Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kresby
Autor: huwik (Občasný) - publikováno 25.6.2009 (21:31:33)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A1 uhel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

170 x 100 uhel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 26.6.2009 > perfektní práce
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 26.6.2009 > 4-5
<reagovat 
Aine (Občasný) - 26.6.2009 > myslím, že maj s těma vrstevnicema pravdu - jsou tam trochu navíc, pak ty holky vypadají jak ze dřeva, ale jinak docela pěkná práce
Body: 5
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 26.6.2009 > no to jsou totální sračky plně chyb a ještě k tomu si myslíš že jsi objevila teplou vodu ..pfff
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 25.6.2009 > proč tam jsou ty vrstevnice?
<reagovat 
 navzdory (Občasný) - 25.6.2009 > zabicka> Taky mě od začátku ve většině jejích děl vadí, ale je to prostě její styl a ten je třeba hýčkat :D
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 25.6.2009 > zabicka> já ti nevím, to je takový můj ujetý styl kresby, na který jsem přišla Bůhvíjak, ale kreslí se mi tak nejlíp, tak nejspontánněji a cítm takhle víc ten prostor a tvar. Nemám ráda klasickou studijní kresbu :o)
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 25.6.2009 > navzdory> díky :D
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 25.6.2009 > huwik> 

aha, to je skoda, ztraci se tam pak chyby i pekna mista. Je to takova zmet vseho. Navic tady ti zrejme slo o klasickou studijni kresbu.

Z te zmeti sem si vsimla, ze by ses mela zamerit na ruce a nohy, zda se mi, ze si s nimi nevis rady.

Zvladas prostor i rozvrzeni papiru, me prijde skoda, ze z  toho delas dle me zbytecny chaos. Zkus najit vhodnou miru toho vrstevnicovani a neco z toho snad vyleze, pokud se ho teda nechces vzdat, ale takhle mi to prijde, ze si trosku ve slepe ulicce. Nejak to chce odlechcit a vybruslit z toho ven.

 

Kdosi mi kdesi vycital, ze z mych komentu nejde nic vycist, tak to zkusim jinak -   neni to spatne, ale ani dobre a zda se mi, ze tudy cesta uplne nevede. Chce to nejak dotahnout dal, prekonat tohle a nechat z toho neco vyjit.

 

Doufam, ze tentokrat pisu trosku srozumitelnej


<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 26.6.2009 > zabicka> ty vrstevnice neni zase tak spatny napad,ale musi to byt opravdu vrstevnice, ktere kopiruji tvar.Meli by se tedy zuzovat a natohovat tak aby nahrazovaly plosne pojate stinovani.Taky sila tahu vrstevnic by se mela menit. Mozna by stacilo kdyby se vrstevnice objevily jen nekde,jen v detailu kde ma zustat zrak divaka. Podle me by se Huwik nemel v tomto pripade bat cisteho obrysu.Nerad davam priklad sebe,ale ted se todle me hodi a je to nejrychlejsi zpusob jak ukazat praci s obrysovou casti.Me prijdou vrstevnice jako zajimavy napad a mozna taky zkusim u nejake figury ,ale tak aby to melo hlavu a patu doufam. Urcite by od toho Huwik memel odchazet a zmenit pristup pouzivani tohoto prvku tak aby se na to dalo koukat. Mozna bych zmenil i material,aby vrstevnice meli krasny plynuly tah v ruznych gradacich.
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 26.6.2009 > zabicka> navic kdyz se ti povede styl kde se straci chyby je to naopak dobre a ne spatne :-)
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 26.6.2009 > huwik>  jinac ta prvni je zda se mi pekna prace na 5. Ale v druhe mas trochu problem s proporcemi a prostorem. Nozky, neboli spise kolena bys mela trochu zvetsit at se k nam priblizi a vylezou z placky. Potom pozor na ruce a nozky. Nedrive si nakresli presny obrys tela a potom tam vkresluj vrstevnice tak aby kopirovaly tvar tela stejne jako vidime treba na mapach hor treba.Myslim si ze kdyz dovedes praci s tim to prvkem k dokonalosti bude to velmi zajimave.
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 27.6.2009 > zabicka> 

vzdát se tohoto stylu asi nebudu už jsem to jednou udělala když mě ve škole tlačili do změny stylu a pak mi to ani nešlo a neměla jsem z toho radost. I když je to těžké, někteří prostě mají styl kresby, který každému nesedne. Ostatně obvykle styl kresby či malby není po celý život stejný, většinou se to postupem času mění, tak Bůhví, kam za 20 let dojdu :o) Třeba to bude nakonec bude vypadat dobře, když to bude anatomicky správně a najdu správnou míru. Jinak ruce a nohy (resp. hlavně chodidla a dlaně) mi problém vždycky dělaly, musím to hold víc trénovat, už jsem to tu vlastně psala :o)

P.S: díky za dlouhý komentář, taky mi pomohl


<reagovat 
 huwik (Občasný) - 27.6.2009 > davidhuge> 

díky za dlouhý komentář :o) zkusím to jak říkáš ostatně mě něco podobného taky napadlo, akorát jsem to nerealirovala. Jinak s proporcemi i prostorem mívám probém, v tom máš naprostou pravdu, vlastně je to i důvod proč to kreslím, páč jinak se to naučit nedá. Hlavně chodidla a dlaně jsou problém, občas ta ruka vypadá spíš jako plácačka na mouchy :D no časem se to snad zlomí :D


<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 27.6.2009 > "

."
Body: 4
<reagovat 
pablo (Občasný) - 27.6.2009 > "nemám ráda klasickou studijní kresbu"

CO je tohle za pitomost..
spousta čar v těch kresbách je uplně k ničemu.
Body: 2
<reagovat 
Dani (Občasný) - 30.6.2009 >

Přijde mi to trochu těžkopádné, anatomie ne úplně zvládnutá.

Vrstevnice se mi líbí. Celkově ten tvůj přístup je zajímavej.


Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 2.7.2009 > ...já mám dojem, že vrstevnice jsou v některých místech dělány bez rozmyslu, mechanicky, pak figura vyhlíží trochu jako dřevěná loutka...u předloktí vlevo na prvním obrázku.."střed vrstevnic" na paži by neměl být vprostřed, ale blíže lokti, kde je svalová hmota nejblíže oku diváka..jen mě tak k tomu napadlo....
Body: 3
<reagovat 
nossik (Občasný) - 23.7.2009 >
Body: 5
<reagovat 
OSAejdžnt (Občasný) - 28.7.2009 >
Body: 5
<reagovat 
zbytek jelena (Občasný) - 10.10.2009 > kresba by mela byt lehka.mozna kdybys pouzila vrstevnice tam kde by mely vyznam..tak by to bylo o necem jinem..jinak je to presne jak si nechtela studijni kresba.pouzivas motiv ktery se neustale opakuje..kdyz ho pouzijes jen malo..urcite se to pohne dal.ty mala ruko:)to je jedno ze nekdo udela malou ruku jde o celkovy dojem
<reagovat 
měděnobradý (Občasný) - 29.8.2010 > A proč by ta figura nemohla vypadat jako dřevěná loutka? Mně se to líbí, je to neotřelé. Anatomii neposoudím, nejsem nějaký kunstspecialist. PS: ta první je lepší...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter