Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Co z toho vypadne
Autor: Adina (Občasný) - publikováno 16.12.2006 (12:00:42)
Někdy
se začnou z pátečních Blesků
samy od sebe sypat přílohy.
Lidem pod nohy.

Z vlastních slin
vyrobím vteřinové lepidlo.
Out and in.


Poznámky k tomuto příspěvku
born to be child (Občasný) - 16.12.2006 > ale jo..líbí
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 25.12.2006 > Jo, potěší.
Body: 5
<reagovat 
Barča (Občasný) - 16.12.2006 > Teda Adino --- to je paráda ! Potěšilas mě moc ! Už mi dlouho chyběl Tvůj ostrý, typicky úsečný černý humor ....

Tohle by mělo dostat hodně Déček .... prorokuju (!)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 17.12.2006 > Barča> Voni mi sem žádný déčka neházej, bééééé:o))
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 19.12.2006 > Adina>  To je mi taky hrozně divný, fakt !

Nechápu to .... Tahle báseň znamená zrovna teď takové osvěžení, podle mě .... Kdyby tady byla např. ouvej --- ta tomu rozuměla, myslím ... ( Kde se toulá ? )
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 20.12.2006 > Barča> Já jsem si sem ouvejku pozvala ať mi jde nasázet déčka
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 20.12.2006 > Adina> Vidíš, to je dobrej nápad ! Tak ji pozdravuj.

Jinak Ti přeju hezké Vánoce a fšechno NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJ .......... do nového roku 2007 ! Také za společnost ŽELEZNÉ NERVY s. r. o. ( s reálným optimismem ).

PPPPPPřekážkám vesele FFFFFFstříc 2 0 0 7 !!!

<reagovat 
 Adina (Občasný) - 24.12.2006 > Barča> Jéééééééé:o)
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 25.12.2006 > Adina>  V sekci Galerie posílám m.j. i Tobě další Pé - efko .... ( pod jménem Wiky, ale myslím, že mě poznáš, i když jsem se udělala pochopitelně mnohem mladší ... )
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 26.12.2006 > jo,. ještě bodíky
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 26.12.2006 > ouvej> No teda !!! Odkud ses vynořila, ouvej ? Taky Ti přejeme všechno veselé, a též pevné nervy !
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 26.12.2006 > Tak jo, holky, hážu sem déčko. Protože mám ráda Adininu chytrou vtipnou poezii. A přeji vám hodně štěstí a pohody a zdraví v novém roce.
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 30.12.2006 > ouvej> tobě taky ouvej:o) a dík :o)
<reagovat 
hajka (Občasný) - 13.4.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter