Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kolekce kýče
Autor: kretén TOTEMu (Občasný) - publikováno 24.7.2007


Poznámky k tomuto příspěvku
Prokletí (Občasný) - 7.8.2007 >

Tak nakonec poznámku k celý kolekci:

Krom toh, že jsem ti u některých jednotlicých psal, že se nedomnívám, že v konkrétním případě jde o kýč, mě napadá jedno:

 

Jaký je záměr tvojí práce? Jen si děláš doma album kýče? Nebo s tím chceš pracovat dál? A jak?


<reagovat 
čtenář JARO - 16.8.2007 > Ne, jen se mi to nashromáždilo a baví mě to si je fotit, mám z toho legraci- to je všechno, co s tím sleduji. No a mrzí mě, že to lidi tak "žerou" a nedovedou rozlišit. Kýče zaplavily náš život všude - spotřební zboží, filmy, knihy, interiéry, exteriéry atd.Vkus lidí zmizel...
<reagovat 
Čtenář - 18.8.2007 > Víš. Děláš krásné kýče. Ale třikrát větší prdel by byla, kdybys o nich moc nemluvil. A nenazval ten soubor Kýče.

To maso, které by ti přistálo ve ksichtě. Do tří kousků bych si nebyl jistej, jestli náhodou nejsi magor, který ty obrázky myslí vážně. Jinejm by to trvalo do pátého obrázku, do dvanáctého... a spoustě lidí by ani nenapadlo, že bys to třeba nemyslel strašně vážně...

Oddělilo by se zrno od plev.

Ten dištanc, který si od toho dáváš je zbytečný.


Jdi do kýče!
<reagovat 
 Čtenář - 18.8.2007 > čtenář> a ty do píče
<reagovat 
 druhý černej saniťák (Občasný) - 18.8.2007 > čtenář> Souhlasím. Asi to bude tím, že jsem to psal.
Doporučil 
<reagovat 
 druhý černej saniťák (Občasný) - 18.8.2007 > čtenář> S tím taky souhlasím. I když si nemůžu vzpomenout, že bych to psal. Normálně bývám vtipnější.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter