Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Plivání do žlabů
Autor: Leatherface (Občasný) - publikováno 3.8.2004 (12:47:12), v časopise 5.8.2004

Dávili po skývách.

Rdousili po sklepích.

Sráželi v sadu strom jak hole po slepých.

 

Plivali do žlabů.

Šlapali po svících.

A v loubí lili žluč po bílé oslici.

A saze slz.

A zmrazky míz.

 

A z křížů prýskalo se.

A v rybích brodech doutnal troud

a líhně hnily kvasem.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
veršoun (Stálý) - 11.4.2005 > asi je tu někdo žere  lup ho tam
Doporučil 
<reagovat 
veršoun (Stálý) - 11.4.2005 >
<reagovat 
veršoun (Stálý) - 11.4.2005 > sorry nebere to
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 11.4.2005 > hanýsek> juž se zjevilo, dík moc
<reagovat 
Levity (Občasný) - 12.4.2005 >
Body: 5
<reagovat 
iky (Občasný) - 11.4.2005 > já nevím, co máš proti ODS, ale poesie tam je v tomhle posledním veršíku : já nevím, proč tobě podlehla jsem !_:-)
Body: 5
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 12.4.2005 > miky> jsem teda krapet puzzled  kdes přišel na modrý straky, prosimtě? (přestože máš teda celkem recht, ač se snažim bejt víceméně apolitickej, ježto mě vostatní polsubjekty sejřej téměř neméně, a jeden i nepoměrně více )
<reagovat 
iky (Občasný) - 12.4.2005 > modrý straky - tak to se mi líbí ! Já na ně nepřišel, to byla evokace tvými veršíky, ale s tebou souhlasím. Ty body jsi dostal, protože za dávícími slovy čouhá z celku podivné vzrůšo, jakoby to byla báseň, prostě něco zvláštní a nové, jako když skuhráš : běž odemne blíž, takové příjemné absurdno, které na mne mrká z oka tvého nicku ! _:-) poe
<reagovat 
Barča (Občasný) - 2.6.2005 > Je mi divné, že v tom někdo nevidí smysl, jenom pocit...... Podle mne to má dost výrazný smysl - např. o roli člověka jakožto nevědomého škůdce atd. .....
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 2.6.2005 > Barča> no, blbý je, že když znáš autora osobně, tak víš, že by se o roli člověka jako škůdce (ne)vědomého asi rozepsal poněkud radikálněji... kdyby tedy chtěl o tomto psát ;o)
ale ty zas máš jako netknutý, panenský čtenář tu výhodu, že si tam můžeš dosazovati právě významy tyto a další ;o))) já ti rozumím :o)
Doporučil 
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 13.6.2005 >

saze slz,, líhně hnily..

 

zní to báječně.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 14.6.2005 > Jonáš> díky!
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 17.8.2004 > musel sem se sem vrátit....todle je uplně jiná liga...sakra až to vypadá, jak dyž si Zidane dá báčko s klukama z Horní Dolní....
Doporučil 
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 17.8.2004 > max bubakoff> Díkec za návrat!  Jojo, Zinedine...furt mám v paměti ten gól, jak po úniku Roberta Carlose po levý straně zavěsil z hranice šestnáctky levačkou z voleje rovnou do vingle... to je teprv poezie!!
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 24.10.2004 > Leatherface> jojo, a celej levrkusen valil voči....

mě v tom mači nadchnul kasíjas - nastoupil na posledních pár minut, dojmuju se, a vychytal titul v lm.... jojo, se nevidí jen tak.... excelentní zákroky vytasil....
Doporučil 
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 24.10.2004 > no-next> jojo, paráda to byla :-))) na druhý straně se mně zase hodně líbil Lucio (kurnik, ani nevim, za co teď hraje), bek přesně podle mýho gusta, z toho ještě něco vyroste :-))
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 24.10.2004 > Leatherface> no já taky nevim.... možná nějaký to zraněníčko.... ale von se svez s tim neúspěchem v následující sezóně... sekal chybu za chybou... nic moc výkony... a nevim, esli už mu neni moc na to, aby někam vyrůstal:o)))
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 24.10.2004 > no-next> no vidiš, tak to nevim, v tý další sezóně už jsem ho moc nevídal... ale tak starej ještě nejni, ne? tak k pětadvaceti, jestli se nemejlím?
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 24.10.2004 > Leatherface> já bych ho viděl tak na seduma až devětadvacet.... ale můžu se mejlit...
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 24.10.2004 > no-next> tak koukám, že 26 :-)) a je na soupisce Bayernu.
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 24.10.2004 > Leatherface> njn.... mezi:o))) tak to možná eště povyroste:o)))
<reagovat 
 fff (Občasný) - 14.6.2005 > Leatherface> nedal von si teďkonc nějaký dva vykutálený vlastňáčky v LM?:o)
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 14.6.2005 > zkrveživ> 

zákeřnej upírskej jízlivej

 

hele, nevíš, kdo letos vyhrál titul v líze holandský?


<reagovat 
 fff (Občasný) - 14.6.2005 > Leatherface> hidding:o))))

tým, kerej porazil tři jedna ac milán... ale méno... méno týmu... péesvej ajdhoven?
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 14.6.2005 > zkrveživ> kurvadrát, to byl mač!  já těm klukům holandskejm tak fandil... ale posráli si to sami, no.
<reagovat 
 fff (Občasný) - 14.6.2005 > Leatherface> no já taky... kokoti si nechali ulítnout jedinej útok....

ale ten gól na tři jedna vod koka (hehe, jak se to skloňuje?:o)) byl hodně hodně dobrej:o)
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 14.6.2005 > zkrveživ> 

bajo, to jsem zaplesal!

 

čoveče, a ty dva Korejci jak tam tu slavnou milánskou obranu furt vymíchávali, to jsem teda civěl


<reagovat 
 fff (Občasný) - 14.6.2005 > Leatherface> jojo, míchali to parádně... celej ten tým válel... škoda...

i když... finále bylo i bez nich hodně zajímavý:o)))
<reagovat 
 fff (Občasný) - 14.6.2005 > Leatherface> citrónem sem ti dal bůra, nounextem jsem tě doporučil, krvákem si tě uložim:o)
<reagovat 
nnnnnn (Občasný) - 29.7.2005 > Tohle mi přijde moc patetické a nestřídmé. Je to horší než ta Tvá báseň, již jsem objevil před pár minutami.
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 22.12.2005 > Supr:)
Body: 5
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 23.12.2005 > Lenki> ježkovy voči, hdepa jsi tohleto vyhrabala z rumiště dějin??  ´kuju
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 26.1.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 8.2.2006 > lhostej> díky za čtení!
<reagovat 
swedish_nigg (Občasný) - 20.2.2006 >

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 14.3.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 1.9.2006 > Moc dobré. Krásný jazyk.
Báseň mi připomíná formu, kterou si naplňuje čtenář sám vlastním obsahem, a ten pak tvá báseň tak trochu přetaví.
Jinak řečeno, záleží na čtenáři, jestli k textu přistoupí tragicky- pak si odnáší zážitek plný povzneseného pathosu; přistupuje-li čtenář ironicky, pak si užívá velmi dobře přehnaných a nadnesených hyperbol, jde-li na to čtenář s melancholií... no tak asi moc nepochodí - což je taky výsledek; o lingvistech jsme mluvili a literáti všeho druhu si to pak užívají všechno dohromady... snad až trochu závistivě. Patřičně smíšené pocity.
Tak hlavně to zdravíčko.
Body: 5
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 1.9.2006 > Ondrej Kern> cením si, díky!
<reagovat 
holger (Občasný) - 16.12.2006 > Kdo hledá , najde. Kde chybí konstrukce podpěr, roste nejsladší víno.
Doporučil 
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 7.1.2007 > ach, voní mi to severem Čech, Radkem Fridrichem či Hanou Fouskovou...spáleništěm libri prohibiti a mororvými kropenkami na divokých vsích, smírčími kříži a zašlými obrázky v božích mukách, deštěm stíhaných...Je to dokonalé...Přesně takovou poezii do sebe skrývám v těžkých chvílích...Ukládám...
Body: 5
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 7.1.2007 > Janele z Liků> 

až se z toho komentu polichoceně culím, takový já tuze rád, děkuju


<reagovat 
zase zkrvák (Občasný) - 13.12.2007 > pane, viděls to???
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 13.12.2007 > zkrvák> viděl jsem toliko první půli, odcházel jsem tudíž z putyky spokojenej a plnej nadějí  jakmile jsem pak na netu nalez průběžnej stav 0:2, vyl jsem a hořekoval 
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 13.12.2007 > Leatherface> člověče ale byl to nádhernej zážitek. odcházeli jsme naprosto spokojení. španěláci čuměli na děkovačku na konci jak vyjevení... s jednim jsem vyměnil kšiltovku... a litru za lístek nelituju ani omylem.
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 26.3.2008 > skvělá
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 14.4.2008 >

Jsem tady v básnickém koutku nebo na fotbale?

K básni: dávit, plivat, hnít... to jseš celej ty, takže fajn, u jiného by to neprošlo ;) 


Body: 5
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 14.4.2008 > Michelle> musil jsem na tomto outlocitnými, změkčilými, souchotinářskými jedinci prolezlém místě zřídit koutek pro správné chlapy  takže na fotbale, prosím 
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 17.4.2008 > Leatherface> Fotbal?! Bože chraň, už sem nevlezu!!!
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 21.4.2008 > Michelle> jsi drzá, ženo!
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 21.4.2008 > Leatherface> Ale tak to máš rád, ne?
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter