Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bez názvu.(uhel,křída, A3)
Autor: Janie (Občasný) - publikováno 31.3.2006 (00:43:44)


Poznámky k tomuto příspěvku
k3s (Občasný) - 31.3.2006 > prekvapilo ma to, krok vpred naozaj (pozor na proporčné riešenie sediacej ženy)
Body: 4
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 1.4.2006 >
Body: 3
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 31.3.2006 > Myslím, že by bolo lepšie, keby bola slečna otočená tvárou k drakovi.
Inak fakt:)DOBRE:)
Body: 4
<reagovat 
 Janie (Občasný) - 31.3.2006 > Karhaj(Sinner)> To už by mělo jíný smysl,než to má mít.....A já to chci přesně takhle..:)
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 31.3.2006 > Janie> Zmysel v tom vidim dost eroticky, ja tym chcem povedat, ze sa moze oddat pozitku bez strachu/bez toho, aby sa od neho odvracala. Nech sa zadiva do oci svojim demonom...
Samozrejme nehovorim, co je lepsie, alebo horsie, len nacrtavam, ako by som takuto situaciu riesil. Je to dobre uz len preto, ze som sa zamyslel, ze ma to vtiahlo do deja...
<reagovat 
 Tom.Black (Občasný) - 4.4.2006 > Karhaj(Sinner)> 

Zajímavé vidění - vcítění do tohoto obrazu ....( ze sa moze oddat pozitku bez strachu/bez toho, aby sa od neho odvracala. Nech sa zadiva do oci svojim demonom...)

 

Já dávám  D+

 


Doporučil 
<reagovat 
 Janie (Občasný) - 6.4.2006 > Tom.Black> Tak démon,jo?
<reagovat 
 Tom.Black (Občasný) - 8.4.2006 > Janie> No a kdo jinej by to v sobě dusil .....
Body: 5
<reagovat 
ehm (Občasný) - 19.4.2006 > No já to vidím,že kdyby chtěl,tak už by jí ublížil - podle mě to jsou kámoši,jinak by nemohla být otočená zády - vypadá to jako momentka dvou bytostí,co se spolu koupou - drak se přeci nesměje:-))jo a líbí se mi to!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter