Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Víc než chlast a kouření 3
Autor: Luk Malér (Občasný) - publikováno 9.2.2009 (09:43:37)

undefined

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 9.2.2009 > Tys jim dal:-))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 9.2.2009 > Martin> ale nedal, jen t sem použil veřejné fotky z netu......
<reagovat 
Petr Měrka (Občasný) - 9.2.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 9.2.2009 > Petr Měrka> to potěšilo
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 9.2.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 9.2.2009 > .-))
<reagovat 
Aine (Občasný) - 9.2.2009 > jen jim to nandej - je fakt, že tahle verbež zajímá zase jenom verbež
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 9.2.2009 > je tam slovák
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 9.2.2009 > stanislav> nejeden, jsou ale součástí českého popu.
<reagovat 
DUNNKIN (Občasný) - 10.2.2009 > ...
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 9.2.2009 > ale nojo, tolik škody zas nenadělají .. když někomu udělají radost .. celá tahle civilizace, s cílem chleba a her, je kýčovitá - reklamy, TV seriály, a dělný lid je v podstatně spokojen (to už věděli ve starém Římě) .. a šelmy si můžou dělat, když lid zabaví, co chtějí .. a jinak to ani dál nebude ..
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.2.2009 > anae> 

to co řikáš mi neodporuje, jen to vysvětluje, že si toho nikdo nevšímá.....

a že to jinak nebude, neznamená, ž to je dobře...


<reagovat 
 anae (Občasný) - 10.2.2009 > Luk Malér> angažovaný autore! ;-)
<reagovat 
ing. Zleditor (Občasný) - 10.2.2009 > JO, vlastně tu vlevo dole taky znám. Ta ovšem, ač ze Slovákie, je už dávno český pop. Snad. Nevím, nic jsem od ní dvacet let neslyšel.
<reagovat 
ing. Zleditor (Občasný) - 10.2.2009 > hele, ten jeden je pop z východu, nečeskej :))

mimochodem z těch opravdu popů, je tenhle jeden z nejpopovatějších. elán je geniální. mám k němu odpor, ale ty písničky jsou, jako by na nich sedělo pár nejlepších americkejch producentů. a nesedí.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.2.2009 > ing. Zleditor> Slováků je tam hafo, s tim elanem, nesouhlasim - ano když nad tim jeden nepřemejšllí a neposlouchá texty a nezná, co se hraje venku, taxy může říct, že to neni až zas taková sračka.....
<reagovat 
 ing. Zleditor (Občasný) - 10.2.2009 > Luk Malér> Já všecky ty ksifty neznám. Ale jestli pak je vhodné psát, že "český pop". Elán je podle mě skvěle zprodukovaný poprock se silnýma melodiema, výborným aranžmá... A to říkám při plném vědomí, a přestože tu kapelu nemám rád. U těch textů nevím, poněvadž je málo znám. Ale třeba ta provařená o vodě... kam se na to hrabe český pop.

Kdo má lepší texty v českém popu? Jarek Nohavica... možná, i když tohle zní přesně jak slovenský Jarek. Někdo další tě napadá?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.2.2009 > ing. Zleditor> že z českýho popu je ten českej horší než ten slovenskej je fakt, ale to neznamená, že ten slovenskej je dobrej - nepoškozuje vkus. Je ale fakt, že mě hóóódně dostala ta Rážova fotka - je z netu - snad i z jejich stránek.....
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 10.2.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 10.2.2009 > "

."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ing. Zleditor (Občasný) - 10.2.2009 > Počkej, není tam Žbirka? To je přece dobrej kolík... http://kultura.ihned.cz/c4-10051430-32889790-005000_d-album-alb-jak-zbirkuv-clun-klesal-ke-dnu
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.2.2009 > ing. Zleditor> nevim, ten žbirkův ubrečenej patos a neoficiální svazácká veselost mě sraly už před pětadvaceti lety....
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.2.2009 > ing. Zleditor> jééééé promiň mě ten tvuj fóóóór došel až teď....
<reagovat 
 ing. Zleditor (Občasný) - 10.2.2009 > Luk Malér> to nebyl fór, žbirka je profík. většinou dokonce není ani ubrečenej, ani patetickej.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.2.2009 > ing. Zleditor> géčko, bejt profíík neznamená nedělat sračky - Gott a Vondráčková sou taky profici .... no dobrá na tom Žbirkovi se neshodnem... pop podle mého je Vypsaná fixa - takovej bigbítek hurá
<reagovat 
 ing. Zleditor (Občasný) - 10.2.2009 > Luk Malér> oproti jemnovaným je žbirka o hafo kategorií výš. a to nejen proto, že není jen tupý interpret.

a než vypsanou fixu, to radši gotta.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 11.2.2009 > ing. Zleditor> nojono se neshodnem - v tomdle
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 11.2.2009 > ing. Zleditor> 

vypsaná fixa navazuje na největší postavy českého bigbítu, Pražský výběr - jen Straka v hrsti - Jasnou páku, Garáž, Psí vojáky apod. Když je zakazovaly, hrál žbirka houserákovi a teď hraje před telenovelou. ale když ty radši gotta tak jo. Pak chápu, že se tě to dotklo. Komunistů se taky dotkl zas jinej plakát - viz soutěž....

pravda je votrava a někdy i bolí....


<reagovat 
 ing. Zleditor (Občasný) - 11.2.2009 > Luk Malér> Tak moment. Vypsaná fixa si tuším sama žádných zákazů neužila. V tomhle na uvedené tedy navazovat nemůže. Tady opozice hrát Husákovi x nehrát Husákovi neplatí, to byl teda úskok :))

Nevšiml jsem si tedy ani, že by na jmenované navazovali nějak hudebně. Zato jsem si všiml, že Žbirka navazoval na Beatles, Rolling Stones a Cream :))

To jsou teda pindy.

A toho Karla skoro vždycky radši, protože způsob zpěvu toho hocha z Vypsané fixy mě vysloveně fyzicky trápí. On to opravdu neumí, navíc má logopedický problémy jako by utekl z Novy. Navíc Karel je prostej popař, nečekám od něj sdělení. Od bigbítu ho očekávám. Moudra od Vypsaný fixy teda taky nic moc...
<reagovat 
 ing. Zleditor (Občasný) - 11.2.2009 > Luk Malér> Nevím, nevím, jestli je ten tvůj fundamentalismus zdravej.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 11.2.2009 > ing. Zleditor> 

fundamentalismus a kritické myšlení je jedinou cestou. Faktem prostě je, že tenhle národ poškozenej vkus má. Vyjeď jen do Berlína a uvidíš to. A na tom má svůj díl i tebou opěvovaný Elan a Žbirka. Že žbirka navazuje na tebou zmíněné? Němci řikaj Jein: Rozpatlává je to ano, dojímá se nebo svazácky a telenovelácky rozpustilej. Pozor- já tu fixu mam jako popik  - písničky sou zajímavý, uměj udělat aranž (mluvim o albu Fenomén - na rozdíl od Žbirky, kerej to nechá udělat mladý kluky, slíbí jim kšeft a pak je pošle do prdele (tohle mam z první ruky) - maj roztomile ulítlý texty. Kdežto Žbirka mi maluje růžovej život a upatlanejma pateticky sladkejma melodiema, které mečivě vykváká, to podtrhne. tak a teď máš poslední slovo - asi sme řekli vše. mě už to neba.

 

Ostatně je to jak s těma celbritama.....


<reagovat 
krispinaa (Občasný) - 12.2.2009 > sakra,jsem to ale nevzdělanec....něco malo mi řika jen 6 fotek, o ostatních nevím vubec nic :ú
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.2.2009 > krispinaa> buď ráda
<reagovat 
Regio (Občasný) - 16.2.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 17.2.2009 > taky fakt
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
praskunst (Občasný) - 21.9.2010 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter