Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.4.2022 (14:38:40)


Domnívám se, že v současné době být učitelem a probírat zrovna látku tzv. „národního obrození“
není vůbec jednoduché. V době, kdy se zakazují opery od Čajkovského, jistě není jednoduché
vysvětlit žactvu, že naši národní obroditelé se velice intenzivně kulturně upínali k Rusku.

I já se musela učit tyto verše od Jána Kollára:

“““““
Aj zde leží zem ta před okem mým slzy ronícím,
někdy kolébka, nyní národa mého rakev.
Stůj noho! posvátná místa jsou kamkoli kráčíš,
k obloze, Tatry synu, vznes se, vyvýše pohled,
neb raději k velikému přichyl tomu tam se dubisku,
jež vzdoruje zhoubným až dosaváde časům.
“““““

Ve škole nám pak učitelka literatury naprosto nepokrytě a nekorektně řekla, že dubisko je Rusko.
Vůbec se s tím nepárala.


Předpokládám, že dnešní maturanti se tyto verše již učit nebudou, protože se nehodí připomínat,
že náš porobený národ, který mluvil česky a svou historii si chatrně pamatoval ještě tak na venkově,
zatímco ve městech a v akademických kruzích se mluvilo pouze německy, zvedli z bahna
vzdělanci, kteří se přimknuli k Rusku a Slovanství.
A ti, kdyby viděli, co se tu dnes děje, blinkali by blinkali, věřím, že by jim tento pohled na
znacifikované, Rusku a Slovanství nepřátelské obyvatelstvo, vzal veškerou sílu a naději a motivaci
cokoliv dělat.

Dnes už bychom byli Německo a nějací Čechové by byl jen mýtus z dějin.

Zle se chováme ke svým zachráncům, ke svým předkům.
Tak děsivého pošlapání kulturní a národní identity, jakých se na nás dopouští špinavá nacistická
ukrajinská propaganda, která je řízena z Anglie nějakými nelidskými zrůdami MI-6, tak takového
znásilnění národní mysli, tu snad ještě nikdy nebylo.

Ten tlak na naše lidi, aby nenáviděli Rusko, aby se dobrovolně přidali k úpadku, který patří jen a jen
západním zločincům, je úplně debilizační.
Je to debilnější než komunismus – protože ten měl alespoň nějaké opodstatnění a nepoškozoval tak
hrubým způsobem národní identitu.






Poznámky k tomuto příspěvku
 čtenář Běla - 13.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ono je to s Julianem těžké a je mi ho líto kvůli nenávisti, co z něho čiší. U jeho díla jsem se pokusila slušně vysvětlit svůj názor a uvedla i důvod, proč jsem očkovaná. Ten jeho jsem mu nevymlouvala, i když nesouhlasím, protože nárok na názor má každý. Odpověď se hemžila urážkami. Nakonec jsem došla k názoru, že není ochotný k jakékoliv diskuzi. Máš pravdu, že takovým přístupem podporu nenalezne a dokonce si myslím, že možná ani sám svým důvodům už moc nevěří, ale zoufale se snaží sám sobě cosi dokázat. Podle mého se chová jako vzteklé dítě, které se válí v obchodě po zemi, kope kolem sebe a ječí, protože mu rodič odmítl něco koupit. Myslím, že psychiatr by si na jeho chování zgustl. (nemyslím názor, ale způsob argumentace)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.4.2022 > čtenář> 

Julián hlavně chlastá, proto se občas chová jak nefalšovaný idiot a já už na něj taky nervy nemám. Kopne, když to člověk nečeká. Hodně se angažuje proti covidu a očkování, s tím s ním souhlasím, škoda, že jste očkovaná. Jistě, že ty důvody, proč jste do toho šla, můžou být v mnohém i pochopitelné, bohužel to však vypadá, že jde o akci elit NWO na vybití lidstva.
Zdravotní plusy toho očkování vypadají nicotně, zato však zdravotní poškození se projevují čím dál víc a zřejmě budou i fatální.
Bohužel, NWO jsou síly čistého zla a to, že tomu lidé nevěří, že by tohle někdo udělal, je mylná vějička.
Celá záležitost je tragická.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.4.2022 >


Ještě považuju za nutnost uvést na pravou míru svůj výrok "Pánbíček je halda". Kdybych náhodou měla čtenáře, který mi věří a tento výrok by mu ublížil, pokud stejně jako já nemá absolutní zuřivý odpor k inkvizičním formám náboženství.

Já uznávám Stvořitele. Což může být svým způsobem "Pánbíček".
Stvořitel je milující, kosmické vědomí, naprosto podpůrčí, dá každé bytosti absolutní maximum šancí, nedá tu bytost zničit, dokud její potenciál v nekonečnu, věčnosti a bytí má jakoukoliv, byť sebemenší šanci, že definitivně napraví svou karmu.
Tento princip Stvořitel používal i na vesmírný vir a Drakoniány.

A o tom to je.

Stvořitel miluje a podporuje veškeré stvoření.

Pochopitelně i člověka, mimozemšťany.
V kosmické válce jsme prokázali svůj nárok na obrodu světa, potenciál pokračování lidského rodu. Dosáhli jsme toho vesměs zuřivou ničící silou proti Drakoniánům a vesmírnému viru, zlámali jsme nehoráznosti jejich debility a napravili naše duše, náš nárok na svobodné a zdravé bytí, ve spolupráci s planetou.
Stvořitel viděl naše zdravé snahy a proto se kosmická spravedlivost přiklonila na naši stranu a zlé pekelné síly Drakoniánů a vesmírného viru byly zlomeny.

V současnosti již naše planeta je v bezpečí před pekelnými silami, vesmírný vir je minulost, v informačním poli je klid a čisto, jen ještě zbytkové negativní síly zatěžují nejen moji duši a organismus. Vím o nich a snažím se jich zbavit.


Reálně nám "nadržují" a jsou ochotni nám pomoci mimozemšťané z Galaktické federace. Ti mají svobodnou vůli, proto když se rozhodnou nám pomoci, jednají jak ten mýtický Pánbíček.
Jsou féroví, vlídní, charakterní, vysoce etičtí.

Akorát nikoho nezajímají.
A to ani mnohé ty duchovní a tzv. probuzené.
Ti totiž často mají pocit, že budou GF infantilně na dálku úkolovat a nadávat na ně, aniž by se jednou jedinkrát zajímali o dimenzionální kosmické a kulturně-kultické zákony, které určují pravidla hry a nebo a to je taky velice časté, jim mimozemšťani připadají jako jev nečistý a ďábelský a čekají na Ježíška a Pánbíčka.


Pánbíček neexistuje. Ukázal, že neexistuje jak v třicetileté, tak v první, tak v druhé světové válce, stejně tak nebude a selže teď.
Je to nebezpečná halucinace, která lidi udržuje v otrocké mentalitě a infantilním nereálným očekáváním na jakousi iracionální záchranu donutí lidi vždy znovu a znovu rýt držkou v zemi.





<reagovat 
 Jiří Hlavinka (Občasný) - 12.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Mým pánem je Ježíš Kristus, který přišel v těle.
Doporučil 
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.4.2022 > Jiří Hlavinka> 

No, tak to snad není důvod očerňovat jinou filosofii.
Já žádného Pána nemám, nejsem otrok. Respektuju kosmické zákony.
Víru v Ježíše krista jsem nikdy nechápala a jakýmikoliv polemikami s křesťany jsem už unavená, protože jsem se dočkala pouze rigidních proklamací z Bible a pronásledování, očerňování.

Galaktická federace reálně hlídkuje na našem nebi, zatímco JK nikde.
Větší šance, že nám někdo sundá NWO a nebo alespoň pomůže zbytku lidstva, který po řádění elit zůstane, nám plyne právě od civilizací Galaktické federace, než od Ježíše Krista.


Nevím, co mám s karmou s křesťany. Proč mne celý život tak otravují?



<reagovat 
 Jiří Hlavinka (Občasný) - 13.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Léta jsem hledal vysvětlení, proč se mi to děje. Hledal jsem cestu ven. Moji démoni na to šli přes mimozemšťany, paralýzy, bolesti a super vizuální efekty. Cesta ven byla tvrdá, dali mi to pěkně sežrat. Zprvu byli rádi, že ve mě rozdmýchali nenávist vůči lidem. Lhát lidem a tím je rozdělovat je jejich zaměstnání a cíl. Maskovat se za něco jiného, v tom se přímo vyžívají. Jsou chytřejší než člověk. Umí ovládat veškeré pudy i všechny smysly. :)

To jen konstatuju. Každý má svobodnou volbu se rozhodnout.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.4.2022 > Jiří Hlavinka> 

No, můj léčitel mi kdysi, než zemřel, taky tvrdil, že to jsou démoni. Podle mne se spletl, neměl pravdu, jinak by nezemřel - bylo mu 65.

Mě to nedává vůbec žádný smysl, tato teze. Vidím je na nebi, proč by to měli být démoni? Tak ať tito znalci opustí sféru vymyšlených příběhů a pohádek - ať řeknou, hele těm nevěř, to je rasa ABC a jsou to pěkný svině. Jsou to nepřátelské emzácké rasy a přestanou pindat nesmysly o démonech. A když se v tom nevyzanjí, ať řeknou - vím o tom prd, můj stupidní systém sestává z démonů a pánbíčka, v mimozemšťanech se nevyznám.

Právě proto, že už mám těchto léčitelských znalců plné zuby, jsem se rozhodla věřit vlastním očím a rozumu. Došlo mi, že když se někdo ometá Ježíšem Kristem, už z logiky věci neví vůbec nic.

Prožila jsem s nimi válku proti temným silám. Je fakt, že mne zkontaktovali, když už se po mě drsně vozilo NWO. NWO měli dimenzionální a mimozemské technologie v prackách. Byla to válka.
Tu jsme vyhráli.

Ti nepřátelé byli taky mimozemšťani.

Ukáže až budoucnost.
Ovšem v současnosti je proti mimozemšťanům z GF příšerná averze, bohužel jsou jediní, kteří se naší rasy a planety zastali a lidi se k nim chovají otřesně.

A Ježíš Kristus, ani žádný Pánbíček nám nepomůže.
Takže myslím si, že házet všechny mimozemšťany do jednoho pytle je nesmysl, kor když se jako alternativa nabízí něco tak strašně ubohého, jako je křesťanství.

Nemám pocit, že by mimozemšťani GF rozdělovali lidi, akorát nemažou med kolem huby podle vymyšlené, vyfabulované reality, musí pracovat se skutečností. Během války jsem musela zaujmout stanovisko.
Nemiluju lidi, od malička se jich bojím, připadají mi zrůdní.

Lidi se rozdělili sami - ukázali, že nejen, že jsou nevyspělí, ale hlavně jsou zkažení, jejich vývoj je už zvrácený.
Proto poklonkují NWO a všechny jejich úchylárny berou bez jakýchkoliv výhrad. Jak si jich mám vážit, z jejich strany nepřichází vůbec žádné stimuly, které by člověku vůbec umožňovaly, mít je rád. Jsou to úchylové a hlupáci.

Že se mají očkovat, že západní státy jsou civilizace a Rusko je zlo. Těm úchylným lidem by nevadily ani ty čipy v krvi, nic jim nevadí, jsou prostě už zvrácení a určení k likvidaci.
To všechno papají a ještě mají radost, že mohou poškozovat všechny, kdo se strašně nadřeli, aby odvrátili pád naší planety do pekel.
Ukazují dlouhý nos na GF, ale to se jim nevyplatí. Zaplatí tvrdě. A není to to tom, že lidi nevědí, že tu jsou mimozemské civilizace, vědí to až moc dobře, ale rozhodli se to ignorovat a popírat.

Nemyslím si, že automaticky naházet všechny mimozemské civilizace do kolonky démoni a ďábel je chytré.
Ježíš Kristus je vymyšlená persona, tedy v současnosti určitě, stejně jako Bůh. To nejsou reálie, nikdo takový není, maximálně opět jen v duchovním světě vyšších dimenzí, jako nějaké zástupné inteligence vyšších sil. Reálně nám ale nepomůžou. Nechápu, co se tu na zemi musí stát, ale bohužel nadpoloviční většině lidí NWO ladí do noty, nechápu, co to je za zrůdy, já NWO nechci a nechci v takovém systému žít.
Tak upřímně doufám, že ten zrůdný dav zvrhlých lidí prostě vychcípá a na tomto světě už zůstanou jen ti lepší, kteří si na takovou otřesnou degeneraci už dají pozor.




<reagovat 
 Jiří Hlavinka (Občasný) - 14.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Za slovo ,,Bůh" si dosaď ,,láska". A máš to. Lidí se bát nemusíš. Když v té duchovní hierarchii vyletíš na ďábla a podíváš se na něj z výšky, pochopíš, kdo to je a jak je ve skutečnosti slabý.

Máš mnoho přírodních sil, elektřinu, magnetismus, gravitaci, to ovlivňuje přírodu i nás a naše myšlení. Ďábel je síla uvězněná tady na Zemi, v prostoru ,,mezi nebem a zemí,'' on má zákaz do nebe.

Byla jsi ve vesmíru? Možná že jo v astrálním cestování. Je to bomba. Úžasný zážitek. A kde máš jistotu, že to není výplod tvé fantazie? Rozpínat se v nekonečnu a pak potkat i bytosti, co tam žijí? Oni ti udělají v hlavě krásný film. Nemůžou tě hned strašit. Žádný správný parazit si nezabije svého hostitele hned. Musí si ho vyučit ve lži, aby pak ten hostitel i zemřel ve lži, oddělen od Boha.

Mysl sebere všechny naše emoce, strachy, přání, všechny obrazy z minulosti i současnosti a udělá z nich chaoz. Ten chaoz se pak snažíš rozumově utříbit.

Ona je celkem nuda vysvětlovat to jednoduše existencí démonů. I Kristus je nuda, když je to ,,pouhá'' láska.

Diabolo znamená ,,ten, který je oddělený od Boha.'' Jsou to ale čistě duchovní záležitosti. Že pohané lásku znečistili modlami a kříži a opakováním manter, vším tímto svinstvem, jen ukazuje, jací jako lidstvo jsme. Společenský kredit je pro nás víc než láska.

Elity znají lidské pudy a řídí tak lidstvo, farmakorporace, lobisti, mafiáni, apod. Řídí války, revoluce, finance, co si máme myslet, média, otravují potraviny, ze kterých jsme nemocní, řídí počasí, otravují vzduch. A proč? Aby v nás navzájem vznítili nenávist.

Bůh stvořil ďábla, abychom si uvědomili, o co přicházíme, když neustále zabíjíme lásku.

Chtěla sis dát dovolenou od netu. :) Tak s chutí do toho.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.4.2022 > Jiří Hlavinka> 

No, právě si říkám, že jsem se měla spíš v tichosti vytratit.
Celou dobu roka a více naprosté ticho a teď, když jsem se rozhodla, že toho nechám, tak tu mám najednou takových diskuzí :-)

Jinak - k tomu tématu.
Nechci to už jakkoliv obhajovat, myslím si, že jsem vše popsala, jak to bylo, ve všech těch článcích to je, veškerá základní problematika toho, co se mi stalo, jak mne kontaktovala Galaktická federace, jak bylo NWO v rozmachu, jak vlastnili mimozemské technologie a jak okupovali podzemí, jak v tom řádil vesmírný vir atd.

Proto, že jsem zažila reálný příběh, kdy jsem GF reálně viděla na nebi a vidím je tam dodnes a musela jsem bojovat proti čistému zlu a pomohla mi zase GF a jejich existence je potvrzovaná z více stran, proto už mě neosloví žádná teoretická ideologie.
Křesťanství je pro mne naprosto vyfabulované a k reáliím se nevztahující.

Existuje vnitřní duchovní svět a pak existuje reálná Galaxie.

Křesťanství - nakonec i Vy, mluvíte o mimozemšťanech jako o parazitovi, tvrdíte, že tuto planetu nemohou nvštívit dobré entity, dobré civilizace z Galaxie. Řešením má být Láska.
To je všechno hezké, ale nepomáhá to.
Je to příliš teoretické, abstraktní.

Nemám důvod opouštět to, co jsem zažila a hlavně, co vyfotí foťák.
A co dává logika.
Myslím si, že duchovní strašně a děsivě selhávají, zvláště ti křešťanští.

Nemyslím si, že pohané cokoliv zničili.
Naopak, křesťani zničili základní vztah člověka ke spiritualitě a Zemi jako živé bytosti.





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Nemá smysl, abych se tu hádala s křesťany, nebo židy.
Na tomto serveru je jich zvýšené množství, což jsem původně netušila.

Celkově vnímám, že negativních událostí přibývá a jsem sama velice frustrovaná z toho, že jsem jako psychické médium ve vztahu s Galaktickou federací svým způsobem poslední, že na českém internetu už nikdo takto nevystupuje a mě taky dochází síly, nemůžu si dovolit být jakýsi tahoun toho všeho. Dříve byla situace přeci jen jiná, zřejmě nějací lidé "odpadli".

Proto se odmlčím a také se pokusím v celé věci více zorientovat. Protože takto to dále již nejde. Všelijakých krizí a nebezpečných jevů je ve společnosti velice mnoho, také to všechno "nedávám", proto třeba ještě něco někdy napíšu, ale musím si tím být více jistá.
Nyní vnímám, že věci nebudou vůbec jednoduché a přestávám se ve všem tak snadno orientovat, jak dříve.

Tak pokud budu něco psát, až budu mít víc nějaké vnitřní jistoty, protože jsem událostmi také velice rozčarovaná a velice intenzivní tlaky NWO na naši společnost mě děsí.
Ze strany GF vnímám plány, které mi nejsou úplně jasné a dostala jsem se do příliš hektického tempa, které je ale podle starých kolejí, které dnes už příliš nefungují. Věřím, že se na naši společnost GF nevykašle, že plány na kontakt stále jsou, ale ze strany lidí bude muset dojít také ke změnám v myšlení.

<reagovat 
čtenář Paayin - 11.4.2022 > Takže kvůli tomu že lidi jsou zkurvený zmrdi co se nechaj šikanovat a ještě jsou za to rádi tak ta hrstka co to všechno vidí a je proti tomu tak mají chcípnout taky? Zvlaštní ten kosmickej zákon.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4.2022 > čtenář> 

vůči GF mám obhajovat i kosmický zákon?
Co já můžu za debilní ideologie za poslední tisíce let, které nakecaly dementním lidem, že se o ně nějaký idiotský pánbíček postará jak o mimina?
Reálně se nás zastala jen Galaktická federace se svým dimenzionálním projektem - ale GF lidem nevoní.
Má požadavky a bohužel pracuje s realitou - ne s Biblí.

Kosmický zákon je přírodní zákon. Naturální.

Ten říká, že když je nadpoloviční většina napíchaná magnetizující sračkou, buď zemřou, nebo se změní v kyborgy. Lepší verze je, že zemřou - a tak to dle všeho vypadá.

Ve chvíli, kdy začnou umírat, zhroutí se společnost, protože ta většinově má GF buď za halucinaci, nebo za svoje slouhy.
Což je situace, která jim podle kosmického zákon znemožňuje přistát - to by se totiž o nás museli starat jak o haranty a žádoucí je aktivní, spolupracující a vědomá vůle, té je ale kolektivně málo.

Při hroucení společnosti zemřou i mnozí neočkovaní následkem šoku, zranění, nemocí, nedostatku vody a základních potravin, zimou atd. - opět hnusný naturální kosmický zákon, Pánbíček je halda.

Pravěpodobně vypadá, že vzniknou na vesnicích komunity, které se budou živit primitivně a pokud se jim podaří navázat aktivní spolupráci s GF, zachrání se základní civilizační úroveň.

Velká města zůstanou nekropolemi.

Ve vizi jsem viděla, že se zachrání tak 20 - 30% obyvatelstva maximálně.
Celá tato záležitost je naturálně hrozná a to, že jsme zachránili alespoň planetu, je úspěch. USA a jeho vyšahaný představitelé udělali smlouvu se šediváky taky reálně, naturálně a ten průser jsme museli řešit všichni a nikdo za to nemohl a trpěli jsme jak zvířata, ale vyhráli jsme. Trpěli jsme nepřiměřeně kvůli lidstvu.
Tato rasa je špatná, zvrhlá, zparchantělá, vůči pokroku zavřená a nepřátelská, podstatou ryze otročí.
Musí skončit - v Galaxii ve vyšších frekvenčních pásmech, kam směřujeme, otročí rasy nevedou.
Pozitivní verzi vývoje lidstvo zamítlo a těch 20%-30% svítících duší má události přežít, pokud k tomu mají vůli.
Nikde ale není psáno, že je ponese pánbíček v náruči po růžovém koberečku.

Se mnou se taky nikdo nesral - musela jsem respektovat naturální kosmický zákon, který jasně říkal, že pokud to proti Drakoniánům vzdám a postavím se proti kosmickým inteligencím, půjdu do hrobečku.
Přežila jsem díky jiným věcem, než stěžováním si na kosmický zákon, nebo Galaktickou federaci.








<reagovat 
 Čtenář - 11.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ona to nevzdala! ýťý stále znovu povstává z močálu beznaděje a fotí lampiony. Hlavu jí motají též drony, ale musí nést poselství. Až se vyčerpají sklady předzvěstí mimozemských techů, přiletí i oni - lampioní droni.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Co GF můžou, pomoci zabránit jaderným výbuchům, nebo podobným extrémním jevům, ke kterým pak může docházet vlivem nezvládnuté infrastruktury, o kterou se nikdo nestará.

Tak jako se o nás starají už 70 let - chrání svět před jadernou válkou.
Pokud si někdo myslí, že s naším šíleným vedením to ještě nikdo nezkusil, tak jsou na omylu. .
Stejně tak zabraňují pandemiím zabijáckého moru a podobných věcí. Chřipečku covid si vyžádala planeta, že to nechce stopnout. Protože ta nemoc je směšná a to, že se tím nechalo tolik lidí tak splašit, je jen a jen jejich debilita, nic jiného

Lidstvo trpí jen tak, jak si zaslouží.
Jinak kolem nás ve skutečnosti furt GF kmitá a zachraňuje, co se dá, fakt jak s haranty.

Ale neochota se pohnout je v lidstvu.
V nikom jiným.



<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 12.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Společnost se nezhroutí, pár jedinců možná, ale ta neočkovaná část populace je neočkovaná právě proto, že vědí/tuší něco o účelu té vakcíny. Pokud neumřou všichni naráz, ale půjdou jeden po druhým, tak se hroucení společnosti konat nebude.

No a protože nebude to jídlo, tak jdu makat na zahrádku, dneska to vypadá, že tam bude krásně ...na nebi žádná bílá rozplizlá čára ani ufoni.
Doporučil 
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.4.2022 > Eaea> 


Ano, přesně tak, očkovaní budou umírat způsobně a přiměřeně, aby jakkoliv nenarušili komfort neočkovaných a jejich životní idylku.
Zvláště proočkovaný zdravotnický personál si dá s tím chcípnutím na čas, aby neobtěžovali.
Zatímco mezitím budou mimozemšťané z Galaktické federace rozdávat květiny a jinak se vnucovat na ulicích.

Není vůbec čeho se bát.
Jdeme do idylky.



<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 14.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Nevím, co na to říct ...čeho se jako mám bát? Každej jednou umře, ať očko nebo ne ...oni si to asi jen urychlili, ale tak byla to každýho volba, měli právo se rozhodnout (i když blbě). Třást se teďkom doma strachy z toho, že nás čeká nějaká hrůza, v tom nevidím smysl.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.4.2022 > Eaea> 

Teď už je vlastně umírání sranda, já bych si to taky dala :-) Viděla jsem hrozivé věci, že by vlastně nikdo už nikdy nešel do nebe, všechny duše by skončily v pekle, kam nás táhly zlé síly a NWO.
To už je odvráceno, tento zlý vývoj.
Miliardy duší už opusily tuto planetu, kde byly zavřeny jak v lahvi, strašily v astrálním poli kolem nás a nemohly pryč.
Už jsou pryč a každý, kdo zemře, už může normálně pryč, do nebíčka.

Samozřejmě, nemá smysl se třást doma hrůzou.
Ale taky nemá smysl si namlouvat, že to bude lehké a půjde to bez boje.

Kdoví, co nám NWO chce ještě nainstalovat, nadpoloviční většina jsou zombies, který půjdou, kam jim NWO ukáže - jsou nebezpeční a čím dřív zemřou, tím lépe pro nás.

Ovšem mám obavy, že tak, jak byli naočkovaní v jeden čas, tak se u nich v jeden čas objeví ty choroby a umírání a bude to najednou, ne po kouskách, že by si stoupli do fronty. A pak se společnost začne hroutit, ne že ne.

Ale může to být samozřejmě i jinak.
Ale já jsem závislá na společnosti, od dodávky vody, přes energie až po potraviny a tak je na tom absolutní většina lidí.

Možná bača na vrcholu hor se stádem ovcí a pramenem za chalupou je na tom jinak.
Ale takových je málo.

Jo, nechci depresivně jen strašit, ale ve vzduchu visí monumentální průser.
Elity nám o tom pochopitelně neřeknou.
Pokud tenhle armageddon očkovaných umírajících nastane, pak bude nutné doopravdy opustit města a hledat útočiště v komunitách na vesnicích, než se vytvoří nové sítě - než se najdou noví vůdci, vytvoří se nové struktury, nové pořádky.

Ale třeba to nebude tak horké a očkovaní budou umírat jen někteří?
Vše je možné.
Já vím od GF, že umírat budou.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.4.2022 > Eaea> 

Já vím, že to ode mne byla docela i hnusná reakce - ale aspoň byla vidět ta absurdita.
Tak idylicky to asi nepůjde, očkovaní jsou se svými zdravotními problémy časovaná bomba, zatím se to projevuje sem tam, že je bolí klouby, snadněji onemocní, na nějakých závodech zkolabuje 2/3 cyklistů atp.
Ale může přijít chvíle, kdy to poznáme všichni.

S dvěma malými dětmi je třeba zachovávat základní optimismus, to jistě.
Ale i tak, je možné, že i na běžné novodobé vesničce s bazénem a dvěma záhony mrkve bude nutné se zvednout a jít někam, kde je voda a základní vůle komunitně, prvobytně pospolným způsobem přežít.
Je to děsivé, ale je to tak.

Kdyby umírali lidi postupně, snad by se dala zajistit základní infrastruktura, aby tekla čistá voda a zemědělsky vyspělým způsobem se zaručily alespoň základní potraviny, aby se zajistila alespoň nejzákladnější zdravotnická péče, aby očkovaní neumřeli jak zvířata.

To všechno uvidíme, jak a co bude.
Pokud během půl roka propukne u milionů lidí infarkt, trmboza a rakovina, tak se společnost zhroutí.
Pokud to půjde postupně, bude záležet na lidech, jak se budou schopní postarat, o sebe a o jiné, jakou budou mít vůli.

Ale malá zahrádka neuživí rodinu, to je na přilepšenou, ne na obživu, bohužel.



<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 15.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tak očko nejsem a taky mě občas něco bolí, dneska třeba celej člověk ...to bude z těch dvou záhonů mrkve 😂.
Ne vážně, křišťálovou kouli nemám, tzn. netuším, kdo kdy bude umírat, takže se prostě nechám překvapit.
Tož tady bude zakopanej pes, proč su možná o trochu víc v klidu ...nežiju na novodobé vesničce, ale naopak na takové té staré, ve stoletým baráku (a nemáme na něj hypotéku), v kurníku máme slepice, na zahradě nemám bazén (ale studnu s vodou jo), nějaký ořechy a ovocný stromy. Na záhonkách krom tý mrkve (která se mi moc nedaří pěstovat mimochodem) ještě všechno možný i nemožný od kedlubů přes rajčata až po kapustu ...takže pokud nebude nějaký extrémní sucho nebo povodně, že by mi všechno chcíplo, tak na podzim zase nacpu sklep bramborama - ty loňský dojídáme ještě teďkom, takže jednu rodinu snad naše malá zahrádka uživí. Všechno je to skoro biokvalita ...trochu chemtrails příměsy tam jsou, holt nebe je tu zmalovaný den co den, ale lepší než dekorativní zelenina z kaufu.
Horší to bude s topením, plynovej kotel budeme mít asi brzo na parádu, takže se kdyžtak na zimu sestěhujem všichni do obýváku ke krbovkám😂, to bude romantika. Noo ale jestli dojde i na elektriku a naftu, tak tam budu bezradná, to je fakt.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.4.2022 > Eaea> 

Taky máme zasazené brambory a taky je dojídáme ještě z minulého roku.
Akorát, že vím, že taky kupujeme potraviny, že ne zdaleka vše je ze zahrady.
Taky máme slepice a dokonce topíme uhlím.
Jenže - to je všechno hezké, do doby, než se z měst vyhrnou hladoví a zoufalí, co zahrádku zplanýrují, sežerou plodiny, zabijou a sežerou slepičky a budou se vlámávat do stoletého baráku, protože se chtějí ohřát, když uvidí z komínu stoupat idylický neekologický dým z uhlí.

Na lehounkou krizičku je to fajn, takoví jako my se máme jak prasátka v žitě.
Všechny ty zrůdnosti se nás dotknou až jako posledních.

Na větší krizi to nestačí.

Jsem v tomto realista.
Vše záleží na tom, co bude.
Jak rychle začnou umírat očkovaní - teď byla třeba zpráva, že nějaký dědek v Německu si nechal píchnout 90x injekci proti covidu a nic se mu nestalo - jenže to už je z podstaty hovadina, vymyšlená zpráva. Těžko někdo přežije 90x injekci jakékoliv vakcíny, natož té proti covidu, po kterých drží magnety na ruce. Možná byl dědek 90x na podvodu, kdy se mu nic nepíchlo - ale přežít se to nedá.
Tak uvidíme, kdy začne ten degenerovaný odpad opouštět náš svět a v jakém tempu.
Do toho uvidíme, kdy se Rusko doopravdy nasere a kdy se konečně vykašleme na křesťanské lživé hodnoty o odpouštění nepříteli (tzn. nechat se vykořis´tovat nepřítelem), nebo chovat se slušně a dostat se do nebe (opět nechat se vykořisťovat nepřítelem a poslouchat elity)
Musíme obnovit zdravou silnou slovanskou krev.


<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 16.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tak vlámat se do baráku obvykle znamená tam rozflákat okna a to už se pak člověk moc nezahřeje. Ale jasně, to riziko tu je. Co se jídla týče, tak jsem četla, že indický premiér Narendra Modi řekl, že Indie je připravena zaplnit mezeru v zásobování potravinami, kterou vytvořila válka Ruska s Ukrajinou... já kari ráda, takže indický jídlo beru😀.
O tom dědoušovi jsem četla taky, myslim, že musel mít známou tu sestru, co to očkovala (a ta to stříkala do umyvadla). Holt jak někde někdo prohlásil ...kdyby tu byla opravdová pandemie, byl by tady černý trh s vakcínami, ale my máme místo toho černý trh s covid pasy.
Jako taky se těším, až tohle zkončí. Lezou mi na nervy Ukrajinci ...a to jsem měla z Ukrajiny dědu, takže bych měla být asi solidárnější. Ale nejsem. Jsou to bordeláři. Dneska mi nechali před barákem ležet plechovky od piva potom, co nám svým minibusem zablokovali vjezd (sousedka z Ukrajiny pochází, takže její známí a rodina využili situace a jsou tu na dovolený za naše daně, denně tu máme teď kupu aut a UA espézetkou a veselo). Fakt jsem si dneska nadávala, že jsem je nenechala v zimě vyhořet, když jim blafl komín, mohl být klid. Ale to né, já kráva nechtěla být svině😇.

Jak se jako dá obnovit silná slovanská krev?😂

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.4.2022 > Eaea> 

Je to v suverenitě a dominanci - prostě je nutné se prosadit silou.

Tuhle jsem viděla pořad "Američanka v Praze" - je to na TV seznamu - stream - a ta "Jane" tam rozebírá českou povahu - říká, že nás zajímá názor ostatních. Říká, že ji, jako Američanku, stejně jako Australany, nebo Němce to nezajímá, nějaký názor ostatních. Prostě si nás mějte, nebo nemějte rádi, nás to nezajímá, říká.
A o té mentalitě to je - o té suverénní a dominantní.

Tady se inscenují ze strany Ukrajinských nacistů masakry obyvatel, největší křikloun je Buči, přičemž podle sledu událostí je evidentní, že je to podvod a že to museli udělat Ukrajinci a strašně se řve proti Rusku.
Tzn. aby lidi nenáviděli Rusko.

A na druhou stranu tu máme nějakou Jane, která je ze země, která zmasakrovala několik milionů lidí v muslimských oblastech a tu pindu nezajímá názor, jaký mají lidi na její dementní národ?

Protože USA velí, tyhle zkurvený svině, které nezajímá názor.

A to musíme udělat my - prosadit se silou a nezajímat se o názor.

Amíci naházeli na Japonsko atomovky a zabili tím několik set tisíc lidí.
Nezajímali se o názor světa.
To stejné by podle mně měli udělat Rusové - ne tedy atomovku, ale těch 100 000 vojáčků na tom Donbasu by asi měli zlikvidovat a taky se nezajímat, co si o tom kdo myslí.
A tak pokračovat dál, dokud západ navěky nezavře hubu.

A neohlížet se přitom na dementní křesťanské hodnoty zaměřené proti Slovanům. Křesťanství je elitářská ideologie sloužící elitám - Slovanská duše nebyla kdysi tak svázaná konvencemi, měla sílu, dokázala zabít nepřítele v obranné válce bez jediného pocitu provinění - a to je zdravé.
Vždyť agresivní, pokrytecký, prolhaný, válečnicky štváčský západ je přece křesťanský. Madelaine Albright měla výrok, že 500 000 mrtvých íráckých dětí za to stálo. 100 000 nácků za to taky bude stát, dvě mouchy jednou ranou.
Chtějí, abychom je akceptovali a odpouštěli jim a zajímali se o jejich stanoviska.
Místo toho si musíme silou vzít, co nám patří - budoucnost.
Stát se dominantními a suverénními.





<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 16.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Což o to, su beran, lehčí bezohlednost je mi prý vlastní. Ale jak se k tomu dopracuje zbytek obyvatelstva, tak na to si počkám🤔😇.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.4.2022 > Eaea> 

To je otázka sebeobrany.
S tímhle svisntvem NWO je vše Xkrát vyhrocenější, než se vším ostatním.
Lidská protistrana by reagovala jinak - tohle nejsou lidi.
Je nutná extrémní brutalita k tomu, se jim ubránit. Podle mně čím dřív na to Rusko přijde, tím lépe - že budou muset jít do ostré militantní kruté války, sebeobranné, jen aby přežili.
A my se buď přidáme k nim, nebo je po nás.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Mít tohle NWO hned u hranic je strašná věc - myslím si, že nikdo nečekal, co je Ukrajina doopravdy zač. Asi za to můžou ti Chazaři. Jenže to je jádro NWO - jak jsem viděla začátek té války, tak se doopravdy mlely ve vzduchu nejodpornější, nejbolestivější a nejzrůdnější energie, které tu kdy byly. Pokud se do toho Rusové dali, musí je dostat skutečně na kolena - NWO je zrůdnost. Musí je dodělat, aby tahle nacistická příšernost kapitulovala. Jinak by to bylo jak nedomlátit draka. Rusové se s tím nesmí cicmat, jinak je ta bestie sežere. A jak nebude Rusko, tak nebude naděje - Rusko musí vyhrát, jsou jediní, kdo jdou proti NWO.
"Naši lidi", nebo co to je za zrůdnost, už jsou ztracení. Při národních smyslech je snad tak třetina národa a i ta musí být připravená bojovat, jde o všechno.
Každý si myslel, že Ukrajina je slovanský národ, ale oni se za Slovany nepovažují. Slovani nikdy neútočí na Rusko - kromě totálka jeblých Poláků.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.4.2022 >



Rusko schytává takovou nenávist, jako kdyby tady za socíku vyhladili dvě tři krajská města, pozabíjeli několik milionů obyvatel a kulturní památky celého národa proměnili v popel.

Nic z toho se nestalo.
Takovou nenávist si zaslouží možná ještě tak Germáni, ale ne Rusové.

Pokud mají dementi pocit, že když nám jako malým dětem po sametové revoluci začali pouštět kolovrátek o zlém Rusku, povinně jsme museli poslouchat nějaké disidenty, kterým se stalo přinejhorším jenom to, že museli někam k lopatě, místo doktůrkování nesmyslů, že jako jednostranná vymývárna mozků dokonale zafungovala...

tak možná že u většiny vypatlaných hovad ano, ale u mě ne.

Co vím, tak drtivá většina obyvatelstva ničím závažným netrpěla.
Tzn. Rusové v našich zemích nenapáchali zdaleka takové škody, aby si zasloužili takovou tupou a hloupoučkou nenávist, do které nás namáčí naše vlastizrádcovská vláda.

Největší škody napáchali Rusové pochopitelně na establishmentu, jejichž rádoby disidentské nářky jsme poslouchali celá 90. léta. Jenže to je vlastizrádcovská verbež, ty nezajímají lidi, ten slavný proletariát.
10% fifinek trpělo, ale 90% lidí prosperovalo.

Rusko stojí za naším současným národem, minimálně pasivně poskytlo kulturní oporu, skrze to národní obrození.

To, co se děje teď, je kvílení horních 10 000.
Nedivím se, že tyhle svině posílali do lágru, jen za příslušnost ke šlechtě a satanistickým zbohatlíkům.

Sociální nůžky se rozevírají.
Buď my - lůza, jak nám říkají, zničíme establishment, nebo establishment zničí nás.
Pořád ta stejná písnička.






<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Po r. 1989 nám, harantům, bylo vše podáno tak, že teď je tedy svoboda a demokracie a ne, že jsme poražený stát v nějaké studené válce a podle toho s námi bude zacházeno.

Ale stalo se tak - dnes nám, obyvatelstvu této republiky, nepatří vůbec nic, vše je v prackách globálních korporací a my jsme tu jen na otrockou práci bez špetky lidské slušnosti a uznání.

To znamená, že rozpad SSSR byl skutečně geo-politická katastrofa.

Západ je vůči naší zemi absolutně nepřátelský a v současnosti nás nutí do vlastizrádných postojů, které povedou k zániku našeho národa!




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Dokonce naše vláda podává spolunávrh na vyloučení Ruska z OSN.

Když si představím armádu Husákových dětí 70. let, které jsou teď rozhodovací masa v rozhodovacím věku, je mi jasný, že jsme v místech, kam slunce nesvítí.
To byli vždycky protiruští proglobalistický idioti. Odkojený Včelkou Májou se dodneška hádají o Večerníčkách a papají mainstream.

Jediné, co nás spasí, je umírání očkovaných, následně otřesená víra v mainstream a renesance zakázaných myšlenek a realit, kam patří i mimozemské společnosti komunikující s lidstvem.

Jakmile bude GF na zemi, už dokážeme zachránit naši slovanskou podstatu.

Zatím s tím musíme hluboko do undergroundu, protože prozápadní zrůdy ve vládě udělaly z naší národní identity sekanou.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Bohužel v této kritické době vévodí rusofobní generace. 70tky jsou více nenávistní vůči Rusku, protože měli rusofobní rodiče, těm přeťal r. 1968 mládí v rozkvětu, takže mohli třeba nenávidět Rusko a pořídili si ve štědrém Husákovském programu haranty, kterým vmlátili lidskou oploštělost a rusofobii do kebule.
Pak tato ničemná generace 70tek opanovala veškerý prostor pracovního trhu po uplatnění, pořád bez problémů profitovali.
Pak si pořídili ještě ničemnější haranty.
Fakt odpad, malý globalistický vykroucený zrůdičky, nezvládnutý a drzý, s ADHD a rozvádějícími se dementními rodiči.


Očkování tyto generace usvědčuje.

70tky 45 - 49 let mají alespoň 1 dávku 80% populace.
3. dávku z nich má 48%

80tky 35-39 let mají 1 dávku 65%
3 dávky 29%

90tky 25-29 mají 1 dávku 59%
3 dávky 20%

No a pak je skok - haranti 70tek
18 - 24 let mají 1 dávku 70%
3 dávky 22%



Tzn. linie národu nepřátelských, rusofobních a proglobalistických generací je více očkovaná, i jejich divný haranti, které narušují svou hloupou přítomností linii, kdy platí čím mladší, tím méně očkovaní.






<reagovat 
 Čtenář - 19.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Patřím taky mezi Husákovi děti, ale proti Rusku jsem nikdy nic neměla. Naopak mě překvapovala vlna nevole v mém okolí (v době předkovidové), když přišla řeč na Rusko. Já jsem měla nádherné dětství, volnost, bezpečí (za mých mladých let se běžně stopovalo), nikdo nás neomezoval hloupými omezeními (přilby na kolo, chránice, milion ruzných krouzků, být stále na přijmu - mobil), dnešní děti lituju.... Přemýšlela jsem o té nenávisti, co je tak zakořeněná v lidech. 4O let Ruské okupace. Podle wikipedie nějaká desítka prý mrtvých. II. světová 4 roky okupace Germány, stovky tisíc mrtvých, a nikdo s tím dnes nemá problém?? Prodávají nám draho naše vlastní energie, jíme jejich odpadky, živíme jejich důchodce.... Když se rozhlednu dnes, co mi spadli růžové brýle, vidím kulturní dekadenci, snahy o legalizovaní pedofilie, 40 pohlaví, samá omezení svobod, strach, sobectví, těžký materialismus, tak nějak si říkám, že kdyby tehdy v 68 sem SSSR nepřijela, máme tu ten západní hnus o 40 let dřív. Já jsem taky za přiklonění se na východ. Ti co vzhlíží k západu, at tam táhne! Jsme Slovani a jen spolu budeme prosperovat. Jen pro zajímavost, našla jsem udaje o rozhodnutí vjet v r.68 do ČSSR, tehdy o tom rozhodovala duma Sov. svazu, složená z ukrajinců, gruzijců, apod. Všichni byli pro jen dva byli proti a to byli Rusové!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Zajímavé bude třeba letošní červencové Tour de France - polovina závodníků chcípne, protože jsou očkovaní a je to docela velká událost, hojně mediálně sledovaná.
Léto nás snad zachrání.
Když konečně začnou umírat očkování.
Jakmile toto začne, už se začne společnost přirozeně čistit podle kosmického zákona.
Čím debilnější vrstva lidí, tím víc očkovaná.

Stejně tak ti nejmladší - generace Patričků, Dominičků a Natálek.
Zrovna tahle generace je píchlá alespoň jednou dávkou ze 70% a 22% jsou už teď absolutní kriplové.


Jedině tohle nás už může zachránit.




<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 7.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Heh to mě pobavilo ...za rodiče jsem měla Husákovy děti, rozvedený a matka taky tvrdila, že su nezvládnutá a drzá😂.
Ale jinak si matně vzpomínám, že ta tečkovací kampaň stála spíš na strachu než rusofobii. Těm nad 50 napovídali, že jsou riziková skupina a že se mají oočkovat jinak umřou a oni to sežrali, no a čím starší, tím blíž smrti => větší strach, víc teček.
Ty nejmladší (=nejnaivnější) zase nalákali na hrdinství (jakože půjdou ostatním příkladem a zachráněj babičku😂 - a pak řekli sorry jako, babču nakazíš i tak, ale možná neumře). No a těm víc materiálně založeným slíbili ajfoun a tenisky.
Cokoliv v kategorii mezi tím prostě chtělo v létě na dovolenou a "mít klid". Na to, že nemají rádi Rusko, si všichni vzpomněli až v únoru 2022, to už měli dvě dávky v sobě.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.4.2022 > čtenář> 

Čtenář - 19.4. >

Samozřejmě, že v generaci Husákových dětí jsou i lidi, kteří proti Rusku nic nemají a jsou relativně normální - vím, že to beru dost hákem, jde zkrátka o mé zážitky a vnímání té generace, mám s nimi zkušenosti, že většinově jsou dost zpracovaní systémem tak, aby byli prozápadní a protiruští.
I já znám takové, kterým je mezi 44 - 50 a v této situaci jsou jak opaření a nechce se jim do vnucované nenávisti vůči Rusku.
Jinak ale je v té generaci naložený proti-komunismus, kterému už dnes vyvanulo a stala se z toho obyčejná nenávist k Rusku. Je to dáno generací rodičů, kterým mnohdy 1968 překazil mladistvé plány a ideály a kteří na tu událost svedli všechen nezdar v životě, dále je to intenzivní porevoluční anti-komunistickou propagandou, kdy museli být "cool", aby se chytli v globalistickém zločinném systému atd., atd.
Ale existují samozřejmě výjimky, které masovým zaměřením svých vrstevníků trpěly.
Ostatně, moje generace 80.let je v něčem ještě zparchantělejší. Méně socialistická a více protřelá, kdo chtěl, zorientoval se na svini škodící národu velice rychle.

To, co se děje dnes, je nacistické spiknutí, kdy se západní Evropa již nezdráhá hajlovat.
Je to řízená akce, hybridní válka proti Rusku.
Je to snaha o přepsání dějin, o legalizaci nacismu, jakožto škodlivé ideologie proti lidstvu.
Jsou to řízené akce satanistických skupin, které mají jeden ze starých původů v tzv. Chazarské říši, která byla i na území dnešní Ukrajiny.
To byla v podstatě zločinecká prohnilá díra čistého zla, kde nějací mongoloidní primitivové ze stepí, s pokřiveným nelidským DNA, přijali Judaismus a Talmud, prohlásili se za židy, napadali okolní slovanské kultury a s lidmi obchodovali jak s otroky.
Nakonec je rozehnal Čingischán - časem se tato satanistická chazarská odporná cháska rozlila po celém světě a jsou z toho ti Rotschildi a Rockefellerové a podobná hrůzná verbež.

Zlé potvůrky z Dračích slují na východě - chtějí zpátky svoji říši.
Dračí sluj uměl vždycky vymlátit Ivan, Igor, nebo Váňa.

Odvěký boj mezi Chazary a Slovany.
Fakt nás nesnáší a my je.

Slovanské DNA je jedno z nejstarších a nejušlechtilejších na této planetě. V nás je naděje. Jsme velice inteligentní, spirituálně pevně spojení s vyššími sférami, pevně spojení s přírodou a zemským vědomím a zároveň jsme také částečně přiměřeně divocí a brutální.
V nás je síla, nás NWO nejvíc nenávidí.

Bohužel, co se týká čistě národní - české podstaty - mám obavy, že vzhledem k naprosto psychotickému, obludně halucinogennímu příklonu městských vykořeněných debílků k západnímu novo nacismu, kdy lezou západu do prdele a zahazují naši národní podstatu, naše dějiny, jak špinavý hadr ... se nedá čekat, že se svým národem přežijeme.
Pokud se nechceme naprosto rozpustit, je třeba se chytit Slovanské podstaty a systému hodnot, které se k tomu vážou.
Tzn. nenapadat kmen (Rusko), neštítit se práce, žádné elitářství, podpora rovnostářství, zákaz vykořisťování, podpora vnitřních kvalit a učení se, udržování společnosti v harmonii, komunikace s přírodou jako živou bytostí atp.
Těch hodnot je mnoho.

My, jako národ, jsme zřejmě doopravdy skončili 1620. Kulturní revoluce Národního obrození po 200 letech už těm FB šosáckým idiotům nic neříká.
1918 za nás zařídili nějak ilumináti, 2. světovou jsme strávili v područí, 1989 zařídily tajné služby.

Netekla naše krev, nezažili jsme boj za národ, který by udělal vryp do našeho národního povědomí natolik, abychom byli schopní udržovat v současných událostech dál národní identitu.
Národ hajluje a za chvíli si bude myslet, že nás stvořili Germáni.
Už v nás není síla.
Myslím si, že česká identita končí - budoucnost je Slovanská, tomu je třeba dát sílu.





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.4.2022 > Eaea> 

Tzn. narozená v 90. letech? Rodiče mladí a sama mladá maminka?
Jinak se to nedá stihnout, když se počítají první Husákovy děti od r. 1970.

Hlavní vlna Patričků a podobné verbeže přišla po r. 2000, to byla hlavní vlna těchto příšerných fracků, tehdy byl babyboom Husákových dětí.

To už je generace, která má totálně rozežraný mozek, protože se špatně stravují a navíc mají mentální signály v mozku pocuchané od používání sociálních sítí typu TikTok, hodiny tráví čučením do likvidátoru mozku.

Už se těším, až všechen tento odpad zemře.
Člověk to vnímá celý život, že jsou lidi odpad.
Teď to má konečně reálné obrysy. A je tu i velká naděje, že konečně zdechnou.

Je jedno proč se nechali očkovat - ti, co tíhnou ke slovanství a Rusku, jsou očkovaní méně. Jsou ostražitější, jsou pronásledovanější, mají zkušenost s cenzurou, vědí, že existuje NWO.

Jinak to s tím, že nemají rádi Rusko, si vzpoměli až teď, není to tak. Posměváčků proti Rusku a všemu ruskému a odkazujícímu se na minulý režim, bylo vždy velice mnoho.

Hlavně těch 70tek - to byli takoví vypatlanci. Jenže to je prominentní generace, všechno měli lehký, nám třeba zabrali veškerá pracovní místa a pak se po nás v dobách nezaměstnanosti vozili s těmi svými arogantními globalistickými, normalizovanými ksichty, chytrý manažeři.
Tam jsem se je naučila nenávidět, generaci o 10 let starší. Je to jedna z nejdebilnějších generací.
Komunismus prakticky neměli šanci zažít, ale jsou jeho největšími kritiky a uvědoměle jsou proti-ruští.

Starší generace, co komunismus doopravdy zažili, mají jinou rétoriku.

Husákovy děti jsou naducaná režimní zbraň.
Už aby to zašlo.
Když ne, tak ať Praha lehne popelem.




<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 7.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Aha to pardón, já doteď žila v iluzi, že se Husákovy děti začaly rodit krapet dřív (máti byla 65. a vždycky říkala, že se narodili za Husáka - měla 3 mladší bráchy, tak možná to brala podle nich, nevim). Já su ročník 87, dneska je mi 35 (to su asi ten mileniál, nebo to si taky pletu?). No a moje děti 2018 a 2020 asi jednou dostanou nálepku generace C19😂.
Jakože fakt, že oočkovanost a rusofobie tak pěkně koreluje je pravda. Ale myslím, že u těch mladších, cca těch 18-24, za to může škola. Když slyšim, co těm děckám dneska učitelky vtloukaj do hlav, to je děs a hrůza. Od těch 25ti už jsou vesměs všichni někde v práci, mimo vliv školy, a tak z telky věděli to, že covid je jako mladý nijak extra neohrožuje a proto na očko víc kašlali. No a dál jak jsem psala, čím starší, tím vyjukanější. Ale ono je to nakonec všechno jedno, líto je mi jen těch malejch děcek, který nechali naočkovat jejich uvědomělý rodiče.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.4.2022 > Eaea> 

Tak jsme v podstatě i stejně staré, já jsem ročník 1984.
Máma ještě nebyla generace Husákových dětí - ty jsou brány až od 70. let. 60.léta, narození v 60. letech mi přijdou o poznání rozumnější a to je generace, která v komunismu skutečně žila. Mají víc vlastního rozumu, než ta normalizační generace, která si zakládá dokonce na tom, že jsou všichni stejní, že všichni viděli stejné filmy, stejnou hudbu, stejně tak se navzájem šikanují a trvají na stejném, "nerozštěpeném" názoru.
Alespoň tak jsem je zažila, tak je znám.
Pokud se v kolektivu vyskytne protivná debilka, která bude s významným pohledem vyžadovat kolektivní potvrzení svých protiruských, nebo proočkovacích názorů, je s velkou pravděpodobností narozená 1970-1978.
Samozřejmě, jedná se o moje zkušenosti, ale podle mých zkušeností je to nejděsivěji zpracovaná generace, kterou si vydržuje režim jako zbraň.
Svinstva režimu musí vyžrat všichni kolem nich, ale oni jsou vždy chránění. Vyžadují práva, o kterých si my mladší můžeme nechat zdát a ztratili jsme je už jako mladí. Fakt je nesnáším.


A u těch mladých, řekla bych, že jde právě o kolektivní šikanu, prý se mládež na školách šikanuje a kdo není očkovaný, strašně to schytává.
Když já chodila na střední, tak takovou ubohost si nedokážu představit.
Dnes to ale s tím materiálem možné je - Dominičkové a Patričkové jsou strašný odpad a věřím, že normalizační myšlení jejich rodičů, což jsou u této generace právě Husákovy děti, určitě umocňuje jejich šikanozní efekt mezi sebou.
Umím si předsatavit, jak Patričkové a Natálky v současnosti šikanují na humanitních VŠ oborech kohokoliv, kdo není Ukrofašista.

Rektor Univerzity Karlovy si pochvaloval, že 90% studentů je očkováno.
Za nás tohle nebylo, sice fašismus na VŠ byl a fouskové v šálečkách, globalisti terorizovali z pozic učitelů i nás, já jsem se jim pochopitelně nikdy nelíbila, byla jsem málo prozápadní, ale takový teror nebyl.

Jednou jsem vyjádřila negativní názor na Condoleezu Rice a můj tehdejší učitel se jí strašně zastával, že je to inteligentní žena. Učitel byl píčus, 5 let jsme se nenáviděli, neumím si představit, jaký zlo dělá to hovado dnes. S mladými ukrofašisty. Asi si sedá taky někde na přechod v žluto-modrých barvách.




<reagovat 
čtenář Eva - 20.4.2022 > Ahoj, doufám, že jsi uplně nezanevřela na diskuzi. Kde bych se dočetla nejaké info o GF, píšeš, že se lidi nezajímají, ale kde je možné přes tu hroznou cenzuru a dezinformace zjistit něco podstatného. Jinak s tebou souhlasím v tom, že lidi jsou jako v tranzu. Nemají zájem o nic, jakmile se začne mluvit o něčem co vybočuje z běžného světonázoru, jakoby spadne opona. Nedokážou udrzet pozornost, pochopit to už by bylo příliš. Nemusí nutně souhlasit, jen popřemýšlet, připustit pochybnost. Je to obrovská hypnoza, za kterou bežné obyvatelsto asi ani nemůže. Jak jsi psala, že jsme vznikli jako otrocká rasa, tak asi si tvůrce pojistil,, abychom měli mozky hezky snadno ovladatelné, naprogramovatelné... Sere mě, že jsou lidi líní, něco s tím udělat, když už na ně ten posr. hajz padá, to ano. Ale s tou hypnozou by se mělo něco udělat. Vypnout ty blbé TV, přiblblé seriály, odpojit od internetu, možná by to pomohlo. Lidi v sobě najdou to dobré, vždy až jsou uplně háji. Cítím stejně, že planeta už nemohla dál. Tolik utrpení dětí, pedofilie, kanibalismus, sobectví, utrpení nevinných zvířat, bylo už nesnesitelné. To radeji, at civilizace které vládnou satanisti, zanikne. To musí skončit, v každém připadě.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.4.2022 > čtenář> 

"Boom" informací s mimozemšťany GF asi už byl - popravdě z toho, co na internetu zbylo, třeba na tom českém, jsem taky velice zoufalá.
A sama se teď radši věnuju nekorektní praxi, kosmologické realitě. Já se sem stejně dívám, takže když někdo vyloženě reaguje, odpovídám. Tzn. s diskuzí nemám problém, spíš už o tom, co je pravda a co je v kosmo-poli bráno jako pozitivní, nemůžu psát naplno, kor v této naci době.
Nemůžu se považovat za ostrůvek absolutní pravdy o GF, spíš jednu z verzí. Jinak vše o Galaktické federaci teď bezohledně válcuje Křešová Svobodová se svým šíleným NWO pojetím Eleny Dannan.

Podle mé GF je největším problémem lidí hloupost - prostě jsme pitomoučký. Navíc se rozmohla i zkaženost do nezanedbatelné míry. Je to dáno i otravováním chemickými prostředky a dezolátní kulturou, špatnou stravou, chemtrails, GMO potravinami atp.
Jinak od našeho neblahého stvoření tu proběhly už celé dlouhé cykly různých snah, i ze strany GF, nás zušlechtit.
Byla to velice krutá válka a lidstvo tím proleze tak z půlky - přežijeme, ale ještě na sobě musíme hodně zapracovat, vymanit se z toho poškození, snad už v klidnějších podmínkách, protože to, co se dělo, byla nemocná výchylka. Která si sebou vezme půlku lidstva zdá se, naštěstí už jen formou fyzické, nikoliv duchovní smrti.>

Co jsem zažila, byl to extrémně krutý boj - byl to boj proti vesmírnému viru, zvrhlé entitě zameřené proti Stvořiteli, vesmírný vir už v tomto vesmíru zničil celé galaxie.
Kdyby byl vesmír velký organismus, prostě chytil hnusnou chorobu, která ho notně potrápila.
Té nemoci není dobré odpouštět, ani meditovat nad jejím duchovním původem - jsou to prostě pekelné přízraky, toxický hnus.
Přesto jsme tento boj na této planetě vyhráli, aspoň v těch dimenzích, jakkoliv to bylo otřesné, postavil se za nás Stvořitel - kosmické vědomí.
Takže předpokládám, že to i v hmotné realitě dopadne porážkou temných NWO - když vidím ty mimozemšťany na nebi, tak si říkám, to by bylo už úplně na hlavu, NWO už nemůže vyhrát. Oni mi to potvrzují.
Doufám, že i přes všechny ty magorie, co se dějí, se podaří letos ten kontakt.
Kontakt s mimozemšťany 2022 je i zpochybňován, ze strany věštců - třeba Baby Vangy, nebo nějakého údajného cestovatele v čase - jako špatný, že přinese zkázu.
Že by se jako mimozemšťani pokusili rozpoutat válku mezi lidmi. Tomu nevěřím - hraje se o to, aby vůbec mohli přistát. Válku se tady snaží rozpoutat opakovaně a úspěšně satanistické grupy, které byly napojené na nepřátelské mimozemské rasy a které jsou infiltrované do lidstva.
Už mi z toho taky občas zadrhává rozum.
Tak doufám, že se letos přeci jen už něco stane, s tím kontaktem s GF.




<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.4.2022 >


Elity jsou na odchodu do pekelných světů, ze kterých se už nikdy nedostanou ven. Definitivně zničili svůj spirituální vývoj službou Odpůrci Stvořitele.
Jejich další vývoj už bude pouze takový, jaký naplánovali všem nevinným tvorům na této planetě - devoluce.

Budou procházet anti-vývojem v odvráceném vesmíru.
Vše, co učiní, povede k jejich ještě většímu utrpení a úbytku spirituální náplně, až ve finálním stavu naprosto zaniknou jejich individuální vědomí a změní se jen na temnotu jako takovou, čisté zlo, bez identity.

Zaslouží si to.
Do takového osudu chtěli položit všechny živé tvory na této planetě.
Proto se elity tak brání - tady jsou v ráji, který musí opustit.
Jejich hřích je kolosální, takovou zrůdnost, co zkusili, to nemá obdoby a je to naprosto mimo rozsah lidského ducha.
Zaslouží si to.


Zlo elit je naprosto halucinogenní a v žádném případě se jim nesmí odpouštět. Chtějí stáhnout co nejvíc obětí sebou.
Ukřičené Anglo-saské, francouzské, americké a židovské rody čistokrevných zrůd.

Ať už jdou do pekel, kam patří.






<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Len málokedy sa nájde druhá taká osoba, ktorá by mala v sebe toľko zapšklivosti až nenávisti, ako táto stvora
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.5.2022 > čtenář> 

Říká slovenský feťák na pervitinu.


<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter