Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
léto, kdy tály meruňky
Autor: fff (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
 fff (Občasný) - 5.1.2005 > drfaust> eee.... to neeeee:o)))
<reagovat 
 foibos (Občasný) - 6.1.2005 > drfaust> to bych až zas tak neřek´ - zemljéna tón od egila i jinovaty - je to svěžší, jako když otevřeš pračku Romo (Rodina Okouzlena Moudrým Obchodem) /tím myslím jiný, ne lepší
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 fff (Občasný) - 6.1.2005 > drfaust> ty, fauste, jaks to myslel s tim egilem, tichotamem a tebou?
<reagovat 
 fff (Občasný) - 7.1.2005 > drfaust> PTÁM se ještě jednou, fauste. kde vidíš ty, který jsi jmenoval? (zrovna u týhle věci... tady si jsem celkem jistej, že nemáš pravdu.)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 5.1.2005 > MiKa> mně to teda připomíná spíš jednadvacítku, ale můžem se o tom bavit...
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 7.1.2005 > zkrveživ> 

Protože je to ta... ehm, děravá báseň.

 

A směji se, takže jako fór, jo?


<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 5.1.2005 > zkrveživ> tak povidej, ty jednadvacítku líp znáš :)))
Doporučil 
<reagovat 
 fff (Občasný) - 5.1.2005 > MiKa> si myslim, že jednadváca ty barvy tak jako zneužívá... víc teda, než no-next. paralizuje tim čtenáře, kerej si pak myslí, že čet něco dobrýho, ale vlastně nečet. ovšem myslí si to. no a zkrveživ, to jako teda já, to vypiloval tak, že čtenář ví prd, co čte, přesto je omámenej:o)))

i když podle hodnocení by to s tou jednadvácou a no-nextem asi mělo bejt vopačně... (ale to je jedno. se mi to nehodí do vyprávění, tak to nerozebírej)
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 5.1.2005 > zkrveživ> hale, krvežíznivej, tebe ve škole nejen, že neučili klystýr, tebe neučili ani paralýzu :))) nebo jsi myslel paralizovat jako olizovat? :)))  mě to škodolibě těší, páč sem dneska někam napsala do kdy...a vono přitom dokdy a vůbec každou chvilku musim hledat v pravidlech, tak to já si ráda smlsnu na hrubičkách jinejch exemplářů :)) (to tvoje paralizovat sem taky rači zkontrolovala :))  ale jinak: PEACE!...zaujala mě tvoje hláška "čtenář ví prd, co čte" :)))
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 5.1.2005 > zkrveživ> ještě bych chtěla dodat seriously...tahle tvoje věc se my lýbý, jen mi tam na závěr chybí nějaká pointa...já vim, nejni pointa jako pointa...ber to jako můj názor...jazyk básně je ale výbornej
<reagovat 
 fff (Občasný) - 5.1.2005 > MiKa> no hele, mě když volízne zvíře podobný tomu tvýmu, tak sem taky silně to... paralíýzovanej....:o)))
<reagovat 
 fff (Občasný) - 5.1.2005 > MiKa> je to jenom pikčr. já v tom samozřejmě vidim víc, ale to, co vám dávám, vám musí stačit:o)))
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 5.1.2005 > zkrveživ> tak to já du přemejšlet o těch mravencích a kdo byl vyvrácenej a co hnilo...:))) čéče, já ti tam snad dám ještě to D, já mám teď takový vize...:)  no, nechci to přiblble zlehčovat :)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 5.1.2005 > MiKa> tak sem hlavně už nic nepřipisuj, páč se pak ty déčka záhadně mažou.... ale já sem autor všímavej, takže tě upozornim (stejně jako před chvílí tetu blonďatou:o)))), kdyby se něco s tim déčkem... přihodilo:o)))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 7.1.2005 > Uf. Jakou pravdu? O tu tu přece vůbec nejde. Uvědomsi, že vnímání básničky je strašně subjektivní věc do které maximálně prométá tvé předporozumění... To, že já to vnímám jako třeba motivově blízké je naprosto něco jiného, než třeba kdyby tě někdo obviňoval z nějakého vykrádání či co... Žádná pravda tady neexistuje...  je to vše subjektivní věc do značné míry odvozená od toho co jsem kdy četl, jakou mám čtenářskou zkušenost a nakonec i co vidět v básni chci...
<reagovat 
 fff (Občasný) - 7.1.2005 > drfaust> ok. beru to. mě to jen zajímalo.
<reagovat 
anae (Občasný) - 7.1.2005 > dužnatý škvoři, fuuuuj! tající meruňky .... jojo ... zrající ještě víc ... jojo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leodegrance (Občasný) - 10.1.2005 > mně to přijde jako jedenadvacítka zmixovaná s nounextem....
Musím, říct, že někomu se zvedá kufr z řezníkovy zástěry, někomu z rozblemcanejch meruněk...
brrr...
Body: 1
<reagovat 
 fff (Občasný) - 11.1.2005 > Leodegrance> a copak? nedal bys si sladký knedlíky meruňkový, cukříček, kakalíčko.... jejej, sliny mi tečou až na mezerník...

(a cože taky nehodnotíš jiný, že zrovna jenom tuhle?)
<reagovat 
 Leodegrance (Občasný) - 11.1.2005 > zkrveživ> fujtajksl, fujtajksl, fujtajksl, pravím...

Hned jak budu trochu v čase, sepsuju ti i ty ostatní
<reagovat 
 fff (Občasný) - 11.1.2005 > Leodegrance> no já pravě doufám, že nezůstane jen u toho jednoho bodu:o)))
<reagovat 
Augustin_Šípek (Občasný) - 12.1.2005 > výborné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 12.1.2005 > Skácel?
<reagovat 
 fff (Občasný) - 12.1.2005 > miroslawek> pravděpodobně. ale ne záměrně - jak jinak taky.
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 12.1.2005 > zkrvekompot?
<reagovat 
 fff (Občasný) - 12.1.2005 > miroslawek> jednoznačně!
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 12.1.2005 > Už jsem na to přišel... veltlínské zelené... ve mně...
<reagovat 
 fff (Občasný) - 12.1.2005 > miroslawek> to asi nejni špatnej mok. jakej je to rok?:o))))) ročník nočník
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 12.1.2005 > zkrveživ> zdá se loňský... to jen dopíjím, co zbylo po Silvestru, ale není to takový patok, jak jsem se bál (Valtice, Podluží, odrůdové jakostní, cca 80 Kč, http://www.soaresekt.cz/sortiment/vinovaltice/veltinskezelene/ )... koupil jsem to pro hosty, u nás se pije víceméně výhradně kvalitní červené...
<reagovat 
 fff (Občasný) - 12.1.2005 > miroslawek> u nás zas jede šedá rulanda... já ale víno moc nemusim... pořád ještě:o))) ale k tomu, myslim, dorostu:o)))
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 12.1.2005 > zkrveživ> rulandské šedé, pozdní sběr... nebo kabinet to je moje nejoblíbenější víno...
<reagovat 
 fff (Občasný) - 12.1.2005 > miroslawek> jojo, u nás se nepijou žádný pseudovína:o)))
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 5.1.2005 > si myslím doktore, že když někoho takhle v uvozovkách napadneš, tak bys měl zareagovat.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 26.1.2005 > blondýna> reagoval bych, kdyby měl někdo tolik elementární slušnosti a podal mi zprávu o tom, že mou reakci očekává...
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 5.1.2005 > tak to ne, doktore, třeba ty používáš uplně jinak barvy než on.
<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 26.1.2005 > blondýna> 

takže: Chceš mi snad tvrdit, že nevidím, to co vidím? máš snad moje oči?

 

Jinak co se týče nn, tak jsme si to vysvětlili už dávno, pod jinými texty.


<reagovat 
Leodegrance (Občasný) - 24.3.2005 > todle už jsem někde čet. a vůbec se mi to nelíbilo, stejně jako dneska.
<reagovat 
 fff (Občasný) - 24.3.2005 > Leodegrance> mno vo kus níž a vo kus dřív sme debatili:o)))
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 5.1.2005 > tos řekl moc hezky... a já si to přesně pamatuju. jo, tohle jsem taky zažila. a vcejtila do sebe. a zapamatovala. a teď to vyslovil někdo za mě. to je skvělý.. že se někdy básníci trefí přesně do mé paměti. proto je krásný číst poezii, asi... asi i pro jiný věci, možná, ale i tohle by bylo dost.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 fff (Občasný) - 5.1.2005 > pořezaná_sluncem> ty... nejsem básník:o)
<reagovat 
 Jonáš (Občasný) - 4.4.2005 > pořezaná_sluncem> !Vystihnutí poezie!

<reagovat 
Kelly (Občasný) - 5.1.2005 > náhodou, dužnatí škvoři a mapující mravenci podle mě dostatečně odslazují výše uvedenou břečku... tady tohle celkem i zabírá na moje smysly, narozdíl od Evonneho vylupujícího pecky :o)
Body: 5
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 14.6.2005 > Kelly> 

ha, coze?

 

nahodou, pekne s si opovrzenim vyloupnout pecku....pohodicka a peace


<reagovat 
 fff (Občasný) - 14.6.2005 > Ewonne> ty kráso, tebe bych tu nečekal:o)))
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 14.6.2005 > zkrveživ> 

 

to bylo vicemene nahodou....jen jsem se dival, jestli tady mas naky dila....a na merunku jsem kliknul, pze me zajimalo whazzup


<reagovat 
 fff (Občasný) - 14.6.2005 > Ewonne> njn... a hned se tu kecá o tobě...:o)))
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 12.1.2005 > Reynek?
<reagovat 
 fff (Občasný) - 12.1.2005 > miroslawek> neznám
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 14.6.2005 > zkrveživ> lásko, lásečko, já ti ho půjčím, chceš?
<reagovat 
 fff (Občasný) - 14.6.2005 > pořezaná_sluncem> chci. asi.
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter