Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Totálně bez fantazie
Autor: Kelly (Občasný) - publikováno 6.1.2004 (09:53:06)

V tom kloboučku vypadal jak polní lékař

 

Jeho žena zatím

věší veletucet khaki ponožek

a myslí na plynové masky

 

Na mě by zbyly liché úterky

Osvobodí má ňadra

a zakope se až do příštího týdne

Občas mi vystřelí růži

z hlavy -

pak ty účty za kadeřníka!

 

Jednou manželka při sčítání prádla

objeví falešný vlas

a kde nechal palec díru

Použije všechen tmel co doma najde

Utěsní východy

 

Mně povylezou žebra jak listy monstery

Nejedla nepila

třetí den pošla

 

V tom kloboučku vypadal jak polní lékař

Ukončil nástup

Vystoupil dřív než já



Poznámky k tomuto příspěvku
Cirilla (Občasný) - 6.1.2004 > tak tady hvízdám jak svišť a vono je to tu cvajmál. No nic, to ten pomálej net, se to nezvobrazuje tak rychle. Díky za návštěvu, přídu zas ;)
Doporučil 
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 6.1.2004 >

bóže to je keců:-) ne, tohle je dobrý, Kelly. možná jen ty vojenský rekvizity co jsi použila, vyvolaly v čtenářích bojovnou náladu.

 

 

tak je to spravne, tak to má byt.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 7.1.2004 > blondýna> Vřelý dík! není nad to, občas se trochu pomasit, čistí to ovzduší ;o)
<reagovat 
Cirilla (Občasný) - 6.1.2004 > (tichý pohvizd)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 7.1.2004 > cirilla> rádi jsme vás zde viděli, hihň
<reagovat 
Kampak (Občasný) - 7.1.2004 > zajímavá!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 7.1.2004 > Kampak> pomoooooc, kampskej přízrááááák ;oD
<reagovat 
Levity (Občasný) - 7.1.2004 >
Body: 5
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 7.1.2004 >

se teda ale musim přiznat, že mi trvalo, než mi došlo :o) super!


Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 7.1.2004 > RadimP> jé, to jsem to tak zašifrovala? a já chtěla bejt průsvitná až průhledná :o)
<reagovat 
Odpad (Občasný) - 7.1.2004 > účty za kaderníka :)
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 7.1.2004 > Jo a tim filmem jsem nemyslel MASH
<reagovat 
rabako (Občasný) - 8.1.2004 > Totálně s fantazií!!!!! ..... super!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.1.2004 > rabako> to je přesně ono! dík za pozorné čtení ;o)
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 6.1.2004 >

no next:

 

vskutku vyčerpávající analýza, velmi sofistikovaná...

 

"kdo určuje obecný měřítko? lidi svym vkusem, ne?"

 

ne. obecné měřítko existuje, ale nezávislé na mínění kohokoli (z jisté pozice by se dalo říct, že měřítkem, jediným skutečným měřítkem, je tradice a pozice pisálka ve vztahu k ní - jak se s ní vyrovnává, jak ji reflektuje, jak navazuje), průměrný názor je konina. když se báseň líbí dvěma čtenářům ze sta, neznamená to v žádném případě její podprůměrnost. báseň (básník) by se neměl/a podřizovat čtenářskému vkusu. Takový básník je zpravidla špatný, protože nepíše z pozice vnitřní nutnosti, ale z pozice potřeby nějak realizovat svoje ego (jsa zpravidla přesvědčen o vlastní dokonalosti), chce naplnit svoje ambice, touží především a v prvním plánu po úspěchu.

 

 


Doporučil 
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 6.1.2004 > egil> 

aha, v tom případě velepardón:o)

 

ale nějak mi to... co to je? je to měřítko, ale je nezávislý na mínění kohokoliv... uniká mi smysl...


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.1.2004 > egil> 

tradice - skutečné měřítko bez mínění kohokoliv, co jsi to pil?

zpravidla špatný básník touží po úspěchu, chi chi, tys tedy filosof.


<reagovat 
 surel (Občasný) - 8.1.2004 > egil> jediné obecné měřítko je to moje měřítko.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.1.2004 > surel> Obdivuju tvé sebevědomí...
Malý příklad v rámci Totemu: Když vybírám do časopisu, beru v úvahu jednak svoje měřítko, ale i obecné měřítko - básně, které se líbily a měly úspěch u jiných čtenářů. Kdybych se řídila jen a jen svým měřítkem, výběry by vypadaly jinak. Čili rozdíl tu je.
<reagovat 
 surel (Občasný) - 8.1.2004 > Kelly> Je ten časopis snad tvůj, a co si od něj slibuješ. snad to že ho někdo bude číst, no tak se nediv, že pak musíš zjišťovat jeho hledisko, neboco. Když budu chtít vědět co se líbí někomu, tak musím najít jeho hledisko. pro každého je podstatné to jeho hledisko. a proto pro mě jenom to moje. takže líbí/nelíbí a velká škála mezi tím. žádné obecné měřítko není. je jen všem se líbí. všem se nelíbí. někomu jo někomu ne a hotovo
<reagovat 
 surel (Občasný) - 8.1.2004 > Kelly> tzn. že když se tobě něco nělíbí a dvěma lidem jo. tak se ti to taky líbí. ne!!! takže tvoje měřítko je jedine správné pro tebe.
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 6.1.2004 > Skvělá báseň tnutí tnutím, Kelly.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.1.2004 > Pescatore> Cvakni si dole pod komentáři na Novější :o)
Zrušit obrázky Zapnout větvení Novější>>>
je tu moc povídáního ;o)
<reagovat 
 NON01 (Občasný) - 8.1.2004 > Kelly> teda! pod tvejma věcičkama to žije! :))))
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.1.2004 > NON01> Taky si to příslušně užívám! :o)
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 9.1.2004 > *****
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 9.1.2004 > Tanein> i ty, alpinistko??? děkuju :o)
<reagovat 
 Tanein (Občasný) - 9.1.2004 > Kelly>  To víš, téma nešťasné lásky, moje krevní skupina :))) A khaki ponožky, jo ty mě dostaly
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 9.1.2004 >
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 10.1.2004 > Sakra, holka, takhle bez fantazie bych taky občas chtěla bejt. Teda spíš po tvúrčí strance. Do někoho holt můžeš zasít i průser a vyroste z toho sice bodlák, ale za to nádhernej! Tvůj nadhled a ironii, který zůstávaj krásně lidský a jsou nejen nad věcí, ale současně v ní, ty teda fakt miluju.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 10.1.2004 >

Jo, a P.S. Tobě maminka neříkala, že si s lampasákama nemáš nic začínat, a že ty zakuklený jsou nejhorší? Nebo že by to bylo jen tím Kulaťákem?

 

 

 

 

 

 

 

 


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 12.1.2004 > Naty> Zlatíčko, já jsem z Tábora - velitelství Západního vojenského okruhu ;o))
<reagovat 
no-next (Občasný) - 6.1.2004 > na tebe hodně slabý, kelly. ale bude mít úspěch... bohužel.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.1.2004 > no-next> žárlíš nebo co? (o:
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 6.1.2004 > Kelly> 

:o)))) ten zástup pomatenejch zaslepenců?


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 6.1.2004 > no-next> Klídek hochu  ty tvý věci jsou dobrý- trochu marketingu to chce - ale ne takhle nakyslýho.
Doporučil 
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.1.2004 > no-next> Obdivuju tvou drzost takhle nálepkovat čtenářstvo. Už se nedivím, proč řešíš problémy s čteností...
<reagovat 
 Bobísek (Občasný) - 6.1.2004 > no-next> Já teda v zástupu pomatenejch zaslepenců žádnej vtip nevidím, spíš vlastní nedoceněnost.  Taky bych u podobných legrácek asi vhodněji volil slova. Ber to tak, že má Kelly "svoje čtenáře", ostatně máme je tady asi všichni. I ty je máš.  Prostě někomu se tohle líbí, druhýho to až tak neosloví.  Mně ta básnička připadá být vtipná.
Body: 5
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 6.1.2004 > Kelly> 

hele, kelly, promiň, nějak to nechápu... když ty si flákneš smajlíka kamkoliv, je to oukej vtip, ale když já ho fláknu stejně, je to drzost?


<reagovat 
 no-next (Občasný) - 6.1.2004 > Luk Malér> tak fajn. jeden řiká, že si dělám reklamu, druhej, že mě nikdo nebude číst. tak jak je to? jen vtip, kterej někdo neunes. a kdo je potrefenej husa?
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.1.2004 > Bobísek> Bobísku, dík. Mimochodem, jsem jednou z nejvěrnějších no-nextových čtenářek ;o)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.1.2004 > no-next> Být tebou, trošku uvažuju, co pouštím z pusy, někdo by tě občas mohl vzít vážně...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 6.1.2004 > Kelly> Klídek, asi mu nesedla snídaně a ranní stolice.
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 6.1.2004 > Kelly> 

mě? a proč ne tebe? jakej je rozdíl mezi smajlíkama, který tu trousíš ty a mejma? já vidim jedinej, ten muj je vysmátější. nějak moc tu žereš každý slovo a nekoukáš se na okolnosti. ty sis ze mě dělala srandu, já z tebe a tvejch čtenářů. a už je tu průser. já žertuju, a to se nesmí... tak trochu divná logika.

a když už ty mi tak skvěle radíš, co mam dělat a nemam, tak já ti taky poradim. podívej se na egila.


<reagovat 
 no-next (Občasný) - 6.1.2004 > Luk Malér> jo, to je taky řešení...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.1.2004 > no-next> To, co tady píšu, myslím vážně, smajlíky v tom nehrajou žádnou roli, srandu jsem si z tebe nedělala, napsala jsem ti svůj názor. Poslední dobou se mi totiž tvoje poznámky moc vtipný nezdají, možná bys měl trochu krotit svůj smysl pro humor, ber to jako dobře míněnou radu.
Na egila jsem se podívala a ohodnotila. Ale já nejsem egil. Pokud máš nějaké konkrétní poznámky k mému dílku, sem s nimi. Koneckonců ty sám pořád voláš po kritice, a pak to odbudeš výrokem "na tebe hodně slabý" a navezeš se do čtenářů. Tak se pochlap a napiš konkrétně, co a proč je slabý, ráda si to přečtu. :o)
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 6.1.2004 > Kelly> 

kurvadrát už toho mam dost!!!!!! KDO TADY VOLÁ PO KRITICE???? do hajzlu! koukni se co kde píšu a necpi mi do huby tvoje zakyslý úvahy!

k egilovi, asi ti nedošlo, že jsem měl na mysli egilovu poznámku zde. další je noa.

 

promiň, ale jak můžeš brát vážně mou závist, když já tu na body nehraju, páč jsou mi ukradený? a co se týče odezvy, je podobná tý tvý, akorát ne v tak masovym měřítku, protože tu nelítám jak splašená koza a neházim bobky pod každej příspěvek - což, jak jsi sama řekla, ti čtenáře zajistí. tak jakápak závist?


<reagovat 
 čtenář Pavel - 6.1.2004 > no-next> Body jsou ti sice ukradeny, ale jakmile se nekde objevi vic bodu nebo doporuceni, tak se rozcilujes jako certik z krabicky. :,)))))) A o doporuceni docela obycejne zebras, jak jsem si vsim - body mi nedavejte, muzete ale doporucit. :,))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.1.2004 > no-next> Vážně se nechceš trochu mírnit? Pokud vím, založil jsi fórum o tom, že se ti nelíbí bodování a že dáváš přednost slovnímu hodnocení. Použila jsem místo toho výraz "kritika", no dobrá, uznávám, že byl trochu nadnesený... ale i já ocením, když mi někdo napíše, co a proč se mu nelíbí, místo toho, aby nejapně vtipkoval na adresu čtenářů.
To, že tady "lítám jak splašená koza", je způsobeno tím, že mám mimo jiné na starosti rubriku poezie, tudíž ji poctivě procházím a vyjadřuju se pokud možná k co největšímu počtu dílek, protože předpokládám, že to autoři očekávají, obzvláště pak od příslušného redaktora.
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 6.1.2004 > Kelly> 

vážně se mírnit nechci, protože mi systematicky házíte (ty a blondýna) do huby něco, co jsem neřekl. založil jsem sice fórum o tom, že se mi nelíbí bodování a že dávám přednost hodnocení slovnímu, ale NIKDE a NIKDY jsem neřekl, že chci slovní hodnocení delší, než fajn, líbí se, nelíbí... naopak jsem výslovně napsal, že to NECHCI. a proto se tu rozčiluju zase já.

je sice fajn, že máš na starosti poezii a je hezký, že doopravdy téměř všechno přečteš, ale k ničemu tě ta funkce přece nezavazuje. pokud vim, redaktorů je tu trošku víc, ne?


<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter