|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Emmet_RAY (Stálý) - 26.12.2006 > toono> No, kdybychom chtěli škatulkovat, tak fotoesej by asi měla mít ještě fotky proloženy nějakým stručným komentářem, ale o to ani tak nejde.
On to říkal třeba Koudelka teď v Reflexu a to si pak člověk nemůže pomoct, když vidí ty jeho perfektní snímky, to se pak zdá, že na tom asi něco bude. Problém s těmito "sériemi" je v tom, že je jejich součástí i hodně fotografií, které by samostatně prostě neobstály. Například zde fotka tři a čtyři: http://www.totem.cz/enda.php?a=165526
A taky si myslím, že některé tvé starší fotky, fungující samostatně, bez berliček, měly mnohem větší výpovědní hodnotu i mnohem silnější atmosféru a nějaký ten vnitřní příběh než ty současné neustále se opakující série tří nebo čtyř fotek (většinou jde o kombinaci,kde jednotlivé fotky nevybočují z rozmezí lehký nadprůměr - lehký podprůměr) většinou podložené hudbou a často využívající stylu uroboros.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
| Emmet_RAY (Stálý) - 28.12.2006 > Periskop> Já si myslím, že dělá dobré věci, že je tady jeden z nejlepších, a že hrozně ritualizuje, jeden postup opakuje stokrát a že ho tady nehodnotí ani moc lidé, kteří tomu rozumí, ale spíše lidé, kteří ho vnímají jakožto odlišného, anebo ti, kteří si ho jako dobrého fotografa prostě ikonizovali a pochválí mu i sebevětší blbost (to je třeba Max).
Nevím, kolik výstav různě po světě už jsi vedl, ale tento tvůj názor mi nepřipadá jako relevantní.
A diskuze neměla být o toonovi, to byl jen příklad, mne zajímalo, k čemu kurva je ta móda splácat pár průměrných snímků do nějakého příběhu a kochat se tím, že dílo hovoří ...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|