou cílené a umělé, kdo chce, ať se napíchá experimentální vakcínou, protože víra tvá tě uzdraví (nebo zabije), kdo chce ať
nosí dosmrti zednické roušky proti prachu i když vir je násobně menší než prach a proto ho nesterilní hadr nemá šanci odrazit, kdo chce ať dělá co chce, ale dnes se opět propagandisticky a demagogisticky používá věta...
Tvá svoboda končí, tam, kde má začíná...
ANO, hezká propagandistická fráze... jenomže ono je to jinak!

Všechna propaganda, všechna tvá rozhodnutí, nařízení vlády i ministra zdravotnictví, všechna silná hesla očkovaných a "zodpovědných", KONČÍ TAM, KDE ZAČÍNAJÍ OHROŽOVAT MÉ ZDRAVÍ!
Obrátit umím vše, demagogie je moje dcera! Proto ji nikdy nezneužiji a vždycky poznám po prvních slovech!

Váš NEJvětší básník a poeta, váš genitální muž jfj. 2.11.2021

(17.11.21 na Staromáku můžete naslouchat lidem, kteří proti očkovaným nic nemají-naopak),
tohle je vzkaz i mladým, kteří by také chtěli zažit svoji "revoluci", kvůli zaprodané justici vás
(Chvilkařů) protestovalo milion, ok, teď vám jde o život, o děti, o svobodu, o všechen váš majetek, tak se zvedněte a něco dělejte! Tedy jestli nechcete každých čtvrt roku další dávku oxidu grafenu atd (viz Agenda 30 +
https://nastub.cz/w/de4f9960-fa7c-492f-b7dd-b46b5c1f98f4?title=0&warningTitle=0&start=2s&fbclid=IwAR06Y4iou6cTBrPsNLwZN8VWzYsSkhfjCsJm0HKlav8ed09k06sn7-RNfqk
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.11.2021 >
02.11.2021 17:21:25 j.f.julián
Hola, nemyslím si, že agituju, ale je to nepodstatné, já jsem jenom už od prvního dne naštvanej na tupost lidí, která nemá konce a vždy, když už si myslím, že přece není možné, že info, které jim cpu až pod nos, nemusí jej tedy někdy dost pracně hledat, stejně nechtějí slyšet. Věř mi, že sem dávám tak max 5% zpráv, které prostě jdou ověřit a nejdou zpochybnit frází, že je to hoax, či konspirace. A NIC! Hovňajz. Furt stejná zeď hlouposti a neinformovanosti! i má kočka už by to pochopila. Ale ještě jinak-já si o sobě myslím, že nejsem nijak zvlášť chytrý, ba ani vzdělaný. Co o sobě vím, že jsem důsledný a za své přesvědčení se budu prát vždy. Můj bratr měl 2 VŠ, ale ani jeho jsem nepřesvědčil... on prostě nechtěl vidět a slyšet. Byl zdráv, avšak po očkování se jeho stav zhoršil a přesto ten vůl šel na 2 dávku. Zemřel! Pitvu odmítli, takže já jsem obviněn s napadení atd., to je ok, měli štěstí, že jsem to předpokládal a nechal jsem si doma pilku na železo. Jsem cynik, takže asi tak.

Tohle je nový odkaz na Rakouskou tv, kde se jim PRAVDA o covidu a očkování vymkla z ruky...

ale naše covid tv budou pořád mlít to samé...

https://www.facebook.com/100001555132467/videos/887081955504720/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.11.2021 > https://cz24.news/v-eu-je-uz-temer-1-000-000-lidi-s-vaznymi-vedlejsimi-priznaky-po-ockovani-a-eu-parlament-vyzval-k-vytvoreni-fondu-pro-odskodneni-obeti-ockovani-globaliste-se-sesli-na-klimatickem-summitu-v-glasgow-a/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=v-eu-je-uz-temer-1-000-000-lidi-s-vaznymi-vedlejsimi-priznaky-po-ockovani-a-eu-parlament-vyzval-k-vytvoreni-fondu-pro-odskodneni-obeti-ockovani-globaliste-se-sesli-na-klimatickem-summitu-v-glasgow-a&fbclid=IwAR0IKxySVJzmlx5U8QN8l3TUr2zetaqX0pugtZplYzV3dxEGDUiidnGTBfM

Tenhle odkaz vkládám s vědomím, že nemám jak si to ověřit, avšak, chytrému napověz...

No a teď o těch méně chytrých... Když jsem tak o tom celou noc přemýšlel, že jsem od očkování nepřesvědčil ani bratra, ani kamarády, tak jsem přišel na jednu věc. Lidi jsou jako děti! Lidé berou svoji vládu a především bílý plášť jako "BOHA", jako někoho, kdo je ochrání-Bůh by jim přece také neublížil! Bůh ví, co činí! A tak poslouchají na slovo!

Stejně tak se chová dítě ke svým rodičům, ono je vyslechne a věří jim. A stejně jako dítě si lidé musí věci osahat, než se skutečně spálí, třeba u trubky kamen, či kastrolu, tak si lidé, kteří v čiré "vodičce-roztoku" nevidí žádný kov, jed, či něco hmatatelného, vrazí do sebe na doporučení Bílých plášťů-tedy covid Bílé mafie cokoliv, co je má ochránit před nemocí, kterou sice nikdo nikdy "neviděl", ale když jim 1000x tvrdí, že tenhle nebezpečný experiment je OČKOVÁNÍ a ten jed, že je VAKCÍNA, tak se dál neptají.

Tady použiji pro názornost jedno přísloví, které mám rád!

CHYTRÝ se poučí z vlastní chyby, MOUDRÝ se poučí již z chyb ostatních!

Já už nemám opravdu sílu ty zpomalené nějak víc přesvědčit, jestli doteď věří tomu podvodu, budu se snažit (jestli to psychicky vydržím(, sem už nic o covidu nedávat! Evidentně jsem nikoho nepřesvědčil, evidentně, místo aby mně někdo poděkoval za záchranu zdraví, tak je na mě naštvaný. Tak ok, snad...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 4.11.2021 > https://www.facebook.com/100004446311678/videos/599867947800951/

a takhle se uměle zvyšují čísla! Aby byl důvod šikany, důvod vakcinovat zdravé a udělat z nich chodící mrtvoly! Aby byly prachy na jachty! Jak prosté, že...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.11.2021 > j.f.julián
https://cz24.news/ockovaci-horor-smrticimi-injekcemi-pokracuje-u-ockovanych-se-zacina-projevovat-neco-jako-aids-postupna-az-uplna-ztrata-imunity-vy-to-nevidite/?fbclid=IwAR2gSaGTIY0TNtJXlAcG4J74LXOPbc40owdS2mUqdWJq3LUfKeuRZSTXG4E

a jedeme dál, úmrtí mladých sportovců, ale bulíci to nechtějí vidět a budou do sebe ten jed pumpovat stále, dokud nepadnou za covidismus, BRAVO!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 7.11.2021 >
07.11.2021 06:37:57 j.f.julián
Vánoce pro neočkované - ZAPOMEŇ!

Teror vzrůstá, přesně dle plánu Agendy 30, buď chcípneš dobrovolně vakcínou, která má za úkol dokola nakazit lidi a očkovaní budou superroznašeči covidu, a když odmítneš, budeš sedět doma-teror horší než proti židům!

krásný příspěvek se zcela uvěřitelnou budoucností-vždyť v zemích sousedících s ČR už je to realita! Jen ozbrojený boj zastaví tyhle psychopaty, vrahy a zloděje! Vylezte 17. 11. na ulici, i VY, kteří jste napíchaní tímhle smrtonosným jedem, protože tenhle nekonečný příběh vás zabije! Po 17.11. chystají nejpřísnější protiústavní a nezákonná opatření-nyní se bojí jen 17.11., tak těm vrahům dejme najevo, že je KONEC-národ, lid si to přeje, a pak už jen ozbrojený odboj a skuteční mrtví na ulicích. Myslím, že se nám ty "jejich" mrazáky budou hodit. Vrahy je třeba ZABÍT, nikoliv živit!

https://cz24.news/univerzitni-klinika-v-nemeckem-munsteru-zastavila-ockovani-svych-11-000-zamestnancu-posilovaci-3-davkou-kvuli-nezvykle-vysokemu-poctu-vedlejsich-priznaku-ktere-vedly-k-imobilite-a-k-vyrazeni-z-pracov/?fbclid=IwAR0J4p8w__FF94asXeja1VPmmqdZHifWWV03z7p4khQgejVSEp3SNVO9Qnk
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.11.2021 > myslím, že tady je až naturalistické vyjádření nespokojeného občana! Je to pohlazení po duši, ale jak je psáno v komentu jiného... KONĚ MŮŽEŠ PŘIVÉST K VODĚ, ALE PÍT MUSÍ UŽ SÁM! chytrému napověz-hloupého kopni!

https://www.facebook.com/100002936224383/videos/4239385549521833/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 10.11.2021 >
10.11.2021 15:22:59 j.f.julián
vy, kteří vše proti covidu považujete za konspiraci a nevidíte, že v konspiraci žijete, nosíte zednické roušky a pícháte do sebe jed, tady máte možnost ověřit si fakta: Kdopa nebude líný a změní názor? Nebo že by ses bál pravdy a radši si nic neověříš a budeš čekat na zázrak?! Neboj, do dvou let je po všem! Ale s tebou, když jsi vůl a nechceš vidět fakta!

.Pro ockovane aby vedeli co si do sebe nechali napichat...uz v r. 2002 byl sarc cov 2 ( komercný nazev covid19)pouzit jako biologicka zbran v Azii..Je pantenovany jako biologicka zbran vratane roztoku na ockovani.
Patentovy registr USA je volne dostupny
Sars cov19 je registrovany..patentovany.... pod cislem 7279327 dne 19.dubna 2002..patentovane muze byt jen neco co neni prirodne...neco co je umelo vytvorene...vse si muzete sami overit..roztok proti cov19 je biologicka zbran registrovana v.r.2002 a vyvinuta v r.1999
Genove sekvence roztoku cov19 registrovane
Pod cislem: 7220852,
46592703 P,
776521
Je planovano 8 vakcinaci...clovek telo cloveka znesie 6- 8 vakcin pak zemre...lidi preberte se!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.11.2021 > j.f.julian> 

Jojo, když někdo věří tomu, že musí na opakovanou vakcínu proti chřipce, jinak umře, tak ať umře.
Už chystají čtvrtou dávku, prý pro lidi s poškozenou imunitou.

Jo, když vidím ty bastardy, jak této satanistické hře věří, přeju jim smrt, tak jak jsem nikdy nikomu smrt nepřála.
Za takový jsme se bili?


<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 10.11.2021 > chápu, nicméně přidám svůj včerejší zážitek u obvoďačky...
mám dost nemocí, které jednoznačně vylučují hadry na držce i očkování! Lékařka je ale covid fanynkou a pro prachy uděl a zabije kohokoliv. Nenechala mě domluvit ani jednu větu, pak na mě zavolala psychiatra a opět jen demagogie. Zastavil jsem jí na chvíli jen ukázáním fotek rozbitého obličeje, když padá m v bezvědomí v hadru na zem atd. Nakonec ovšem mě nutila abych DOBROVOLNĚ IHNED nastoupil Ústavní léčbu v Bohnicích a když jsem jí poslal "do lesa", tak mi oznámila, že na mě podává TO Státnímu zástupci!
Je vidět, že DOBROVOLNOST se covid mafii nějak vymyká z rukou, ale kdo sleduje mé a análovi příspěvky o Agendě 30, tak ví, že vše jde podle jejich nelidského plánu a lidé jako já budou brzy zavíráni a nuceně opícháni jedem! Mám tu taškařici celou nahranou, ale je to stejně nanic, to víme...
Víc nemohu napsat, protože očekávám zabavení pc, domovní prohlídku a nucenou hospitalizaci...
Má slova se potvrzují a lidé stále nic... gratuluji očkovaným, už v mnoha zemích leží na JIPCE 100% očkovaných...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.11.2021 > j.f.julian> 

Jo, tak to je drsný zážitek. MUDr. je asi ještěrka, nebo pavoučice. Jednoznačně bych změnila být tebou obvodního lékaře.
A nevěř tomu, že ti něco můžou. Zastrašují. To je jejich taktika. MUDr. píčová tě nemůže nikam nutit k nucené hospitalizaci na psychiatrii, ani na tebe někoho volat, pokud neohrožuješ sebe, ani své okolí. Jejich taktika je vytočit SS vystupováním šediváků, pak tě nachytat, že jako savec projevuješ emoce, ideálně se snaží o vyprovokování skutečného fyzického napadení a pak vyhrožovat psychiatrií.
Antivaxer můžeš být ze zákona až na půdu a podle zákona máš právo vyjadřovat svůj názor, diskutovat a vyvíjet aktivity k veřejné diskuzi.
NWOčku se to nelíbí a protože vlastní sociální sítě, tak si tam ignorují zákony.
Jediné, co ti SS doktorka píčová může, je zvednout tlak, vyvolat v tobě paranoidní strach a o to jí jde a pak taky udělat nepříjemnosti při převodu zdravotní dokumentace.
Uklidni se Juliáne, to jsou jen psycho hry NWO. Doporučuju ti najít si obvoďáka, či obvoďačku, který je taky antivaxer a posílit nervy jakýmkoliv optimismem, jen nikomu fakt nedej přes držku, ani se nepokoušej o sebevraždu, pak by tě mohli SS píčová fakt zavřít do blázince.
Je to psycho a informační válka.

<reagovat 
Čtenář - 11.11.2021 > https://www.facebook.com/100002705500865/videos/627555781608431/

oni nám budou pouštět videa z úmrtí neočkovaných?
Tal my budeme dávat videa očkovaných-účinky vakcín, které vám mají pomoci z něčeho co nemáte!!!
Šmejdi, opravdu takhle chcete dopadnout?? A to jich má být zatím 8...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 11.11.2021 > Takový doktor neexistuje, alespoň v mé lokalitě, to se jich mám jako ptát po telefonu-to je naivní.
A samozřejmě že mě můžou zavřít-dle nich jsem jim to dal písemně, viz báseň Zúčtování... je nezajímá, že to je poesie, oni si to obrátí dle svého...
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 11.11.2021 > j.f.julian> 

Já bych to zkusila, to obvolat, to se chceš s tou pičou nervovat? Na rovinu řekni, potřebuji změnit obvodního lékaře, protože jsem antivaxer a má dosavadní doktorka mě kvůli tomu terorizuje.
Ne všichni doktoři jsou SS svině.


A nemůžou tě zavřít, nemůžou, nevěř tomu.
Dokud není otevřená NWO totalita, tak nemůžou.
V příštím roce se to zlomí, věřím tomu.


<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 11.11.2021 > čtenář> 

Určitě aspoň jednoho doktora najdeš.
Já to řeším tak, že k doktorovi nechodím, rozhodla jsem se odříznout se od systému, jak to jen jde.
Ovšem je fakt, že je mi 37 a žádnou akutní chorobu nemám a kdyby mě chytl slepák, tak možná snad radši zhebnu, než tu být dál mezi těmi fašisty a vypatlanci.
Beru to jako osud - buď ty dva následující stěžejní roky přežiju, nebo ne.

<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 11.11.2021 > antivaxer nejsem, jsem očkován na spoustu věcí, ale mé nemoci prý nejsou v nějakém seznamu Vojtěcha, tam jsou asi 3...
Jen mohu zopakovat, já zavolám tak dvoum dr, ty mi do tel nic neřeknou, tak mi prasknou nervy a vyprdnu se na hledání. Já už jsem rozhodnut, že k dr. žádnému nejdu, max k zubaři, ale jinak na ně prdím...
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 11.11.2021 > j.f.julian> 


Pokud ti to zdravotní stav dovolí, tak to tak udělej, jsem přesvědčená, že tato záležitost se vyřeší během roku.
Buď se to zlomí v UFO revoluci, nebo ozbrojeném střetu, případně přírodních katastrofách a NWO půjde i s tímto projektem do kopru, nebo už ve skutečnosti naděje není a pak zbývá si prostřelit hlavu.
Já nebudu žít v NWO totalitě, o tom jsem rozhodlá.
Rok bez doktorů vydržím.

Doktoři jsou některý fašisti a některý lidi. Lidí je málo, ale jsou.
Může jich být tak 20%.
Věřím tomu, že jestli skutečně potřebuješ lékařskou péči, najdeš doktora, který tě pochopí.
Já si třeba nedám už ani tetanovku, dokud tato věc nebude vyřešená.

<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 20.11.2021 >
20.11.2021 14:40:49 j.f.julián
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/sukl-covid-umrti-ockovani-nezadouci-ucinky-vakcina-koronavirus.A211109_104944_domaci_ihav?

prý mají starost o naše zdraví! Mrtví na očkování je nezajímají, tosíce vedlejších účinků-miliony po celém světě je nevzrušují-Je třeba ozbrojená odpor proti vrahům a zlodějům, proti těm stvůrám totalitním!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 24.11.2021 >
24.11.2021 20:03:31 j.f.julián
OČKO HUJEŘI-jen pro vaši info. Rok a půl tvrdím, že dle Agendy 30 máte do dvou let dostat 8 vakcín-po páté mají přežít jen ti nejsilnější... jste zahlcování covid podplacenými médii o prospěšnosti vakcím, strašeni fotkami mrtvých (mnohdy očkovaných), ale tady je jiné kafčo-posuďte sami, jestli chcete věřit, je mi to fuk-já se napíchat nenechám za NIC na světě tímto hnusem! To, že vám pár teček neublíží hned-NIC neznamená. A teď sledujte, jak vám lhali a jak jste hloupí, když jsem vás varoval! Převčírem v Čt, že bude brzo potřeba 4 vakcína, aby jste okamžitě šli na trojku! včera už říkali, že je jisté, že bude potřeba 5-slovy PÁTÁ!!! A dnes již v té samé Čt24 říkali, že 6-šestá je určitě vhodná! Během 3 dnů-ROZUMÍTE UŽ??? Já vím-nerozumíte, tak sledujte jak dopadnete...

https://www.facebook.com/100000116878368/videos/1063355604410373/
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 30.11.2021 > https://www.facebook.com/photo/?fbid=6553497784692053&set=pcb.6553498078025357

tak takhle nás mohou očkovat všechny a 10X za sebou!

Chybí jaksi jehla i stříkačka, rukavice a svatozář!! Ty vole, tak na tohle vás skočilo 70%??

To mě poser u pasu! Gratuluji!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.12.2021 >
Vakcína zabíjí! Důležité a u nás tajené informace o vakcínách, které nám vrazi chtějí vnutit povinně!

Dobře poslouchejte, než si do sebe necháte vpíchnout ten hnus a jed!!

https://fb.watch/9Gc__qhz3a/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 4.12.2021 > https://www.facebook.com/1078224026/videos/964206857777766/

uniklé body Smlouvy s Pfizerem... hnus nad hnusy, myslím, že se přestanete divit, co že se to tu děle!

Všichni, kdo tohle podepsali by zasloužili smyčku!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 5.12.2021 > Agenda 21 ve zkratce, její cíl-jeden z mnoha, ale pro lidi na vesnicích dost důležitý!

https://fb.watch/9INScGMzNc/
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 7.12.2021 > https://fb.watch/9L6Okib5Tv/
reakce na Prohlášení nové vlády!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 6.12.2021 > Dnes přidávám CHEMTRAILS! Delší dobu se to šušká, ti, kteří to veřejně hlásají jsou umlčování, zesměšňováni, dehonestováni, stejně jako u odpůrců čehokoliv, např. restrikcí; vše je prohlášeno za konspiraci! Nyní na veřejnost pronikají důkazy o tom, že nás vlády světa opravdu úmyslně zabíjejí, šíří jedy do potravin, do vzduchu, co víc ještě chcete, OVCE, abyste se zvedli a tyhle vrahy eliminovali??!

https://www.facebook.com/100003495144926/videos/405956987677083/
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.12.2021 > analfagot> 

Jo, vždyť chemtrails jsou naprosto běžné od r. 2013, kdy se diskuze na toto téma rozjela a byla umlčena a diskutéři zřejmě rozprášeni vlnkami do hlavy, vraždami a poštváním davu proti nim.
Takže diskuze utichla, meterologové zaplaceně řekli, že to jsou přirozené kondenzační páry a od té doby to "neexistuje".

Přitom je to jasně viditelné, časosběrná videa ukazují, jak z toho vznikají ocelově černé mraky, denně to cloní slunce a vytváří stříbřitou jedovatou mlhu, kterou dýcháme.

Před prudkým nárůstem covidu se vždycky práškuje chemtrailí o sto šest. Rozestup mezi jedovatou mlhou a prudkým nárůstem covidu je vždycky tak 3 dny.

Během dimenzionální války jsem třeba zažila, že na mě útočila nějaká elektromagnetická zbraň, já to věděla, mimozemšťani zasahovali a po té chvíli, což bylo tak dvě minuty jsem měla nad barákem dokonale navroubkované obláčky, že podle pravítka by to lépe už nešlo.
Do 5ti minut se to rozfoukalo a byl zase normální mráček.

Co je tohle za ksindly, co tohle dělají, aby se to dalo pochopit, to se člověk nesmí bát mimozemšťanů, černé šlechty, eminencí temnot ve Vatikánu a armádních pošuků celého světa.

Tohle není lidská organizace.
NWO jsou staré potrubní kanální zeblitiny od zlých mimozemšťanů, eminencí temnot a vesmírného viru.

To nejsou jen nějaký zatuchliny, co chtějí moc a peníze.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> 


Ještě k těm chemtrails, vroubkům na nebi atd.
Jsem na tomto světě od r. 1984 a pamatuju ještě tzv. "normální nebe", proto fenomén dlouhých čar za letadly přes celou oblohu, které se začaly objevovat kolem r. 2010, jsem zaregistrovala jako nenormální věc.
A nebyla jsem sama.
Lživá propaganda nepřátel lidstva, která ovládá veškerá média a vědce drží v omámeném podplaceném kruhu, lidem řekla, že to jsou normální kondenzační čáry.


Ne nejsou - je to na první pohled vidět.





Objevila jsem článek, že v r. 2017 meterologové pojmenovali a uznali nový typ mraku - tzv. asklepius.
Tyto mraky, ocelově šedé, do té doby nikdy neviděné, jsou pochopitelně výsledkem vědeckého zločinného manipulování s atmosférou, ionosférou, jsou to mraky nepřirozeného původu, nabité pomocí všelijakých sloučenin tak, aby fungovaly jako posilovače elektromagnetických zbraní a také jsou schopné vyvolávat do té doby nevídané pohromy.

Není to nový mrak, je to zločin, stejně jako postoj oficiálních meteorologů.


https://www.reflex.cz/clanek/zpravy/78411/meteorologove-uznali-novy-typ-mraku-pojmenovali-ho-drsnak.html






Stejně tak nikdy nebylo k vidění podle pravítka navroubkovanéí nebe.
Jednou, jak jsem psala, jsem měla příležitost si ověřit, že tyto nepřirozené rovné a kruhové až geometricky přesné tvary v mracích na obloze jsou výsledkem působení elektromagnetických zbraní.






Tohle není normální, média lžou, armádní a podzemní zločinecké struktury, nějaká zparchantělá archaická šlechta satanistů ... nám prostě lžou.
Žijeme ve lži.



<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 7.12.2021 > Kdybyste měli jakékoliv osobní problémy, nebo nejasnosti ohledně covidu, respektive šikaně atd, tak se obraťte na LINKU SVOBODY 284 016 111

https://fb.watch/9Li-osxYKX/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 7.12.2021 > ano, souhlas, škoda že neumím vložit tu fotku do komentu... je to asi moc složité a zdlouhavé!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.12.2021 > j.f.julian> 

Pokud máš ještě ten návod, jak jsem ti ho poslala, tak to zkus, chce to trochu trpělivosti, musíš se zbavit předsudku, že to je složité a že jsou to čáry a přijmout, že existuje programovací příkaz v tom tvaru, jak to máš na obrázkách, který způsobí, že se ti v textu objeví obrázek.
Jde o to, pochopit, že existuje ten příkaz, dále, že do toho příkazu musíš vložit internetovou adresu obrázek, který je na samostatné stránce, tzn. že na internetové adrese je pouze obrázek. A nikoliv stránka, kde se obrázek nachází.
Není to tak složité.

Myslím, že i programátoři nerozumí tomu, jak počítače fungují, je to reverzním inženýrstvím od mimozemšťanů vzniklá technika.
Lidstvu kousek chybí, aby to pochopilo úplně.
Já třeba nechápu rádio a televizi, dodneška jsem nepochopila, jak to funguje.

<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 7.12.2021 > tak to vzdávám, vůbec nerozumím... nedá se nic dělat, trpělivost nemám vůbec žádnou a navíc stáří, chlast a ženský...
třeba na jiné planetě budu chytřejší, praktičtější a techničtější...
Dívám se na hitparádu 91... všechny jsem je znal, s mnohými pařil, smutné vzpomínky po mládí, tak snad už chcípnu, už mě to tu fakt neba, ale ok, jen momentální pocit... (momentálně-přelož jako 24 hodin denně, minimálně od roku 1997)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.12.2021 > j.f.julian> 

Jo, svět je v současnosti velice prapodivné místo, poslední desetiletka byla v iluminátské režii na blití.
Každý by chtěl do světa, kde se nelže, nekřivdí, nedějí se podrazácké manipulace a nerežírují světové války a pád společnosti a kde se dá žít zdravě.
To by chtěl každý a myslím, že každý, kdo by k tomu čuchnul, zdrhne.
Já hodně věřím v příští rok, že se věci začnou otáčet.
Stádu se nechce věřit, že takové blivajsy, jako řízená covid krize, genocidní vakcína, nebo psychotronické zbraně jsou realita.
Je to stejné, jako nechtěli za druhé světové války věřit uprchnuvším z nacistických koncentráků, že to, co popisují, je realita.

<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 7.12.2021 > je to jak říkáš, lidi nevěří, dokud sami neprožijí...
Já také věřím, že příští rok bude lepší, že se vyplní mé vidění a konečně můj popel spočine v řece Otavě.

jojo, koukám na Wernische a jsem patetický...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.12.2021 > j.f.julian> 
Na lidi je aplikovaný systém postupně zahřívané žáby a takové extrémy, jako nasazení psychotronických zbraní atd., to se stalo pouze malému procentu lidí, takové šamanské vrstvě, kterou chtěli oddělat jako první, pak by lidi zůstali jako celek bezbranní.
NWO spoléhají na ten efekt, že lidi obětem nevěří, protože v oficiálních médiích jsou tyto věci zatajovány.

No jo, tak uvidíme, co bude ten příští rok.

S čím souhlasím, že lepší je být mrtvý, než živý v NWO totalitě.
Opravdu si nemyslím, že by situace měla do takové totality dospět, podle toho, co vím a co jsem zažila, je NWO v posledním tažení a snaží se napáchat ještě co největší škody.

Otrávit lidi, vyvolat válku - viz. Ukrajina.


<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 11.12.2021 > https://fb.watch/9QoIbP3Ims/

PRAVDIVÉ SLOVO LÉKAŘŮ... 11.12.21
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.3.2022 >
02.03.2022 05:58:52 j.f.julián
https://www.facebook.com/100006620805828/videos/257986226498586/

tohle nám ČT 24 nepouští, což je trestuhodné! Takhle nás EU chce dusit a donutit si píchnout nebezpečnou "vakcínu"! DEMISI těch šmejdů a zaprodanců covid mafie. Japa to, že Fiala neprotestuje? Proberte se lidi!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 24.9.2023 > AGENDA 30

https://www.facebook.com/groups/934083284241163/permalink/1094939244822232/
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter