Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bezmoc
Autor: huwik (Občasný) - publikováno 1.12.2009 (19:06:47)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A1 akryl

není to studijní malba ani žádné velké umění, je to prosté zobrazení mých momentálních pocitů.

 

,,Ničím nejsi, má duše, bez Boha... Vlastními silami ničeho nezmůžeš, ale jediná kapka krve Spasitelovy by tě mohla vykoupit."

( Kámen a bolest - Karel Schulz )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
paryb (Občasný) - 1.12.2009 > no jo, to jsou takový dny... chjo, smutný... ale přijde mi zvláštní, ta modrá je taková světlá, tak nějak si představuji spíš barvu naděje než bezmoci... jako by tam něco velikýho ze všech sil svítilo...
Body: 5
<reagovat 
forerunner (Občasný) - 1.12.2009 > Nevzpomínám si, kdy jsem na totemu naposled viděl něco takhle dobrého. Rád bych dal víc doporučení..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Petr Měrka (Občasný) - 2.12.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 2.12.2009 > Díky těm  barvám je z toho cítit naděje-určitě bude líp :-)
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 1.12.2009 >

"... -obr. je hezký... ...-ale proč ta deprese, když

 

 "návod", jak z toho "ven", sama "víceméně" ...uvádíš ? ...; ... .

."


Doporučil 
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 2.12.2009 > Zeanddrich E.> řekněme, že někdy je strašně těžké tu naději přijmout. Člověk se skoro vždycky snaží pomoct si sám a když to nedává, tak teprve potom hledá jinde než u sebe :o)
<reagovat 
atreb (Občasný) - 2.12.2009 > zeme a vzduch, zakorenit a vzletnout...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 2.12.2009 > perfektně vystiženo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
R.Mareček (Občasný) - 2.12.2009 > Je zvláštní období ,netřeba tlačit na pilu.Pauza není špatná.
Doporučil 
<reagovat 
suave (Občasný) - 4.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Velkej Rum (Občasný) - 4.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 7.12.2009 > stékající malba v tomto případě je hodně namístě, nejen kvůli tématu, silné atmosféře, ale jsou tam dva obrazy přes sebe - zajímavý efekt...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pomerančová (Občasný,Redaktor) - 17.12.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 19.12.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jarkakrej (Občasný) - 6.1.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Abstt (Občasný) - 30.1.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 12.2.2010 > stékající barvy.......nějaká móda nebo co?
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 12.2.2010 > wandalka> možná :o) Ale pro každého znamenají něco jiného :o) někdo to jen prostě neřeší, což je taky fajn nezabývat se detaily a tak a mě to evokuje (nevím proč) krev Krista, a smývání něčeho (vzpomínek, vlastní viny...?) To je fuk, prostě mám to ráda :o) stejně je všechno relativní, nikdo nemůže říct to nebo ono je dobré nebo to je špatné, aniž by to byl jen pouhý subjektivní názor.
<reagovat 
Alve (Občasný) - 26.3.2010 > Ten obraz vnimam jako nekonecny mnozstvi moznosti, svobodu, prostor...a presto se clovek muze citit down bez toho jedineho...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter