Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Teplí bratranec
Autor: *MALCONTENT* (Občasný) - publikováno 2.5.2006 (14:16:51)

Vstávam z postele a ani neviem prečo, popozerám sa či sa nič nezmenilo a opať sklzávam pod perinu, ľahko a jemnúčko, v tom ma niečo pod perinou prestraší, rýchle zodvihnem paplón a pomali opatrne hľadím na moje smradom stvrdnuté ponožky. Nechávam ich stále tam, aspoň mi pomožu zaspať. Už som tam kde som chcel, v ríši snov. Snívajú sa my samé blbosti, iste sa v posteli metám ako ryba na suchu, idem sa radšej prebudiť. Znova vstávam a zrakom blúdim pomedzi stromy pred domom, aké sú krásne oku lahodiace. Všetko je ako v rozprávke, nepociťujem žiadne starosti...

Otváram oči, čo sa robí? Fuuh zase to bol sen, to sa stáva po prepitých nociach že nevieš rozlíšiť čo skutočnosť a čo realita, ale táto realita ma dostala, prichistala si pre mňa ďalšie prekvapenie, z kuchyne vychádza muž, neviem síce kto to je ale otec ani brat to nebude, a kamarát už určite nie. Nesie mi raňajky, pane bože čo som to zas vykonal? Prekvapenia nemám rád, nie ja ich nenávidím. Ahoj už si hore? Myšlienkami sa mi preháňalo čo mu odpovedať, no radšej som bol ticho, čakal som s čím na mňa vybehne. Stalo sa a on začal: Ako si sa vyspal? Po tej dlhej noci, niesi ešte unavený? Nie. A... ostýchal som sa opýtať ho kto je, no nakoniec to zo mňa vybehlo: Kto si? teda prepáč, ale nespomínam si. Ó to mi nerob ty si nespomínaš na mňa, na naše spoločne strávené chvíle? ANi na včerajšiu noc? Na tú už vobec nie. Tak ťa prestanem naťahovať, som tvoj nový partner, budem s tebou bývať. Oči my ztvrdly v jednom bode, tým bodom bola podlaha. Už už som čakal kedy sa dostaví infarkt, no ako ne potvoru neprichádzal, škoda mohol ma zbaviť tejto trápnej situácie. Sadol si ku mne na postel, ó nie len to nie, pomali ale iste sa mi začal obracať žalúdok, chitil ma za ruku, to je koniec, neviem síce čo som mal na večeru ale o chvíľu to zistím. Niečo mi vraví ale ja ho nepočúvam, mám iný problém, nechcem svoju večeru nechať na podlahe, vytrhnem sa mu zo spárov a bežím na záchod, uff vyhral som na dvečerou, stihol som to. Teraz rýchlo prísť na plán ako sa z toho vymotať. Vchádzam do izby, už sa na mňa cerí z postele, počúval si čo som ti hovoril? Áno. Tak čo to bolo? Nó, neviem. Tak začal odznova: Nič sa medzi nami nestalo, ak si koli tomu vracal. Eufória v mojej hlave rástla. Som tvoj bratranec prišiel som do mesta zorobiť si a naši mi povedali, že mám ísť k tebe, tiež si ťa veľmi nepamatujem, ale ževraj sme sa hrávali na piesočku. Včera večer som dorazil do mesta, prišiel som sem a ty si ležal pre dverami, tak som otvoril vtiahol ťa dnu a zvyšok už poznáš. Uh, odpoadol mi balvan zo srdca, som myslel že si nejaký buzík a že si ma pretiahol. He skoro som ti naletel, ty máš ale zmysel pre humor, vidím že si budeme rozumieť. Ja som homosexuál. Ticho prerazilo našu debatu. Ok nič sa nestalo, prepáč mi to. Ale nič sa nestalo som zvyknutý.



Poznámky k tomuto příspěvku
Minerva (Občasný) - 2.5.2006 > Oprav si chyby a rozčleň text do více odstavců.
<reagovat 
Vespa (Občasný) - 4.5.2006 > další životní příběh?

až na chyby je to vtipný, ale nic novýho...to určitě ne...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter