Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"Čísla odhalí mnohé nejen o nás, ale i o našem okolí ... z kolekce článek z tisku...
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 26.4.2009 (00:09:01)
""Čísla odhalí mnohé nejen o nás, ale i o našem okolí

Po celý život nás provázejí a ovlivňují nejrůznější čísla. Tím, jak využívat jejich potenciálu, se zabývá numerologie. Čísla nám toho dokážou odhalit hodně o nás, o našich blízkých a třeba i o oblíbených hvězdách anebo o nadřízených. Stačí znát datum narození.
Zvětšit obrázek

S pomocí numerologie si můžeme vypočítat i to, co nás čeká letos na jaře.

FOTO: Profimedia
Co vyjadřují jednotlivá čísla:

*1: vůle, píle, nezávislost, nadšení, originalita, egoismus, náladovost, tvrdohlavost

*2: citlivost, intuice, láska, trpělivost, spolupráce, poddajnost, nestálost, přecitlivělost

*3: představivost, tvořivost, logika, postřeh, komunikace, nepraktičnost, povrchnost

*4: pracovitost, zručnost, stabilita, zodpovědnost, panovačnost, nepružnost, pochyby

*5: svobodomyslnost, vnímavost, všestrannost, temperament, nestálost, nerozhodnost

*6: harmonie, citlivost, vášnivost, vstřícnost, naivita, pudovost, vnitřní krutost

*7: soucit, láska, spravedlivost, léčitelské schopnosti, méněcennost, uzavřenost, smutek

*8: síla, nezávislost, logika, cílevědomost, soudnost, chamtivost, egoismus, pýcha

*9: moudrost, nadhled, ideály, zodpovědnost, intuice, melancholie, zmatek, kritičnost

Dnes 13:19

V numerologii platí pravidlo, že si všímáme všech čísel, ale sčítáme je postupně tak, až nakonec dostaneme jednociferné, které představuje číslo osudu. Kupříkladu číslo osudu herečky Penelope Cruzové je 8.
Využijme příchodu jara

V našem životě se odrážejí veškeré okolní vlivy. Působí na nás samozřejmě i změny počasí nebo ročního období. Dne 20. 3. 2009 proběhne jarní rovnodennost, která odstartuje nový astrologický rok. Snažme se do něj vstoupit s radostí, pevnou vůlí a s důvěrou, že zvládneme vše, co jsme si předsevzali. Slunce vstoupí do znamení Berana, který přeje novým začátkům a posiluje naši vůli.
Numerologie a láska

Čísla v datu narození stejně jako postavení planet v horoskopu prozrazují mnoho o vlastnostech i o potenciálu člověka. Každý podvědomě touží po ideálním partnerovi a má svoji představu. Mnohdy chceme, aby byl jako my, ale právě zkušenost ukazuje, že přílišná podobnost partnery může časem začít nudit. Nenutí je totiž ke změnám a nepřináší jim nové poznání. Velká rozdílnost zase vede k prudkým hádkám a k pocitům odcizení. Dobré je řídit se pravidlem zlaté střední cesty.
Jaká partnerství mají největší šanci

* Podle numerologie je ideální mít k dispozici všech devět čísel.

* Čísla, která nám v datu narození chybějí, si můžeme doplnit třeba díky partnerovi, který je má. Pokud tomu tak je, můžeme snáze vybudovat harmonický vztah okořeněný odlišností partnerů.

* Když si zapíšeme do numerologické mřížky čísla svá i partnerova, spočítejme, kolik kterých cifer je. Ideální by samozřejmě bylo, aby byl počet jednotlivých čísel vyrovnaný. Například šest jedniček a jedna dvojka svědčí o tom, že si ve vztahu bude partner prosazovat jen sám sebe, dokonce to může být vzájemné. Naopak šest dvojek a jedna jednička povedou dvojici k silné závislosti na vztahu.

* Přemíra vůdcovských čísel (1, 5, 8) v mřížce k harmonii také nepřispěje.

* Všeobecně platí, že lichá čísla jsou aktivní a sudá pasivní. Převaha lichých čísel u jednoho a převaha sudých u druhého v páru povede k tomu, že jeden bude trpět nezávislostí partnera a ten druhý si bude připadat svázaný.


Co prozrazují čísla oslavných

Penelope Cruzová *28. 4. 1974 = 2+8+4+1+9+7+4=35=8

V datu narození čerstvé držitelky Oscara vidíme, že kromě šestky má v numerologické mřížce všechna čísla. Dodává jí to všestrannost.

* Zdvojená čtyřka a osmička jí dodává neobyčejnou aktivitu, zodpovědnost, stabilitu a sílu, podpořenou zemitým a činorodým znamením Býka, a to dobře vyváží i složitější číslo dne (28 – rozporuplnost).

* Díky rovině dovednosti (1, 4, 7) stojí pevně nohama na zemi. ¨

* Rovina myšlení (1, 2, 3) podporuje její bystrost.

* Rovina odhodlání (1, 5, 9) ji přímo vybízí svých schopností využít.

* Rovina energie (7, 8, 9) jí dodává sílu, aby velké pracovní vypětí fyzicky i psychicky ustála a také předurčuje její temperament. Herečka by si měla dát pozor na přepínání sil, protože i přes velkou vnitřní i vnější sílu se může vyčerpat. Osmička, její číslo osudu, je totiž číslem rovnováhy, a pokud ji člověk v některé oblasti života dlouhodobě porušuje, dostane velmi jasný varovný signál, že by měl něco změnit.

Johny Depp *9. 6. 1963=9+6+1+9+6+3=34=7

* Úspěšný herec má velmi zajímavou numerologickou mřížku. Není obvyklé, aby měl zrozenec minulého století nějakou prázdnou číselnou rovinu. Úplně mu chybějí čísla dva, pět a osm.

* Právě čísla osm a pět jsou tzv. vůdcovská. Navíc je narozen devátý den v měsíci, což mu dává do vínku velkou moudrost a rozvážnost, která je trochu v rozporu se sklonem ke zrychleným závěrům jeho znamení Blíženců.

* Rovinu dovednosti a stability (1, 4, 7) sympatický herec sice má, ale vzhledem ke zdvojené rovině empatie (3, 6, 9) je velmi slabá.

* Prázdná rovina (2, 5, 8) mu dává velikou citlivost a to spolu s rovinou empatie vytváří osobnost s velmi bohatým vnitřním životem.

* Číslo osudu (7) působení těchto dvou rovin ještě podporuje a přináší herci obrovskou fantazii, pozorovací schopnost, umělecké nadání, soucit, touhu po pravdě a spravedlnosti, takže předurčuje život velmi zajímavý a hluboký, ovšem také vůbec ne snadný.

Marcela Porubová, Právo, 2005

."


Poznámky k tomuto příspěvku
liriei (Občasný) - 27.4.2009 > To stojí za úvahu
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter