Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
+++Víra+++
Autor: *Jakub* (Občasný) - publikováno 21.2.2006 (08:39:34)
Kontrast dnešní doby. Jakou sílu má "stará víra", či "staré žebříčky hodnot" a do jaké míry jsou deformovány těmi "moderními"?


Poznámky k tomuto příspěvku
Stáňa (Občasný) - 21.2.2006 > paráda
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 21.2.2006 > Parádní. Jen snad ten levý horní roh?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jonáš (Stálý) - 21.2.2006 >

To je náš Kliment!

Z jiných úhlů ten barák nabízí ještě zajímavější pohledy.


Doporučil 
<reagovat 
 *Jakub* (Občasný) - 21.2.2006 > Jonáš> jojo, bingo. dal bych ti za to rad bod, ale nejde to.. z jinych uhlu nevim jestli jsou zajimavejsi, ale je jich tam hodne variant.. ja sem si tenhle vybral naschval...
<reagovat 
Jonáš (Stálý) - 21.2.2006 > přidávám d
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 21.2.2006 > Levý horní roh.
Body: 4
<reagovat 
 *Jakub* (Občasný) - 21.2.2006 > Filipb> pro me tam je potrebnej, kdyby tam nebyl, nevyzni tolik ta vyska te budovy, ktera je pro me dulezita, no, ale co nadelam...
<reagovat 
 *Jakub* (Občasný) - 21.2.2006 > Filipb> na druhou stranu z tveho hlediska, je zajimava ta nekonecnost.. hmmm...
<reagovat 
 *Jakub* (Občasný) - 21.2.2006 > Filipb> ne, zkousel sem to oriznout a bylo by to hnusny. pri foceni sem taky moc nemel na vyber, musel bych se postavit na naky zaparkovany auto...
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 21.2.2006 >

Zamlouvá se mi jak fotografie, tak i slova pod ní. Krásně zobrazený kontrast moderní doby s tradičními hodnotami. Dobře zakomponovaný levý horní okraj.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 21.2.2006 > bez těch slov by to bylo mnohem lepší
<reagovat 
 *Jakub* (Občasný) - 21.2.2006 > vrtusík> bez tech pod fotkou, nebo bez tech mejch, priznavam, divnejch komentaru? :)
<reagovat 
 vrtusík (Občasný) - 21.2.2006 > *Jakub*> bez těch pod fotkou... to každý chápe, že to je kontrast :)
<reagovat 
 *Jakub* (Občasný) - 22.2.2006 > vrtusík> no nechci schazovat, ale nejsem si tim obcas jist..
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 1.3.2006 > Ještě jednou se zde vracím. Na této foto se podařilo autorovi zobrazit více, než si letmý návštěvník dovede narychlo uvědomit. Fotografie má překvapivě hluboukou myšlenku - kontrast moderní doby x tradiční hodnoty symbolizované vírou (zde kostelem).  Ten není vidět, pouze jeho odraz, tak jako víra není "vidět". Odraz kostela je dobře nakomponován do jednotlivých obdélníků (bez rušivých přesahů)- je tak zobrazeno oboustranné vzájemné působení: víra se "přizpůsobuje" současnosti, současnost (moderní doba) ovlivňuje víru, staré tradiční hodnoty, tradiční jistotu. Není zde zobrazen hlavní aktér- a to člověk. Ale v celém fotu jej cítíme (jeho práci). Fotografie je dobře kompozičně řešena - vypovídající jsou obě poloviny (spodní i horní). Zatímco spodní vyznívá dosti materialisticky, je zde napětí (střet), horní polovina vyznívá smířlivě - víra i materialismus jdou vedle sebe. Současný svět (budova) až ke svému hornímu okraji, víra jej přesahuje a pokračuje dále. Dobře vyznívá nezaostřený horní okraj budovy - jakoby zde víra (duchovno) vítězila nad materiálností.
<reagovat 
Luisa* (Občasný) - 19.3.2006 >
Body: 5
<reagovat 
hidiot (Občasný) - 20.3.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Mira (Občasný) - 1.8.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 6.8.2006 > polopatickej výklad k tomu myslím není třeba
samo téma už bylo mnohokrát zpracováno a viděl jsem jej i líp, no
Body: 3
<reagovat 
 *Jakub* (Občasný) - 6.8.2006 > pusto z hlavy> to se teda mas..
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 6.8.2006 > *Jakub*> jo, to se teda mám...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter