Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Anděl... z kolekce Srpen2005
Autor: kill art (Občasný) - publikováno 30.8.2005 (10:53:58)
další v kolekci>
název jsem na doporucení zmenil...


Poznámky k tomuto příspěvku
fanýs (Občasný) - 25.8.2005 > Mizernou fotku název nezachrání.
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 26.8.2005 > Fotka dobrá, i když ne výborná. Líbí se mi odvaha dávat sem takové věci. Snad příště ještě trochu přitvrdit?
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 30.8.2005 > Co to tady meleš, autore. Kdo je podle tebe zasvěcený, hm? Minerva snad, kterej cpe samý snímky bez chuti a bez zápachu, který už někde člověk viděl? Nebo nějakej glejt k tomu potřebuješ, aby tě někdo mohl kritizovat?

Tvoje fotky jsou zajímavé, rozhodně. Možná bys ale měl jen dávat snímky a mlčet. :-)
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 30.8.2005 > nečekaná> ale vždyt je to jenom hra blázínku... víš já mám rád všechny jen to dávám každému jinak na vědomí...
<reagovat 
 nečekaná (Občasný) - 30.8.2005 > kill art> :-)))) A tos mě dostal.,-) Tak foť, foť, vkládej...
<reagovat 
kill art (Občasný) - 25.8.2005 > to máš pravdu ale v tomto případě je fotka lepší jak název!
Když bych měl rozebrat sračky co tady publikuješ ty, těch par děckých čmáranic!
Rád příjmu názor i kritiku ale ne od amaterů kteří nemají o pořádné tvorbě ani páru!!! ty dovedeš jen slušně a blbě kecat... co se mi na tobě líbí je že každému vykáš a jseš slušný a hodný, ale já jsem killer umění tak podle toho taky tvořím!!!
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 29.8.2005 > kill art> Omlouvám se, že jsem si dovolil vyjádřit svůj názor. Jako amatér tomu samozřejmě nemohu rozumět. Až Vám vyjde kniha, upozorněte mne prosím, dám si ji do knihovny vedle Josefa Sudka.
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 30.8.2005 > fanýs> 

:o ))))))))))))))))))))))))))))))))

 

taky miluju killery všeho druhu, bych se rád zeptal, je to focená obrazovka?


<reagovat 
 kill art (Občasný) - 30.8.2005 > gongey> konečně někdo kdo se na to podíval i jinak, je to nahodné focení televize...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.8.2005 > kill art> sorry, ale to snad poznal každý, že to je foto z bedny, nebo myslíš že ne?!
akorát jsem nečekala, že "náhodné" ;)
bohužel mě to nijak neoslovuje. něco jiného za každou cenu.
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 31.8.2005 > kill art> 

už to nějaký čas bude, když jsem doma, myslím že, čistil foťák, cvakl jsem směrem k obrazovce, snímek byl docela zajímavý, ale pak si říkám, člověče, to v televizi připravil někdo jinej, a to že to má zvláštní rastr je málo, tu myšlenku jsem pustil. ještě ještě jeden zajímavý poznatek, na notebooku, byl jsem nemocný a v posteli jsem sledoval, sakra co to bylo za film, zkrátka, když fotíš z lcd, tak můžeš vyfotit výborné portréty, vizáž i kompozici za tebe připraví mistři, není co řešit, směle do toho, stačí si vybrat dobrý film... .o )


<reagovat 
 kill art (Občasný) - 31.8.2005 > gongey> já si nevybírám prostě přepínám asi 30 programů a náhodně cvakám... pak to proberu a věci které mě nějak oslovují jsou tady...
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 31.8.2005 > Mishka> nemusí tě to oslovovat, ale není to něco jiného za každou cenu, myslím si že se v televizi a medijíííích odráží všechny strany této společnosti! proto ji a je podporujeme živíme a nakonec proto tady píšeš... atd. v televizi se odráží potřeby skryté touhy žen v domacnosti , zahradníku, fotbalistů... prostě televize se dělá tak aby se lidé na ni dívali a zároven je ovlivnuje tak aby byli takový a aby se dívali ještě více jako vy tady... a měli určité potřeby a tyto potřeby zpracují režiséři a znovu to přemelou v medijííích a vzniká takový debilní koloběh, který se dá nazvat odrazem dnešní společnosti a toto se snazím rozpitvat nebo vybrat z toho fragment, který ukazuji v jiné poloze v jiném světle.
nemysli si že tady je to jinak! tento server pusobí a funguje stejně jenom že vám a nám dáva šanci být zaroven režisérem a zaroven divákem a oto je to zajimavejší ale v podstatě to má dvě stránky někteří se nechaj modelovat aniž by si to uvědomovali a tvoří podle toho jak to tato společnost požaduje!!!! a jak se boduje, a jiní a těch je málo si z toho všeobecnýho dění a kritiky něco berou a tvoří proti proudu, ale myslím si, že každej který tu chodí déle jak rok, je už tím nějak postiženej... něco jako ženská v domácnosti která se dívá ne debilní seriál pořád do kola akorát zde se to staví za oponu takzváné tvorby kterou může presentovat každý...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 31.8.2005 > kill art> chápu vo co go. něco na tom bude. formuje nás všechno a pořád.
jen já už nemám tu potřebu jít vědomě proti proudu. tvořit něco opačně, případně provokovat. to vlastně člověka ta společnost stejně formuje tím, co je pro ni "dobré" a ty se snažíš to udělat opačně, ale diktuje ti to vlastně ona.
ale to je úplně jedno. byla by nuda, kdyby všichni dělali totéž. já dělám co a jak mě to zrovna baví a oslovuje. a bednu jsem už taky fotila vícekrát a byly z toho zajímavé snímky, jen jsem se na to dívala jako Gongey, byť Tvoje fotky jsou ještě jinde než čistě kopie obrazu.

<reagovat 
 gongey (Občasný) - 31.8.2005 > kill art> 

vlastně proč ne, když víš co děláš, když to má směr, nadšení a výdrž, proč ne :o )

díky za ty reakce


<reagovat 
 kill art (Občasný) - 31.8.2005 > Mishka> tak viel spass v budování kariéry...
<reagovat 
kill art (Občasný) - 6.12.2005 > je...
<reagovat 
sensi (Občasný) - 6.12.2005 > mám pocit, že převážně fotek je obrazovka televize
mýlim se?
taky to fotím
pokud ne tak jak ten efekt děláš

možná to tu někdo řešil
ale nemám energii si to tu číst
<reagovat 
 Čtenář - 6.12.2005 > sensi> ano obrazovka...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 (6) 8 9 12 13 14 15 16 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter