|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Tak snad teď máš už dost zase konec básnění je to k zbláznění blbě a to všechno sám sobě travičem sám sobě paličem a zítra čeká mne hora a uvidíme kdo zvítězí v souboji o moc budu-li volat o pomoc či zemřu potichu na lůžku sněhovém mechovém kameném přikryt kamenem o který rozrazil jsem si hlavu a obarvil ho tak vlastním mozkem, obsah je jakási kaše a tam že se skrývají všachna ta slova nesmysl přeci jen musí existovat BŮH Jak jinak mohl bych psát a ptát se a dostávat odpovědi dřív než položím otázky na pásky a postele kdo si jak ustele, tak si lehne a na lopatkách nohy roztažené přijímáš dalšího v řadě jen chtít jen tak dál, polévka je hotová, piza se snědla a teď jen oblízat a vyplnit tebe s flaškou otevřenou plníš se semenem. Zdalipak seženem ještě někoho k naplnění tvého snu deset milenců naráz a jen tak zaměstnaná si zcela, ruce, nohy, píča, prdel, pusa, vše a ještě stačíš křičet víc jen víc mí milenci přidejte mně není nic dost. To je porno, to je život, to je pravda a ne jen hnusná náhražka v podobě jediného penisu.
Čáry a čárky bitvy a války prohry a vítězství Hurá
Nahý oběd jen při chuti být a celá galaxie v minutě.
Poslední večeře Páně a chléb a víno námět sta obrazů a zrada schovaná za rámem jež stál více třiceti zlatých.
|
|
|