Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Neduhy
Autor: *Jakub* (Občasný) - publikováno 4.2.2006 (01:01:30)


Poznámky k tomuto příspěvku
Zuzzz (Občasný) - 4.2.2006 > Mas to nejake neostre...
<reagovat 
 *Jakub* (Občasný) - 4.2.2006 > Zuzzz> koukni poradne..
<reagovat 
Santiago (Občasný) - 4.2.2006 > Sakra neostre a nic nerikajici!!!
<reagovat 
 *Jakub* (Občasný) - 4.2.2006 > Santiago> uz nebudu opakovat, viz vyse, a esi se ti to nic nerika, v pohode...
<reagovat 
seth (Občasný) - 4.2.2006 > Mě celkem joo
<reagovat 
 *Jakub* (Občasný) - 4.2.2006 > seth> fajn...
<reagovat 
mary (Občasný) - 4.2.2006 > fotka stejně blbá jako reakce autora
Body: 1
<reagovat 
 *Jakub* (Občasný) - 4.2.2006 > mary> pockej, pockej, co se ti nelibi na mych reakcich? body jedna? proc? necim sem te urazil? i kydyby se ti to nelibilo, tak si myslim ze nemas pravo nekomu davat jeden bod, dyt ten clovek se snazil a neco v tom treba vidi.. povez, tohle me fakt zajima! nechci se hadat ani byt neprijemnej.
<reagovat 
 mary (Občasný) - 4.2.2006 > *Jakub*> nemám právo bodovat, jak uznám za vhodné ? A jsme kde - na výstavce komunisticko-realistických fotografií ?
Neberu ti tvou snahu.
Neberu nikomu možnost, aby se obrázek líbil.

Jen je skutečně NEOSTRÝ a pro mě naprosto bez pointy, ústředního motivu, bez myšlenky.
<reagovat 
 *Jakub* (Občasný) - 4.2.2006 > mary> a kde sme prosim te?
ustredni motiv je ta velka kostka mezi mnohymy ostatnimi a znaci to ze kdyz je neco stejne, ale velke, je to mnohdy lepe viditne a mocnejsi, ale to je jen bidna realita tehle doby a verim ze si toho ani nikdy nevsimne... jako na ty fotce...
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 4.2.2006 > beze jména a bez ostrosti
<reagovat 
 *Jakub* (Občasný) - 4.2.2006 > vrtusík> beze jmena? potrebujes vysvetleni, nebo co? ostry to je, jen ne po stranach...
<reagovat 
 vrtusík (Občasný) - 4.2.2006 > *Jakub*> ale ne
Body: 3
<reagovat 
sveřepes_umřetý (Občasný) - 4.2.2006 >

hromada sraček v zasmradlejch a jedovatejch vodach dnesni mainstreamovy spolecnosti?  Take trochu bezvychodne..

 

a libi se mi i ta fotka..hrozne zajmava barvama... ale prece jenom bych to po nech stranach lehce doostril, treba ne vse ale aspon trochu:)


Body: 5
<reagovat 
 *Jakub* (Občasný) - 4.2.2006 > Dredatej_kluk> jojo, presne tak..
mam radost ze sis vsim barev.. jen este k tomu doostreni, nejsem moc pro upravu fotek, tak to beru jak to je...
<reagovat 
 sveřepes_umřetý (Občasný) - 4.2.2006 > *Jakub*> a myslel spis zaostrit to vic uz pri foceni... ja sem taky proti upravam fotek..
<reagovat 
 *Jakub* (Občasný) - 4.2.2006 > Dredatej_kluk> jo tak to nevim jak bych udelal... leda vetsi clonou, ale to by ztratilo ten efekt vynesenyho velkyho kusu do popredi a stejne by to po stranach bylo mazly, coz dela nasazena predsadka na fotaku. to byl prvotne takovej experiment. 0.3 predsadka na zakladaku, bo nemam sirokej objektiv... a byla tam tma a ja s sebou stejne nemel stativ... ale je to tak, ty kraje sou moc...
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 1.3.2006 > Kompozičně dobře řešené, barevně sladěné. Co diváka na první pohled zarazí - rozostřené okraje. Po pozornějším pohledu zjistí tento účel - zdůraznit velký obdélníkový kámen. Ale toto rozostření se mi jeví jako prvoplánové - jednoduché řešení, jak upoutat pozornost na hlavní zobrazovací objekt - a jak čtu reakce čtenářů, ani toto se plně nepodařilo. SIce zajímavá myšlenka zpracování konkrétního tématu, ale tady nějak nevychází. Centrální předmět není tak dominantní, aby toto rozostření divák unesl. Spíše se mu jeví jako chyba. Centrální kámen je málo výrazný, zaniká ve složité hromadě ostatního kamení a zde na Totemu zaniká dvojnásob (Totem=množství různých fotografií a kreseb atd.- návštěvník se rychle proklikává vším možným, naráží na množství různých podnětů ==zde by zpracování a prezentování fotografie mělo být dosti jednoznačné - nechť foto vypravuje svůj příběh na základě kvalitního zpracování ( a ne nejistoty - je to záměr autora nebo chyba?). Chtělo by to stativ, pořádné světlo a i trošku naaranžovat - dělají to i zkušení a známí tvůrci, tak proč ne i Ty? Nikoho nezajímá, jak foto vznikalo, zda jsi měl či neměl stativ, každého zajímá akorát výsledek. Zaujalo mě Tvé filozofické objasnění zobrazeného. Díváš se při fotografování trochu jinak, než mnozí ostatní, a to je dobré.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter