|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ztratila (Občasný) - 6.4.2006 > Adresnější? Nevím, co máš na mysli. Prostě jsem jenom chtěla říct, že jsem ráda, že tenhle typ textů skoro nikoho neosloví a nikomu nic neřekne, protože jediné, co se v něm dá najít, je poryv negativních emocí, kterých se vyrovnaný člověk snaží vystříhat, protože mu v ničem nepomohou a jen ho trápí. A že vidím ten rozdíl třeba i oproti jiným tvým textům, které nejsou tímto způsobem příležitostné, mně nic neříkají a považuju je za pseudointobláboly, ale řadu jiných dokážou silně oslovit. Je to tentýž příklad, jako když jsi měla nedávno ten ámok a vyplodila poemu o dívkách v tlustých punčocháčích. Ale nejspíš to má nějaký pozitivní efekt: dostaneš ty jedy trochu ze sebe.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ztratila (Občasný) - 22.4.2006 > Samozřejmě si nevymýšlím, jen jsem argumentovala informací od člověka, jemuž důvěřuju. Může být chybná, v tom případě mě to mrzí, ale nejsme ve vztahu profesionální novinář a jeho profi zájem, abych to musela ověřovat u dvou nezávislých zdrojů. Pokud máš skutečně nějakou odbornou kvalifikaci v oboru psychologie a můžeš to dokázat (třeba jen tvrzením: absolvovala jsem v téhle době tohle), budu ráda. Ale fakt si myslím, že kdybys něčím takovým disponovala, snažíš se ze všeho nejvíc pomoct hlavně sama sobě.
| | | <reagovat |
|
|