Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


Tady jsem ještě našla k Auroranovi video a posudek:

https://www.youtube.com/watch?v=dvjV5ZOQdwg

Pravda o bytosti Auroran Dift Lavus- Prvotní zdroj promluvil - Libor Smetana
Studio Morava Radek

To, co ten člověk říká, vyznívá samozřejmě krajně negativně i pro mě. A to Aurorana taky nemusím.
Zatím jsem viděla prvních 40 min., ale co mě zaujalo na tom, co ten pan Smetana říká, je hlavně ten prvotní
obrovský spor o celou tuto věc.

Smetana říká, tak zhruba, že to je napadení zlými silami, všichni tito mimozemšťani, fascinující příběhy,
příběhy o zachránění a pomoci zvenčí a že to jen zlé síly odvádí toho koho od skutečného duchovního vývoje a ty,
co jim věří, taky.
Říká to pěkně, doopravdy to docela klidně a logicky vysvětluje.

Je to to, čemu říkám "mystik staré školy".
Patřil tam i můj léčitel, i šamanka Namu. Můj léčitel mi tvrdil, že to jsou démoni,
šamanka Namu taky varovala před všemi mimozemšťany.
Oba jsou po smrti, ač to věkem určitě nebylo.
Je tu dvojí vysvětlení - měli pravdu a zlí démoni je zabili. Nebo neměli pravdu a byli odstraněni,
aby dál neškodili věci větší, než jsou oni.
To je právě ono - ta základní otázka.

Tak proč tedy na nebi létají objekty, které se dají vyfotit a které podle pohybu jasně souvisí
s tím telepatickým signálem?

Když je pravda ta teze, že mimozemšťani GF potřebovali k poražení zlých sil naši vědomou spolupráci,
nejsou tito léčitelé a mudrci, kteří tomu nerozumí a neustále tomu brání, prostě škodná?
Ne, že jsou sami špatní a zlí, ale díky svému přesvědčení prostě brání vyššímu záměru.

Čemu proboha pomůže, že si někdo udělá ochranu a mystické vajíčko a bude se hezky spořádaně bez mimozemšťanů vyvíjet,
když nám tady naprosto nemilosrdně nabíhá NWO, které potom tato světélka nemilosrdně nažene do hrobečku,
nebo koncentráku?

Nebo je celé NWO a depopulační agenda opravdu jen konspirace, politici a elity to s námi myslí dobře
a máme vše pasivně nechat v rukou neexistujícího Pánaboha a jakýchsi vyšších neinvazivních vyšších sil,
které údajně komunikují s panem Smetanou jako prvotní zdroj?
A kde má pan Smetana jistotu, že zrovna ti jeho archandělé jsou ti praví a že si z něj astrální entita nedělá srandu?


A čemu pomůže, že zážitky všech těch "napadených" zůstanou utajeny pro všechny následující generace,
kdy nevznikne žádné bádání, žádné souborné dílo mapující základní projevy těchto zlých sil?
Tady je odpověď jasná - následující generace, které nebudou mít k dispozici zážitky těch umlčených
a zavržených předchozích, spadnou do toho samého.

Nechci říkat, že ten Smetana je nějak špatný, to ne, jen je mystik staré školy,
kteří naprosto ignorují současný svět a divokou realitu.

Čas ukáže.
Jen je otázka, jestli bude mít komu.





Poznámky k tomuto příspěvku
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.5.2022 > čtenář> 

Silviya určitě není podvodník a určitě je daleko cennější, než celá Křešová, nebo Auroran, protože je autentická. Ale moje teze ohledně ní je ta, že věří nějakým nepravým, což nemusí být její jediní. Může mít i částečné spojení se skutečnou GF. "Aštar" obecně je špatná značka a když jsem četla její poslední příspěvek o válkách a její údajné galaktické minulosti, zarezonovalo mi to s vlastním zážitkem.
To totiž dělali vykutálení negativní annunaci a černá šlechta, taky mě krmili mojí údajnou identitou a mým příběhem mimozemšťanky. Žrala jsem jim to prvního půl roku a dostali mě do stavů bezvýchodnosti a zmaru. Pak jsem se dostala do bodu, kdy jeden z těch, kterým jsem hodně věřila, najednou vytáhl pro mě šokové informace a já se začala hroutit, pak jsem se strašně dožrala a začala s nimi na férovku bojovat a začala jasně rozlišovat GF a "ty druhé". Nakonec jsem se s tím šmejdem zase smířila a pak zase rozhádala a pak zase a zase, až jsem ho v lednu 2021 definitivně kopla do prdele a poslala ho k likvidaci. Dodnes ale existuje, je to nějaký extrémně složitý případ. Bylo to pěkně složité, protože šlo o složitou časovou infiltraci do GF, na kterou přišla i GF až teď. V této události.


Ten můj příběh, kterým mě falešně krmili, byl sice poněkud jiného ražení, než co Válková popisuje jako svůj příběh. Ale má to ty devastační rysy - zatíží to osobnost a svědomí naprosto vyfabulovanými příběhy a zamotá do stavů bezvýchodnosti. A Válková má silné ego, které se navíc nějak upíná k válečnické, dračí hodnotě. To je její boj, ale jsem přesvědčená, že je taky zamotaná do chaosu a že minimálně zčásti věří nepravým, což se projevilo jejím příklonem k "Aštarovi", Eleně Danaan a odklonem od GF. Nevím, jak moc byly její reálné vlastní kontakty spojené s GF a je jisté, že jak jsem to valila v diskuzích pod jejími příspěvky, mohla se i díky mě od celé GF jaksi odtáhnout.
Jenže, pokud tu jsou nějací pozitivní mimozemšťané, tak to nejsou nějaké malé skupinky individuálních dobrodruhů, je to rozhodně "galaktická policie" v obrovské organizaci.
Ti dobří jsou v jednom šiku, nedrobí se to.
Jasně, že každý mluví s někým trochu jiným a i ti mimozemšťani mají vlastní osobnosti a povahy, ale celá "Aštarovská základna" byl nehorázný NWO podraz.
Nakonec, i Válková pak asi nevěděla, co s tím, když celá Eelenka povzneseně řekla, že kdokoliv mluvil s Aštarem, byl obětí zlých Mayter.


A je pravda, že působit veřejně je zabíračka. Jenom psát znamená útoky NWO. Takže ani "není divu", že to taky naprosto dokonale nedává.
Bohužel, je v celé této věci obrovská zátěž.

Já jdu teď ven na zahradu, dál odpovím ještě večer.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.5.2022 > čtenář> 

Příklad se slonem je dobrý - v této mimozemské věci to platí doslova, protože absolutní většina těch, "co do toho vidí" a měli nějaký přímý zážitek s mimozemšťany, či s nimi mají channeling, či se podíleli na bojích magickými počiny, jsou takoví slepci, co se snaží zjistit, kde je pravda.

A zrovna toto téma je velice křehké. Zažila jsem třeba, na tom IZ, že jsme s tou ženskou, co mě pak docela i nepěkně štvala pořád dokola s láskou, srovnávaly dojmy. Něco sedělo, pak jsme narazili na božstva, Višnu, Ježíš, Šiva atd. Srovnaly jsme dojmy a ty neseděly. Pak jsem byla vyzvána, jestli umím telepatii.
To je právě ten psychotismus celé této otázky. Já na těchto božstvech a nejrůznějších poznatcích z minulosti nijak nelpím, protože vím, že jsem plno informací načerpala v chaotických fázích a s největší pravděpodobností šlo o nějaký psychologický program z podzemí. Šlo o kulticko-náboženské ohromení. Proto mělo třeba spousta lidí všelijaké takové magorie a ty poznatky z toho nebudou sedět.
Jak se ale můžou dva lidi z diskuze spojit telepaticky? Kde mají obě strany jistotu, s kým mluvily? Jedině, když mají odvahu si to zpětně ověřit.
Lidi jsou myslím si v tomto dost ulítlí a málo si připouští racionální stránku věci, taky je to extrémně bolestivé téma.



Protože si tu s námi pohrávají vyšší inteligence, přičemž někteří z nich, ta nepřátelská strana, nás bere jako pokusné krysy.


Jinak myslím si, že utéct z té skupiny Zprávy z Galaxie, je výhra. Jak je to s mimozemšťany, to uvidíme. Jsou realita, buď jsou to GF, nebo tajné armádní programy, podle psycho dění je to ale GF. Elena Danaan má skutečné informace, které ale překrucuje a vykládá jinak, ve prospěch NWO.
Na podzim se začalo s de-instalací toho umělého světa Matrixu, psycho ovlivňovače našeho vědomí. Tím opadlo hodně zlých vlivů a už z toho bylo složení zbraní Deep state v Antarktidě. Něco se dělo reálně, došlo k zlepšení, ale proč, ten výklad, je úplně jiný.

Myslím si, že v té skupině jsou na sto procent holky od NWO, Křešovka Nekřešovka. Zmije, dračice, manipulátorky, které vyženou všechna světýlka. Stačí nemilískovat Aurorana a bude.
Já to tam moc nesleduju, tipuju, že to tak nějak je.
Tak to chodí, to je NWO. Není třeba si to nějak vyčítat a vztahovat lidsky, protože bůhví kdo je na druhé straně.

Pokud není Andrea vyloženě nasazená skrze NWO, tak myslím si, že sama netušila, co spustí a co dělá. Protože, jak popisuješ ty problémy "nově probuzených", tak musím uznat, že bez nějaké duchovní průpravy, nějaké literatury atd., takhle s psychotickým internetem, to musí být šílené.
A je strašlivý "hlad", po někom, kdo doopravdy ví a umí. Já bych si třeba nedovolila působit víc veřejně, protože to právě znamená řešit všechny ty lidi, kteří si myslí, že já jim můžu nějak pomoci, nebo že jsem vševěd jasnohvězda. Ale tak to není. Proto jenom takto píšu, předávám informace.

Křešovka je buď zlá, nebo blbá a nezodpovědná.

S tím, jak zasvinili s Příznaky Transformace veškeré informační vlny na českém internetu o mimozemšťanech, s tím mě taky štvou. Je to NWO, tak letí dopředu.

Tu obavu s Gf projektem naprosto chápu, je i oprávněná. Tehdy to bylo pro skalní magory, vědělo o tom málo lidí. Kdyby všichni ti pochybovači s mnohem vyšší sledovaností kolikrát prostě neotravovali se svou důležitostí a dali tomu projektu prostor a trochu klidu, ukázalo by se. A když by to bylo více ověřené, přidali by se třeba další.
První pokus měl podle mě velice dobrou zpětnou vazbu, ovšem vše se umlátilo videem šamanky Namu.
Nevím, jak to bude dále, na tom pokusu nevisí celý svět, to zase ne, ale ukázala se neuměřenost některých lidí. Pár lidí to odsoudilo, aniž by měli k takovým posudkům aprobaci, řekla bych. A dost tím uškodili.

No a Auroran, tehdy jsem se Zprávami z Galaxie začala zabývat a on tam tehdy psal pod tou druhou šílenou přezdívkou a vím, že mi připadal falešný a podezřelý od začátku. Psal o 13ti rodech, co sem teď přišli všechno zázračně spasit, jenže 13 rodů má právě černá šlechta. Buď je nějaký zhulenec, kterého má na drátkách NWO, ale mě spíš připadá jako normální vychcánek. Nevím, rozhodně potopí Křešovku, diskredituje ji. Ale já to vítám, protože ona vážně dělá paseku.








<reagovat 
 Čtenář - 12.5.2022 > čtenář> Chtěla bych jen dodat, že u Chvátala jsem do toho taky nešla. Zkusila jsem to poprvé a podruhé už ne. V mých očích se zdiskreditoval, když řekl v jednom vysílání, že se naočkoval. Byla jsem z něho zmatená.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.5.2022 > čtenář> 

No, to jsem taky slyšela, tedy z druhé ruky. Já to vím, taky se mu divím, ale to je jeho věc.
Mělo to být snad nějakou ruskou "bezpečnou" vakcínou, je otázka, jestli se napálil, či ne.

Ale co se týká jeho informací, které utrousí na téma Galaktické federace, tak bych řekla, že je v obraze.
Protože GF musela spolupracovat se svými inkarnovanými členy nastrčenými do tajných podzemních záležitostí, tzn. Chvátal je nejblíž realitě.

Další, co se dá vzít v potaz, jsou taková ta duchovní poradenství typu Aurora Ray.

To, co provozuju já, je extrémní výpověď z extrémní doby, protože jsem získala náhled do těch podzemních záležitostí skrze mimozemskou dimenzionální válku o tento svět.

To, co vykládá Křešová, je technicistní verze okleštěná o spiritualitu a kosmologii, tzn. NWO podle Eleny Danaan a to, co předvádí Auroran, je v lepším případě psychoza ze špatného hulení, z podlampovek, nebo napadení NWO, spíš to ale vypadá na zlý úmysl, že si to vymyslel.

Ty tajné podzemní záležitosti byly okultní pakárna, ve které se producírovaly bestie a anomálie z otevřených pekelných bran.
Těžko se to jakkoliv vysvětluje.



<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 12.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já to vysílání slyšela, říkal že nejakou bezpečnou ruskou vakcínou na Slovensku, musel to být Sputnik. Prý aby mohl cestovat na přednášky. Ještě říkal, že jde neutralizovat negativní dopady, ale že to už je "vysoká škola" a každý to neumí. Je to jeho volba, jen mi zapadl do škatulky lidí, co se očkují kvůli komfortu. No a Křešová, to je trága. Vůbec nemá kritické myšlení. Je zajímavé, že 4.4 nyla na nějakém setkání v Budějovicích, od tamtud vysílala, že měla starsne noční můry, ale fakt děs. Pak na setkání někdo omdlel a ze ho prý napadly entity. A pak najednou 4 dny na to, začíná vysílat s tím podvodníkem a dává mu obrovský prostor. Už úplně vymizelo z jejího jednání jakékoli přemýšlení nad věcmi. Na logické otazky reaguje jak pomatenec, blokuje a vyhazuje ze skupiny. I ja dostala kick😅 Chtěla jsem jen pozorovat, jak se vyvíjí ezo scéna, ale nedokazala jsem držet hubu. Dotkla jsem se jejich spasitele Aurího ( jak ho nazývají tamní fanatičky) a už to jelo. Ban, kick a nazdar😅 V posledním vysílání se smála těm jeho s prominutím srackam jak psychopat. Ta je marná. A když něco nebude jak říká, tak ji Elena dá notičky, co lidem nakukat. Lidé chtějí slyšet lži, které lahodí jejich představám. Nechtějí přemýšlet, chtějí aby to za ně nekdo odmakal a oni jen "s láskou" prostě jen byli. Někdy si přijdu jak v jedličkárně.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.5.2022 > Kikimora> 

"Kikimora - 12.5. > PřilítliMimozemšťani> Jsem ráda, že se sdílíš svoje zážitky. Já na to nemam, znělo by to tak šíleně, že by to lidi asi nepobrali. Jen má dcera ví vše a ja zase o ní. Říkala mi o pár rasach, které viděla při válce, kterou prožila a vůbec se její popis neshodoval s tim co prezetovala Andrea od Eleny. Tak jsem jí četla ten tvuj a říkala, že to je přesně ono a měla radost, že neni sama. "


Tak to mám taky radost. Protože to už je po druhé, jen v těch minulých dnech, co jsem přitáhla nějaké lidi, co říkají, že se to shoduje. Delta měl třeba shodný vjem, co se týká té "rasy stavitelů".
Čili se to přeci jen dá nějak pobrat a dosáhnout nějakých obrysů, snad se to časem provalí.

Já děti nemám a celkově jsem byla hodně v situaci "nemám co ztratit", i když bych samozřejmě měla, ale už jsem byla dostatečně vyřízená, abych se mohla do takového kousku vůbec pustit, jak prakticky, tak něco psát na internet. Vše je udělané tak, aby člověk měl podmínky a myslím si, že moje podmínky byly hodně specifické, pro tento účel stvořené.
Člověk s dětmi nemá tak volné ruce. A ani si nedovolí potom v tom psycho-světě takové postupy. Ženská bude bránit dítě, nedovolí si skočit do černé díry nekonečna, nebo vůbec vyvíjet nějaké bojové "kouzlo", nemůže si dovolit být militantní. Bude tedy vyvíjet světelné ochranné energie, jenže ty jsou při takových brutálních útocích nedostatečné. Takže magické militantní boje jako takové byly hodně na bezdětných.

Chvátal se určitě nechal očkovat, aby mohl dál provozovat svoji profesi badatele, snad mu někdo nakonec ty srajdy z krve dostal, docela by mi ho bylo líto. Dál už o tom očkování nemluvil a informací má určitě dost.

No a Křešovka jde dolů, to je odplata, kterou si na sebe upletla sama. Už od pohledu, třeba od fotky té její profilovky, se dá jasně odvodit, že není žádná vědma, ani není extrémně oduševnělá. Dělá na mě dojem ženský, která třeba dostala od někoho 50 000, ať protlačí Elenu Danaan a že když se to podaří, dostane prachy za překlad + další valuty. To je spekulace, není to pravda, říkám to jako příklad, jak to mohlo třeba být. Ona, protože se v této extrémně okultní a magické záležitosti absolutně nevyzná, si řekla, proč ne. Není žádná dobračka, ale asi to neudělala vyloženě s tím, jo, zničím ty idealistický blbečky a pomluvím GF, hurá NWO. Spíš je prostě blbá, žádná zářná povaha.
Takže udělala bordel v UFO scéně, zničila seriozní křehké badatelské a experimentální snahy, zaplevelila veřejnou ezo-scénu, zmátla plno lidí, plno dušiček ji naletělo, plno lidí naprosto znechutila, naskákalo na ní plno entit a teď se válí v bahně.
Ale je to podle kosmo-zákona. U ní je to opravdu do času. Opravdu dělá reálné škody.

Na druhou stranu udělala vítr a rozvířila vody.
V ezo-bahně se válíme všichni. Snad se dočkáme doby, kdy se vyjasní, všechny ty temnoty odtáhnou a vznikne nové učení, něco co má hlavu a patu.

Jo a k diskuzi pod příspěvkem - pokud bude 51tý příspěvek, bude na druhé straně, dole je potom blikací červený puntík "novější" komentáře.





<reagovat 
 čtenář Kiki - 13.5.2022 > Kikimora> 

No tak to je vážně hustý, ty Budějovice, slyšela jsem dlooouho dopředu jak se ten sraz chystá, a jaký se dělalo haló z toho že tam bude Křešovka, mě to nějak nechávalo chladnou, bylo mi trochu líto že pražský sraz byl jeden z prvních - dokonce hned dva a byl v komorním dobrém místě, a stejně se tam nedostavila, pak už mi to bylo jedno a věděla jsem proč - další srazy mě nelákaly a dá se říci že jsem se jen "svezla" skrze toto setkání abych našla místo a člověka, který ví, je kolem něj síla, klidná moudrost a kterého jsem určitě chtěla potkat. Na tom sraze pak bylo vidět jak si tam stejně pozornost brala pro sebe jedna paní která si evidentně taky ráda přihřívá polívčičku jak je důležitá (dělá Křešovce teď moderátorku, nebudu jmenovat, polovina lidí asi stejně pozná podle popisku že si z těchto setkání udělala prodejní akce alá šmejdi :D ). Už to mi tehdy drbalo trochu hlavou že kolem Křešové se najednou vylouply takovéhle typy lidí a ona si toho není vědoma, naopak je ještě vyzdvihuje a bere je do svého balíčku pomocníků. A tou dobou ještě Auroran někde chrápal a svlíkal kůži.

Takže stejně si myslím že to není tak úplně jakoby pro nic ta zkušenost - plno lidí se potkalo, vyměnilo si zkušenosti, kontakty, poznání a to jde i mimo Křešovku kdo mimo oficiální skupinu si píše s kým. Pak auroran to tam hezky odkopal, lidi si mezi sebou vyjasní kdo je kdo, jsou o zkušenost bohatší a budou teď vědět na co si dávat majzla - někteří na to příjdou trochu později. No a do budoucna je tohle takový varovný odstrašující případ - jako podobnost s Elen a Megan čistě náhodná? :D tam do teď nevím jak to bylo, a je mi to jedno, bylo by to zbytečně zatěžující.

A ty Budějovice, no vtipné, nedivím se, naopak to časově sedí :D


<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 12.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Třeba o sobě někdy napíšu víc. Bojuju i sama se sebou s timhle...aby má zpověď nevyzněla namyšleně, nebo že mám pocit, že jsem něco víc. I když jsem si vědoma, že to tak není. Jsem kdo jsem, hmatatelné důkazy nejsou. Fakt nemám občánku z dob vesmírných 🤣 Ty jsi mi v tom hodně pomohla, ani o tom nemáš ponětí. Začala jsem číst tvé příspěvky od začátku. A tak jsem dostala poslední díl skládačky. Do té doby jsem měla jen kusé informace, co nešly dát do celku, samostatně nedávaly smysl. Dnes byl jeden z mých nejkrásnějších dnů, dnes se přesypala vsechna kolečka do správné polohy, udělalo to cvak cvak a truhla se otevřela.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.5.2022 > Kikimora> 

Tak to je super. Ono těch celistvých výpovědí právě moc není. Autentický je Pavel Roško, tam nemám důvod pochybovat, ale jinak jsem kromě té Válkové taky nic až tak moc nenašla.
Asi teď dělám tou výpovědí takovou záchrannou síť pro ty, kteří jsou rozčarovaní GFS, co propaguje Křešová. Vlastně jsem teď takový monopol na Galaktickou federaci :-) Všechno, co jsem popsala, jsou vlastní zážitky vlastní optikou, takže to taky nemusí být ta dokonalá pravda pravdoucí, všechno třeba nebude sedět do puntíku na zážitky a dojmy jiných lidí.
Ale i tak, lepší něco, než nic.

S tou "vesmírnou občankou", taky díky za poznámku, já jsem měla ve svém příběhu taky vesmírnou funkci, která se pochopitelně dost těžko ověřuje :-) Protože si připadám jako normální člověk s mnohými nedokonalostmi. Ale chápala jsem to tak, že v sobě máme "elementy" konkrétních sfér a tím se stáváme strážci. Je to konkrétní funkce nějaké sféry. Ty sféry se rozprostírají celým vesmírem a vytváří třeba hvězdy, planety, mimozemšťany, pozemšťany, zvířata se svým elementem. Tak je možné, že ta naše nadvědomí jsou skutečně vesmírná nesmírná, ale do nás, lidí, se z toho vejde málo, takže jsme docela normálně nedokonalí, ale máme element, který je strážce.
Takže vlastně je to docela srandovní, že se tady sešla taková vážená a důležitá vědomí, ale jak jsem to viděla, šlo o hodně a nakonec to možné je. Ale v běžném životě, přiznejme si, je nám to docela prd platné :-)



<reagovat 
Astearra (Občasný) - 13.5.2022 > "Mimozemšťani od NWO, když se to snažili hrát vážně, jakože to skákalo v čase a oni si třeba mysleli, že jim to ještě žeru, ty scénky byly dost komický.
"já jsem Bůh" - "tak si s tím zajdi na psychiatrii"
"Jsem Poseidon"
- to mě pobavilo :D Připomíná mi to generaci dnešních rádoby "čarodějěk" mladých dívek, které s velkou oblibou dávají na sociální sítě jaké jsou to čarodějky, když si zapálí svíčky do tvaru pentagramu a oblíkají si černé hadry. Pak propagují, jak milostná kouzla jsou vlastně dobrá, vždyť přeci na manipulaci černou magií do svobodné lidské mysli druhé bytosti není nic špatného! A už vůbec když si seženete jejich vlasy anebo použijete nějaké nebohé zvířátko k tomu "rituálu" to také není špatné, vždyť to byl jen mravenec v ampulce to nemůže být černá magie, že? Pak tyto dívky sdílejí videa jak se s nimi baví Persephona, Artemis a další Bohyně a pak je kontaktují i démoni, kteří si tyto mladé "čarodějky" tak oblíbili, že se s nimi baví a dávají jim rady. Protože si uvědomili, že nemůžou být tak zlí, protože tyto "čarodějky" těm démonům otevřely oči a mají pro ně zároveň pochopení. Musela jsem ze sociálních sítí pryč, protože se na to nedokážu dívat bez toho aniž by se mi zvedl krevní tlak :D . Napojený na temňáky, ego přecpané ale hlavně, že mají samozvaný titul "čarodějka". Kolikrát si říkám, zda-li si to uvědomují a doufám, že je to pouze takové to počáteční začátečnictví v nevědomosti, kdy si člověk teprve všechno "osahává". Přešlápnout je lidské a stává se to, důležitá je pak ta sebereflexe a uvědomění si a příště to udělat prostě líp a vyvarovat se nešvarům. Vím, že je to z jiného soudku, ale měla jsem takovou asociaci, když ti tvrdili Já jsem Poseidon :D
<reagovat 
 čtenář Kiki - 13.5.2022 > TarraTygris> 

Tak na tohle mám taky pěknou storku - vlastně několik :D

Bohužel, i na youtube je pár puberťaček které dávají naprosto šílené návody na vyvolávání duchů a démonů a mají z toho velkou švandu, tehdy jsem jim tam i napsala něco co snad probere některé diváky pokud se k tomuto komento dostanou a pak jsem si je blokla. Tohle je fakt nebezpečný.

Bohužel, korunu tomu nasadila Noira Anima společnost. Nora - podle mě měla dobré i špatné zkušenosti a dost dlouhou dobu balancovala na hraně neutrality, nebo se snažila a hlavně na seminářích vždy sluníčkářům hned řekla jasně "zapomeňte že všichni čarodějové jsou dobří, tady se vrhá černá zprava z leva" - byl to výborný budíček že to nazývala pravými jmény a popsala své zkušenosti. Bylo vidět o čem mluví i když si dokonce lízla k temné v minulých životech. Taky vysvětlovala že spolupráce s démony je možná, že to prostě jen není zadarmo a člověk se stává vlastnictvím a otrokem toho démona, to je prostě fakt se kterým musíte počítat a že tomu nikdy nebude naopak.
Bohužel, s tímto přístupem se k ní přivařila taky slušná postavička netající se tím že ovládá voodoo - no neberte to jako obchodní partnerku že? :D
Dlouhý příběh krátký - Noira si zničehožnic usmyslela že tady nechá své podnikání, odletí do ameriky, tam se vdá a bude žít šťastně a psát knihy. Knihu nemá napsanou, teď je bez domova a na FB prosí o peníze protože manžel jí po čase týrání vyhodil a ona nemá zelenou kartu, je tam v podstatě ilegálně a nemá na nic nárok. I přesto všechno tam chce prostě zůstat a ten, komu tady předala své zaběhnuté podnikání vždy jen napíše koment "neukecávejte ji, ona tam chce zůstat, prostě jí jenom pošlete peníze)... Mé podezření prostě je, že tohle podnikání muselo být zlikvidováno, protože se tam začala scházet vážně zajímavá sorta lidí se schopnostmi. Samozřejmě dneska se to sype, a ti co prozřou a chtějí přestat docházet na konstelace, se cítí být otlapkáváni na dálku majitelkou která je ukázková čarodějka topící se ve vlastních problémech.

A to Nora byla profesionálka, žádná puberťačka zkoušející, a stejně má problémy...

A tenhle vzorec - kde se začne scházet více zajímavých lidí, hned tam hoďte reptíka a rozložte to zevnitř než bude průšvih, se tu opakuje už několikrát, je to taktika která podle mě bude teď chvíli ještě praktikována ze strany temných. Proto bohužel jsou lepší komornější setkání, než aby vznikaly přímo velké skupiny, co si budem říkat, Křešovka a spol jsou důkaz jak relativně brzy nadělat velké škody.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.5.2022 > TarraTygris> 


Jo, to je pravda, tento fenomén "čarodějek" je dost děsivý. Jsou to v podstatě ještě děti a nevědí, co dělají. Dělají to děcka na všelijakých školách v přírodě, táborech. Je to extrémně nebezpečné. Bohužel chybí kvalitní duchovní, esoterická průprava, od dětství. Tato společnost pořád považuje tyto fenomény za směšné. Už je to intelektově neúnosné a urážlivé, tento postoj, už se to snad mlátí i s tou exaktní vědou, celý materialistický ateismus.

Na většinu těchto slečen se něco nalepí, "přírodní" negativní síly, všelijací ti astrální elementálové, zbloudilí duchové atd. Natropí jim to v životě problémy.

Moje teorie je, že ten "Poseidon" atd., že to není nějaký jen tak duch, ale že to je na férovku příslušník NWO s psychotronickou zbraní v prackách.
Já jsem v životě nic nevyvolávala, magie jsem se instinktivně spíš bála, i když samozřejmě, taky jsem něco vyzkoušela, ale nedovolila bych si jít do takových těch "čarodějných" přístupů.
Těžko říci, ale přijde mi, že jsem NWO vadila svým založením odmalička a jak jsem byla dospělejší a na internetu třeba vyváděla kvůli 5G, v r. 2014, tak že už jsem je dožrala a prostě to do mě napálili.
Že zkrátka existují přírozené temné síly a potom technické NWO. A myslím si, že kdyby vše běželo pouze na tom přírodním základu, bude těch temnot daleko méně.

Protože teď to kolikrát funguje tak, že čím lepší a čistší člověk, tím extrémnější útoky zlých sil. A kosmický zákon podle mě takto nefunguje.



<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 13.5.2022 > čtenář> Tak to je hustý, to omrknu. Že by to bylo nějak extra šokující to ne, protože, jak říkáš, klasický starý trik:)Také jak říkáš, hoďte tam někoho a uvidíme jestli to projde. Je možné, že to byl reptík, myslím si, že ne vždy tomu tak je, jsou ještě další inkarnované bytosti, které pro světlo nepracují. Tím netvrdím, že je to tento případ, který jsi uvedla. Je to zkouška pro člověka, který s tim světlem pracuje jestli to dá anebo ne, někteří máme štěstí v tom, že nás obklopují lidé, kteří to poznají a můžou nám poradit. Někteří to štěstí nemají a pak mají i pech v tom, že to ani sami nepoznají a je to.
Přiznám se, že mě je protivné celkové propagování typu já jsem čarodějka, channelerka, šamanka, spirit healer, apod.. taková ta velká propagace na sociálních sítích youtube apod. Taková ta masivní propagace, pak je z toho byznys a hodně někteří lítají v oblacích no a taky se právě stává to napojení na temno aniž by si to ten člověk uvědomil. V magii je dle mého názoru a zkušenosti (netvrdím, že jsem nějaká mega čarodějka a mág a otvíram portály a bůh ví co všechno na tohle fakt nejedu) velmi tenká hranice. Pro mě magie a být čarodějkou má jiný náboj, ale respektuji, že ne každý to tak má, pro každého je to něco jiného. Co ale nerespektuji je černá magie. Vím, že Smetana tvrdí, že černá magie neexistuje, no já tím nazývám tyhle nešvary ať už jsou naschvál či ne.
<reagovat 
čtenář Kiki - 13.5.2022 >

Mimochodem Andrea na zprávách nyní vyhodila nový článeček o Gesaře a komenty tam jsou také výživné. Zase dvě poloviny - horlivý zastánci kteří chválí do nebes jak to zamezí zločinům, a lidé co pochybují a kladou otázky ale jsou osočeni. Gesara je prostě podezřelá už jen tím jak se idealizuje a nikdy se pořádně nevysvětlí její princip, kromě toho že bude podložená zlatem a že bude "spravedlivá" - stejně jako byly spravedlivé lockdowny doufám že ne... Každý si hned představí že bude dohledatelné kdo co platí a kam jdou peníze - no není novinkou že všechno je dohledatelné už teď, zeptejte se finančáku a čoiky a lidí z bank kteří mají čísla účtů. A šikovní novináři také vidí propojenou síť vlastníků velkých společností i kam to mizí v daňových rájích takže tady podle mě Gesara neznamená nic nového. Všichni se možná těší že těm velkým společnostem a zlým lidem bude okamžitě sebráno jmění a přerozděleno mezi lidi, ale až se Gesara uvede celosvětově a ono se to nestane a ejhle - najednou nám to začne odpočítávat nějakou uhlíkovou stopu když si koupíme boty a velké společnosti stále poběží... no to už bude pozdě. Past bude zklapnutá a ani uhlodat si vlastní nohu nepomůže. Naivní předpoklad držený pouze článečky o "za chvíli to příjde, vydržte, zrušíme vám dluhy a zlým sebereme jmění..." to je trošku opíjení rohlíkem. Navíc je to takové zase o nás bez nás a jenom sliby jak to bude úžasné, i když detaily jak to bude fungovat buď nejsou, nebo jsou velice povrchní a na vratkých nožičkách.

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.5. > co o tom tvrdí tvá GF?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.5.2022 > čtenář> 

Říkají, že to byl původně dobře zamýšlený projekt, ale že se to zvrtlo, protože, stejně jako s jejich původním navrženým projektem na záchranu tohoto světa, který nevědomky naplánovali s infiltrovanými nepřáteli, se všechno nakonec odehrálo 50x jinak.
Takže celý tento projekt už je neplatný.
V současnosti se snaží NWO ze všech sil, na poslední chvíli, hystericky a bezhlavě, všechno domlátit do své dystopie. A GF říkají, že to nenechají doběhnout do toho stavu, že zasáhnou.
V budoucnosti se bude muset samozřejmě celý ekonomický systém překopat, ale to už bude ve spolupráci s normálním lidstvem a určitě se dá vymyslet něco, co doopravdy funguje a je to v harmonii s Universem.


<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 13.5.2022 >

Tak jestli A.S.K. "schvátily" noční můry a někdo jí na setkání omdlel :D

To mluví za vše.

Namotala se do něčeho, čemu nerozumí a evidentně ji to semlelo. Žádnou ochranu asi nemá, nebo jí neumí používat. Takže jí zřejmě za krk naskákali černí pasažéři (viz protlačování Auronesmyslu a změna chování).

Velký obdiv, že si to shlédla celý. Já viděl jen kousky a musel sem to vypnout.
Ale velice mě pobavilo, jak tam hned poslušně chlemstá "studánkovou vodu" z flašky od KOFOLY
:D :D :D
<reagovat 
 čtenář Kiki - 13.5.2022 > DELTA 2> 

:D omdlévání je náhodou super! Pěkně po vzoru amerických léčitelů v kostelech kteří budí mrtvé z rakví a pomáhají vozíčkářům vstát tím, že na ně řvou...tam v davech lidi omdlévají, ječí a brečí a to je přeci tolik transcendentní zážitek že lidem puká srdce jak se jim otevírá srdeční čakra :D

Kéž by tohle Auroran udělal online... :D
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 13.5.2022 > DELTA 2> Možná je to jen časová náhoda, ale ze zkušenosti říkám...neřekla bych. S tou flaškou jsem si taky všimla, já mam spíš radar na tyhle drobné doprovodné věci a protimluvu. To mi moje mozkovna jede jak blázen :-) Všímam si drobností, které umím i po delším časem splést dohromady. Ještě se podívej, na její vzhled u jejího prvního vysílání s tim podvodníkem. Obrovská změna, velmi ostré rysy, hlavně nos a brada, vlasy jako kdyby nebyly její součástí. Další vysílání už zase vypadala jako dřív.
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 13.5.2022 > DELTA 2> Jako ochranu nosí na krku merkabu, protože to nosí i Elena a tý to poradili MZ, aby se bez ni nehnula🙈 Podle mne ( a možná se mýlím) je jedna z nejsilnějších ochran to, že žijete upřímně a opravdově šťastný a naplněný život, a tím nemyslim dovolený a hodně peněz atd. Asi to neumim dobře vysvětlit. Ale potom máte jiný náboj, ta energie je nesmazatelná, zapusti se do vás, do celé vaší podstaty. A taky si myslím, že to pro mnoho lidí je velmi těžké. S těmi osidly a neustálými podněty k obávám a strachu kolem nás, kde hlavní roli hrají média, je to docela obtížné.
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 13.5.2022 > čtenář> Jsem se fakt pobavila :-). Na Netflixu je dokument přesně na tuhle tématiku, jmenuje se to Boží Jan.
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 13.5.2022 > čtenář> Tak to bylo hoodně dobrý a trefný :DDD
On je takový léčitel, že když paní s dcerkou řekla, že jí krvácelo z nosu u Smetany ve vysílání, tak on se k tomu vyjádřil jako opravdový léčitel ochránce naší lidské rasy, zdroj a světlo sám.
Řekl něco ve smyslu že ta paní s tou holkou ebo chlapcem nebo co, tak at mají hodně štěstí, že bude mít hodně práce je pak vyléčit od Smetany...idiot, takhle mluví léčitel? Že záměrně ani neřekne správné údaje, že se jedná o 4 letou holčičku se srdeční vadou?
Kdyby byl takový léčitel vyjádřil by se k tomu úplně jinak. Ale tak to už tady všichni víme a vtipné, že mluví o reptiliánech přitom sám na psoledním vysílání ještěrka jak vyšitá, jenom to výhřevné světýlko v autě mu vypnout a byl by klid :)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.5.2022 > Kikimora> 

S tím souhlasím, když jsem byla docela hodně vyřízená, tak mě nesla taková vnitřní jistota čistoty, že jsem nezhřešila proti kosmickým principům, že jsem nevinná, že mám napojení na Stvořitele, doslova ta spiritualita jako taková. Že jsem třeba na dně, vyřízená, jak malý dítě, ale vevnitř mi nezhaslo světlo vyšších hodnot.
A naopak jsem zažila i chvilkové, krátkodobé propady, kdy mě vyděsilo, že právě tohle nevinné, čisté v sobě ztrácím. Že svět zešednul a já se jakoby propadla, tak jsem hned zareagovala.
Je to takový vnitřní komfort, který se vyplatí, mít spojení s vyššími dimenzemi.


A co se týká Aurorana, tak jeho nejpravděpodobnější identita je skutečně reptilián. Někdo tu někde napsal "to se ještě svlíkal z kůže" :-)., přesně.
Takže lže, jako když tiskne. Ani není chudinka.



<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 13.5.2022 > TarraTygris> výhřivný světýlko v autě :-))), jsem se skoro počůrala
<reagovat 
 čtenář Kiki - 13.5.2022 > TarraTygris> 

zrovna poslouchám druhé vysílání pana Smetany, ještě nejsem na konci ale docela souhlas s tím co říkají - hlavně se mi líbí ta hláška jak se nebát si hrábnout do vlastních sr*č*k, že tam nejsou od toho aby cituji:" hladili vaše Ega, bude nám růst sledovanost a všichni se budete plácat po rameni jak jste dobří.."

ehm ehm (skupina zpráv z galaxie) ehm :D

Z toho taky je mi jasné že Auroran je tam pěkně taky vybarvil v nějakém projevu ale neposlouchala jsem to, asi to musela být fakt masáž :D
Co vlastně řekl auroran o té paní a té holčičce?


Jako jeho sledování je teď už jenom pro otrlé, nebo sebevrahy, ten se teď bude snažit urvat co nejvíc dušiček na poslední chvíli, mě navíc připadá zajímavé sledovat diskuzi a lidi které znám - jaké jsou jejich reakce, spíše než co on štěká ve svém eko autíčku za které by stejně od Gréty dostal na prdel :D ( voda ze studánky v lahvince od kofoly je taky super... hlavně že krystalová voda ze skla by ho asi urazila protože je mrtvá)

<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 13.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Zažila jsi někdy "opravu" svého těla? Nevim jak jinak to vyjádřit, než jako opravu, ale ty mi rozumíš.
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 13.5.2022 > čtenář> Co řekl Auroran k té holčičce? No dělal,. že se nemůže vůbec rozvzpomenout. Říkal ta holka nebo ten kluk.. já už nevim. Vůbec víc k tomu neřekl, jen to, že on teď bude muset napravovat všechny chyby co on (Smetana) napáchal. Jsou tam důležité jeho vetyz, které hned opravuje. Jako třeba, když mluvil o "odblokovani", tak řekl...ja jsem hlavně rád, že vim, že to dokážu, a pak se rychle opravil... že vy to dokážete. Je to typickej podvodník jájínek. Hlavně jak říká neustále dokola, odblokovava jem čisté lidi (ty to totiž potřebují nejvíc 🤣). A čistý znamená vegetarián a jen vegetariani, co umí tu jeho vymyšlenou "čahýnštinu" se dostanou na lodě, které je nasajou. Bez ní to nejde, protože vám nikdo z nich nebude rozumět. No tak to jsem šla do kolen 🤣 A oni mu to baští i s navijákem. Míchá nesmysly do pravdivých věcí, aby tu důvěru získal. Pak říká, že systém už padl, peníze nebudou, ale vzápětí tvrdí, že nepodmíněný příjem je fajn, že budou lidi mít čas na sebe. Nepodmíněný příjem je z mého pohledu NWO jak vyšitý. To už jste v totální pasti, zavislost na systému, který bude určovat jestli máte nárok a za jakých podmínek. Social credit jede v Číně a jaké to má dopady na "zlobivé" je snadno dohledatelné.
Body: 1
<reagovat 
 čtenář Kiki - 13.5.2022 > Kikimora> 

:D mě ten jeho proslov přišel jako guláš vždycky a to jsem vždy poslechla tak max. 5 minut vybranýho sektoru, nikdy jsem to nedala celý naráz... protože přesně, děsně si protiřečí i když si člověk vyslechne 5% toho co on říká a jakým způsobem to říká.

Ta jeho čahýnština...to byla asi taky kvalitní lajna :D jako nezpochybňuji nějaké staré jazyky atd. ale tohle ve mě nerozeznělo absolutně nic, navíc vím že i setkání ve spánku nebo v astrále, probíhá na úrovni citů, pocitů, intuice, že jazyk tam je pro všechny tvory jednotný. On mluvil o tom že lidi budou nasávat do lodí? LOL tak to je totál úlet do slova...upřímně, už jen když jsem četla u aštara že plánovali "odvést ty hodné" tak úplně - jako proč a kam? ani se to neshoduje s tím tvrzením že se bude budovat na Nové zemi nebo odvážet lidi z planety která bude postupovat do vyšší dimenze :D ?
nepodmíněný příjem je totální NWO - testovalo se to někde v Norsku tuším, ale zrovna tak čipy do ruky pomocí kterých si platíte v obchodech nebo si otevíráte kódovaný dveře na pracoviště... a Čínskej systém byl vždy průkopník, tam se to lidem jen řeklo a oni byli už připravený to přijmout, tady se to musí trochu oklikou - hlavně zdůrazňovat jak je to praktický a jak je to úžasná budoucnost...
A taky je pak vidět jak ten systém funguje - jedině v Číně si můžete zadat výrobu nehygienických levných roušek a máte totální jistotu že vás vlastní zaměstnanci neudaj pro nedodržování nějakých norem nebo bezpečnosti.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.5.2022 >

Škoda, že je tady ta diskuze taková divoce přeskakovací, že to funguje tak, že jakmile se zareaguje na diskuzní vlákno, tak se posune dolů, tady na druhou stránku, tak některé ty reakce dám do jednoho komentu, ať s tím ještě víc neházím.

K anonymu:
"Čtenář - 13.5. > Naši archandělé jsou snad také archanděly i všech mimozemšťanů.."

S tím souhlasím, zatím to tu žádné vyšší síly, co jsem poznala, nijak neničily a když jsem se po vzoru Smetany zkusila naladit na ty čistosvětelné, tak nevím, jestli se mi skutečně podařilo zavolat archanděla, ale rozhodně po mých mozemšťanech z GF nešli.
GF je nám dimenzionálně nejbližší, jsou to takoví rodiče, starší sourozenci, v bezprostředně vyšších dimenzích, kteří samozřejmě podléhají další vesmírné a kosmické hierarchii.
Pokud jsou archandělé, poslali GF nám na pomoc.
Čekat na archanděly jako takové je myslím si bláhovost. Mohou pomoci v duchovní oblasti, ale před NWO nás nespasí.

Kikimora:
Pavel Roško nakonec ty stránky neudělal, dost se stáhnul, má asi i nějaké zdravotní problémy, naposledy byl myslím u Eli Staníkové minulý rok.


TarraTygris
Jsem ráda, že moje zážitky a kresby "rezonují" s tvými zážitky. Pokud budeš chtít a budeš cítit tu potřebu, tak svůj příběh uveřejni, buď jak svůj vlastní příspěvek, nebo klidně tady v komentářích. Snad redakce totem.cz unese, že se jim to tady malinko mění, ale vzhledem k tomu, že se jim tu jinak vlastně skoro nic neděje, dlouhé roky, tak by to unést mohli.
Myslím si, že u Křešové došlo i k přehlcení, protože oni s Auroranem říkají, že jim chodí tisícovky e-mailů, tak to možná ani nepřečetla, protože neměla kdy. A pokud to přečetla, tak jí to nemuselo sedět s tím, co říká Elena Danaan.
Určitě je skvělé, že ti lidi s příběhy jsou, že nejsem jediný cvok, co to zažila.

Potom ještě obecně k Silvě Válkové - já ji nechci nějak zlikvidovat, abych jí kazila kšefty, či tak něco. Ale určité pochybnosti o ní mám taky, myslím si, že 2021 byla velice přetížená a něco ji dostalo. Jinak si o ní ale nemyslím, že by byla vyloženě někdo špatný, jakože je temná, to ne, to si nemyslím.
Myslím si, že jednak je původní profesí vědec a celkově se jí to ladění drží, takže určitě je inteligentní a vyloženě zlé záměry snad sama o sobě nemá. Ale myslím si, že někdo z těch, se kterými komunikuje a kterým věří, je z temné, plazoidní, drakoniánské strany a že její úkol je se od těchto dračích entit odpoutat a celkově transformovat svou identitu, plně do lidské podoby, pustit se draků. Sama se prohlašuje za strážkyni galaxie, což třeba i je a dračí element v naší galaxii přestává být "in".



Je to můj názor, nemusí to být absolutní pravda.


<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 13.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Také jsem ráda, protože jsem aspoň neviděla bludy :) Sdílela jsem to u sebe jako příspěvek, budu velmi ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu :)
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 13.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Asi to s Elenou nesedělo a je mi to úplně šumák. Elena mi stejně nikdy moc neseděla, myslím si, že to co o ní tvrdíš je opravdu nejspíš pravda. Myslím si že Křešové vadilo, že jsem zmínila, že na lodi byla zkorumpovaná část GF. Na Plejádách už to tam taky začalo. Přečetla si to, posílala jsem jí to na messenger. Netvrdím, že detaily jsou pravdivé ale myslím si, že pointa ano. Odpověď jsem nedostala a pak začalo vysílání se spasitelem Aurím :)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.5.2022 > TarraTygris> 

Mno, to je právě ta šílenost, co v tom byla. Skutečně byla v GF nepřátelská infiltrace a manipulace myslí, kterou dělali Drakoniáni, je za hranicí naší běžné lidské představivosti.
Můj zážitek obnášel i tu část, kdy si se mnou zle pohrál mimozemšťan z GF s cílem mě přivést k sebevraždě. To je daleko vyšší inteligence. Je to z našeho pohledu něco, jako snažit se psychicky zlomit pravěkého domorodce s oštěpem v ruce rádiem. Je to obludnost. Byla to zoufalá bytost s napojením na temné světy, kde měla kdysi karmickou příslušnost. Ten zločinec bude odvezen z naší Galaxie do mezigalaktického vězení a pak tipuji, bude vyloučen i z našeho vesmíru. A za pár milionů let se spolu opět přátelsky této epizodě zasmějeme.

NWO nasadilo Elenu Danaan v aktivním projevu v letech 2020 - 2021, to byly roky, kdy dostávali těžce "přes hubu" a začali prohrávat. Bohužel, lidské davy, i upřímně smýšlejících, těžko prohlédnou takové manipulace, pokud sami nezažili rozsah podrazů, teroru, manipulací a vyjebávek, kterých jsou schopni NWO.

Nikdo z nás, z GF, nedokázal toto všechno vyřešit a prohlédnout. I oni byli v pasti. Je to vyloženě Stvořitelský zázrak, to, co se stalo, by nikdo nevymyslel.



<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 13.5.2022 > TarraTygris> Už jsem to četla, napsala jsi to úžasně. Pro slzy jsem ani nemohla číst. Vrylo se to do mě. Snad si všichni z těchto zažitých zkušeností budeme umět vzít to nejlepší pro naši budoucnos. Věřím, že je nás spousta. Někteří už se k informacím dostali, jiné to teprve čeká. Ze srdce si přeju, aby po prvotním šoku z prožitku pochopili podstatu vesmíru a života.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.5.2022 > Kikimora> 

Já myslím, že jsme tu otevřeli docela velikou věc, totiž, že se naše zážitky v mnohém shodují, že ti "uprchlíci" od Křešovky mají zážitky, které se zase hodnotově a atmosférou shodují s mými a to potvrzuje zlé hry NWO, které o Eleně Danaan vykládám.
Tzn. existuje reálná Galaktická federace a událost, kterou se mi podařilo popisem "nahodit", že to vnitřně souhlasí se zážitky jiných lidí a došlo tu ke snaze celou GF zdiskreditovat pomocí Eleny Danaan a Andrey Křešové, zejména u nás, v ČS prostoru, který je pro tento průlom v myšlení velice důležitý.
V dimenzích vnímám obrovské pozitivní hnutí, kde je důležité uhlídat právě vztah k Zemi, Gaie, Tařře, jak ji kdo chce nazývat, protože tato planeta a současná lidská rasa má ten "říz", který potřebujeme, abychom byli již jako Galaxie odolnější vůči temnotám.
Díky za vaše postřehy i odvahu mluvit, vypadá to na dobrý začátek nových časů.



<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 15.5.2022 >
TVL ... tak u A.S.K. v 6tém díle prý výzvy k ivestování do "jejich komunity".
Lidé už chtějí darovat své pozemky "komunitě".

:D:D:D
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.5.2022 > DELTA 2> 

Lidi jsou fakt šílený. Tak ať jdou už radši dělat k Avě na barák, když už jim tahle hrabe.
Nebo ať si na pozemek pořídí hadí hnízdo rovnou. Takový malý zmijičky jsou roztonilý, když jdou za maminkou.



<reagovat 
 čtenář Kiki - 15.5.2022 > DELTA 2> ne-néééé.... :/
O_o

tvl...jenom jsem to přečetla a úplně vidím tu komunitu v džungli, oplocenou a se strážníma věžičkama která to nakonec skončila sama hromadnou sebevraždou... kdy že to bylo v Americe? 70. léta? inu není spasení jako spasení...


<reagovat 
Eaea (Občasný) - 17.5.2022 > Jojo, to s těma dětma potvrzuju. Totální ignoranti 😂. Můžu se rozčilovat jak chcu, stejně mě neposlechnou a dělají si, co chtějí. A to občas ze zoufalství zkouším i takové ty nehezké rodičovské metody jako vydírání, vyhrožování nebo aspoň úplatky ...nic na ně nefunguje.
<reagovat 
čtenář Kiki - 15.5.2022 > Hele vše zlé je pro něco dobré. Ve zprávách z galaxie jak lidi oponují se občas objeví i něco zajímavého (aspoň předtím než dostanou ban).

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=yv771aAE7Ww&fbclid=IwAR1GGrQNbRaIAgM9TGdcImdfE33Q2eTdrNkV4DUygyLyI4zZauA2o2ytqEw

Co vy na to? Za mě ano, vidím, že něco na tom bude - jak okolní svět hmotna (politika, ekonomika, existenční strachy), tak i ten z "ezo scény" (mimozemský původ duší, minulé životy, utajné dějiny, ilumináti, záblesky, "věřte plánu", zaměření pozornosti pouze na funkci třetího oka, hromadné meditace atd.) jsou takové zaměřovače pozornosti směrem ven - přiznám že ten ezo zaměřovač cílí už trochu víc dovnitř a do minulosti nebo doucnosti (hlavně proboha ne tady a teď) ale stále mimo jakousi podstatu toho, co bychom asi měli dělat. A podle toho vypadá i ta další motanice. Opět se plno lidí spoléhá na to že je spasí Ježíš, Auroran, atd. to je takové to horentní poplakávání "nevím kde je původ mé duše, pomozte!" nebo "stanu se veganem, spasím svět a budu omilosrdněn Auroranem protože on řekl že jsem vyvolený když nebudu jíst maso". Navíc přílišné zaměření pozornosti tímhle směrem dost často způsobuje že člověk opravdu si "ulítne" ve svých představách a moc neřeší sám sebe, fyzično, občas dokonce popírá že by se ho týkaly politické dopady nebo celosvětové scénáře. Je to taková druhá strana spektra od materiálna jen vyhrocená do dalších absurdit a opětně to odvádí od jakéhosi středu. Odpověď bude asi uprostřed, protože jinak by se nás elity nesnažily tolik tlačit do stran.


Co myslíte?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.5.2022 > čtenář> 

Na video se mrknu, zatím mě napadá, že ta myšlenka je samozřejmě pravdivá, že technologie, která není vyvážená duchovním, spirituálním vývojem při přímém napojení na Stvořitele, tzn. harmonickým vývojem podle nejčistšího plánu, je ve výsledku pro danou společnost naprosto destruktivní.

To je současný rozkol naší společnosti, kdy máme v rukách technologie, ke kterým jsme se nedopracovali přirozeně a spirituální vývoj pokulhává.

Zároveň jsme terorizováni technologickými, utajenými a nepřiznanými systémy, které mají v rukách samozvané zločinecké elity, jejichž polo-mimozemské organizace řídí tento svět naplno již tisíce let.

Lidé jsou stále velice naivní a domnívají se, že mají hlavně "spasit svoje duše", ve skutečnosti jde ale o celospolečenský boj proti NWO. Spirituálně duchovní jsou nyní v pozicích bojovníků, šiřitelů informací, badatelů, léčitelů, specialistů nejrůznějších oborů. Dále tu je vrstva duchovně dozrávajícího lidstva, která musí v první řadě přijmout pozici "na vlastních nohách" a zbavit se romantizující spirituality starých časů a neustálé touhy se nechat někým vést.
Jistě, všichni potřebujeme autoritu, někoho, o koho se opřít. Ale současný stav světa je tak experimentální a chaotický, že je to pravý čas věřit sobě, svým zkušenostem, být racionální, i v rámci spirituality.

Zároveň probíhá dimenzionální vzestup tohoto světa, zlepšení, "upgrade" celé Galaxie a s tím jsou na nás kladeny velké nároky.

Rozhodně není řešení věřit žvástům Aurorana a těšit se, až probublají nějaké šílené vesmírné archy na povrch.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.5.2022 > čtenář> 

To video je velice zajímavé, s tím úvodem naprosto souhlasím, tak jsem to také navnímala, že naše planeta je jakýsi "vesmírný projekt", kde se sešly veškeré inteligence vesmíru, že je to naprosto unikátní. Pak je to také přínosné, jak mluví o éterických a vitálních osobnostech, kdybych byla na falešné stopě, tak k tomu mám konečně i nějakou smysluplnou teorii, která se dá pochopit. S čím se moc neztotožňuju, možná právě kvůli případné možnosti, že jsem na mylné stopě kvůli egu, je ta jeho teorie, že lidstvo zanikne, že to je fatální apokalypsa a staneme se čistě božskými bytostmi, což je myšleno asi jako bez materiálního základu.
Natolik mi zase člověk božský nepřipadá.
V tom jsem přízemnější, ale optimističtější. Považuji člověka za budoucího člena galaktické společnosti, který sice přejde do vyšších dimenzí, tím pádem zanikne v hrubé hmotě, ale nepřesáhne galaktickou inteligenci jako takovou.
Spíš v sobě přináší specifický druh spirituality a odhodlání, který je lékem na vesmírný vir, který nám tu řádil.
Je to určitě velice zajímavý počin, vyjádření od toho autora "mado".


<reagovat 
 čtenář Kiki - 15.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

No právě když člověk pomyslí že ty duše spasit zrovna nepotřebují - respektive duše jsou v pořádku, prožívají si co chtějí a na jaké úrovni chtějí, mají své dohody a napojení na Stvoření na rozdíl od nás lidiček v těle. Ale tady se nám to hezky tvrdí abychom se báli o duši a dělali to či ono v rámci nějaké domnělé záchrany, zatímco si hrají s naším vědomím.
Už jsem se docela naučila se neopírat o autority - ani ty od kterých si beru techniky, moudra, poučky a to dokonce ani když mi to funguje a velice mi to pomáhá co se od nich naučit. Jsou to také jenom lidi a oni také v této době sotva stojí na nohou, takže opřít se o ně je víc zatíží a není pak divu že klopýtnou když se o ně opře víc lidí v touze "zachraň mě ty víš víc"... Ale všimla jsem si že když mi připadá že mají nějakou cestičku která je dobře proťapaná a líbí se mi nebo mi funguje, tak si jí projdu, pak když vidím že je to třeba, přeskočím zase na jinou cestičku a dál a dál a dál... není to o tom "najít si gurua a následovat ho po celé jeho cestě" - ta je stejně ušitá na míru jenom jemu. Kdybych šla celou jeho cestou i s omyly které už nemusím opakovat protože je mám z minulých životů jinak zpracované, je to zbytečný fanatismus. To co mě potkalo v minulosti, může potkat je třeba v současnosti a naopak.

Ono nejhorší na tom prozření že je něco víc asi je, že člověku se najednou otevře nový velký a neznámý obzor, který ho láká, podvědomě na něj volá a je pěkně široký. Pak se není čemu divit že je tak jednoduché v tomhle lidi oblbnout. Naivně jsem jednu dobu chodila za člověkem který mě naučil "poletovat v horních čakrách a skoro až mimo tělo" a prosila ho aby mě naučil uzemňovat. Dotyčný sliboval, že není problém, že naučí všechno, ale tehdy jsem nemohla sama poznat že nebyl uzemněn, tudíž jsem po něm chtěla nemožné - nemohl mě naučit něco co sám neuměl.

<reagovat 
 čtenář Kiki - 15.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

No, je to trošku o volbě slov. Já je nepochopila jako totální zánik - apokalypsu. Ale jakože místo homo-nějak nějak, bychom se měli kvalifikovat jako homo-nový název??? Spíše než fyzické vymizení, jenom taková změna, že si už dále nebudeme moci říkat tak jak si říkáme nyní. Dneska taky označíme někoho jako neandrtálce spíše že ho chceme urazit že je vývojově pozadu, jinak takto se také neztotožňujeme. :D

Ono i dneska se blbě nazývá ta věc kterou chceme říct, například míníme skupinu lidí která je většinově očkovaná ale víme že to neplatí pro všechny z nich jako o "neprobuzených", ale prostě to také není pravda, někomu stačila jedna dávka a probral se a přesto splňuje tu definici očkovaného. Ale říkáme tyhle názvy abychom měli aspoň zčásti možnost označit co myslíme, předání podobných myšlenek není vždy dokonalé protože každý z nás pojmenovává stejné věci jinak - hlavně ty nové co nejsou ještě definovány slovníkem.

Také Auroran říká všem tělům lidí "biostroj" - definice pro mě hanlivá a neslučující se s tím že bychom se měli učit mít rádi své tělo, někdo jiný koho znám se zase zmiňoval o "biorobotech" a tím myslí třeba úplně všechny (lidi, ne těla), kteří brání systém a jsou naprogramováni jako agenti Smithsové z filmu matrix. Někdo další se o Biorobotech zmiňuje v kontextu, že to jsou všichni lidé, kteří žijí pouze aktivně ve svých prvních 3 čakrách a ty horní mají úplně zablokované, nebo slabé a neumějí tedy naslouchat šestému smyslu nebo svému srdci. Zkrátka taková definice podle myšlení, zatímco Auroran tokhle háže všechny do jednoho pytle že i probuzený člověk se od něj učí zmiňovat o svém těle jako o "biostroji" - když už nic jiného, tohle je řeč NWO jako prase! Rodič 1, rodič 2, X pohlaví a i ne-pohlaví, místo těl biostroje...
*ironický potlesk pro lidi kteří tohle spolkli i s navijákem* :D

A právě proto mi to připadalo že ten článek co paní četla je trochu občas řečený kostrbatě. Neřekla bych že je tam míněno, že budeme znovu resetováni a opět od nuly armagedonem, naopak tam bylo zmíněno že takto bychom se nikdy nevyvinuli protože nemáme možnost se poučit z minulosti která je nám ukrývaná. Dává mi to smysl, zrovna tak i proč GF zasahuje a předtím to nedělala. Zapadá mi to do sebe.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.5.2022 > čtenář> 

Přesně, krásně vystižené. O duše a celý náš svět se skutečně hrálo, to byla právě ta dimenzionální válka. Tehdy by se to dalo připodobnit ke stromu, který roste a je obehnaný pevným drátem, pletivem, který by hrozil, že celý mladý rozvíjející se stromek zahyne, protože těsně u kmenu ho svírá pevný drát. V podobné situaci jsme byli.
Díky kosmickému vědomí, Stvořiteli se podařilo s pomocí vědomí vesmíru, naší planety a dále Galaktické federace a vědomé spolupráci lidí na této planetě tomuto scénáři zamezit. Uzavírání vyšších dimenzí a snaha svrhnout lidstvo do 3D, materiálního a technicistního myšlení s následnou degenerací a špatnou mutací a koncem rasy, bylo zamezeno.

Zlé pletivo kolem stromku bylo odstraněno a teď se šokovaný stromek vzpamatovává.

S tím věšením se na toho koho, je to opravdu zátěž. To se stalo třeba Silvii Válkové, která jednu dobu musela být nepřiměřeně statečná.
Zachránila léto 2021, kdy pozornost lidí směrovala k přírodě a zemským záležitostem, ale pak ji temnota podkopla nohy a ona se zřítila do pasti Eleny Danaan.
Křešovka musí být umlácená e-maily a s Auroranem se vydali směrem, který se neříká :-D Je to past, lidi by měli doopravdy začít používat rozum.
Já tu nemám žádný e-mail, na který by mi desítky, stovky, či tisíce lidí individuálně psaly a publikum je nuceno se vyjadřovat veřejně, což mi poskytuje dostatečné krytí.
A taky, o tom to je.
Být veřejný a duchovně vést není žádná legrace. A současná situace nás nutí probořit mnohá tabu, abychom mohli jít dál.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.5.2022 > čtenář> 

To video je docela nabušené informacemi, možná si to poslechnu ještě jednou. Vím, že ten úvod je naprosto perfektní, tam nemám co vytknout.
Pak jsem to pochopila tak, že ten člověk se udržuje v jakýchsi vyšších, božských světech, kde odmítá všechny ty éterické a vitální entity, včetně mimozemšťanů, protože věří, že to je budoucnost lidstva, u kterého se nedá předpokládat, že se vší tou zátěží, jako je GMO, očkování atd. přežije. Říká, že se mění i okolí planety a že je přesvědčený o Apokalypse, finálním zániku, po kterém člověk zůstane pouze jako tato božská bytost, tzn. v nehmotném světě.
Ale to video je poměrně složité, plné informací a určitě je to hodně o těch slovech a formulacích, slyšela jsem to jen jednou.

Já zase věřím tomu, že naše společnost nezanikne a že to i s pomocí GF zvládneme. Ale, že skutečně dochází k frekvenčnímu vzestupu v tom smyslu, že přecházíme do odhmotněných světů, jen si to neuvědomujeme, protože se měníme s veškerým svým okolím.
GF mi říkala, že kdyby byl objektivní pozorovatel, který by se díval na naši planetu od 60. let, tak pro něj jsme prý už zmizeli, už neexistujeme v tom starém hmotném světě.
Prostě jsme se dostali do vyšších frekvencí, ale s celým světem, proto si to neuvědomujeme.
S tím zřejmě souvisí ta představa, která se v současnosti traduje a to sice ta, že je možné něco materializovat myšlenkou, měnit svět vědomím. To je běžná realita vyšších sfér, které jsou již více v éterických, jemnohmotných světech a hmota tam už není úplně hmota, proto má v těch světech myšlenka obrovskou sílu, až do takové míry, že přímo mění realitu.
Je možné, že do těch světů skutečně dojdeme. Buď postupným stoupáním, nebo jakousi událostí, jako je ten záblesk. Ale kdybychom měli zůstat v současném stavu ducha, tak by to asi nebylo nic ideálního a předpokládám, že je to přeci jen poněkud delší proces, než na pár let.

Země se totiž po katastrofě Atlantidy frekvenčně propadla na úroveň 3,5D, což jsou světy nižších ras, kam svou podstatou člověk nepatří. To jsou právě ty agresivní reptiliánské rasy aatd. Dokonce naše planeta je široko daleko v tomto hrubě hmotném pásu nejkrásnější, protože je to jakoby nevinná princezna zatažená do špinavé díry. Její domov je ve vyšších pásech ferkvencí, kam nyní podivuhodným procesem směřujeme zpět.
Celé toto téma je velice fantastické.

Auroran je s pojmem "biostroj" samozřejmě krajně podezřelý, ale on je celý podezřelý. Byla jsem zvědavá, jestli se ještě tak rozčiluje, tak jsem si pustila to nejnovější video s Andreou Křešovou, proklikávala to tak po čtvrt hodině, o čem mluví a nějak po cca hodině se tam Křešovka svěřila, že měla Aurorana doma s nějakými ženskými a že léčili jejího zetě, že mu prý jedna dala ruku na tělo, na srdce a že po té jejich seanci prý zůstala její ruka nějak žárem vypálená na jeho těle. Fujtajbl, to je hnus. Prý jsou to reptiliáni a oni už nemají práva útočit na davy, na jednotlivce, co se jich rádi zbavili, ale mají právo dál vyvádět tyto svoje kousky na důvěřivcích, co do tohoto jdou dobrovolně a věří jim.
Asi se takto musí naplnit všechny ty kosmické procesy, kdo jim věří a nevidí, že to je pokleslost, že z nich jde něco divného a zlovolného, tak si asi prostě musí nabít čumák, to se nedá nic dělat.


<reagovat 
 čtenář Kiki - 16.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

no, já to pochopila asi zatím jenom tak, že nemáme rozhodně čekat na mimozemšťany, že nám stejně s tou tělesnou evolucí nepomohou. MedBeds a jiný technologie co přinesou nám stejně nepomohou se spojit s duchem, že to je práce každého jednotlivce. Přinesou možná tak technologie ale duchovní vývoj o technologii není. Však indiáni k tomu nepotřebovali nic než přírodu a živly, kolikrát ani to oblečení ne. To je asi celý, ale je to stručný článek, zkusím si pak projít víc ty články pokud tam bude uveden autor a zjistit co o tom ještě napsal.

A apokalypsa světa na úrovni 3D asi prostě není vyloučená - respektive řekla bych že to bude možná i psychologické, ne přímo hmotné . Však někteří lidé žijí v takovém vlastním černém světě, s fóbií vyjít z domu. Nebo také pro toho pozorovatele z 60. let, pro něj jsme zmizeli jako "zanikli", ale do teď jsme šli asi tak nějak všichni spolu - teď je vidět že někteří lidé tomu dávají stopku a dál se hamtají v tom starém jenom na nových tématech, nebo někteří vyloženě odmítli nějak svou vlastní evoluci (i kdyby nebylo nějaké NWO tak opravdu nechat se napíchat nevyzkoušenou látkou a pak se divit že nemůžeme mít děti, no, tohle není zrovna myšlení organismu který by chtěl pokračovat v evoluci). Tak z úhlu pohledu těchto lidí by asi nějaká katastrofa možná byla, netuším. Věřím že i jako důvod proč zmizeli Májové a jiné kmeny byly nějaké "přírodní katastrofy a nemoci" v historických knihách, člověk ve 3D v tom vidí katastrofu že se jim něco stalo, přitom jenom asi opravdu postoupili vibračně.

Ano, taky bych řekla že to bude počítáno spíše na generace něž několik let. Ale teď se už rodí děti se zajímavým horoskopem - pomalé planety jim slibují že to budou takoví stavitelé, nosiči nových myšlenek, zatímco generace jejich rodičů byla spíše bořiči starého, rebelové. Děti narozené v posledních letech mají vyloženě napsáno "nebudou vnímat žádnou autoritu, všechno si budou dělat po svém" :D

jo souhlas. Musí to vypadat fantasticky, ten vzestup, hlavně v energiích a sledovat to jako jeden velký celistvý organismus. To musejí být procesy co nevidíme! :D

Andrea včera řekla nějak v tom vysílání ze zahrady že miluje katastrofy, nehody, auta v příkopech... sice ve smyslu že lidem prý padají masky (ale to taky ne vždy, v podobných situacích nastává i šok někdy takže to nevypovídá tak jak ona prezentovala, v poslední době se lisem otevírají minulé životy i když čtou nějakou knihu, natož vidět někde nějakou nehodu... V tu chvíli člověk není spasitelem, ale sám má co dělat aby uměl rozlišit co je minulost a co přítomnost), no každopádně říct několikrát že to "miluje"... wow :D asi už se ta posedlost něčím trochu projevuje - mít blažení z podobných věcí, neštěstí druhých, já když mívala takovéhle nutkání to tak cítit, většinou to bylo tím že jsem měla přisedlíka.

Od těchto lidí si nenechat léčit ani opar. Je super jak se ohánějí hesly "musíte se postavit sami za sebe, vzít za sebe zodpovědnost" a pak běží za někým aby na ně položil ruce a vyléčil je. To je odevzdávání zodpovědnosti za své zdraví podobně jako jít za lékařem. Akorát že u šarlatána je ještě ten bonus v podobě černých entit. Ano, taky si myslím že je to prostě ještě některých lidí cesta, konec konců se probrali později, mají opravdu jenom smůlu že na ně čekal za rohem hned tenhle balíček Andrea-Auroran, ti co se probudili dřív a ustáli si tohleto někde jinde v menší míře mají skutečně výhodu a být za co vděční.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.5.2022 > čtenář> 

Mě právě nebylo moc jasné, o kterém typu mimozemšťanů mluví, ale asi naprosto o všech, protože i Galaktická federace je zapletená do armádních záležitostí, protože to je válka a pak není možné se v tom nezaplést. Má takovou vizi, že bude bez ega a přejde do božství. Já nemám touhu přejít do božství bez ega, ten stav mi přijde strašně nudný a navíc mi ego velelo porvat se o svět, jít do války. On do války nešel, zůstal bez ega v božském stavu, zato počítá s Apokalypsou.
Tak se uvidí, kdo má pravdu, nicméně po tom všem by mě to vážně docela mrzelo, že jsme bez šance a svět končí, že přijde zkáza, ať jsme dělali, co jsme dělali. Pak by autor přešel do božského stavu, protože na tom dělal dlouhé roky a naučil se být bez toho ega a já bych se šla asi inkarnovat zase někam, kde to ego pořád je :-)
Tak uvidíme, že jo, co s tím naděláme, už je po válce.

"Medbeds" přitáhla Křešová, moje GF nic takového neslibuje. Je to technicismus, oni nemají zájem naházet na lidi techniku, spíš naopak. Chtějí, abychom se stali rozumnými a začali pracovat v první řadě na duchovním vývoji, už teď máme technologie, které nám nepatří do ruky.
Medbeds slibují technicistní reptiloidní zrůdy od NWO, Elena Danaan atd.

S tím frekvenčním vzestupem je to vskutku velice záhadné a fyzikálně těžko pochopitelné. Protože jestli stoupáme ve frekvencích s celým okolím a světem, nepoznáme rozdíl proti minulosti. Tak už jsme se možná zvedli o dimenzi a ve staré hmotné realitě zmizeli. Jsou to takové fantastické teorie, těžko říci.
Lidstvo je ve velkém degenerativní, ale přesto máme přežít, ti kdo do toho dali všechno. Tady je šílené rozpětí, lidí, co se zoufale snaží a lidí, co jim to opovržlivě kazí. Jak v tom biblickém Armageddonu, spravedlivost má být zachovaná, zlí pryč, zůstanou jen dobří. Takže očkovaní mají zemřít - proto doufám, že jsou jen klony, protože jsou jich miliardy, mohli by zmizet. Jinak až umřou, bude to hygienický kolaps.

S těmi novými dětmi, to je velice zajímavé a je to i logické. Protože my starší jsme takoví "radikální bitkaři", ale to nový svět taky nepostaví, proto se asi rodí naprosto jinak zaměření a jestli mají odolnost vůči autoritám, tak je to skvělé. Já už v tomto světě z těch starých šašků nerespektuju nikoho, ale tím, že se vymezuju a bojuju. Pokud oni budou mít takovou odolnost, že je dokážou naprosto ignorovat bez boje, tleskám :-)

Nevím, co je Křešovka podstatou, na mě působila jako záškodnický skřet od začátku, možná i je, nebo je jenom napadená, nevím, ale je to opravdu dost hrozné. Oni taky schytali hromadu negace, už to nejsou jenom ty srdíčka a děkovačky, to jí asi taky leze na mozek, rozhodně ale jak jsou s Auroranem, tak z toho čpí zlo. Až jsem se lekla, jak popisovala tu seanci. A to, že se vyžívá v takových neštěstích, to je taky jasný příznak. Fuj fuj.








<reagovat 
 čtenář Kiki - 17.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

k těm medBeds - ne že bch nevěřila že to nefunguje, zkušensot s frekvencemi mám i s účinky na tělo, je i několik lidí kteří mohli porovnávat rozdíl když dělá frekvence stroj, a když frekvenci vysílá někdo kdo už umí ovládat energii - prý ta lidská je 1000X stejně silnější. Docela tomu věřím, nebo prostě ještě nemáme přístup k těm úplně nejsilnějším strojům.

Také jsem četla článeček, nevím už jak je to dlouho, že někde na severu Evropy ? vymysleli takovou komoru pro eutanázii? prostě vypadá to zvenku jako MedBeds skoro - nějaký strojový sarkofág, akorát že člověka pomalu uspí plynem a pak usmrtí, taková prý humánní eutanázie pro ty kteří se rozhodnou odejít. Hned mi došlo že podobnost s medbeds asi čistě náhodná - také se tam ukazují nějaká skleněná víka atd. :D no, těžko říci co za tím je.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.5.2022 > čtenář> 

Tak na "designu" těchto věcí asi moc nezáleží. Něco je rakev, něco popravčí stroj a něco léčí.
Vzpomínám si na vyprávění Lobsanga Rampy, popisoval v jedné ze svých knih, jak se se svým učitelem dostal v Tibetu, v Himaláji do nějakých podzemních základen mimozemšťanů a že tam našli léčivý bazén, který měl zázračné schopnosti. Ten jeho učitel měl zle poraněnou nohu a v bazénu se mu zázračně zahojila.
Kosmické vědomí, vesmírné energie z vyšších harmonických sfér mají obrovskou sílu. Mimozemský high-tech je určitě taky výkonný.
Med-beds jsou mi nějak protivné, už tím, že je to vyrobeno v tajných vesmírných programech, že jsou to rakvičky upírků iluminátů, mám vůči těmto technologiím odpor.
Třeba nám GF v budoucnu pomůže i technologicky, ale všichni se ženou hlavně za těmito jednoduchými cestami, myslím si, že obliba Křešovy vznikla právě pro tu materiální, hrabavou cestu, kdy máme čekat na spásu a na jakoukoliv spiritualitu a chápání se vykašlat.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.5.2022 >


Další náhled na Elona Muska - od VK z aeronetu, myslím, že je to velice pravdivý náhled. Prostě plést Elona Muska dohromady s Galaktickou federací je zhovadilost. VK do toho pochopitelně nemíchá mimozemšťany :-)

čas 1:18:15

https://odysee.com/@radiosvstudiotapinradio:5/panvk-230:2

2022-05-13 - Šéfredaktor zpravodajského portálu Aeronet.news pan VK komentuje aktuální události


<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 22.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> To řekl dobře VK o Muskovi, i to že s tim musí lidi souhlasit, aby to bylo v souladu s kosmickým zákonem. Cítim to uplně stejně, proto si uzmul Twitter. On nabídl Trumpovi, že se tam může vrátit a ten to odmítl :) On tam říká i to, že ty jeho rakety na Mars jsou pro zdejší elity, což by ladilo s tim co jsem četla v té knize, jak jsem ti psala. Hledají jinou cestu ven, kdyby to tu pro ně nedopadlo, protože nemají přístup k těm portálům.
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter